Je bedoelt met bril en snorkel? Zo'n set?quote:Op maandag 6 april 2020 18:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ook zo'n Beatrix kapsel.
Realiseerde me vanmiddag dat de dochter van m'n buren (die nog steeds in volledige snorkel out fit over straat gaat) precies hetzelfde kaspel heeft.
ja zo'n over je gezicht ding zeg maar.. waar ze nu ook van die beademing apparaten van bouwenquote:Op maandag 6 april 2020 18:53 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Je bedoelt met bril en snorkel? Zo'n set?
Aangeslagen door het noemen van mevrouw praline en het gesloten zijn van turnclub De Spieren Losquote:
blij als ik jouw naam weer zie verschijnenquote:Op maandag 6 april 2020 18:55 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Aangeslagen door het noemen van mevrouw praline en het gesloten zijn van turnclub De Spieren Los![]()
En met u?
Steeds meer mensen met mondkapjes in het openbaar valt me op.quote:Op maandag 6 april 2020 18:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja zo'n over je gezicht ding zeg maar.. waar ze nu ook van die beademing apparaten van bouwen
morgen weer goed geloof ikquote:Op maandag 6 april 2020 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is lang niet zo lekker als gisteren buiten. Die wind suckt.
Waarom draagt ze dat buiten het water? Of bedoel je een volgelaats(stof)masker?quote:Op maandag 6 april 2020 18:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja zo'n over je gezicht ding zeg maar.. waar ze nu ook van die beademing apparaten van bouwen
Wacht maar tot ik weer over mijn uitgesproken voorkeur voor kaassoufflés begin!quote:Op maandag 6 april 2020 18:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
blij als ik jouw naam weer zie verschijnen
in deze tijden kan ik dat wel handelenquote:Op maandag 6 april 2020 18:59 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik weer over mijn uitgesproken voorkeur voor kaassoufflés begin!
Kaassoufflees zijn best okeequote:Op maandag 6 april 2020 18:59 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
zij loopt hier al 2-3 weken mee rond. spoort niet helemaalquote:Op maandag 6 april 2020 18:57 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Steeds meer mensen met mondkapjes in het openbaar valt me op.
Ze is enigszins 'apart'. Het is geen volgelaatsmasker. Ja een volgelaatssnorkelmasker.quote:Op maandag 6 april 2020 18:58 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Waarom draagt ze dat buiten het water? Of bedoel je een volgelaats(stof)masker?
Kaassoufflees zijn best okeequote:Op maandag 6 april 2020 18:59 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Minder wind ook?quote:
Hitler was ook een dierenliefhebber, maakt hem nog geen aardige vent.quote:Op maandag 6 april 2020 18:59 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
dat weet ik nietquote:Op maandag 6 april 2020 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kaassoufflees zijn best okee
[..]
Minder wind ook?
quote:Op maandag 6 april 2020 19:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hitler was ook een dierenliefhebber, maakt hem nog geen aardige vent.
Heeft ze er één of ander filter op geMaGyvert?quote:Op maandag 6 april 2020 19:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ze is enigszins 'apart'. Het is geen volgelaatsmasker. Ja een volgelaatssnorkelmasker.
Volkert van der G schijnt een ook groot dierenliefhebber te zijnquote:Op maandag 6 april 2020 19:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hitler was ook een dierenliefhebber, maakt hem nog geen aardige vent.
13 knopen en in de avond 5 of minder.quote:Op maandag 6 april 2020 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kaassoufflees zijn best okee
[..]
Minder wind ook?
Wind op de kant, vis in de handquote:Op maandag 6 april 2020 19:08 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
13 knopen en in de avond 5 of minder.
That's OK. Boven-bramzeilkoelte is okee.quote:Op maandag 6 april 2020 19:08 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
13 knopen en in de avond 5 of minder.
quote:Op maandag 6 april 2020 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
That's OK. Boven-bramzeilkoelte is okee.
Vervelend, ik heb niet eens een vliegveldquote:
quote:Op maandag 6 april 2020 19:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vervelend, ik heb niet eens een vliegveld
Wat hebben ze nu weer uitgespooktquote:Op maandag 6 april 2020 19:17 schreef bitterbal het volgende:
hmm ze zoeken post nl bezorgers op een scooter
quote:
ze zoeken ook gewone postbezorgers maar ik heb geen fiets.quote:
Lijkt me wel prima zomerjob.quote:Op maandag 6 april 2020 19:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze zoeken ook gewone postbezorgers maar ik heb geen fiets.
ik wil wel met zon karretje lopen maar dat zie ik niet staan
Maar vindt je dat ook nog leuk als het regentquote:Op maandag 6 april 2020 19:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vast niet :pquote:Op maandag 6 april 2020 19:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar vindt je dat ook nog leuk als het regent
quote:Op maandag 6 april 2020 19:20 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Midden Zeeland? Neem gewoon R'dam of Oostende, die hebben een weerstation.
Dat lijkt me echt één dag leukquote:Op maandag 6 april 2020 19:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je er ergens nog één kunt vinden kun je ook met zo'n ander karretje lopen..quote:Op maandag 6 april 2020 19:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja met al die loszittende stoeptegelsquote:Op maandag 6 april 2020 19:31 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Als je er ergens nog één kunt vinden kun je ook met zo'n ander karretje lopen..![]()
[ afbeelding ]
Ah, daar wilde ik vlieglessen gaan volgen.quote:Op maandag 6 april 2020 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Nee daar woon ik niet
Teuge zocht ik
Heb daar een tandemsprong (parachute) gemaakt ooit.quote:Op maandag 6 april 2020 19:37 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Ah, daar wilde ik vlieglessen gaan volgen.
Cool. 'n avond ook.quote:Op maandag 6 april 2020 19:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb daar een tandemsprong (parachute) gemaakt ooit.
Goedenavond allen
quote:Op maandag 6 april 2020 19:39 schreef bitterbal het volgende:
fucking spannend
https://www.facebook.com/(...)42598366005023/?t=98
Lang, lang geledenquote:
172 Cessna, maar is er niet van gekomen. Destijds naar Oostende verhuisd om het daar te doen, maar mijn inkomsten liepen terug. Kon het gewoonweg niet meer betalen.quote:Op maandag 6 april 2020 19:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lang, lang geleden
Wat wil je leren vluegen Cessna? Zweefvliegtuig (weet overigens niet of ze die op Teugen hebven)? Iets anders?
Sucksquote:Op maandag 6 april 2020 19:57 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
172 Cessna, maar is er niet van gekomen. Destijds naar Oostende verhuisd om het daar te doen, maar mijn inkomsten liepen terug. Kon het gewoonweg niet betalen.
Zijn wel meer dingen anders gelopen.quote:
Top dat je dat kanquote:Op maandag 6 april 2020 20:11 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Zijn wel meer dingen anders gelopen.Maar ik ben geen persoon die bij de pakken neer gaat zitten.
Ik ben nog steeds een mazzelpik vergeleken met velen. Dat hou ik me voor. Op professioneel vlak gaat het goed. Veel eer van. Liefde gaat minder, komt wel weer.quote:
Komt ook wel weerquote:Op maandag 6 april 2020 20:19 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds een mazzelpik vergeleken met velen. Dat hou ik me voor. Op professioneel vlak gaat het goed. Veel eer van. Liefde gaat minder, komt wel weer.
Moet ze ff de poep van de bovenlip halenquote:Op maandag 6 april 2020 20:40 schreef bitterbal het volgende:
kijk nu de rijdende rechter.
De eiser is een vrouw en die kijkt dus echt zo , maar dan de hele tijd:
[ afbeelding ]
Schijtirritant
quote:Op maandag 6 april 2020 20:40 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Schijtirritant
M’n ouders hebben dat met vrienden van hun. Hun eigen kinderen doen geen fuck, beste man is rolstoel gebonden.quote:Op maandag 6 april 2020 20:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus, mijn oma is bezig mijn vader tot waanzin te drijven. Dagelijks mijn vader bellen met wissewasjes en gaan lopen dwingelanden dat hij op stel en sprong komt. Echt, dat mens is gewoon kinds aan het worden
Ik verdenk mijn oma ervan dat ze gewoon aan het klieren is. Misschien een vorm van dementie?quote:Op maandag 6 april 2020 20:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
M’n ouders hebben dat met vrienden van hun. Hun eigen kinderen doen geen fuck, beste man is rolstoel gebonden.
Kijk je online of terug? Want volgens mij is het nu niet op TV??quote:Op maandag 6 april 2020 20:40 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Schijtirritant
Molo heeft tags uit staan.. al eens met huisarts over gehad?quote:Op maandag 6 april 2020 20:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik verdenk mijn oma ervan dat ze gewoon aan het klieren is. Misschien een vorm van dementie?
@:molo weet dit.
nee op de site van npo :pquote:Op maandag 6 april 2020 20:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kijk je online of terug? Want volgens mij is het nu niet op TV??
het kan ook vragen om aandacht zijnquote:Op maandag 6 april 2020 20:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus, mijn oma is bezig mijn vader tot waanzin te drijven. Dagelijks mijn vader bellen met wissewasjes en gaan lopen dwingelanden dat hij op stel en sprong komt. Echt, dat mens is gewoon kinds aan het worden
Dit. Zeker in deze tijden dat ze opgehokt zijn.quote:Op maandag 6 april 2020 20:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het kan ook vragen om aandacht zijn
Dat is de moeder van Beakerquote:Op maandag 6 april 2020 20:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is zo irritant dat ik de aflevering bijna ga staken![]()
[ afbeelding ]
Begint al een heel klein beetje wat te worden Je wil alleen niet weten hoevee wortels er in die grond zitten die ik er uit moet halen. Maar wel heel mooie grond trouwens, heel gezond.quote:
geen leuke dag of gewoon moe?quote:Op maandag 6 april 2020 20:48 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga denk ik maar Sjefke uitlaten en vroeg naar bed. Heb het een beetje gehad vandaag.....
ga je alles doen?quote:Op maandag 6 april 2020 20:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Begint al een heel klein beetje wat te worden Je wil alleen niet weten hoevee wortels er in die grond zitten die ik er uit moet halen. Maar wel heel mooie grond trouwens, heel gezond.
Ja, ik heb mijn vader ook geadviseerd om wat strenger te zijn, want het wordt steeds erger nu.quote:Op maandag 6 april 2020 20:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
M’n ouders hebben dat met vrienden van hun. Hun eigen kinderen doen geen fuck, beste man is rolstoel gebonden.
Maar is heel vermoeiend.. duidelijk grenzen aan geven is het enige wat je kan doen. (Als er geen echte mentale dingen aan de hand zijn)
Ik kijk hoe ver ik kom, zolang we nog gesloten zijn en ik maar weinig op de groep hoef. Geen idee hoe ver dat is.quote:
quote:Op maandag 6 april 2020 20:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is zo irritant dat ik de aflevering bijna ga staken![]()
[ afbeelding ]
Heeft je oma zorg?quote:Op maandag 6 april 2020 20:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn vader ook geadviseerd om wat strenger te zijn, want het wordt steeds erger nu.
Mijn vader was zondag op bezoek en toen hij na twee uur zei dat hij naar huis ging, zei ze: “Nu al? Waarom? Er zit toch thuis niemand op je te wachten?”
Dat zeg je toch niet tegen iemand die drie maanden geleden zijn vrouw is verloren
quote:Op maandag 6 april 2020 20:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn vader ook geadviseerd om wat strenger te zijn, want het wordt steeds erger nu.
Mijn vader was zondag op bezoek en toen hij na twee uur zei dat hij naar huis ging, zei ze: “Nu al? Waarom? Er zit toch thuis niemand op je te wachten?”
Dat zeg je toch niet tegen iemand die drie maanden geleden zijn vrouw is verloren
Pftttquote:Op maandag 6 april 2020 20:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn oma is zeker nog niet dement. Maar dementie begint soms wel met subtiele veranderingen in iemands karakter. En dat zie ik heel erg bij mijn oma.quote:Op maandag 6 april 2020 20:47 schreef FranticDJ het volgende:
Klieren != dementie he.. bij dementie/alzheimer hebben ze heel t besef niet.
Klopt. Vandaar ook mijn vraag: heeft je oma zorgquote:Op maandag 6 april 2020 20:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn oma is zeker nog niet dement. Maar dementie begint soms wel met subtiele veranderingen in iemands karakter. En dat zie ik heel erg bij mijn oma.
quote:Op maandag 6 april 2020 20:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
M’n ma kwam even om de thee en had m mee. Hij verdomde t om mee terug te gaan
quote:Op maandag 6 april 2020 20:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ze heeft vier keer per dag thuishulp en twee keer per week hulp in de huishouding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker bezig hoor!quote:Op maandag 6 april 2020 20:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Iets maken wat niet alleen brandnetelveld is maar iets waar de kinderen ook kunnen spelen.
Hij heeft hier toch een mand en een provisorische bench. Dus waarom nietquote:
Gecondoleerd.quote:Op maandag 6 april 2020 20:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Helemaal primaquote:Op maandag 6 april 2020 20:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hij heeft hier toch een mand en een provisorische bench. Dus waarom nietBreng m
morgen avond wel weer terug.
Je de ongeveer twee kinderen die we nu per dag hebben spelen ook buiten. Maar we gaan ook een keer weer open he? Bij ons spelen de meeste kinderen de hele middag buiten.quote:Op maandag 6 april 2020 20:58 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Lekker bezig hoor!
Maar spelen ze nog buiten doen?
whiskyquote:
quote:Op maandag 6 april 2020 20:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Overleg daar eens mee?Tja, de Thuiszorg heeft vorig jaar aangegeven dat ze manipulatief is richting het zorgpersoneel. Toen zagen ze er nog geen alzheimer in. Maar een onderzoek zou wel een goed idee zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tsss, met je eigen partner hoeft dat nietquote:
Huisarts raadplegenquote:Op maandag 6 april 2020 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja, de Thuiszorg heeft vorig jaar aangegeven dat ze manipulatief is richting het zorgpersoneel. Toen zagen ze er nog geen alzheimer in. Maar een onderzoek zou wel een goed idee zijn
Dank je.quote:Op maandag 6 april 2020 20:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gecondoleerd.
En nee, dat zeg je niet.
Jullie zijn nog open voor 2 kinderen ouders hebben zeker een VIP arrangement voor ze genomen.quote:Op maandag 6 april 2020 21:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je de ongeveer twee kinderen die we nu per dag hebben spelen ook buiten. Maar we gaan ook een keer weer open he? Bij ons spelen de meeste kinderen de hele middag buiten.
Vitale beroepen.quote:Op maandag 6 april 2020 21:04 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Jullie zijn nog open voor 2 kinderen ouders hebben zeker een VIP arrangement voor ze genomen.
Ik heb het idee dat de kinderen alleen nog maar binnen worden gehouden met tablets ook op de opvang.
Ik zie ze liever buiten dan binnen op de tablet
quote:Op maandag 6 april 2020 21:04 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Jullie zijn nog open voor 2 kinderen ouders hebben zeker een VIP arrangement voor ze genomen.
Ik heb het idee dat de kinderen alleen nog maar binnen worden gehouden met tablets ook op de opvang.
Ja, ik zal eens met mijn vader overleggen. Ze slikt al een jaar of tien een pilletje tegen paranoia. Misschien is die dosering inmiddels te laag of zo.quote:
Euhm nee, we zijn open voor alle kinderen waarvan de ouders een vitaal beroep hebben en die het niet op een andere manier kunnen oplossen.quote:Op maandag 6 april 2020 21:04 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Volgens het RIVM dragen ze amper bij aan de besmettingenquote:Op maandag 6 april 2020 21:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Door de kinderen massaal buiten te laten spelen.
What did I do?quote:Op maandag 6 april 2020 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, gezellig hier. Ik ga weer naar NPO+
Mijn vader weigert ook binnen te blijven maar die is dan ook dement en eigenwijs.quote:Op maandag 6 april 2020 21:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgens het RIVM dragen ze amper bij aan de besmettingen![]()
En alle oudjes moeten binnen blijven toch?![]()
Mijn moeder van 80 weigert dat overigens catagorisch.
ja het kan idd. Hoe is ze? Kan ook zijn dat ze toch erg eenzaam is en dit gebruikt om aandacht te krijgen of eigen frustraties af te richtenquote:Op maandag 6 april 2020 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja, de Thuiszorg heeft vorig jaar aangegeven dat ze manipulatief is richting het zorgpersoneel. Toen zagen ze er nog geen alzheimer in. Maar een onderzoek zou wel een goed idee zijn
Ze ziet meer mensen op een dag dan ikquote:Op maandag 6 april 2020 21:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het kan idd. Hoe is ze? Kan ook zijn dat ze toch erg eenzaam is en dit gebruikt om aandacht te krijgen of eigen frustraties af te richten
Je moet ze ook niet opeten.quote:Op maandag 6 april 2020 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vliegende ratten en ziekteverspreiders
Mijn moeder is ook eigenwijs. Echter verre van dement.quote:Op maandag 6 april 2020 21:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn vader weigert ook binnen te blijven maar die is dan ook dement en eigenwijs.
hm zie dat ik het woord oud mis :pquote:Op maandag 6 april 2020 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze ziet meer mensen op een dag dan ikMaar bet gekke is dat het haar niet om het gezelschap gaat. Alleen de klusjes die we voor haar doen, vindt ze belangrijk. Dus ik zie er toch een soort dwangmatig gedrag in.
Dat maakt niet uit. Het gaat erom dat de vele virussen die ze dragen muteren naar andere dieren en op de mens.quote:
Mijn moeder is ook eigenwijs. Echter verre van dement.quote:Op maandag 6 april 2020 21:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn vader weigert ook binnen te blijven maar die is dan ook dement en eigenwijs.
Stel je aan...quote:Op maandag 6 april 2020 21:13 schreef vuurbrood het volgende:
WTF ik zie gewoon vleermuizen langs mijn ramen vliegen op +50 meter hoog![]()
Meteen alle ventilatieroosters dichtgemaakt you never know
doen mensen ookquote:Op maandag 6 april 2020 21:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Het gaat erom dat de vele virussen die ze dragen muteren naar andere dieren en op de mens.
Mijn vader wil iedereen knuffelen, best lastig in deze tijden.quote:Op maandag 6 april 2020 21:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn moeder is ook eigenwijs. Echter verre van dement.
En toen ik vorig jaar zei "die Chinezen vreten ook alles wat geen panda is" was ik een racist.quote:Op maandag 6 april 2020 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja vertel dat aan onze Aziatische broeders.
Fijne wandeling!quote:Op maandag 6 april 2020 21:16 schreef FranticDJ het volgende:
oh shit. ik moet natuurlijk wel met die hond z'n avond ronde lopen nuen alleen een korte riem..
Maar f op zoek naar een stuk touw en naar buiten
Komen toch bijna altijd via dieren op mensen.quote:
Yupsquote:Op maandag 6 april 2020 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn vader wil iedereen knuffelen, best lastig in deze tijden.
Alleen als je ze opvreet of als je door ze wordt gebeten. Net als bij alle wilde dieren moet je gewoon van ze afblijven. Wilde zwijnen zijn gevaarlijker maar als die worden afgeschoten schiet iedereen in een PETA-stuip.quote:Op maandag 6 april 2020 21:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Het gaat erom dat de vele virussen die ze dragen muteren naar andere dieren en op de mens.
quote:Op maandag 6 april 2020 21:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En toen ik vorig jaar zei "die Chinezen vreten ook alles wat geen panda is" was ik een racist.
100 en 3 maanden.quote:Op maandag 6 april 2020 21:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hm zie dat ik het woord oud mis :p
ja het is lastig te zeggen
Toch gaat besmetting vaak via vleermuis op ander dier naar mens.quote:Op maandag 6 april 2020 21:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen als je ze opvreet of als je door ze wordt gebeten. Net als bij alle wilde dieren moet je gewoon van ze afblijven. Wilde zwijnen zijn gevaarlijker maar als die worden afgeschoten schiet iedereen in een PETA-stuip.
Je moet ook van alle dieren afblijven.quote:Op maandag 6 april 2020 21:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Toch gaat besmetting vaak via vleermuis op ander dier naar mens.
Ik mis m'n hont.quote:Op maandag 6 april 2020 20:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hij heeft hier toch een mand en een provisorische bench. Dus waarom nietBreng m
morgen avond wel weer terug.
ze houden wel erg lang onder de pet dattie corona heeft, lijkt mij slechte zaak..quote:Op maandag 6 april 2020 21:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Johnson is naar de IC
Britse premier Johnson op IC • Italië pompt 400 miljard euro in economie - https://nos.nl/l/2329534
Dat is toch echt al bijna 2 weken bekend hoorquote:Op maandag 6 april 2020 21:25 schreef mschol het volgende:
[..]
ze houden wel erg lang onder de pet dattie corona heeft, lijkt mij slechte zaak..
https://www.trouw.nl/wete(...)-het-beest~bfb3e284/quote:Op maandag 6 april 2020 21:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet ook van alle dieren afblijven.
Alleen lastig als je loslopende hond of kat met een dooie aan komt zetten.
Ja je wordt niet zomaar op zondagavond afgevoerd.quote:Op maandag 6 april 2020 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
De Guardian schreef vanmorgen al dat er meer aan de hand is dan een onderzoekje.
En toch is het een beschermde diersoort.quote:Op maandag 6 april 2020 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
https://www.trouw.nl/wete(...)-het-beest~bfb3e284/
Vleermuizen zijn de grondleggers van sars, mers, Corona, ebola en vele anderen.
quote:Op maandag 6 april 2020 21:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Johnson is naar de IC
Britse premier Johnson op IC • Italië pompt 400 miljard euro in economie - https://nos.nl/l/2329534
Ja, dat sprak ook boekdelen.quote:Op maandag 6 april 2020 21:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja je wordt niet zomaar op zondagavond afgevoerd.
Picobello BV?quote:Op maandag 6 april 2020 21:25 schreef vuurbrood het volgende:
Morgen weer de keukenmonteurs over de vloer voor de 4x in een maand tijd
Nieuwe keuken is eind februari geplaatst
De EU gaat wel heel veer om het succes van de Brexit te saboterenquote:Op maandag 6 april 2020 21:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Johnson is naar de IC
Gisteren was het nog een Italiaanse keuken.quote:Op maandag 6 april 2020 21:30 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Siematic keuken gekocht bij Mandemakers
Ok, is een engerd. Pence ook danquote:
quote:Op maandag 6 april 2020 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gisteren was het nog een Italiaanse keuken.
Budaquote:Op maandag 6 april 2020 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als bible belt-bewoner voel ik me wel thuis bij die rakker
Is nooit een Italiaanse keuken geweestquote:Op maandag 6 april 2020 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gisteren was het nog een Italiaanse keuken.
Als ik m'n ma vraag mag je 'm best een week lenenquote:
Van ons geld zekerquote:Op maandag 6 april 2020 21:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Italië pompt 400 miljard euro in economie - https://nos.nl/l/2329534
Thank God for small favoursquote:
Pfffffffttt *voorhoofd afveegt*quote:Op maandag 6 april 2020 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou niet op hem stemmen. Zoals ik ook niet op de SGP stem.
quote:
quote:Op maandag 6 april 2020 21:33 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Is nooit een Italiaanse keuken geweest![]()
Het onderhoudsspul en onderdelen voor de apparatuur komen uit een fabriek in Italië.
Meteen de politie bellen de volgende keerquote:Op maandag 6 april 2020 21:35 schreef bitterbal het volgende:
Hou oud is boris?
Gister bij de schuin onderburen ook zo rond de 60 ook de kinderen op bezoek.
ik begrijp het niet hoor... echt niet
quote:Op maandag 6 april 2020 21:36 schreef bitterbal het volgende:
21:15
De opleiding tot tolk Nederlandse gebarentaal in Utrecht verwacht dit jaar substantieel meer aanmeldingen. Dat heeft alles te maken met het ‘Irma-effect’. Het recente optreden van tolk Irma Sluis naast premier Rutte tijdens diens persconferenties heeft de opleiding in de schijnwerpers gezet, zegt de directeur Henny van der Neut.
Van een afstandje ja...quote:Op maandag 6 april 2020 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind het wel serieus een fascinerende wereld.
Italiaanse keuken zonder infrastructuurquote:Op maandag 6 april 2020 21:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Gisteren zei je dat het een Italiaanse keuken was. Jouw woorden.
Geloof ik geen biet vanquote:Op maandag 6 april 2020 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als bible belt-bewoner voel ik me wel thuis bij die rakker
kijk er eens even naar..quote:Op maandag 6 april 2020 21:37 schreef bitterbal het volgende:
ik kan trouwens ook naar die opleiding kijken
waarschijnlijk nietquote:Op maandag 6 april 2020 21:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kijk er eens even naar..
..we horen het wel of je 't daadwerkelijk gaat doen
Niks voor jou?quote:Op maandag 6 april 2020 21:36 schreef bitterbal het volgende:
De opleiding tot tolk Nederlandse gebarentaal in Utrecht verwacht dit jaar substantieel meer aanmeldingen. Dat heeft alles te maken met het ‘Irma-effect’. Het recente optreden van tolk Irma Sluis naast premier Rutte tijdens diens persconferenties heeft de opleiding in de schijnwerpers gezet, zegt de directeur Henny van der Neut.
ik geloofde het ookquote:Op maandag 6 april 2020 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Gisteren opgenomen "ja hij werkt gewoon door" "was een routine-onderzoek" en vandaag naar de IC . Ja ik ben ECHT dom ik geloof dat allemaal![]()
Nou Trump nog.
En Erdogan en Putin en Bolsonaro. En die mafkees in China. Dat zou aardig opruimen.
Iedereen wil alleen nog maar communiceren in vervoegingen van het werkwoord "hamsteren"quote:Op maandag 6 april 2020 21:36 schreef bitterbal het volgende:
Oh het zal ook wel echt waar zijn hoor. Maar niet al die zoethoudertjes van gisteren.quote:
De mijne was ook een part timer. Evengoed mijn beste vriend. Erg veel plezier van gehad dat brave dier.quote:Op maandag 6 april 2020 21:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als ik m'n ma vraag mag je 'm best een week lenen
Zonder is 't altijd zo stil in huis.. Daarom ben ik blij dat ik 'm af en toe te logeren krijg
Vleermuisvingersquote:Op maandag 6 april 2020 21:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
blijven mijn poezelige vingertjes gewoon zacht
Nah, het is niet mijn wereld. Maar ik woon toch echt graag in de bible beltquote:
Het gebaar voor een vallende kom tomatensoep ken je alquote:Op maandag 6 april 2020 21:37 schreef bitterbal het volgende:
ik kan trouwens ook naar die opleiding kijken
Je vergeet Orbán, Fles!quote:Op maandag 6 april 2020 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Gisteren opgenomen "ja hij werkt gewoon door" "was een routine-onderzoek" en vandaag naar de IC . Ja ik ben ECHT dom ik geloof dat allemaal![]()
Nou Trump nog.
En Erdogan en Putin en Bolsonaro. En die mafkees in China. Dat zou aardig opruimen.
Ik zou me constant kapot irriteren en dat ook verbaal uitdragenquote:Op maandag 6 april 2020 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nah, het is niet mijn wereld. Maar ik woon toch echt graag in de bible belt
Ja, dit klinkt tegenstrijdig
Ach, hun wereldje is vooral achter de voordeur en in de kerk. Op straat merk je er niks van. Behalve dat vrouwen lange rokken dragen en knotjes hebbenquote:Op maandag 6 april 2020 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou me constant kapot irriteren en dat ook verbaal uitdragen
quote:Op maandag 6 april 2020 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het gebaar voor een vallende kom tomatensoep ken je al
Plus de zondagse lockdownquote:Op maandag 6 april 2020 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ach, hun wereldje is vooral achter de voordeur en in de kerk. Op straat merk je er niks van. Behalve dat vrouwen lange rokken dragen en knotjes hebben
D valt wel mee toch?quote:Op maandag 6 april 2020 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nah, het is niet mijn wereld. Maar ik woon toch echt graag in de bible belt
Ja, dit klinkt tegenstrijdig
quote:Op maandag 6 april 2020 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, die ook
Al mag ik Boris wel.
Die is juist irritant. Want jij mag dan spontaan ook niks meer...quote:
Ik mag iedereen die een pleurishekel heeft aan de EUquote:Op maandag 6 april 2020 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, die ook
Al mag ik Boris wel.
Geile vrouwen hoor met die rokken, een buurdorp was zo hier en die meisjes namen een minirokje mee naar de disco en als je buiten was gingen ze losquote:
quote:Op maandag 6 april 2020 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ach, hun wereldje is vooral achter de voordeur en in de kerk. Op straat merk je er niks van. Behalve dat vrouwen lange rokken dragen en knotjes hebben
Boris is een opportunist, maar heel redelijk en normaal vergeleken met Trump. Een beetje de Churchill van zijn tijd.quote:
Tijd voor bezinning, introspectie, rustquote:Op maandag 6 april 2020 21:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die is juist irritant. Want jij mag dan spontaan ook niks meer...
Ik haat iedereen die een pleurishekel heeft aan de EU.quote:Op maandag 6 april 2020 21:49 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik mag iedereen die een pleurishekel heeft aan de EU
quote:Op maandag 6 april 2020 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Boris is een opportunist, maar heel redelijk en normaal vergeleken met Trump. Een beetje de Churchill van zijn tijd.
Exact hetzelfde doen die Marokkaanse chickies met hoofddoek dat zijn pas echte sletjesquote:Op maandag 6 april 2020 21:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geile vrouwen hoor met die rokken, een buurdorp was zo hier en die meisjes namen een minirokje mee naar de disco en als je buiten was gingen ze los
Wat jij wil...quote:Op maandag 6 april 2020 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tijd voor bezinning, introspectie, rust![]()
En ach, een dorp verder is altijd wel een winkel open.
Ja heren, nu was het wel weer leuk. DM ff ofzo. Naar elkaar dus..quote:Op maandag 6 april 2020 21:53 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Exact hetzelfde doen die Marokkaanse chickies met hoofddoek dat zijn pas echte sletjes
Kleindochter van Karl Marx gespotquote:Op maandag 6 april 2020 21:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik haat iedereen die een pleurishekel heeft aan de EU.
quote:Op maandag 6 april 2020 21:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja heren, nu was het wel weer leuk. DM ff ofzo. Naar elkaar dus..
Ja daag jij komt hier te gast.quote:Op maandag 6 april 2020 21:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zou jij mij die Fok bangalijst kunnen DM'n?quote:Op maandag 6 april 2020 21:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 6 april 2020 21:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hout of staal?
Staal gaat kruipen.. Hout komt er met ontsteking wel uit zetten
god wat kansloosquote:Op maandag 6 april 2020 21:58 schreef RockNijntje het volgende:
Een vrouw in het Verenigd Koninkrijk is bevallen van haar 22e kind.
ja hout., heb natuurlijk geen naald. wel pincet, dat lukte ook niet en zit precies naast een sneequote:Op maandag 6 april 2020 21:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hout? ff met een naald peuteren, heb je 'm er zo uit..
Ze is in totaal 16 jaar zwanger geweestquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kopspeld? veiligheidsspeld?quote:Op maandag 6 april 2020 21:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hout., heb natuurlijk geen naald. wel pincet, dat lukte ook niet en zit precies naast een snee
en wie betaald dat allemaal?quote:Op maandag 6 april 2020 21:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze is in totaal 16 jaar zwanger geweest. De eerste kwam op haar 14e en de (vooralsnog) laatste op haar 45e. Wel allemaal met dezelfde man.
Oh en ze wonen in een voormalig verzorgtehuis met 10 slaapkamers en er zijn pas twee kinderen de deur uit.
quote:Op maandag 6 april 2020 22:00 schreef bitterbal het volgende:
precies mijn neuspeutervingerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.viespeuk
quote:Op maandag 6 april 2020 22:00 schreef bitterbal het volgende:
precies mijn neuspeutervingerZie je wel, monster.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zeggen dat ze maar 200 euro kinderbijslag per week krijgen, niet rusten op steun van de overheid of wat dan ook en "gewoon hard werken". Twijfel.quote:
breinaald gaat niet werkenquote:Op maandag 6 april 2020 22:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm misschien. moe ik morgen ff zoeken
Gelukkigquote:Op maandag 6 april 2020 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit je te dollen. Ik ben heel blij dat ik straks weer in de stad woon.
Dat zijn gewoon mensen die leven van de toeslagen en die geven letterlijken figuurlijk geen ene moer om hun eigen kinderenquote:Op maandag 6 april 2020 21:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze is in totaal 16 jaar zwanger geweest. De eerste kwam op haar 14e en de (vooralsnog) laatste op haar 45e. Wel allemaal met dezelfde man.
Oh en ze wonen in een voormalig verzorgtehuis met 10 slaapkamers en er zijn pas twee kinderen de deur uit.
nou,quote:Op maandag 6 april 2020 22:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat heb ik al helemaal niet![]()
misschien de stoomreiniger die het op gaat lossen
Ja maar echt. Als je niet zou werken zou je met de hoeveelheid huishoudelijke taken die zij hebben (ontbijt gaat bijvoorbeeld in twee shifts en ze draaien negen tot twaalf wassen per dag) misschien een kwartier per kind per dag overhouden. Kinderen hebben aandacht nodig, omg.quote:Op maandag 6 april 2020 22:01 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon mensen die leven van de toeslagen en die geven letterlijken figuurlijk geen ene moer om hun eigen kinderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |