mooie diertjesquote:Op maandag 6 april 2020 11:40 schreef bitterbal het volgende:
wat een pracht dit![]()
https://www.facebook.com/(...)075904439453979/?t=9
Mooi beestje.quote:Op maandag 6 april 2020 11:40 schreef bitterbal het volgende:
wat een pracht dit![]()
https://www.facebook.com/(...)075904439453979/?t=9
die vleugels gaan ook zo teringsnel héquote:
Kolibri's ja, vgm welquote:Op maandag 6 april 2020 11:42 schreef bitterbal het volgende:
volgens mij zijn dat ook de enige vogels die zo kunne hooveren toch?
Bakkie koffie dan maar?quote:Op maandag 6 april 2020 11:41 schreef Bos81 het volgende:
Zo, postronde zit er al op. Nu wachten tot ik naar huis mag
Het werk gaat langzaam, het topic snel.quote:Op maandag 6 april 2020 11:42 schreef Budapestenaar het volgende:
We gaan snel
Plantenbakken zijn leuk geworden @:bitterbal
thnx :pquote:Op maandag 6 april 2020 11:42 schreef Budapestenaar het volgende:
We gaan snel
Plantenbakken zijn leuk geworden @:bitterbal
Ja.quote:Op maandag 6 april 2020 11:43 schreef bitterbal het volgende:
De kolibrie kan door de zeer snelle vleugelslag (15 tot 80 slagen per seconde, afhankelijk van de grootte van de vogel) in de lucht stil blijven hangen. Door de snelle vleugelslag kan de kolibrie als enige vogel ook achteruit vliegen.[2] Ze kunnen zelfs recht omhoog en recht omlaag vliegen. De 'helikopter' onder de vogels. Deze manier van vliegen vraagt echter zeer veel energie die verkregen wordt uit de suikers die in de nectar zitten.
De universiteit van Californië onderzocht[3] de snelheid van de (mannetjes) Anna-kolibrie (Calypte anna) tijdens een duikvlucht. Dit gebeurde met een camera die 500 frames per seconde maakt. Er werd gemeten dat ze per seconde 385 keer hun eigen lichaamslengte afleggen (een straaljager haalt 150 keer, maar is veel langer en dus sneller). Bij het afremmen, dat met het spreiden van de vleugels gebeurt, ontstaat er een druk van negen keer de zwaartekracht. Een mens zou bij deze druk het bewustzijn verliezen.
SICKquote:Op maandag 6 april 2020 11:43 schreef bitterbal het volgende:
De kolibrie kan door de zeer snelle vleugelslag (15 tot 80 slagen per seconde, afhankelijk van de grootte van de vogel) in de lucht stil blijven hangen. Door de snelle vleugelslag kan de kolibrie als enige vogel ook achteruit vliegen.[2] Ze kunnen zelfs recht omhoog en recht omlaag vliegen. De 'helikopter' onder de vogels. Deze manier van vliegen vraagt echter zeer veel energie die verkregen wordt uit de suikers die in de nectar zitten.
De universiteit van Californië onderzocht[3] de snelheid van de (mannetjes) Anna-kolibrie (Calypte anna) tijdens een duikvlucht. Dit gebeurde met een camera die 500 frames per seconde maakt. Er werd gemeten dat ze per seconde 385 keer hun eigen lichaamslengte afleggen (een straaljager haalt 150 keer, maar is veel langer en dus sneller). Bij het afremmen, dat met het spreiden van de vleugels gebeurt, ontstaat er een druk van negen keer de zwaartekracht. Een mens zou bij deze druk het bewustzijn verliezen.
Ja staat al voor me. Uitrusten ook, ik heb me redelijk uitgesloofd op de terugwegquote:
Ik heb echt niks te doen vandaagquote:Op maandag 6 april 2020 11:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het werk gaat langzaam, het topic snel.
Ik wacht op het grote moment.quote:Op maandag 6 april 2020 11:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb echt niks te doen vandaag
Even lekker bijkomen danquote:Op maandag 6 april 2020 11:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja staat al voor me. Uitrusten ook, ik heb me redelijk uitgesloofd op de terugweg
Tikje met een elektrische vliegenmepper en ze hebben echt geen kont aan deze specs.quote:Op maandag 6 april 2020 11:43 schreef bitterbal het volgende:
Die tekst is te lang en hij is zonder plaatjes, had je kunnen weten.quote:
Dat het vijf uur is en je naar huis kunt?quote:Op maandag 6 april 2020 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wacht op het grote moment.
Boks.quote:Op maandag 6 april 2020 11:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb echt niks te doen vandaag
quote:Op maandag 6 april 2020 11:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tikje met een elektrische vliegenmepper en ze hebben echt geen kont aan deze specs.
quote:Op maandag 6 april 2020 11:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tikje met een elektrische vliegenmepper en ze hebben echt geen kont aan deze specs.
Neeeequote:Op maandag 6 april 2020 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat het vijf uur is en je naar huis kunt?
Ooit eens geprobeerd een bromvlieg dood te krijgen met zo’n ding. Na 30 seconden begon hij te roken maar hij wilde niet van opgeven wetenquote:Op maandag 6 april 2020 11:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 april 2020 11:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ooit eens geprobeerd een bromvlieg dood te krijgen met zo’n ding. Na 30 seconden begon hij te roken maar hij wilde niet van opgeven weten![]()
En jij verstandig thuisquote:Op maandag 6 april 2020 11:49 schreef bitterbal het volgende:
echt hoor., dat is 1 grote coronahaard mijn ex werkplek.
baas komt terug uit skigebied. ligt 9 dagen op bed met hoge koorts, nu hebben ze zelf ook allemaal koorts en toch blijven komen om kutklusjes te doen
Van jouw verhalen kreeg ik al niet het idee dat je erg intelligente collega’s had daarquote:Op maandag 6 april 2020 11:49 schreef bitterbal het volgende:
baas komt terug uit skigebied. ligt 9 dagen op bed met hoge koorts, nu hebben ze zelf ook allemaal koorts en toch blijven komen om kutklusjes te doen
kutklusjes voor een kut baas..quote:Op maandag 6 april 2020 11:49 schreef bitterbal het volgende:
Lekker wel.quote:Op maandag 6 april 2020 11:49 schreef bitterbal het volgende:
Daar mag je nu zonder pas boodschappen doen toch?quote:Op maandag 6 april 2020 11:51 schreef FranticDJ het volgende:
Ga van de week weer 2 of 3 x rond om maaltijden rond te brengensowieso morgen. Dus na 17u weer even naar de Sligro
Maaltijden rondbrengen? Je hebt een bijbaantje?quote:Op maandag 6 april 2020 11:51 schreef FranticDJ het volgende:
Ga van de week weer 2 of 3 x rond om maaltijden rond te brengensowieso morgen. Dus na 17u weer even naar de Sligro
geen flauw idee of ze dat nu nog doen.quote:Op maandag 6 april 2020 11:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar mag je nu zonder pas boodschappen doen toch?
bij de picknikquote:Op maandag 6 april 2020 11:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maaltijden rondbrengen? Je hebt een bijbaantje?
quote:Op maandag 6 april 2020 11:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geen flauw idee of ze dat nu nog doen.
ik heb m'n werknemerspas nog
Maar ik ga daar de vrachtwagen ff ophalen.
nja is vrijwillig. Nu de voedselbank & dagbesteding dicht is hebben een aantal restaurants de handen in een geslagen.quote:Op maandag 6 april 2020 11:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maaltijden rondbrengen? Je hebt een bijbaantje?
quote:Op maandag 6 april 2020 11:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nja is vrijwillig. Nu de voedselbank & dagbesteding dicht is hebben een aantal restaurants de handen in een geslagen.
Die maken dan maaltijden voor de mensen die anders in een gat vallen. Ik cross langs die restaurants en haal het op en rijd dan langs de distributiepunten. vanwaar anderen 't naar de mensen thuis brengen.
O, wat tofquote:Op maandag 6 april 2020 11:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nja is vrijwillig. Nu de voedselbank & dagbesteding dicht is hebben een aantal restaurants de handen in een geslagen.
Die maken dan maaltijden voor de mensen die anders in een gat vallen. Ik cross langs die restaurants en haal het op en rijd dan langs de distributiepunten. vanwaar anderen 't naar de mensen thuis brengen.
Weinig goeds.quote:Op maandag 6 april 2020 11:55 schreef FranticDJ het volgende:
groene thee met cocos. wat was ik aan het denken.
quote:
Leukquote:Op maandag 6 april 2020 11:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wij werkten vroeger ook met verstandelijk gehandicapten die het leeggoed sorteerden. En dan 1x per week ook mee mochten op de vrachtwagen.
Zie ik die jongens ook nog eens
Ik vind Andrelon kokos wel fijnquote:Op maandag 6 april 2020 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ik ben niet geheel betrouwbaar gezien mijn kokoshaat.
Leuk leukquote:Op maandag 6 april 2020 11:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja! je had er weinig aan als bijrijder, maar je ging altijd met een lach op je gezicht naar huisquote:
In m'n haar, best. In m'n eten/drinkenquote:Op maandag 6 april 2020 11:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind Andrelon kokos wel fijn
Zomerblond gespot!quote:Op maandag 6 april 2020 11:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind Andrelon kokos wel fijn
ja mooi is dat hequote:Op maandag 6 april 2020 11:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja! je had er weinig aan als bijrijder, maar je ging altijd met een lach op je gezicht naar huis
Toch bizar hoe je iemand's dag kan maken door dat ze mee op de laadklep naar boven en beneden mochten.
Daar heb ik geen shampoo voor nodig.quote:
quote:Op maandag 6 april 2020 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar heb ik geen shampoo voor nodig.
ben jij blond?quote:Op maandag 6 april 2020 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar heb ik geen shampoo voor nodig.
Ik zit binnen gehoorafstand van drie van die dingen geloof ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op maandag 6 april 2020 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Blond en pluizig yoooLeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dacht dat je zwart haar zou hebben
quote:Op maandag 6 april 2020 11:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Blond en pluizig yoooLeuk en net als bb had ik je met donker haar verwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 6 april 2020 12:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Leuk en net als bb had ik je met donker haar verwacht.
Blond en pluizig yoooWe hebben beeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Het matcht wel met m'n "image", maar ik ben te lui om het bij te houden en blonde uitgroei bij zwart...quote:Op maandag 6 april 2020 12:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Leuk![]()
Dacht dat je zwart haar zou hebben
nu alle tijdquote:Op maandag 6 april 2020 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het matcht wel met m'n "image", maar ik ben te lui om het bij te houden en blonde uitgroei bij zwart...
Nah, ik vind het wel makkelijk zo.quote:
Er niet aanzitten zou hier ook schelen ja.quote:Op maandag 6 april 2020 12:26 schreef FranticDJ het volgende:
ah ik heb gedurende de dag ook altijd zo'n haar explosie
maar ik speel ook continue met mn haar
quote:Op maandag 6 april 2020 12:29 schreef bitterbal het volgende:
misschien toch wat veel werk die pergola
je ziet wel direct verschilquote:Op maandag 6 april 2020 12:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
schuren is gewoon kut werk Ik heb er ook een hekel aan en doe het eigenlijk altijd veel te weinig
quote:Op maandag 6 april 2020 12:37 schreef Bos81 het volgende:
En thuis, mocht toch nog een half uur eerder naar huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |