Er was toch ook al een hond met corona? Ze kunnen het volgens mij wel krijgen, maar worden niet ziek.quote:Op maandag 6 april 2020 09:55 schreef bitterbal het volgende:
werd er gezegd dat dieren het niet kunnen krijgen. hoe the fuck krijgt een tijger het dan
Kunnen het wel krijgen, maar gebeurt niet vaak.quote:Op maandag 6 april 2020 09:55 schreef bitterbal het volgende:
werd er gezegd dat dieren het niet kunnen krijgen. hoe the fuck krijgt een tijger het dan
It is April 1945 and the world's most prized horses are about to be slaughtered...quote:Op maandag 6 april 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
@:uitstraling wat is dat ghostriders?
ja maar hoe. met ee huiskat knuffel je nog. neem aan dat ze dat met de tijger niet dedenquote:Op maandag 6 april 2020 09:56 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Kunnen het wel krijgen, maar gebeurt niet vaak.
Zeker katten zijn vatbaar, waaronder de tijger.
er werd ook gezegd dat je het alleen door kon geven als je ziek was.quote:Op maandag 6 april 2020 09:55 schreef bitterbal het volgende:
Zal wel weer een geile Chinees achterop gezeten hebben.quote:Op maandag 6 april 2020 09:55 schreef bitterbal het volgende:
O wow, is het een boek of een docu??quote:Op maandag 6 april 2020 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
It is April 1945 and the world's most prized horses are about to be slaughtered...
As the Red Army closes in on the Third Reich, a German colonel sends an American intelligence officer an unusual report about a POW camp soon to be overrun by the Soviets. Locked up, the report says, are over a thousand horses, including the entire herd of white Lipizzaner's from Vienna's Spanish Riding School, as well as Europe's finest Arabian stallions--stolen to create an equine ''master race.'' The horses are worth millions and, if the starving Red Army reaches the stables first, they will kill the horses for rations. The Americans, under the command of General George Patton, whose love of horses was legendary, decide to help the Germans save the majestic creatures.
thnx, gaat wel lukkenquote:
quote:Op maandag 6 april 2020 09:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar hoe. met ee huiskat knuffel je nog. neem aan dat ze dat met de tijger niet deden
quote:Op maandag 6 april 2020 09:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal wel weer een geile Chinees achterop gezeten hebben.
waar blijven mijn plantjesquote:Op maandag 6 april 2020 09:58 schreef mschol het volgende:
[..]
thnx, gaat wel lukkenwe hebben wel enorm moeten knijpen in de orders anders hadden we het dubbele van de kerstperiode gedraaid, en dat hadden we nooit weggekregen
Er is een geval in België waarbij de poes het kreeg van het baasje.quote:Op maandag 6 april 2020 09:55 schreef bitterbal het volgende:
of omdat ze desbetreffende kat hebben opgegetenquote:Op maandag 6 april 2020 09:58 schreef bitterbal het volgende:
OF !!! Dieren hebben het al veel langer en heeft iemand in china het opgelopen van geknuffel met een kat
HOE DAN OOK HET KOMP DOOR SJIENA!quote:Op maandag 6 april 2020 09:58 schreef bitterbal het volgende:
OF !!! Dieren hebben het al veel langer en heeft iemand in china het opgelopen van geknuffel met een kat
geneukt met tiger kingquote:Op maandag 6 april 2020 09:55 schreef bitterbal het volgende:
Waarhijt dit.quote:Op maandag 6 april 2020 09:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HOE DAN OOK HET KOMP DOOR SJIENA!
Trump hep et gesegt en dan is het waar
NeE dIt Is OnZiN, cHiNa ZeGt DaT hEt NiEt AaN hUn LiGt.quote:Op maandag 6 april 2020 09:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 april 2020 09:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boek.quote:Op maandag 6 april 2020 09:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O wow, is het een boek of een docu??
quote:Op maandag 6 april 2020 09:58 schreef bitterbal het volgende:
OF !!! Dieren hebben het al veel langer en heeft iemand in china het opgelopen van het eten van een kat
nee van bakker. geen verzenddatum bekendquote:Op maandag 6 april 2020 10:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat was de verzenddatum? zijn deze van ibood?
Ahquote:Op maandag 6 april 2020 10:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee van bakker. geen verzenddatum bekend
Normaal worden hele andere ziektes overgedragen via poesjes.quote:Op maandag 6 april 2020 09:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er is een geval in België waarbij de poes het kreeg van het baasje.
Ebola?quote:Op maandag 6 april 2020 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Normaal worden hele andere ziektes overgedragen via poesjes.
ja die berichtjes van ibood van bijna onderweg ken ikquote:Op maandag 6 april 2020 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga ik doen
wel bericht van ibod dat de ledlampjes bijna onderweg zijn
Volgens Ebola Syndrome wel.quote:
Apen?quote:Op maandag 6 april 2020 10:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat kwam weer van andere dieren.
quote:Op maandag 6 april 2020 10:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja die berichtjes van ibood van bijna onderweg ken ik
quote:Op maandag 6 april 2020 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Yepquote:Op maandag 6 april 2020 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 april 2020 10:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaags
WTFquote:
quote:Ah Kai is a wanted convict from Hong Kong who escapes to South Africa after killing his former boss and his boss's wife. In South Africa, he works at a Chinese restaurant and one day travels with his boss to a South African tribe that is infected with the Ebola virus. Kai sees a dying infected tribe member and rapes and kills her, contracting the virus. Kai, however, is immune to the infection. He becomes a living carrier, spreading the disease to others through body fluids. He ends up killing his new boss and his boss's wife, but not before spreading the virus to them. He then cuts up their corpses and serves them as hamburgers in the restaurant, effectively spreading the virus all over South Africa. He then further spreads the virus when he flees back to Hong Kong, to all the people he has contact with.[2]
Bijna onderweg? Is dat ook al een status? Dat kan alleen maar betekenen "Reken er dit jaar niet meer op"quote:Op maandag 6 april 2020 10:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja die berichtjes van ibood van bijna onderweg ken ik
dat is een ander woord voor lange dunne penor?quote:Op maandag 6 april 2020 10:04 schreef bitterbal het volgende:
nou broekcobra's kunnen ook gevaarlijk zijn
@bitterbalquote:Op maandag 6 april 2020 10:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijna onderweg? Is dat ook al een status? Dat kan alleen maar betekenen "Reken er dit jaar niet meer op"
De film staat op youtube, kwam ik laatst achter.quote:
Nog steeds geen reden om hem te kijkenquote:Op maandag 6 april 2020 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De film staat op youtube, kwam ik laatst achter.
nee heb nog niet op de site gekekenquote:Op maandag 6 april 2020 10:05 schreef FranticDJ het volgende:
@:bitterbal die led lampjes van ibood die ze nu hebben.. heb je die al?
Alleen wanneer....quote:
Hey bal, had je ook bericht gekregen dat je geld van je geannuleerde vakantie "bijna onderweg" was?quote:
Wansmaakfilms.quote:Op maandag 6 april 2020 10:06 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Nog steeds geen reden om hem te kijken
quote:Op maandag 6 april 2020 10:04 schreef bitterbal het volgende:
Blauw oog ditdat.quote:Op maandag 6 april 2020 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Alsof jij daar veel verstand van hebt
Fijn liedje dat.quote:
heb er niks over gehoord nu. Heb je het zo hard nodig?quote:Op maandag 6 april 2020 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hey bal, had je ook bericht gekregen dat je geld van je geannuleerde vakantie "bijna onderweg" was?Ik nog niet namelijk
nee juist omdat ze zo gevaarlijk kunnen zijnquote:Op maandag 6 april 2020 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Alsof jij daar veel verstand van hebt
heb ze gezienquote:Op maandag 6 april 2020 10:05 schreef FranticDJ het volgende:
@:bitterbal die led lampjes van ibood die ze nu hebben.. heb je die al?
Dat niet, maar zou wel fijn zijn als ik wist waar ik aan toe was. Maar ik heb ze voor het weekend al gemaild op wat voor termijn ik moet rekenen. We gaan het wel zienquote:Op maandag 6 april 2020 10:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb er niks over gehoord nu. Heb je het zo hard nodig?
ja ik wacht geduldig af. hou er ook rekening mee dat ik het niet terug krijgquote:Op maandag 6 april 2020 10:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat niet, maar zou wel fijn zijn als ik wist waar ik aan toe was. Maar ik heb ze voor het weekend al gemaild op wat voor termijn ik moet rekenen. We gaan het wel zien
Tot het moment dat je het daadwerkelijk op je rekening ziet staan is dat inderdaad nog steeds een mogelijkheid. Ik ga het niet alvast uitgeven of zo.quote:Op maandag 6 april 2020 10:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik wacht geduldig af. hou er ook rekening mee dat ik het niet terug krijg
quote:Op maandag 6 april 2020 10:10 schreef FranticDJ het volgende:
Tja ik wil mn belastingteruggaaf ook wel enzoen vakantiegeld
Dat geld hebben we hard nodig om rokende dikke bejaarden te redden en daarna voor de wederopbouw van de economie.quote:Op maandag 6 april 2020 10:10 schreef FranticDJ het volgende:
Tja ik wil mn belastingteruggaaf ook wel enzoen vakantiegeld
Niet gekliktquote:
De massale sterfscčnes zijn mooier.quote:
precies. dan kan ik 't weer uitgeven en in de economie proppenquote:Op maandag 6 april 2020 10:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Dat geld hebben we hard nodig om rokende dikke bejaarden te redden en daarna voor de wederopbouw van de economie.
zoals op 41:00?quote:Op maandag 6 april 2020 10:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De massale sterfscčnes zijn mooier.
Heb je daar ervaring mee?quote:Op maandag 6 april 2020 10:04 schreef bitterbal het volgende:
quote:
Zoiets I guess. Al pak ik er straks een knutselwerkje bij.quote:
Ben je gestoken door een werkbij?quote:Op maandag 6 april 2020 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de pergola schuren. ga toch voor wit
Sterkte..quote:Op maandag 6 april 2020 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de pergola schuren. ga toch voor wit
quote:Op maandag 6 april 2020 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Zoiets I guess. Al pak ik er straks een knutselwerkje bij.
nee maar binnen zitten is geen optie. Ik hoop dat ik vandaag die offerte krijg voor dat plafondquote:Op maandag 6 april 2020 10:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je gestoken door een werkbij?
Vraag wel even goed hoeveel db-reductie zo'n plafond nou daadwerkelijk oplevert. Anders geef je een hoop geld uit en hoor je straks nog je bovengnoomquote:Op maandag 6 april 2020 10:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar binnen zitten is geen optie. Ik hoop dat ik vandaag die offerte krijg voor dat plafond
Ja de sexscene heb ik net gezien, zitten er meerdere in.quote:
Borduurwerkje! Wordt een axolotl, want een vriendinnetje van me is dol op axolotls en het is net een mooi formaatje om voor de leuk te geven. (Lees: als ze er verder niets mee doet, is 't ook prima)quote:
Ja doe ik ook. er zou 10 april iemand hier kunnen komen kijkenquote:Op maandag 6 april 2020 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vraag wel even goed hoeveel db-reductie zo'n plafond nou daadwerkelijk oplevert. Anders geef je een hoop geld uit en hoor je straks nog je bovengnoom
quote:Op maandag 6 april 2020 10:23 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ja de sexscene heb ik net gezien, zitten er meerdere in.
Ben die film nu toch aan het kijken
quote:Op maandag 6 april 2020 10:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Borduurwerkje! Wordt een axolotl, want een vriendinnetje van me is dol op axolotls en het is net een mooi formaatje om voor de leuk te geven. (Lees: als ze er verder niets mee doet, is 't ook prima)
quote:Op maandag 6 april 2020 10:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja doe ik ook. er zou 10 april iemand hier kunnen komen kijken
goh. zou het?quote:Op maandag 6 april 2020 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Ben wel benieuwd hoe het verder gaat met Boris Johnson. Volgens een analyse in de Guardian is hij er waarschijnlijk slechter aan toe dan men nu naar buiten brengt.
Het alleen inspuiten van dat spul zou waaarschijnlijk al het stem geluid weg halen. Scheelt gigantisch veel al. En ik wil dit huis uiteindelijk ook gaan verhuren en dit kan ik een huurder niet aandoen natuurlijkquote:
Mja datgevoel had ik ook. Sneu.quote:Op maandag 6 april 2020 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Ben wel benieuwd hoe het verder gaat met Boris Johnson. Volgens een analyse in de Guardian is hij er waarschijnlijk slechter aan toe dan men nu naar buiten brengt.
quote:Op maandag 6 april 2020 10:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja doe ik ook. er zou 10 april iemand hier kunnen komen kijken
Dat valt mee.quote:Op maandag 6 april 2020 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het alleen inspuiten van dat spul zou waaarschijnlijk al het stem geluid weg halen. Scheelt gigantisch veel al. En ik wil dit huis uiteindelijk ook gaan verhuren en dit kan ik een huurder niet aandoen natuurlijk![]()
het alleen inspuiten is geloof ik iets van 2000 euro dacht ik en kunnen ze in 1 dag doen
Zou hij zijn coronapiemel nog in zijn zwangere vriendinnetje gestoken hebben?quote:Op maandag 6 april 2020 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
ja en je mentale gezondheid is ook belangrijkquote:Op maandag 6 april 2020 10:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Zou wel fijn zijn als het goed resultaat zou geven.
Ja, na een week koorts om negen uur 's avonds afgevoerd worden naar een ziekenhuis is geen goed teken. En zijn zwangere vrouw heeft het ook. Maar daar gaat het beter mee.quote:
ja en dan neem ik de stappen voor liefquote:Op maandag 6 april 2020 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat valt mee.
Ik heb zelf boven een tattooshop gewoond waar dat spul tussen hun plafond en mijn vloer zat. Dat hielp geweldig. Alleen heel luide muziek hoorde ik. En zij hoorden nooit iets van mij.
Geluidsoverlast is kutquote:Op maandag 6 april 2020 10:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en je mentale gezondheid is ook belangrijk~
Maar het is raar want hij zit al een hele tijd thuis. weet niet wat hij doet en pas nu is die de hele dag aan het praten.
nee hij is helemaal iet sociaalquote:Op maandag 6 april 2020 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geluidsoverlast is kut![]()
Misschien is hij aan het doordraaien van het lang alleen thuis zijn?
Daarom, goede investering dan.quote:Op maandag 6 april 2020 10:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en je mentale gezondheid is ook belangrijk~
Maar het is raar want hij zit al een hele tijd thuis. weet niet wat hij doet en pas nu is die de hele dag aan het praten.
Dat is een hoop geld. En helaas zul je met houten draagvloeren nooit helemaal verlost zijn van geluid. Maar iemand horen praten is wel vervelend. Daar zou ik slecht tegen kunnen.quote:Op maandag 6 april 2020 10:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en dan neem ik de stappen voor lief![]()
De optie om het helemaal te doen is door het spul in te spuiten en nog een nieuw plafond te ontkoppelen,. dat ging richting de 7000 euro
Misschien heeft 'ie het online gamen ontdekt?quote:Op maandag 6 april 2020 10:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee hij is helemaal iet sociaalmisschien zit hij ook wel op fok. hij gaat ook niet naar buiten om te wandelen
gisteren stond ik met buiren buiten achter op onze balkons te praten en dan bij hem gaat er ineens een deur dicht
Hij wilt helemaal geen contact dus begrijp ook niet met wie hij nu de hele tijd praat
ja klopt maar wat is je mentale gezondheid je waardquote:Op maandag 6 april 2020 10:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is een hoop geld. En helaas zul je met houten draagvloeren nooit helemaal verlost zijn van geluid. Maar iemand horen praten is wel vervelend. Daar zou ik slecht tegen kunnen.
hmm dat kan. call of duty ofzoquote:Op maandag 6 april 2020 10:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien heeft 'ie het online gamen ontdekt?
Zou wel echt mooi in de collectie passen hier.quote:Op maandag 6 april 2020 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
"Suske en Wiske en de geborduurde axolotl" 10/10 zou kopen
Ja, wel veel. Daarom heb ik mijn vorige huis verkocht. Ik hoorde teveel van mijn buren. Terwijl dat toch een normale rijtjeswoning was.quote:Op maandag 6 april 2020 10:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt maar wat is je mentale gezondheid je waard
Wat??quote:Op maandag 6 april 2020 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
"Suske en Wiske en de geborduurde axolotl" 10/10 zou kopen
Een Mexicaanse watersalamander.quote:
nee in het begin was het niet zo erg omdat er toen een andere vloer lag. op een gegeven moment is er boven die vloer opengebroken tussen huurders in en toen werd het een stuk erger. maar ik hoor et ook meer natuurlijkquote:Op maandag 6 april 2020 10:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, wel veel. Daarom heb ik mijn vorige huis verkocht. Ik hoorde teveel van mijn buren. Terwijl dat toch een normale rijtjeswoning was.
Jij woont er al best lang, toch? Is het nu ineens erger geworden? Of valt het meer op omdat je veel thuis bent?
Oeh, die is wel leukquote:Op maandag 6 april 2020 10:37 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik ben deze dus aan het maken:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 april 2020 10:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 april 2020 10:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb even gedate met een jongen die zon ding had
je kan ervrij weinig mee toch?quote:Op maandag 6 april 2020 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Een vriendin van me heeft ze sinds kort, dus ik krijg regelmatig foto-updates.
je kan ze niet knuffelen of uitlaten neequote:
quote:Op maandag 6 april 2020 10:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je kan ze niet knuffelen of uitlaten nee
Apporteren doen ze ook niet..
Misschien wel de buurman wegjagen..
Mja, glasbakbeest. Leuk om naar te kijken enzo.quote:
Zijn nachtdieren.. Dus overdag zie je er niet heel veel van.quote:Op maandag 6 april 2020 10:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja maar bedoel bewegen ze veel ofzo?
Mental image van een axolotl aan de lijn.quote:Op maandag 6 april 2020 10:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je kan ze niet knuffelen of uitlaten nee
Apporteren doen ze ook niet..
Misschien wel de buurman wegjagen..
Meh, een slechte vloer kan zoveel verpesten.quote:Op maandag 6 april 2020 10:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee in het begin was het niet zo erg omdat er toen een andere vloer lag. op een gegeven moment is er boven die vloer opengebroken tussen huurders in en toen werd het een stuk erger. maar ik hoor et ook meer natuurlijk![]()
En mja nu zit ik natuurlijk super veel thuis.
andere optie is verkopen maar ben echt te erg gehecht aan dit huis
kan je net zo goed een blanke lans aan de lijn met je mee voerenquote:Op maandag 6 april 2020 10:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mental image van een axolotl aan de lijn.
quote:Op maandag 6 april 2020 10:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Dat maakt het weer een heel ander MI.quote:Op maandag 6 april 2020 10:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kan je net zo goed een blanke lans aan de lijn met je mee voeren
quote:Op maandag 6 april 2020 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat maakt het weer een heel ander MI.
G E N O Tquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 april 2020 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
"Relaxolotl" kan wel twee heel verschillende dingen betekenen natuurlijk![]()
Ik las laatst ergens de tip dat je een zogeheten bundel kan nemen, dan kan je blijkbaar een vast moment afspreken. Duurt een week of twee, maar dan heb je wel x maanden hetzelfde bezorgmoment (en dus geen gekut met een tijdsslot regelen).quote:
Noem ze eens?quote:Op maandag 6 april 2020 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
"Relaxolotl" kan wel twee heel verschillende dingen betekenen natuurlijk![]()
Zouden ze dat op dit moment nog wel doen?quote:Op maandag 6 april 2020 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik las laatst ergens de tip dat je een zogeheten bundel kan nemen, dan kan je blijkbaar een vast moment afspreken. Duurt een week of twee, maar dan heb je wel x maanden hetzelfde bezorgmoment (en dus geen gekut met een tijdsslot regelen).
M'n zusje heeft het vorige week geregeld, dus blijkbaar wel.quote:Op maandag 6 april 2020 10:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zouden ze dat op dit moment nog wel doen?
Relax-olotl, zo'n beestje dat relaxt isquote:
ja maar las reacties op fb dat mensen met zon bundel er oo kniet meer doorheen kwamen.quote:Op maandag 6 april 2020 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik las laatst ergens de tip dat je een zogeheten bundel kan nemen, dan kan je blijkbaar een vast moment afspreken. Duurt een week of twee, maar dan heb je wel x maanden hetzelfde bezorgmoment (en dus geen gekut met een tijdsslot regelen).
quote:Op maandag 6 april 2020 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Relax-olotl, zo'n beestje dat relaxt is
Rel-axolotl, zo'n beestje dat nogal druk is.
Ah!quote:Op maandag 6 april 2020 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n zusje heeft het vorige week geregeld, dus blijkbaar wel.
quote:Op maandag 6 april 2020 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Relax-olotl, zo'n beestje dat relaxt is
Rel-axolotl, zo'n beestje dat nogal druk is.
Ik moet straks weer fysiek naar de winkel.quote:Op maandag 6 april 2020 10:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
gedaanKomt ook precies goed uit. voor morgen en had alleen nog eten voor vandaag
Naja, blijkbaar heeft zus de komende 6 maanden een vast slot, dus het zal.quote:Op maandag 6 april 2020 10:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar las reacties op fb dat mensen met zon bundel er oo kniet meer doorheen kwamen.
Die zijn tof! Maar kosten inmiddels een fortuin, toch?quote:Op maandag 6 april 2020 10:49 schreef FranticDJ het volgende:
Zit op YouTube een playlist te kijken van een vent die een airstream aan 't opknappen is
* FranticDJ wilt ook wel zo'n project
Als je het toch over een fortuin hebt.quote:Op maandag 6 april 2020 10:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die zijn tof! Maar kosten inmiddels een fortuin, toch?
Dan heb ik liever een T1
Die kosten geen fortuin wou je zeggenquote:Op maandag 6 april 2020 10:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die zijn tof! Maar kosten inmiddels een fortuin, toch?
Dan heb ik liever een T1
Ja maar jeugdsentiment. Wij huurden vroeger T2-busjes voor onze familie-uitjes. Maar de T1 is dan net wat charmanterquote:Op maandag 6 april 2020 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je het toch over een fortuin hebt.
dat lijkt me ook vetquote:Op maandag 6 april 2020 10:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Hier is de kans op een Unimog groter geloof ik.
Jawel. Maar voor dat geld heb ik zelf liever zo'n busje.quote:Op maandag 6 april 2020 10:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die kosten geen fortuin wou je zeggen? Al zijn die brazilliaanse nog wel betaalbaar soms als je wat kan klussen.
Nee dit is echt een aftands apparaat.. Maar is ook een amerikaan
Het idee was om het als camper te gebruiken jonge.quote:Op maandag 6 april 2020 10:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat lijkt me ook vet
Wel eentje met een palfinger er op dan
oh? dacht dat ik daar toch genoeg luchtgekoeld voorbij zie komen.;.quote:Op maandag 6 april 2020 10:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel. Maar voor dat geld heb ik zelf liever zo'n busje.
Die Braziliaanse busjes zijn leuk, maar hebben geen luchtgekoelde motor. Dus dat klinkt niet hetzelfde
ohquote:Op maandag 6 april 2020 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het idee was om het als camper te gebruiken jonge.
Shit. Nou moet je toch naar de winkelquote:Op maandag 6 april 2020 10:55 schreef bitterbal het volgende:
Er is een onverwachte fout opgetreden. Probeer het later opnieuw.
Ik moest wel googlen wat je bedoelde.quote:
nee toch geluktquote:Op maandag 6 april 2020 10:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Shit. Nou moet je toch naar de winkel
quote:Op maandag 6 april 2020 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moest wel googlen wat je bedoelde.
Zelf heb ik niet bijzonder veel met dat soort voertuigen. D'n kerel had het vast wel geweten.quote:
haha tjaquote:Op maandag 6 april 2020 10:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zelf heb ik niet bijzonder veel met dat soort voertuigen. D'n kerel had het vast wel geweten.(Maar die heeft daadwerkelijk werk om te doen, dus die laat ik lekker z'n gang gaan.
)
De laatste jaren bouwden ze T2-busjes met een conventionele motor. Dan heb je dus een lelijke radiator vooropquote:Op maandag 6 april 2020 10:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh? dacht dat ik daar toch genoeg luchtgekoeld voorbij zie komen.;.
check kombi Brazil op FB
Een Unimog is ook vetquote:Op maandag 6 april 2020 11:01 schreef FranticDJ het volgende:
Een citroen mehari of een jeep wrangler ofzo lijkt me ook wel wat
Mja, iedereen heeft vorige week z'n voorraden aangevuld, dus het zal wel rustig blijven nu. Normaal is het druk zat met vragen/bestellingen/aanvragen, maar dat ligt allemaal stil nu.quote:Op maandag 6 april 2020 10:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
haha tjaik zit te wachten op een koerier >>><< dan heb ik ook weer wt te doen
wat een leuk dingquote:Op maandag 6 april 2020 11:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De laatste jaren bouwden ze T2-busjes met een conventionele motor. Dan heb je dus een lelijke radiator voorop
[ afbeelding ]
hm. zie die toch weinig op kombi brazil hoor..quote:Op maandag 6 april 2020 11:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De laatste jaren bouwden ze T2-busjes met een conventionele motor. Dan heb je dus een lelijke radiator voorop
[ afbeelding ]
Oh, da's wel een jammere ja.quote:Op maandag 6 april 2020 11:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fles leest dit nu geīrriteerdquote:Op maandag 6 april 2020 11:02 schreef FranticDJ het volgende:
Ibood is wel snel met terugbetalen
door een foutje in t bestelproces is die verfspuit 2x afgeschreven. Staat nu alweer op de rekening
quote:Op maandag 6 april 2020 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, iedereen heeft vorige week z'n voorraden aangevuld, dus het zal wel rustig blijven nu. Normaal is het druk zat met vragen/bestellingen/aanvragen, maar dat ligt allemaal stil nu.
Dan zijn het oudere busjes. Weet niet precies wanneer ze gestopt zijn met boxermotoren. Maar dat geluid is zoooo lekkerquote:Op maandag 6 april 2020 11:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hm. zie die toch weinig op kombi brazil hoor..
quote:Op maandag 6 april 2020 11:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]beter toch?
jij deed iets met lucht toch?
https://www.facebook.com/kombibrazil/quote:Op maandag 6 april 2020 11:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan zijn het oudere busjes. Weet niet precies wanneer ze gestopt zijn met boxermotoren. Maar dat geluid is zoooo lekker
ik vind dat met die radiator niet eens zo lelijkquote:Op maandag 6 april 2020 11:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Deze is net wat leuker
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 april 2020 11:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/kombibrazil/
Hoeft voor wat wij willen niet eens.quote:
Zijn ook zat unimogs op B rijbewijs iddquote:Op maandag 6 april 2020 11:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoeft voor wat wij willen niet eens.
Als ik het geld had, zou ik er zo eentje in zo'n zeecontainer laten stoppen.quote:Op maandag 6 april 2020 11:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/kombibrazil/
Ik heb laatst met pijn in mijn hart mijn zwarte Kever 1302 '1968 verkocht omdat de bodem peperkoek was.quote:Op maandag 6 april 2020 11:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan zijn het oudere busjes. Weet niet precies wanneer ze gestopt zijn met boxermotoren. Maar dat geluid is zoooo lekker
Niet heel lelijk. Maar het geluid is anders. En dat is de helft van de lol van die busjes. Althans voor mij. Jeugdsentimentquote:Op maandag 6 april 2020 11:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik vind dat met die radiator niet eens zo lelijk
ik dezequote:Op maandag 6 april 2020 11:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik het geld had, zou ik er zo eentje in zo'n zeecontainer laten stoppen.
Kon je 'm niet laten restaureren?quote:Op maandag 6 april 2020 11:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb laatst met pijn in mijn hart mijn zwarte Kever 1302 '1968 verkocht omdat de bodem peperkoek was.
Unimog is volgens mij in de meeste gevallen een landbouwvoertuig dus zal je niet nodig hebbenquote:
ah ;pquote:Op maandag 6 april 2020 11:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
naja als ie 2 op 1 rijdt, dan voel je dat wel ind e portemonnee
Ware het niet dat je met een landbouwregistratie dus ook daadwerkelijk een landbouwbedrijf moet hebbenquote:Op maandag 6 april 2020 11:09 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Unimog is volgens mij in de meeste gevallen een landbouwvoertuig dus zal je niet nodig hebben
Ombouwen op gas danquote:Op maandag 6 april 2020 11:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
naja als ie 2 op 1 rijdt, dan voel je dat wel ind e portemonnee
zal wel een veschil zijn met de bitterbrommer iddquote:Op maandag 6 april 2020 11:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Slurpt een liter benzine op de 6 km, gok ik.
quote:Op maandag 6 april 2020 11:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zal wel een veschil zijn met de bitterbrommer idd
quote:Op maandag 6 april 2020 11:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zal wel een veschil zijn met de bitterbrommer idd
Kan ook omgekeurd naar B.quote:Op maandag 6 april 2020 11:09 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Unimog is volgens mij in de meeste gevallen een landbouwvoertuig dus zal je niet nodig hebben
Nooit gewetenquote:Op maandag 6 april 2020 11:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ware het niet dat je met een landbouwregistratie dus ook daadwerkelijk een landbouwbedrijf moet hebben
quote:Op maandag 6 april 2020 11:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
echt?
ik wilde vroeger straaljagerpiloot worden
zon apache?quote:Op maandag 6 april 2020 11:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Toen ik gestopt was met school heb ik met de gedachte gespeeld om naar de luchtmacht te gaan..
Hoogste kwartiel gescoord op de selectie trainingen voor het leger. Dus kon ook naar korps mariniers, wat toen eigenlijk mn voorkeur had. Alleen door een terugval in m'n astma is dat er nooit van gekomen.
toen nog een tijdje met de gedachte helikopterpiloot gelopen, dat kon wel (want f16 ging niet vanwege m'n ogen)
Teveel moeite en ik heb mijn Mustang nog voor de lol.quote:Op maandag 6 april 2020 11:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kon je 'm niet laten restaureren?Mijn opa en oma hadden vroeger een oranje Kever. Reden ze heel Zwitserland mee door
Wilde eigenlijk op de tweety vliegenquote:Op maandag 6 april 2020 11:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zon apache?
Ja was 16. kreeg boekje binnen va de luchtmacht. mijn vader vroeg waarom dus ik vertelde waarom heeft hij mij keihard uitgelachen
wat doen die?quote:Op maandag 6 april 2020 11:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk op de tweety vliegen
[ afbeelding ]
search and rescuequote:
Flashbacks naar toen ik nog in Groningen woonde.quote:Op maandag 6 april 2020 11:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk op de tweety vliegen
[ afbeelding ]
Ook leukquote:Op maandag 6 april 2020 11:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Teveel moeite en ik heb mijn Mustang nog voor de lol.
Oud-collega van me had ook zo'n ding. Gingen we in de lunchpauze mee naar de campingquote:Op maandag 6 april 2020 11:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Deze is net wat leuker
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 april 2020 11:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oud-collega van me had ook zo'n ding. Gingen we in de lunchpauze mee naar de campingHeb ik nogeens een travelsnack over gemaakt ook
![]()
TRV / Fles' Travelsnacks #2
weer iets wat NL zelf niet meer kan/wilquote:Op maandag 6 april 2020 11:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
search and rescue
tegenwoordig zijn die taken overgenomen door Noordzee helikopters Vlaanderen
https://nhv.be
O ja, deze snack herinner ik me nog. Was toen al jaloers op het busje.quote:Op maandag 6 april 2020 11:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oud-collega van me had ook zo'n ding. Gingen we in de lunchpauze mee naar de campingHeb ik nogeens een travelsnack over gemaakt ook
![]()
TRV / Fles' Travelsnacks #2
Naar de koelkast dan!quote:
NAAR HET TOILET DAN!quote:
quote:Op maandag 6 april 2020 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nu is buda al kostbare tijd verloren omdat hij eerst naar de koelkast rende
Want als Filo zegt ren ergens heen dan doe je datquote:Op maandag 6 april 2020 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als je in pure paniek bent misschien welquote:Op maandag 6 april 2020 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Want als Filo zegt ren ergens heen dan doe je dat
Naar de verloskundige danquote:Op maandag 6 april 2020 11:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vooralsnog is dat ook niet aan de orde
Dat niet doenquote:Op maandag 6 april 2020 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Want als Filo zegt ren ergens heen dan doe je dat
Slakkenspoor.quote:Op maandag 6 april 2020 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ach das wel erg sneu hoor.quote:Op maandag 6 april 2020 11:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slakkenspoor.
Doet me denken aan mijn demente oma die op hoge leeftijd de kelder en het toilet niet meer uit elkaar kon houden
Te lang aan social distancing gedaanquote:Op maandag 6 april 2020 11:26 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Naar de verloskundige dan
[..]
Dat niet doen
Stond hij steeds kolen te scheppen in de wc?quote:Op maandag 6 april 2020 11:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slakkenspoor.
Doet me denken aan mijn demente oma die op hoge leeftijd de kelder en het toilet niet meer uit elkaar kon houden
Oh, crap, ik had m'n aardbeien uit de diepvries willen halen.quote:
Mwehehehe.quote:Op maandag 6 april 2020 11:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stond hij steeds kolen te scheppen in de wc?
Aiiiiquote:Op maandag 6 april 2020 11:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Te lang aan social distancing gedaan![]()
En oh ja, ik ben geen vrouw.
F-vijvende in zijn lege mailbox.quote:Op maandag 6 april 2020 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haags is waarschijnijk al sinds 4 uur op
quote:
Nee, dat ben ik.quote:
Wat voor werkzaamheden moeten volgens de baas dan alsnog gebeuren?quote:Op maandag 6 april 2020 11:33 schreef bitterbal het volgende:
kzit nog in de groepsapp van werk. baas rant dat mensen moeten begrijpen dat dit gewone werkdagen zijn en dat ze meer verantwoordelijkheid moeten nemen..
blijkbaar komen ze niet voor de kutklusjes
schuren, schilderen etc :pquote:Op maandag 6 april 2020 11:34 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Wat voor werkzaamheden moeten volgens de baas dan alsnog gebeuren?
Zijn ze klaar met dingen schoonmaken ja?quote:Op maandag 6 april 2020 11:33 schreef bitterbal het volgende:
kzit nog in de groepsapp van werk. baas rant dat mensen moeten begrijpen dat dit gewone werkdagen zijn en dat ze meer verantwoordelijkheid moeten nemen..
Kan toch ook wel eigenlijkquote:
jaquote:Op maandag 6 april 2020 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zijn ze klaar met dingen schoonmaken ja?
quote:Op maandag 6 april 2020 11:33 schreef bitterbal het volgende:
Pics?!quote:Op maandag 6 april 2020 11:32 schreef bitterbal het volgende:
jongens mijn plantenbakken zijn wel goed gelukt hoor
quote:Op maandag 6 april 2020 11:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]schelden tegen fictieve werknemers die al lang asperges aan het steken zijn in Limburg,
Oh ja, tuurlijk. Iedereen werkt zoveel mogelijk thuis, maar horecapersoneel moet gewoon naar de toko komen terwijl er geen van hun normale werkzaamheden te doen zijn.quote:Op maandag 6 april 2020 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jamaar gewoon van maandag en tot en met vrijdag moeten ze komen
lolquote:Op maandag 6 april 2020 11:37 schreef bitterbal het volgende:
en ze zijn ook allemaal ziek. koorts, hoesten etc
Die gaan wel zoooo keihard failliet.quote:Op maandag 6 april 2020 11:33 schreef bitterbal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |