hee, sorry dat ik weg was toen je wakker werd. de emoties kwamen te dichtbij en ik voelde me schuldig tegenover mijn man. ik stuur je binnenkort nog een bericht waarin ik alles uitleg oké?quote:Op maandag 6 april 2020 17:47 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Beetje zonde van het geld als je kop nog steeds niet om aan te zien is
Doe geen moeite je staat al op block 🙅🏼♀quote:Op maandag 6 april 2020 17:53 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
hee, sorry dat ik weg was toen je wakker werd. de emoties kwamen te dichtbij en ik voelde me schuldig tegenover mijn man. ik stuur je binnenkort nog een bericht waarin ik alles uitleg oké?
lolwatquote:Op maandag 6 april 2020 17:53 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
hee, sorry dat ik weg was toen je wakker werd. de emoties kwamen te dichtbij en ik voelde me schuldig tegenover mijn man. ik stuur je binnenkort nog een bericht waarin ik alles uitleg oké?
Ja ik ben nu degene die post maar ze kijken gelijktijdig allemaal mee. Morgen zit tardis weer op dit accountquote:Op maandag 6 april 2020 17:51 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mwah geen moeite mee, kan er mee leven.
Maar leg eens uit. Het enige wat jij doet is sneue opmerkingen maken naar jan en alleman. Komt dit uit onzekerheid of voel je je dan extra stoer in het kliekje? Hoe werkt zoiets?
hee, sorry dat ik weg was toen je wakker werd. de emoties kwamen te dichtbij en ik voelde me schuldig tegenover mijn man. ik stuur je binnenkort nog een bericht waarin ik alles uitleg oké?quote:
Ik geloof dit meteenquote:Op maandag 6 april 2020 17:55 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja ik ben nu degene die post maar ze kijken gelijktijdig allemaal mee. Morgen zit tardis weer op dit account
Ja is goed hoor. Neem je tijdquote:Op maandag 6 april 2020 17:55 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Niet tegen pharkus zeggen aubquote:
Het is dat ik je hier niks kan makenquote:Op maandag 6 april 2020 17:56 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Niet tegen pharkus zeggen aub
Hier heb ik ook eens topnacht op gehadquote:Op maandag 6 april 2020 17:58 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Andere drugs dan PCP gebruiken
Noobs
Daarom ben ik blij dat er niemand meer in klbsc zitquote:Op maandag 6 april 2020 17:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Het is dat ik je hier niks kan maken
Trut
Opzich wel jammerquote:Op maandag 6 april 2020 18:01 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Daarom ben ik blij dat er niemand meer in klbsc zit
moet je bij je collega’s zijnquote:
Je kan ook niet zo janken natuurlijkquote:Op maandag 6 april 2020 18:05 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
moet je bij je collega’s zijn
Hoezo bangquote:Op maandag 6 april 2020 18:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ben bang voor drugs tegenwoordig, al zou ik wel nog eens een nachtje willen spacen op de X.
Ja toch.
Ik zit er het langst, de rest boeit nietquote:Op maandag 6 april 2020 18:08 schreef Fok-it het volgende:
Kan iemand voor de niet-klbers niet een smeuïge geschiedenispost maken? Met tijdlijn en legenda enzo
Tuurlijkquote:Op maandag 6 april 2020 18:08 schreef Fok-it het volgende:
Kan iemand voor de niet-klbers niet een smeuïge geschiedenispost maken? Met tijdlijn en legenda enzo
Lekker goedkoop #goalsquote:Op maandag 6 april 2020 18:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik ben er redelijk gevoelig voor, dus het kan ook snel vervelend worden.
Dat heb je goed onthouden.quote:
Volgens mij was dat in 2016 maar okquote:Op maandag 6 april 2020 18:10 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Tuurlijk
2017- Solotovski doet cachet
2018- het gaat uit en cachet gaat #anoniem
2019- de rest van klbsc gaat #anoniem
2020- klbsc down
Wel erg magertjes ditquote:Op maandag 6 april 2020 18:10 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Tuurlijk
2017- Solotovski doet cachet
2018- het gaat uit en cachet gaat #anoniem
2019- de rest van klbsc gaat #anoniem
2020- klbsc down
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |