Alles voor de pr!quote:Op maandag 6 april 2020 09:42 schreef Guanabana het volgende:
Hij werkt door vanuit het ziekenhuis lees ik. Moet die man niet even focussen op uitzieken en beter worden. Schiet toch anders niet op zo.
Ja, oke. Was dat even vergetenquote:Op maandag 6 april 2020 09:23 schreef Durmada het volgende:
[..]
Je moet Nikonlover absoluut niet serieus nemen, laat staan op hem reageren.
Kan ook gewoon uit voorzorg zijn.twitter:DrDenaGrayson twitterde op maandag 06-04-2020 om 14:15:10⚠️UPDATE: @BorisJohnson is *receiving oxygen* in hospital, as he was "more seriously ill than either he or his officials were prepared to admit." Boris reportedly "was being seen by doctors who were concerned about his breathing."
#coronavirus #COVID19
https://t.co/zr90IlcplR reageer retweet
Zoiets doen ze niet uit voorzorg.quote:Op maandag 6 april 2020 14:49 schreef capricia het volgende:
Kan ook gewoon uit voorzorg zijn.twitter:DrDenaGrayson twitterde op maandag 06-04-2020 om 14:15:10⚠️UPDATE: @:BorisJohnson is *receiving oxygen* in hospital, as he was "more seriously ill than either he or his officials were prepared to admit." Boris reportedly "was being seen by doctors who were concerned about his breathing."
#coronavirus #COVID19
https://t.co/zr90IlcplR reageer retweet
receiving oxygen is iets anders dan geintubeerd op de IC liggen.quote:Op maandag 6 april 2020 15:21 schreef Grishenko_ het volgende:
Heb ergens gelezen dat hij aan de beademing moet gaan, oftewel IC. Dat lijkt me geen goed voorteken. helaas. Ik ben wel fan van die beste man.
Nou ja, of juist wel.quote:
Kan dat dan? Uit voorzorg zuurstof krijgen.. hoe werkt dat dan?quote:
Idd.quote:Op maandag 6 april 2020 15:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
receiving oxygen is iets anders dan geintubeerd op de IC liggen.
Hij krijgt zuurstof omdat zijn longen het kennelijk niet zelf afkunnen. Een collega van mijn broertje die ligt/lag ook in het ziekenhuis met zo'n masker. Niet op IC.quote:Op maandag 6 april 2020 15:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Kan dat dan? Uit voorzorg zuurstof krijgen.. hoe werkt dat dan?
Is toch niet uit voorzorg dan? Is gewoon nodig.quote:Op maandag 6 april 2020 15:27 schreef Slayage het volgende:
[..]
Hij krijgt zuurstof omdat zijn longen het kennelijk niet zelf afkunnen. Een collega van mijn broertje die ligt/lag ook in het ziekenhuis met zo'n masker. Niet op IC.
quote:Imagine Patel rooting under her kitchen sink for rat poison to drop in the rest of the cabinet's tea tomorrow and then make her move.
Soms gaat dat hand in hand.quote:Op maandag 6 april 2020 15:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
receiving oxygen is iets anders dan geintubeerd op de IC liggen.
Jammer van het laatste stuk, aangezien beademingsapparatuur altijd op de IC aanwezig is. Maar goed, jij bent dan ook een zelfbenoemde expert.quote:Op maandag 6 april 2020 15:27 schreef Slayage het volgende:
[..]
Hij krijgt zuurstof omdat zijn longen het kennelijk niet zelf afkunnen. Een collega van mijn broertje die ligt/lag ook in het ziekenhuis met zo'n masker. Niet op IC.
Is wel aannemelijk.op dag 10 op zondag av opgenomen. 55 jarige man met zwaar overgewicht.quote:Op maandag 6 april 2020 17:53 schreef capricia het volgende:
Russische media verspreiden het verhaal dat Johnson aan de beademing ligt. Een ventilator.
Downing Street zegt dat het valse info is.
https://www.theneweuropea(...)n-s-health-1-6596071
Aannemelijk dat de Russen dat verzinnen inderdaad.quote:Op maandag 6 april 2020 17:53 schreef capricia het volgende:
Russische media verspreiden het verhaal dat Johnson aan de beademing ligt. Een ventilator.
Downing Street zegt dat het valse info is.
https://www.theneweuropea(...)n-s-health-1-6596071
Sow, lekker is dat dan. Heeft 'ie lekker een nachtmerrie van zijn leven gemaakt met zijn onvoorzichtigheid. En dat moet dan een land leiden.quote:Op zondag 5 april 2020 23:39 schreef Nikonlover het volgende:
Zijn zwangere vrouw heeft ook corona trouwens.
It's just a flu bro, lekker handen schudden met coronapatientenquote:Op maandag 6 april 2020 18:34 schreef RetepV het volgende:
[..]
Sow, lekker is dat dan. Heeft 'ie lekker een nachtmerrie van zijn leven gemaakt met zijn onvoorzichtigheid. En dat moet dan een land leiden.
Io weet niet hoe het in Engeland gaat, maar die collega van mijn broertje geeft aan dat hij niet in de IC zit, maar wel in maskertje heeft in een "gewone" kamer.quote:Op maandag 6 april 2020 15:56 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Jammer van het laatste stuk, aangezien beademingsapparatuur altijd op de IC aanwezig is. Maar goed, jij bent dan ook een zelfbenoemde expert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |