abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192481112
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 17:33 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

En met bijhouden van een lijst van klanten zodat die in quarantaine geplaatst kunnen worden wanneer een besmetting opduikt.
Dat is niet nodig als we hier ook met die telefoon-app gaan werken.
  maandag 6 april 2020 @ 17:34:39 #206
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_192481119
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 17:27 schreef trein2000 het volgende:

[..]

En vervolgens besmet de zuipfeestbezoeker de volgende dag een oudere in de supermarkt.
Ouderen zitten achter de deur en hebben hun eigen feestmomentjes in de suipermarkt.
natuurlijk wat LOL maar qua aanpak is dat hoe het epidemisch werkt.
Of dat past in de emotie zal zich doen gelden.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_192481125
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2020 17:33 schreef Noek het volgende:

[..]

Ik doe al weken boodschappen voor mn ouders. Ik zie me dat nog wel maanden doen.
Fijn! Heel goed! Maar er zijn ook genoeg ouderen die geen of een heel beperkt sociaal netwerk hebben, en dan vaak ook nog in de eigen leeftijdscategorie.
zie email 27 oktober
  maandag 6 april 2020 @ 17:34:59 #208
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_192481127
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 17:33 schreef Snowpea het volgende:

[..]

Maar dat doet de overheid toch al? Alleen lijkt dat niet tot mensen door te dringen, lopen nog zoveel mensen hoestend en proestend over straat :{
Tsjah, sommige mensen kun je gewoon niet beschermen..
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_192481133
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 17:33 schreef raptorix het volgende:

[..]

Er is niemand die ze kan helpen?
Je sociale kring bestaat meestal toch voornamelijk uit mensen van je eigen leeftijd.
zie email 27 oktober
pi_192481138
quote:
10s.gif Op maandag 6 april 2020 17:34 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

De huidige vlinders, die zich tot voorbij de nek in de schulden mogen steken voor een opleiding en vervoer daarnaartoe waar jij dat waarschijnlijk gratis hebt gekregen bedoel je? *O*
Ik heb 1 jaartje een OV gehad, en ik als ik me niet vergis een totaal van 1100 guldens aan studifinaninciering gehad.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_192481157
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 17:35 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Je sociale kring bestaat meestal toch voornamelijk uit mensen van je eigen leeftijd.
Ah niemand van die mensen heeft kinderen? Hebben ze geen buren? Daarnaast stikt het hier van de vrijwilligers, en de komende maanden komen er daar wel een paar miljoen van beschikbaar.
pi_192481201
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 17:35 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik heb 1 jaartje een OV gehad, en ik als ik me niet vergis een totaal van 1100 guldens aan studifinaninciering gehad.
En je generatiegenoten? ;)
pi_192481204
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 17:34 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Eens. Misschien niet ideaal, maar het moet wel. Anders is de kuur ernstiger dan de kwaal. Je kunt van alles verzinnen om de boel relatief verantwoord weer op te starten.
Ze kunnen dit in ieder geval niet blijven rekken zolang de nummers stabiel blijven of blijven dalen. Dan komt het wel heel erg over alsof ze zich onder druk laten zetten door de paniekzaaiers die er gedeeltelijk dol op is dat er zoveel sensatie is. Die hopen op complete lockdowns.

Economie is nou eenmaal ook gewoon belangrijk, maar dat mag je in deze tijden bijna niet benoemen, want dan geef je niet om mensenlevens. Gaat om de juiste balans, maar de economie moet je (wat jij ook al zegt) niet negeren....maanden lang. Precies wat je zegt; dan is het middel erger dan de kwaal. Dat punt naderen we al wel vind ik zelf, maar dat terzijde.
pi_192481207
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 17:34 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Fijn! Heel goed! Maar er zijn ook genoeg ouderen die geen of een heel beperkt sociaal netwerk hebben, en dan vaak ook nog in de eigen leeftijdscategorie.
En daar moet dus voor gezorgd worden, net als dat ze nu ook zorg ontvangen door bijv thuiszorg.
Go hard or go home
  maandag 6 april 2020 @ 17:40:05 #215
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_192481223
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 17:27 schreef raptorix het volgende:

[..]

Gratis zuipfeesten organiseren.
Dan lijkt inoculatie in de neus met een kleine hoeveel virussen een betere optie. Vroeger deed men dat met de pokken, koos men als infectiebron een patient die een "milde versie" leek te hebben.
are we infinite or am I alone
pi_192481233
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2020 17:39 schreef Noek het volgende:

[..]

En daar moet dus voor gezorgd worden, net als dat ze nu ook zorg ontvangen door bijv thuiszorg.
Naar verluidt niet zelden zonder PPE. ;(
pi_192481241
quote:
10s.gif Op maandag 6 april 2020 17:38 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

En je generatiegenoten? ;)
Ik weet dat mijn zus destijds toch wel een forse studieschuld heeft opgebouwd, en die had aan het begin nog geen OV, die kon ook niet elk weekend naar huis. Ze heeft die toen relatief makkelijk kunnen afbouwen omdat er toen een deal was dat als je in 1 keer afloste je maar de helft terug hoefde te betalen, ze had toen een meevaller en heeft dat gedaan.

Persoonlijk heb ik alles met zelfstudie gedaan en nu een redelijk hoogwaardige baan ;)
pi_192481257
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 17:40 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Dan lijkt inoculatie in de neus met een kleine hoeveel virussen een betere optie. Vroeger deed men dat met de pokken, koos men als infectiebron een patient die een "milde versie" leek te hebben.
In de gay scene hebben ze hier een term voor: Possen ;)
  Moderator maandag 6 april 2020 @ 17:41:49 #219
236264 crew  capricia
pi_192481258
Dag mensen.
Die hele SC over stufi en OV kan elders. Dank je.
En ander SC ook.

[ Bericht 8% gewijzigd door capricia op 06-04-2020 17:56:36 ]
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_192481263
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 17:27 schreef raptorix het volgende:

[..]

Gratis zuipfeesten organiseren.
Het betaalde zuipfeest carnaval heeft ook zo'n fantastische uitwerking gehad en nu nog zijn er zat in brabant die de dreiging niet serieus nemen. :{
  maandag 6 april 2020 @ 17:42:29 #221
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_192481265
Frenchman rescued from mountains after breaking quarantine to buy cigarettes
https://edition.cnn.com/2(...)yTqcdXAi80RqvUatFL9o

Proberen te voet door de bergen naar Spanje over te steken voor goedkope cigaretten.. :')
  maandag 6 april 2020 @ 17:43:55 #222
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_192481287
quote:
10s.gif Op maandag 6 april 2020 17:42 schreef kwiwi het volgende:

Proberen te voet door de bergen naar Spanje over te steken voor goedkope cigaretten.. :')
Ik had dit dan toxh niet meer durven toegeven :@
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 6 april 2020 @ 17:43:58 #223
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_192481288
quote:
7s.gif Op maandag 6 april 2020 17:38 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ze kunnen dit in ieder geval niet blijven rekken zolang de nummers stabiel blijven of blijven dalen. Dan komt het wel heel erg over alsof ze zich onder druk laten zetten door de paniekzaaiers die er gedeeltelijk dol op is dat er zoveel sensatie is. Die hopen op complete lockdowns.

Economie is nou eenmaal ook gewoon belangrijk, maar dat mag je in deze tijden bijna niet benoemen, want dan geef je niet om mensenlevens. Gaat om de juiste balans, maar de economie moet je (wat jij ook al zegt) niet negeren....maanden lang. Precies wat je zegt; dan is het middel erger dan de kwaal. Dat punt naderen we al wel vind ik zelf, maar dat terzijde.
Natuurlijk kan dat wel. Er is geen vaccin of groepsimmuniteit. En totdat die er wel is kun je de maatregelen gewoon niet volledig terugdraaien. Zelfs deels is een groot risico.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_192481303
quote:
10s.gif Op maandag 6 april 2020 17:42 schreef kwiwi het volgende:

Ik vermoed dat het niet ging om de prijs, in Frankrijk mogen sigaretten alleen in tabakszaken verkocht worden, en ik vermoed dat die gesloten zijn.
  maandag 6 april 2020 @ 17:45:10 #225
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_192481314
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 17:36 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ah niemand van die mensen heeft kinderen? Hebben ze geen buren? Daarnaast stikt het hier van de vrijwilligers, en de komende maanden komen er daar wel een paar miljoen van beschikbaar.
Alle gekheid daar zal voor de groep die zich ter bescherming, isolatie zal moeten getroosten; best veel kan worden geregeld. Boodschappen kun je laten doen of dat (eventuele bepaalde) supermarkten op bepaalde tijden voor hen open zijn.

Ook even denken dat je, zo de kennis nu hopenlijk strekt, nadat je zelf Covid19 :X ziek bent geweest in principe een ander niet meer zal kunnen besmetten.

Ik voorzie wel een kutmechanisme dat je straks overal je QR code app moet laten zien met: Covid19 [on]geschikt.
Heb je geen smartphone o.i.d. dan krijg/koop je er één.
Die registratie en minitoring zal essentieel worden om te bepalen wie met wie (mogelijk) in contact is gekomen. Zg. superspreaders mogen dan alleen weg wanneer ze immuun zijn.
pi_192481321
Weet iemand hoe het nu in Italië gaat? Ik zag laatst een Tweet waarin mensen het zat leken te zijn en weer massaal de strat op gingen.
pi_192481327
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2020 17:43 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Natuurlijk kan dat wel. Er is geen vaccin of groepsimmuniteit. En totdat die er wel is kun je de maatregelen gewoon niet volledig terugdraaien. Zelfs deels is een groot risico.
Ik denk dat we wel een premier hebben die zodra het ook maar enigszins kan dingen weer opengooit.
pi_192481328
quote:

[..]

Heb het ook niet over volledig terugdraaien. Heb het over aangepaste maatregelen zodat de economie wel kan blijven draaien.
pi_192481344
quote:
7s.gif Op maandag 6 april 2020 17:29 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Yup. Eens.

Zelfs met toerisme valt zoiets wel te regelen. Vliegtuigen die nog maar voor de helft gevuld mogen worden bv. Internationale treinen ook. Zorgen dat er altijd ruimte is tussen mensen. Als je reist verplicht worden om een sjaal/mondkapje te dragen. Wellicht nog wat andere aanvullende opties. Iedere reiziger gaan checken gaat te lang duren denk ik. Voor risico gebieden kan dat wel, maar bij alle reizigers wordt dat lastiger.

Qua werk kan je teams waar mogelijk splitsen. Ene team werkt week A, andere team week B. Als je dan iemand aansteekt dan blijft het wel bij dat team. Daarna een week thuis.
Boah zelfs in half gevuld vliegtuig zit je nog dicht op elkaar. Misschien bij 1/5 van het aantal passagiers is het te doen, maar dan nog circuleert de lucht rond alle passagiers en wordt peperduur.
.
pi_192481354
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 17:45 schreef Vallon het volgende:

[..]

Alle gekheid daar zal voor de groep die zich ter bescherming, isolatie zal moeten getroosten; best veel kan worden geregeld. Boodschappen kun je laten doen of dat (eventuele bepaalde) supermarkten op bepaalde tijden voor hen open zijn.

Ook even denken dat je, zo de kennis nu hopenlijk strekt, nadat je zelf Covid19 :X ziek bent geweest in principe een ander niet meer zal kunnen besmetten.

Ik voorzie wel een kutmechanisme dat je straks overal je QR code app moet laten zien met: Covid19 [on]geschikt.
Heb je geen smartphone o.i.d. dan krijg/koop je er één.
Die registratie en minitoring zal essentieel worden om te bepalen wie met wie (mogelijk) in contact is gekomen. Zg. superspreaders mogen dan alleen weg wanneer ze immuun zijn.
Ik vermoed dat we minder last zullen krijgen van superspreaders omdat mensen er nu veel bewuster mee omgaan. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het in begin ook wat minder serieus nam, ik ging ook gewoon naar kantoor terwijl ik verkouden was en veel hoestte, maar ja nu was ik al vanaf november continue aan het snotteren, en hoest ik sowieso veel.
  maandag 6 april 2020 @ 17:47:55 #231
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_192481365
quote:

[..]

Gaat al de mist in door men die het niet met hem eens is paniekzaaier te noemen en te stellen zij dol zijn op sensatie en hopen op volledige lockdowns.

Doe normaal in plaats van te koop te lopen met je frustraties omdat jr zogenaamd ziet wat 98% van de wereld buiten wat economen en zelfverklaard intellectuelen niet ziet.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_192481369
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 17:45 schreef raptorix het volgende:
Weet iemand hoe het nu in Italië gaat? Ik zag laatst een Tweet waarin mensen het zat leken te zijn en weer massaal de strat op gingen.
Ik heb wel zorgwekkende verhalen over het zuiden gelezen, dat er weinig eten is, de bevolking boos en de maffia weer in opkomst is.

Ik heb geen bron, van het weekend gelezen via topics.
pi_192481397
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 17:46 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik denk dat we wel een premier hebben die zodra het ook maar enigszins kan dingen weer opengooit.
We hebben vooral een premier die snapt dat er volgend jaar verkiezingen zijn en dat mensen zonder werk, die gedwongen binnen zitten en de huur niet kunnen betalen niet op je gaan stemmen.
pi_192481409
quote:
de paniekzaaiers die er gedeeltelijk dol op is dat er zoveel sensatie is.
:')

Ja wat is er toch een hoop sensatie hè? Saai binnenzitten met prachtig weer om ongecontroleerde verspreiding en overbelasting van de zorg te voorkomen. Spanneeeeend. Men doet het er vast om. :')

quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 17:46 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Heb het ook niet over volledig terugdraaien. Heb het over aangepaste maatregelen zodat de economie wel kan blijven draaien.
quote:
7s.gif Op maandag 6 april 2020 17:29 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Yup. Eens.

Zelfs met toerisme valt zoiets wel te regelen. Vliegtuigen die nog maar voor de helft gevuld mogen worden bv. Internationale treinen ook. Zorgen dat er altijd ruimte is tussen mensen. Als je reist verplicht worden om een sjaal/mondkapje te dragen. Wellicht nog wat andere aanvullende opties. Iedere reiziger gaan checken gaat te lang duren denk ik. Voor risico gebieden kan dat wel, maar bij alle reizigers wordt dat lastiger.

Qua werk kan je teams waar mogelijk splitsen. Ene team werkt week A, andere team week B. Als je dan iemand aansteekt dan blijft het wel bij dat team. Daarna een week thuis.
JIj wilt internationaal plezierverkeer van personen zonder gezondheidschecks naar toeristenoorden gewoon door laten gaan? Bent het effect van de voorjaarsvakanties op verspreiding over het continent ook alweer vergeten zeker? _O-
pi_192481419
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 16:57 schreef Noek het volgende:
Dat vakanties van zorgpersoneel onder druk staat, ik denk dat dit voor heel veel beroepsgroepen het geval is. Welke vakantie?
Je kunt nog steeds vakantie hebben en thuis zitten.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  maandag 6 april 2020 @ 17:51:06 #236
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_192481420
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2020 17:49 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

We hebben vooral een premier die snapt dat er volgend jaar verkiezingen zijn en dat mensen zonder werk, die gedwongen binnen zitten en de huur niet kunnen betalen niet op je gaan stemmen.
En dat er ook veel mensen zijn die niet op iemand gaan stemmen die de economie boven de volksgezondheid zet. Graai maar eens in die schatkist.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_192481430
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 17:44 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik vermoed dat het niet ging om de prijs, in Frankrijk mogen sigaretten alleen in tabakszaken verkocht worden, en ik vermoed dat die gesloten zijn.
https://www.thelocal.fr/2(...)where-do-you-find-it
quote:
To shop for essential items. Most shops in France are now closed but food shops, pharmacies and tabacs (tobacco shops) remain open
Lekker essentieel, tabak
Nieuw is niet altijd beter.
  maandag 6 april 2020 @ 17:51:52 #238
38396 mazaru
pi_192481434
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 17:51 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Je kunt nog steeds vakantie hebben en thuis zitten.
En dikke kans dat je daar meer van uitrust
  maandag 6 april 2020 @ 17:51:55 #239
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_192481435
Italië zo bekend toch? Als zij het onder de 4000 nieuw besmette personen houden hebben ze het netjes voor elkaar als geheel. Aparte cijfers voor Lombardije zijn daarentegen interessanter.
pi_192481455
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2020 17:49 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Beter levend in je huis met een huurachterstand dan een harde nee te horen krijgen voor de deur van een overvol ziekenhuis met je longen vol ontstekingsvocht.
pi_192481480
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 17:12 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Er staat op de NRC site een artikel over de verschillende scenario's. https://www.nrc.nl/nieuws(...)ie-tijdlijn-a3995973

Ik voel zelf wel iets voor regionaal loslaten. Lijkt mij de minst slechte optie. Wat in ieder geval niet moet is dat knipperlichtscenario, dat is economisch slopend.
Interessant artikel!

quote:
Coffengs vinger gaat langs de curves op het plaatje. Hier omhoog, en hier, en hier een piek, en nog één en dan daar omlaag. En dan is het SARS-CoV-2-virus in Nederland uitgewoed.

Goed nieuws op zich: er ís een uitweg. Maar, zegt Coffeng met een wrang lachje. „Ik zag de eerste resultaten, en ik dacht: holy fuck, die tijdlijn.” Als in hun model alle maatregelen zijn opgeheven, dan is dat bij dag 800, over meer dan twee jaar.
:D
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_192481486
quote:
2s.gif Op maandag 6 april 2020 17:51 schreef mazaru het volgende:

[..]

En dikke kans dat je daar meer van uitrust
Hangt een beetje van je werk af, maar denk dat ze daar in de zorg wel aan toe zij tegen die tijd, ja.
  Moderator maandag 6 april 2020 @ 17:56:05 #243
249559 crew  Lavenderr
pi_192481508
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 17:54 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Interessant artikel!
[..]

:D
Meer dan twee jaar gaan we niet overleven. De economie niet, en wij ook niet.
  maandag 6 april 2020 @ 17:56:28 #244
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_192481513
quote:

[..]

Ik lees vooral gezeur over de horeca. Dat is nu net een sector die in feite niets bijdraagt aan de economie. Er wordt niets geproduceerd. Wat is het verschil tussen een tuinfeestje of naar de kroeg gaan: in de kroeg betaal je een euro om je glas te laten vullen.
are we infinite or am I alone
  Moderator maandag 6 april 2020 @ 17:57:58 #245
249559 crew  Lavenderr
pi_192481534
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 17:56 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Ik lees vooral gezeur over de horeca. Dat is nu net een sector die in feite niets bijdraagt aan de economie. Er wordt niets geproduceerd. Wat is het verschil tussen een tuinfeestje of naar de kroeg gaan: in de kroeg betaal je een euro om je glas te laten vullen.
Mee eens. Ik begrijp dan ook niet dat mensen meteen 'we kunnen weer naar de kroeg' roepen als het misschien de goede kant op gaat. Dat is toch niet het eerste waar je aan denkt?
pi_192481535
quote:
2s.gif Op maandag 6 april 2020 17:51 schreef mazaru het volgende:

[..]

En dat er ook veel mensen zijn die niet op iemand gaan stemmen die de economie boven de volksgezondheid zet. Graai maar eens in die schatkist.
Die zullen wrs niet VVD stemmen.
  maandag 6 april 2020 @ 17:58:18 #247
38396 mazaru
pi_192481543
quote:

[..]

Fysiotherapeuten en tandartsen zijn wel heel essentieel
pi_192481547
quote:
17s.gif Op maandag 6 april 2020 17:53 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Beter levend in je huis met een huurachterstand dan een harde nee te horen krijgen voor de deur van een overvol ziekenhuis met je longen vol ontstekingsvocht.
Dat risico neem je dan ja.
  maandag 6 april 2020 @ 17:59:09 #249
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_192481561
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2020 17:46 schreef Fer het volgende:

[..]

Boah zelfs in half gevuld vliegtuig zit je nog dicht op elkaar. Misschien bij 1/5 van het aantal passagiers is het te doen, maar dan nog circuleert de lucht rond alle passagiers en wordt peperduur.
Worden wel dure reisjes..... vermoed ik zo. Ruimte is nu eenmaal ook geld.
In een huis, kantoor, restaurant, bus etc.etc.

Op 1.5x1.5 kun je nu met gemak ca 4 man kwijt en dat wordt nu dus 1.
In een 747-400 (700m2 cargo) kun je met wat organiseren in hoeken en gaten, dan 180 (normaal > 400) passagiers kwijt. Wel weer fijn dat je dan weer fatsoenlijke beenruimte hebt.

Ik kan mij wat voorstellen dat passagiers op budgetreizen in een HazMat outfit (met luier :P ) gaan reizen. Talloze opties zijn denkbaar. Het zal alleen flink tijd kosten om dat allemaal - voor de happy few - te gaan organiseren.
pi_192481565
quote:
Wat is het verschil tussen een tuinfeestje of naar de kroeg gaan: in de kroeg betaal je een euro om je glas te laten vullen.
Welke kroeg is dat waar biertjes maar een euro kosten????????? :9~ :o _O_
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_192481568
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 17:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Mee eens. Ik begrijp dan ook niet dat mensen meteen 'we kunnen weer naar de kroeg' roepen als het misschien de goede kant op gaat. Dat is toch niet het eerste waar je aan denkt?
Blijkbaar veel mensen wel dus. Is niet erg toch? Vinden mensen blijkbaar leuk.

Ik hoop zo snel mogelijk weer op vakantie te mogen.
pi_192481588
Trouwens ik heb even naar die Oostenrijkse app gekeken, nou dat is allemaal vrij low-tech, het werkt op basis van Bluetooth en ultrageluid, kortom je ontmoet iemand, en dan hou je je telefoons vlak bij elkaar en wissel je een soort van anoniem profiel uit, zodat je later bericht kan krijgen als iemand achteraf besmet leek te zijn:

https://play.google.com/s(...)oteskreuz.stopcorona
  maandag 6 april 2020 @ 18:01:03 #253
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_192481599
Hey, er gaat hier iets versoepeld worden.

Markten mogen weer open. Bezoekers wel verplicht met maskers en goed opvolgen van de minimale afstand. Het is een begin :)
  maandag 6 april 2020 @ 18:01:05 #254
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_192481600
quote:

[..]

2018 was dat 8 miljard, Maar ga gerust door met jouw fact free manier van discussieren.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_192481605
quote:

[..]

Zowat de gehele westerse economie draait om diensten en vermaak, de meeste productie draait om luxe-artikelen (Iphone 30 etc.), elk jaar meerdere nieuwe auto modellen, elke 3 weken nieuwe kledinglijn.

Toch moeten die mensen ook gewoon hun brood verdienen. En als ze geen brood verdienen, hoe je went of keert, gaat de rest dat betalen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')