Je hebt neem ik aan geen mobile telefoon met je privacy geneuzel? Als je die wel hebt kunnen ze als ze willen sowieso heel je doen en laten al volgen.quote:Op zondag 5 april 2020 11:26 schreef quirina het volgende: Nou weet je ik wil eerst weten hoe het vorm gaat krijgen maar als het mij mijn privacy schaadt dan weiger ik de test.
'Als je een mobiele telefoon hebt, mag je niets zeggen over privacy'.quote:Op zondag 5 april 2020 11:33 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Je hebt neem ik aan geen mobile telefoon met je privacy geneuzel? Als je die wel hebt kunnen ze als ze willen sowieso heel je doen en laten al volgen.
Wat is dat voor een domme opmerking. Ik geef aan dat je die toch al niet hebt.quote:Op zondag 5 april 2020 11:34 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
'Als je een mobiele telefoon hebt, mag je niets zeggen over privacy'.
En 200 medici?quote:Op zondag 5 april 2020 11:35 schreef Doublepain het volgende:
Overheid levert medische middelen aan Sint-Maarten
De Nederlandse overheid heeft vanochtend medische apparatuur, beschermingsmiddelen en medicijnen per transportvliegtuig naar Sint-Maarten gestuurd. Met de apparatuur kan een mobiele intensive care (ic) met zes plekken worden opgesteld en kunnen er in het ziekenhuis van het eiland zes extra ic-plaatsen worden gecreëerd.
De twaalf extra bedden zijn bedoeld voor patiënten op alle eilanden van Caribisch Nederland. Sint-Maarten heeft volgens het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) de plekken het hardst nodig. Met een internationaal uitzendbureau voor medisch personeel worden afspraken gemaakt om extra zorgverleners naar Sint-Maarten te sturen.
6 plekken
Waardeloos land zijn we ook, stuur op zijn minst 50
'Als je een mobiele telefoon hebt, heb je toch al geen privacy'quote:Op zondag 5 april 2020 11:35 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Wat is dat voor een domme opmerking. Ik geef aan dat je die toch al niet hebt.
Er wonen daar 40.000 mensen, dus 425 keer minder dan in Nederland, kortom als ze daar 6 IC plekken hebben, dan hebben ze al meer dan hier.quote:Op zondag 5 april 2020 11:35 schreef Doublepain het volgende:
De Nederlandse overheid heeft vanochtend medische apparatuur, beschermingsmiddelen en medicijnen per transportvliegtuig naar Sint-Maarten gestuurd. Met de apparatuur kan een mobiele intensive care (ic) met zes plekken worden opgesteld en kunnen er in het ziekenhuis van het eiland zes extra ic-plaatsen worden gecreëerd.
De twaalf extra bedden zijn bedoeld voor patiënten op alle eilanden van Caribisch Nederland. Sint-Maarten heeft volgens het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) de plekken het hardst nodig. Met een internationaal uitzendbureau voor medisch personeel worden afspraken gemaakt om extra zorgverleners naar Sint-Maarten te sturen.
6 plekken
Dit is beter inderdaad. Tot het vaccin alleen toegang tot sommige dingen met een corona certificaat.quote:Op zondag 5 april 2020 11:33 schreef Fer het volgende:
Kun je op termijn niet een immuuntest uitvoeren en dat je dan een certificaat meekrijgt?
Wel lastig als bv. slechts 10% van Nederland het gehad heeft.quote:Op zondag 5 april 2020 11:33 schreef Fer het volgende:
Kun je op termijn niet een immuuntest uitvoeren en dat je dan een certificaat meekrijgt?
quote:Op zondag 5 april 2020 11:35 schreef Doublepain het volgende:
'twaalf extra bedden'.quote:Op zondag 5 april 2020 11:35 schreef Doublepain het volgende:
6 plekken
Nou 12quote:Op zondag 5 april 2020 11:41 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
'twaalf extra bedden'.
Misschien eerst eens je eigen tekst lezen voordat je conclusies trekt.
Lezen is moeilijk he. Het zijn er 12 en zelfs al hadden we capaciteit om er 50 te sturen hoe wil je die gaan bemannen nu defensie hier in Nederland al maximaal moet bijspringen?quote:Op zondag 5 april 2020 11:35 schreef Doublepain het volgende:
6 plekken
Dat is een verviervoudiging van de reguliere capaciteit, maar oké.quote:
Er komen er 42 voor de eilanden: https://antilliaansdagbla(...)-bedden-voor-curacaoquote:Op zondag 5 april 2020 11:47 schreef franske19 het volgende:
[..]
Lezen is moeilijk he. Het zijn er 12 en zelfs al hadden we capaciteit om er 50 te sturen hoe wil je die gaan bemannen nu defensie hier in Nederland al maximaal moet bijspringen?
Voor reizen enzo wel beter.quote:Op zondag 5 april 2020 11:40 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Wel lastig als bv. slechts 10% van Nederland het gehad heeft.
Vast, maar hoe ga je een land draaiende houden met slechts 10% van de bevolking?quote:
Ik heb er geen. Ook geen wifi. Het enige draadloze dat ik gebruik zijn vier plug-in stopkontakten.quote:Op zondag 5 april 2020 11:33 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Je hebt neem ik aan geen mobile telefoon met je privacy geneuzel? Als je die wel hebt kunnen ze als ze willen sowieso heel je doen en laten al volgen.
Ja maar dat is inclusief de benedenwindse eilanden.quote:Op zondag 5 april 2020 11:47 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Er komen er 42 voor de eilanden: https://antilliaansdagbla(...)-bedden-voor-curacao
Nederland heeft 1 IC-unit per 7000 inwoners. Sint-Maarten krijgt er 1 IC-unit per 6250 inwoners BIJ.quote:
Klopt, maar we hebben dus wel degelijk de capaciteit om 50 IC-plekken daarheen te verplaatsen.quote:Op zondag 5 april 2020 11:50 schreef franske19 het volgende:
[..]
Ja maar dat is inclusief de benedenwindse eilanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |