mag ik als 3e vrouw in dit topic dan maar opmerken...quote:Op woensdag 8 april 2020 21:03 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Was niet iedere dag, soms kabbelt het over de dag heen rustig voort. Kunt je bij die langere sessies ook afvragen of ze dat nou echt alleen voor aandacht doen? Dan slaat het wel erg ver door, zeker gezien het feit dat er de volgende dag gewoon gewerkt moet worden.
Je zou dan eerder denken dat ze het tot een uurtje of 00:00 doen. Aandacht weer gehad en dan afkappen; morgen immers weer een dag. Maarja we zien het wel. Je wordt er zelf ook niet slechter van want er is immers geen reet te beleven
hm ik vind hem wel cutequote:Op donderdag 9 april 2020 00:29 schreef Huck_ het volgende:
[..]
CoolGuy staat nou eenmaal niet bekend om zijn empathie of bescheidenheid
Dan ben je echt een van de weinige hoor, geen idee of het Tinder specifiek is maar de meeste daar kunnen niet eens een fatsoenlijk gesprek voeren.quote:Op donderdag 9 april 2020 08:35 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
mag ik als 3e vrouw in dit topic dan maar opmerken...
soms is gewoon gezellig kletsen OOK leuk
Zou wat zijn als ik seks zou hebben met iedereen waar ik leuk mee kan kletsen.
druk leven dan ineens
en dan hebben we het niet eens over dat ik met mijn wederhelft eigenlijk de hele dag door wel af en toe contact heb
mja ik voer die gesprekken doorgaans ook niet op tinderquote:Op donderdag 9 april 2020 08:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan ben je echt een van de weinige hoor, geen idee of het Tinder specifiek is maar de meeste daar kunnen niet eens een fatsoenlijk gesprek voeren.
Dan typ je vanalles met meerdere dingen waar iemand opin kan gaan/haken en dan reageren ze kortaf en op 1 ding. Dan denk ik van, waarom verdoe je mijn tijd, reageer dan gewoon niet.
Waar heb je hem dan ontmoet, op fok?quote:Op donderdag 9 april 2020 08:52 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
mja ik voer die gesprekken doorgaans ook niet op tinder
nu sowieso natuurlijk niet..
maar daarvoor eigenlijk niet... om dezelfde reden als jij vrees ik.
kennelijk is het daar compleet onmogelijk.
1x goed gelukt..daarna met diegene gedate...
was leuke middag in een onwijs leuk koffiebarretje waarvan ik was vergeten waar hij zat
dus in die zin... zeker geen verloren tijd
Daarna ging ie 2 maanden naar thailand
diegene van thailand?quote:Op donderdag 9 april 2020 08:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Waar heb je hem dan ontmoet, op fok?
En na die 2 maanden werd het pas leuk of die date in het koffiebarretje ook al?quote:Op donderdag 9 april 2020 08:55 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
diegene van thailand?
nee op tinder dus.
uh... nou.. het was wel redelijk definitief afscheid hoor.. toen ie naar thailand gingquote:Op donderdag 9 april 2020 08:58 schreef drakin het volgende:
[..]
En na die 2 maanden werd het oas leuk of die date in het koffiebarretje ook al?
Was wel even wachten dan, maar wel leuk om dan na 2 maanden er nog te zijn voor elkaar.![]()
Sommigen op tinder kunnen geen 5 minuten wachten opbrengen.
O dus geen gewacht, dat scheelt.quote:Op donderdag 9 april 2020 08:58 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
uh... nou.. het was wel redelijk definitief afscheid hoor.. toen ie naar thailand ging
mijn relatie duurde stuk langer voor het wat werd
en naar thailand zie ik hem niet gaan
(hooguit voor werk...)
relatie was met heel iemand andersquote:Op donderdag 9 april 2020 09:01 schreef drakin het volgende:
[..]
O dus geen gewacht, dat scheelt.
Maar terug wel contact gezocht of opnieuw op tinder tegengekomen?
Ik heb nu 2 gesprekken pas, zie wel wat het wordt.
Ze willen wel beide al afspreken.
Ow dan begreep ik het verkeerd, dacht dat je relatie uit tinder kwam, sowwyquote:Op donderdag 9 april 2020 09:02 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
relatie was met heel iemand anders
die kende ik al veel langer...
waren zelfs fb-vriendjes...
ergens anders online weer tegen het lijf gelopen...
toen ik met iemand anders date...
en hij daarna ook nog met iemand..
en pas daarna... werd het tussen ons iets
daar gingen dus heel wat gesprekken zonder intenties aan vooraf
ben benieuwd hoe het bij jou gaat
Nouja ik zit gewoon in de basis voor de lol op tinder en als er iets uit ontstaat dan is dat natuurlijk mooi meegenomen.quote:Op donderdag 9 april 2020 08:52 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
mja ik voer die gesprekken doorgaans ook niet op tinder
nu sowieso natuurlijk niet..
maar daarvoor eigenlijk niet... om dezelfde reden als jij vrees ik.
kennelijk is het daar compleet onmogelijk.
1x goed gelukt..daarna met diegene gedate...
was leuke middag in een onwijs leuk koffiebarretje waarvan ik was vergeten waar hij zat
dus in die zin... zeker geen verloren tijd
Daarna ging ie 2 maanden naar thailand
Dan is het geen match toch, of je moet het niet erg vinden natuurlijk. Maar hier reageer ik gewoon wanneer ik tijd heb en dan ook iets langer.quote:Op donderdag 9 april 2020 08:58 schreef drakin het volgende:
[..]
En na die 2 maanden werd het pas leuk of die date in het koffiebarretje ook al?
Was wel even wachten dan, maar wel leuk om dan na 2 maanden er nog te zijn voor elkaar.![]()
Sommigen op tinder kunnen geen 5 minuten wachten opbrengen.
mja ik vond het heerlijk alleen.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:07 schreef drakin het volgende:
Ik heb verder geen haast met bovenop de volgende te springen, ben nog maar 5 maanden vrijgezel.
Dus rustig rondkijken en gesprekjes voeren. En is het niks ben ik nog steeds happy. Heb nu mijn leven beter op de rit dan voor 5 maanden terug.
Heb ik ook, heb een leven hoor, ga echt niet continu lopen chatten of meteen na een bericht reageren, ben geen tokkiequote:Op donderdag 9 april 2020 09:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nouja ik zit gewoon in de basis voor de lol op tinder en als er iets uit ontstaat dan is dat natuurlijk mooi meegenomen.
Maar inderdaad, zo lijkt het wel.
[..]
Dan is het geen match toch, of je moet het niet erg vinden natuurlijk. Maar hier reageer ik gewoon wanneer ik tijd heb en dan ook iets langer.
Zelfde met afspreken, dat doe ik eigenlijk pas als iemand een beetje een gesprek kan voeren zodat je ook weet wat voor vlees je in de kuip hebt.
Brrr ja, mannen die dat eisen, ook die het niet direct zeggen maar wel zo bedoelen.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:11 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
mja ik vond het heerlijk alleen.
wilde best een relatie.. maar het moest wel wat toevoegen
dus merendeel van de mannen viel toch vrij rap af uiteindelijk.
ook gevalletje van mijn ver herwonnen vrijheid niet zo maar op willen geven
tja tot ik iemand tegen kwam die mij helemaal niet het gevoel gaf dingen op te hoeven geven en die dingen juist nog leuker maakte.
duurde even.. maar dat is prima.
als je het doet.. moet je het wel goed doen
Ja, maar dat jij er op jouw manier invulling aan geeft, als vrouw zijnde, wordt door de andere kant heel anders uitgelegd. Dat zie je hier ook. Wellicht dat dat komt doordat mannen jagers zijn, in tegenstelling tot vrouwen?quote:Op donderdag 9 april 2020 09:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb ik ook, heb een leven hoor, ga echt niet continu lopen chatten of meteen na een bericht reageren, ben geen tokkie
Ik heb geen flauw idee van de vrouwen en hoe die zijn of eruitzien op tinder want die zie ik niet als ik naar mannen kijk.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:19 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, maar dat jij er op jouw manier invulling aan geeft, als vrouw zijnde, wordt door de andere kant heel anders uitgelegd. Dat zie je hier ook. Wellicht dat dat komt doordat mannen jagers zijn, in tegenstelling tot vrouwen?
Nee, dat bedoel ik niet. Wat ik bedoel is dat jij stelt van 'ik ga niet continue lopen chatten of direct reageren want ik heb ook een leven'. En dat is natuurlijk prima. Maar je ziet hier heel vaak geklaag over het feit dat vrouwen dan wel een match zijn, maar vervolgens reageren die vrouwen nauwelijks of niet, of openen geen gesprek.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee van de vrouwen en hoe die zijn of eruitzien op tinder want die zie ik niet als ik naar mannen kijk.
En het is 50% bij mij, ene keer begin ik andere keer de man met een gesprek.
Ze moeten maar even wachten hoor, en anders zijn ze idd niks voor mij. Ook geef ik gewoon aan niet direct te reageren. Duidelijk toch?quote:Op donderdag 9 april 2020 09:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet. Wat ik bedoel is dat jij stelt van 'ik ga niet continue lopen chatten of direct reageren want ik heb ook een leven'. En dat is natuurlijk prima. Maar je ziet hier heel vaak geklaag over het feit dat vrouwen dan wel een match zijn, maar vervolgens reageren die vrouwen nauwelijks of niet, of openen geen gesprek.
En als je dat niet doet, dan ga je d'r alweer uit, want dat is niet 'hoe het hoort te zijn' schijnbaar. Terwijl jouw gedachtegang helemaal niet is van 'ik doe moeilijk om het moeilijk doen', maar eerder 'ja, ik ben ook nog andere dingen aan het doen want Tinder is niet mijn hele leven'.
Een leuk gesprek werkt niet zonder input van 2 personen.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet. Wat ik bedoel is dat jij stelt van 'ik ga niet continue lopen chatten of direct reageren want ik heb ook een leven'. En dat is natuurlijk prima. Maar je ziet hier heel vaak geklaag over het feit dat vrouwen dan wel een match zijn, maar vervolgens reageren die vrouwen nauwelijks of niet, of openen geen gesprek.
En als je dat niet doet, dan ga je d'r alweer uit, want dat is niet 'hoe het hoort te zijn' schijnbaar. Terwijl jouw gedachtegang helemaal niet is van 'ik doe moeilijk om het moeilijk doen', maar eerder 'ja, ik ben ook nog andere dingen aan het doen want Tinder is niet mijn hele leven'.
Natuurlijk is dat duidelijk. Dat wordt echter uitgelegd als zijnde dat het aan jou ligt want ja jezus, als je niet gaat reageren, waarom zit je dan op Tinder en presto, het ligt aan jou/de vrouw.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Ze moeten maar even wachten hoor, en anders zijn ze idd niks voor mij. Ook geef ik gewoon aan niet direct te reageren. Duidelijk toch?
Dat begrijp ik, maar een gesprek is niet alleen maar leuk als de ander NUDIRECTACUUTMETEEN reageert. Tenminste, dat is mijn ervaring (niet met Tinder).quote:Op donderdag 9 april 2020 09:35 schreef ludovico het volgende:
[..]
Een leuk gesprek werkt niet zonder input van 2 personen.
Maar als je helemaal geen enkel moment heb dat je tegelijkertijd online en aan het praten bent is het gesprek ook wel snel klaar, op een gegeven moment moet er wel een flow in komen om het organisch te houden ofzo.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:37 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar een gesprek is niet alleen maar leuk als de ander NUDIRECTACUUTMETEEN reageert. Tenminste, dat is mijn ervaring (niet met Tinder).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |