Na de aanval heb ik spijt van mijn daden gekregen. Ik wil jullie allemaal om vergeving vragen voor alles wat ik jullie heb aangedaan. Ik wil mijn jaren hier op het eiland blijven slijten en heb daarom een boerderijtje gebouwd en zal daar mijn Milka koeien houden. Jullie zijn van harte uitgenodigd om er eens te komen kijken
Wati
Je hebt al eens eerder om vergeving gevraagd en toch weer de fout in gegaan.
Misschien dat een proeftijd handig is?
quote:Milka proeftijd?? Mmmm, lekker
Op 06 december 2000 12:55 schreef killer tweety het volgende:
*Twiet weet het nog zo net niet ......Je hebt al eens eerder om vergeving gevraagd en toch weer de fout in gegaan.
Misschien dat een proeftijd handig is?
En dat is best lastig, want ik ben dol op Milka
Ik zal je toevoegen aan de kaart. Je gaat toch geen geniepige dingen doen hè?
Op mijn oude woonplaats aan de vaste wal is in een boerderij een xtc laboratorium gevonden. Hopelijk valt het hier wel mee...
quote:Nou, Wati-pilletjes, daar is hier misschien wel een afzetmarkt voor
Op 06 december 2000 14:41 schreef Num het volgende:
Op mijn oude woonplaats aan de vaste wal is in een boerderij een xtc laboratorium gevonden. Hopelijk valt het hier wel mee...
Enneeeh Wati ik moet zeggen dat je je boerderij eeeeh, ja wat zal ik zeggen, zeer stijlvol hebt ingericht.
quote:wat dacht je van z'n icoontje?
Op 06 december 2000 23:14 schreef Dagobert het volgende:
Voor dat de ondertitel 'In de aanval' weg is vertrouw ik oon kleine k*tkeuterbeortej voor geen cent
quote:als-ie nou maar geen ranja-milka-chocola gaat maken
Op 06 december 2000 13:45 schreef pluisje het volgende:
* pluisje loopt voorlopig toch liever met een boogje om dat boerderijtje heenEn dat is best lastig, want ik ben dol op Milka
[offtopic: leuke muts Ali!]
Reacties op de muts gemaakt door vork kunnen hier: http://www.fokforum.nl/showtopic/25630
[Dit bericht is gewijzigd door Num op 07-12-2000 21:59]
quote:Wati is een pluisjes-lokker
Op 07 december 2000 21:44 schreef Ali Salami het volgende:
Wat is er zo fout aan Wati's idee dan Pluisje?
en
"Tot de tanden toe bewapend"
En een plaatje van soldaten......
En jij beweert je leven gebeterd te hebben?
Ook al is Wati in het verleden wel vaker de fout ingegaan, laten we eerst maar eens kijken hoe het nu gaat.
Wati, heb je ook chocolade gelijkend op toblerone?? Dan wil ik daar wel graag een flinke brokken van!!
En geef me ook maar wat van die ranja-chocolade, kan ik even langs Pluisje om het haar te geven....we hebben gisteren nogal misbruik van haar gemaakt!!
Zijn jullie nou allemaal vergeten wat die nare hitsige pizza-bakker mij heeft aangedaan????
Eens een nare histige pizzabakker, altijd een nare hitsige pizza-bakker!
quote:Stilte voor de storm?
Op 08 december 2000 12:14 schreef Lurky het volgende:
Ach Pluisje, uit vergevingsgezindheid kunnen de mooiste situaties ontstaan.
Je kan je ook afvragen waarom een man persee jou moet pesten, lees 'hebben'.
Denk aan the power of loveIt made me part of the maffia
En heeft er iemand nu nog last van de maffia? Nee!
"IK wil dat je de Grotten en de Ruine vernietigt, het kan me niet schelen hoe je het ook aanpakt, als ze maar ophouden met bestaan!"aldus Phalanx aan Cairon
Mijn lief Craziest een paar dagen op het vaste land voor zaken. En nu dacht ik aan jou. Dus als je nog wat good old agression hebt: in de Kerk zit een dankbare prooi om je op uit te leven
Ik meende toch echt dat Wati bezig was met Ranja-chocolade!!!
Het zoveelste bewijs dat dat mannetje niet te vertrouwen is!
quote:Ik bemoei me even nog helemaal niet met Wati en zijn boerderijtje. Ik vertrouw hem helemaal niet!
Op 16 december 2000 14:52 schreef Breuls het volgende:
of heeft Wilgje zelf ranja-ijs gemaakt? lijkt me ook lekker
quote:da's een foutje van mij. Er stond Wati Gelati, maar door m'n haast (wat ook nog aan het werk enzo) las ik Wilgje...
Op 16 december 2000 16:56 schreef Wilgje het volgende:
Ik bemoei me even nog helemaal niet met Wati en zijn boerderijtje. Ik vertrouw hem helemaal niet!
Ik wil graag drie kilo Ranja chocolade bestellen en het laten bezorgen bij Pluisje, als het kan vandaag nog. Pluisje gaat waarschijnlijk vandaag haar 1000ste post plaatsen!!
Stuur me de rekening maar!!
quote:euh.. ik?
Op 16 december 2000 18:30 schreef Wilgje het volgende:
Foei Breuls, wie werkt er nou tijdens het Fok!ken?
quote:hier moet ze er nog 3, op de planeet nog 64...
Op 21 december 2000 12:03 schreef equilan het volgende:
Pluisje gaat waarschijnlijk vandaag haar 1000ste post plaatsen!!
quote:Nog 1-tje. Maar wilde je die choclade nu wel of niet hebben??
Op 21 december 2000 19:28 schreef pluisje het volgende:
Ik heb niet voor niks 3 weken vakantie, daar is over nagedacht hoor!
Tja, ik ben natuurlijk dol op chocolade...
En ik ben nog doller op Ranja....
* pluisje weet het niet meer zo goed
Ik hoop dat je hier gelukkig wordt meisje, kom af en toe nog even langs....
*Met een laatste blik op Lara vertrekt Wilgje, opweg naar haar vriendin Equilan, die ze zolang al verwaarloosd heeft.
Wie ben jij? Wat doe je hier? Waar kom je vandaan??
* Wati Gelati snapt er helemaal niets van
Ik heb rust nodig
Die vind ik hier,
Nergens anders
Alles werd me teveel
Mag ik hier blijven?
Om tot rust te komen?
[Dit bericht is gewijzigd door Lara44 op 10-02-2001 13:49]
Wati ik heb je hulp nodig...
* The Raging Hordes of Fok! (Overgangs periode.)
** De macht is een vaag begrip dat op het eiland op zich totaal nergens op slaat. De macht was voorheen in handen van de prins. Die er verder niet mee deed, omdat hij er moeilijk iets mee kon doen. Die vage macht, daar gaat het nu om.
quote:Geeft toch nix, ga ik wel chocola voor je halen
Op woensdag 06 december 2000 13:45 schreef pluisje het volgende:
* pluisje loopt voorlopig toch liever met een boogje om dat boerderijtje heenEn dat is best lastig, want ik ben dol op Milka
quote:De bovenstaande post beschouw ik als niet bestaand aangezien je ons niet kan zien
Op maandag 16 juli 2001 14:43 schreef BlackDevil het volgende:
wow stop daar is effe, je kan niet zomaar proberen het "prins-schap" afschaffen en het leger wegsturen
quote:Wati rustig, onze tegenstander is sterk en slim. We moeten nu niet als kippen zonder kop er heen rennen en alles afknallen of zo. Dat lukt niet en bovendien zullen de eilanders dat nooit goed keuren.
Op maandag 16 juli 2001 14:40 schreef Wati Gelati het volgende:
Revolutie? Wapens? IK ben voor! Weet je wel hoe gruwelijk saai het in de bergen is. Helemaal alleen? En die koeien praten niet terug hoor, stomme beesten. Maar als er wapens moeten kletteren, doe ik mee! GAan we?
(...censuur...)'
Wati, dat gaan we doen, ik spreek je nog wel via het afgesproken kanaal. Ik zal beginnen met de voorbereidingen (maar het kan even duren voordat ik weer online ben)
* Die nacht vertrekt Num weer op dezelfde manier als hij is gekomen. Dit keer zijn de patrouilles versterkt maar desondanks weet Num heelhuids op zijn boot aan te komen.
*klop klop*
Beste meneer Wati, weet u toevallig waar het klooster van dhr B Devil staat?
* Wati Gelati pakt een van zijn duiven en stopt een briefje in het kokertje dat om de hals van het dier hangt
Hup, naar die Num ermee, en haast je!
Wati ben je klaar?
Vanavond is onze laatste kans. Daarna zal het niet meer lukken denk ik. Onze mogelijkheden zijn beperkt we zullen moeten doen wat we kunnen.
Kunnen we in ieder geval niet zeggen dat we niets hebben gedaan.
* Num en Wati verlaten stilletjes de boerderij
[Dit bericht is gewijzigd door Num op 19-07-2001 02:37]
(4)
* Na een vermoeiende avond komen ze weer thuis. De kroonjuwelen zijn inmiddels zorgvuldig opgeborgen. Nu maar hopen dat hiermee enig uitstel mogelijk is.
Okee het zijn maar kleine zaken. Maar ja anders wordt het al snel zeer geweldadig en overtuig de bewoners dan maar eens van het feit dat het eiland geen prinselijk huis behoort te hebben.
triomfantelijk wordt er met een echt eilandse wijn getoast.
Viva la contra revolution Wati!
OP het eiland!
Ik hou die kroon, vind je het erg?
*hik*
Ging eigenlijk best makkelijk zo. Jarenlange *hik* kennis heeft wel geholpen.
*hik*
Maar het liefst had ik ze allemaal neer willen knallen
*hik*
Ik ga maar eens naar bed denk ik
*hik*
schuur
AAAaaaaaa
boem
* Met een klap is Num van de hooizolder gevallen.
aauuwww
* Gelukkig zit er genoeg drank in zijn lichaam om de pijn niet te voelen. Half wakker waggelt hij richting het woonverblijf waar hij eerst enkele momenten aan het licht moet wennen.
Watji, meer hadden we niet kunnen doen. Ik ga naar mijn bootje om te kijken of alles goed is. De kroon is goed opgeborgen. Dat zien we later wel.
Zitten alle dieren trouwens al binnnen? *burp*
* Num maakt eerst nog een ronde om de boerderij om te checken of alles storm vrij is en strompeld dan richting boot.
Misschien valt er voor mij ook iets te winnen uit deze akties die het Verzet genomen heeft
* Bd. Rent snel terug naar het Klooster om zijn plannen te maken
Hier kan ik vast slapen.
* Haar natuurlijke instinkt wijst het slapen op een hooiberg niet af. Polaris gaat liggen en valt al spoedig in slaap.
Toch is er een teken van leven. Een man staat geboeid naar een radarscherm te turen. Hij ziet een stip bewegen in de richting van de boulevard. En ziet dat het goed is.
Heel goed...
Wati, ben je daar?
Pluisje is ontvoerd!
Ik zou niet weten door wie, maar dit is een goede tijd voor een revolutie lijkt me!
Nou dan moet ik zelf maar wat proberen. Gelukkig liggen de spullen hier nog...
* Num gaat de kelder in en komt even later geheel in het zwart gekleed terug met een eveneens zwarte rugzak op zijn rug. Stilletjes verlaat hij de boerderij.
[Dit bericht is gewijzigd door Num op 29-08-2002 22:14]
Sint Lurky ziet de koeien en de mieren...
Dit schiet zo niet op. Hier moet een slager aan te pas komen. Of de koeien moeten ophouden melk te produceren....
Dat zal biologisch gezien alleen gaan als er heel veel testosteron, mannelijk hormoon dat de melkklieren nonactief maakt, in het voeder zit...
Dagobert, mijn trouwe gelovige moet maar eens flink over het hooi hier piesen...
Bwoehahahahaha
Om het verhaal wat makkelijker te maken zullen we ook hun namen noemen . De eerste heet Fedarthor wat zoveel betekend als 'Licht die uit de Duisternis kwam '. Hij is een van de Methalomens (clanleiders) van de Lethanoq .
De tweede persoon heet Hagnathol wat betekend
'Ree die over de weide springt ' . Hij is de Huntoq (jachtleider) van Fedarthor's Methal (clan)
vanaf nu zet ik ook bij iedere post de namen erbij voor de duidelijkheid
vertaalt uit elfs:
Fedarthor
Dit is een goeie plaats om de nacht door te brengen , verborgen in de bergen en er zijn geen andere wezens te bekenen . Van hier uit kunnen we het grootste gedeelte van het eiland in de gaten houden .
Haal de paarden en de spullen maar
Hagnathol
* stilletjes glipt Hagnathol de bossen weer in
Fedarthor
* Ondertussen onderzoekt Fedarthor de boederij op sporen van recente bewoning
Dagobert loopt naar de deur en opent hem vorozichtig. Door het kiertje ziet hij een man in de boerderij. Zijn eerste dedachte schiet nar Wati, maar die is het niet. Het is een onbekende die iets lijkt te onderzoeken. Dagobert sluit de deur en wacht geduldig af.
Als ze de open ruimte voor een soort van boerderijtje opstruikelt, ziet ze de-man-uit-de-kerk naar buiten komen. "Oh - eh... sorry dat het wat langer duurde. Maar u heeft daar binnen al gekeken?", vraagt ze beleefd. Ze heeft zich nog steeds niet aan de man voorgesteld, en weet ook nog steeds niet wie hij is. Net als ze zich - eindelijk - netjes wil voorstellen, duwt de wolf met zijn kop tegen haar heupen. Deze onverwachte aktie brengt Phoenixx meteen uit evenwicht en ze valt voorover. De man doet snel een stap naar voren en vangt haar nog net op. "Oeps - sorry meneer... ik ben Phoenixx," stamelt ze snel. De wolf - één brok ongeduld inmiddels - is niet gecharmeerd van dit in zijn ogen onnodig gedoe. Hij pakt Phoenixx' shirt tussen zijn tanden en trekt haar voorzichtig met zich mee. "Hij wil dat we hem volgen, geloof ik," en ze volgt het dier over het erf. Dagobert haalt zijn schouders op en loopt achter hen aan in de richting van de stallen.
* Dagobert volgt de Wolf en vraagt zich af waar ze nu weer heen gaan.
Inmiddels zijn ze de staldeur dicht genaderd. Behalve de geur van stro en koeiemest lijkt er inderdaad de geur van ranja te hangen. De wolf krabbelt ongedurig aan de deur, het kwijl uit zijn bek druipend. Phoenixx opent nieuwsgierig het bovenste deel van de staldeur. Ze voelt een vreemd gekriebel op haar hand en trekt deze geschrokken terug. Dan ziet ze dat het een stel ijverige mieren zijn die over haar hand lopen. Kennelijk had ze hun route doorbroken toen ze de deur open deed. Voorzichtig bukt ze zich en schuift de diertjes op de grond. "Sorry jongens - ga maar rustig verder met jullie werk...", fluistert ze naar ze.
Dan kijkt ze eindelijk de stal in. Haar mond valt open van verbazing - daar staan koeien... het lijken wel Milka-koeien, maar dan oranje!?!?!? De wolf gaat helemaal uit zijn dak en wil de stal inspringen - Phoenixx wil er niet eens over nadenken met wat voor bedoelingen.
Ze draait zich om en richt haar ogen ten hemel: "Sinte Lurky - uwe slechtigheid! Zeg ons - met wat voor reden zijn wij hier???"
O, uwe slechtheid, wat is het doel van deze reis? Waarom zijn we bij deze oranje koeien, het doel is het vernietigen van ranja, niet van koeien
Juicht je heilige toe, waait naar de wolf, zwaait en gilt met geluid en armgebaren. loopt zeven rondes om de stal maar brengt de koeien van slag. Stop hun melk en slacht er één. Geeft deze aan de wolf en eet zelf den gebraden lendenen als karbonaden.
Vlecht van de ingewanden een krans en schenk deze aan je heilige in haar kapel...
Span van de darmen een sperring, legt het karkas neer als struikelblok, maakt knotsen van de beenderen sprenkel het bloed rond...
Wreekt elke zoetheid en wekt Wati die reeds lang in de luren ligt bij zijn eigen zoete koetjes....
Neemt elke elf die der elfder uren kwam aan als de elfde man...
Bwoehahahahahaha
* Dagobert kijtk verbaasd om zich heen, van de wolf naar Phoenixx, naar de koeien, naar alles. Dan begint hij zijn zeven ronden......Na een tijdje is hij klaar en gaat de stal in. Hij vangt een koe, bindt hem een touw om en sleept hem naar buiten.
Tijd voor een rituele slachting
"Hmmm... rituele slachting...
Zonder haar ogen van het arme dier af te wenden pakt ze de dolk en het wetsteentje uit haar riem. Het is al vervelend genoeg voor het dier dat het dit lot zal moeten ondergaan, maar daarom hoeft het nog niet onnodig pijnlijk te worden. Gebruikmakend van de waterbak van de koe in kwestie staat Phoenixx het lemmet te scherpen, zich onderwijl bedenkend hoe op een zo humaan mogelijke manier aan de wensen van Hare Slechtigheid te kunnen voldoen.
Als ze eindelijk tevreden is over het resultaat van haar nijver, wendt ze zich tot Dagobert die zo goed en zo kwaad mogelijk het onrustige dier in bedwang houdt.
"Goed, ik ben er klaar voor. Wil jij het ritueel uitvoeren, of moet ik het doen?"
* Dagobert houdt het rund zo stil mogelijk in afwachting van Phoenixx en haar dolk.
Ga Uw gang
Ze schudt met haar hoofd. Ze heeft trouw gezworen aan St. Lurky. Het is niet aan haar om de wensen van Hare Slechtigheid in twijfel te trekken. De kracht die de Heilige van Fok!Eiland haar middels het zoete voorheen-ranja-brouwsel heeft geschonken dient nu te worden aangewend.
Phoenixx loopt naar de kop van de koe. Dagobert houdt het dier stil en de wolf laat een enthousiast gehuil horen. Phoenixx haalt nog één maal diep adem en snijdt met één stevige haal de keel van de koe door. Met haar haast bovenmenselijke kracht trekt ze de kop van het dier naar achteren zodat de nek breekt.
Helemaal bevlekt met het warme en plakkerige bloed van de koe stapt ze achteruit, haar ogen gevuld met tranen. De wolf komt naast haar zitten en likt haar handen. Het is Phoenixx niet duidelijk of dit is om haar te troosten nu ze zich zo rot voelt, of omdat de smaak van bloed hem zo goed bevalt.
Ze houdt Dagobert de dolk voor. "Hier. Zorgt u alstublieft voor de rest. Ik - eh - ik voel me niet zo lekker, geloof ik..."
Stop hun melk en slacht er één. Geeft deze aan de wolf en eet zelf den gebraden lendenen als karbonaden.
Vlecht van de ingewanden een krans en schenk deze aan je heilige in haar kapel...
Span van de darmen een sperring, legt het karkas neer als struikelblok, maakt knotsen van de beenderen sprenkel het bloed rond...
Om te beginnen dus de kabonaden lossnijden, * mompelt Dagobert.
Hij pakt de dolk wat steviger vast en begint aan zijn klus. Even later liggen de karbonades naast de koe en staat de wolf ze aantestaren alsof ze er niet lang zullen liggen. Gelukkig is hij nu te druk met Phoenixx. Daarna haalt hij de ingewanden uit de koe en legt ze naast Phoenixx neer.
Een krans vlechten lijkt me meer jou werk.
* Dan gaat hij verder, haalt de darmen eruit en ontdoet vervolgens het karkas van de restanten vlees die eraan hangen. Hij tilt het op en legt het in de schuur als struikel blok, vervolgens maakt hij een vallijn van de darmen. Phoenixx is ondertussen druk bezig met de krans en de wolf staat te smullen van de restanten vlees. Dagobert pakt een stuk vlees van de wolf en sprenkelt het bloed over de grond waar de slachtingplaats vond.
Zo, dat klusje is geklaard. De knotsen en karbonaden liggen klaar, dus als jij je krans af hebt kunnen we gaan. Of wil je erst wat eten?
Bij het van elven verlaten boerderijtje is het slachtritueel nog in volle gang. Phoenix en Dagobert gezwaai met de knotsen en vlechtpatronen gezwiep met de meterslange darmen hadden de elven uitgelegd als vangpogingen van het elvenvolk: dat zij de volgende prooi waren. Elven betrekken, een ernstige onhebbelijkheid van dit merkwaardige volkje maar daarin zijn zij op aarde niet de enige, elke situatie op zichzelf. Dat ze onzichtbaar waren schenen ze in hun angst te vergeten.
De koeien menen op hun beurt ook dat het om zichzelf gaat. Wat dit betreft hebben ze eens het gelijk aan hun kant... Het gaat ook om de koeien en terwijl de koeieningewanden en het ranjakoeienbloed worden rondgestrooid sidderen de overlevenden. Ze geven over uit hun vier magen en lamenteren loeiend ten hemel... Het geluid is zo afgrijselijk dat ze elkaar schrik aan jagen.
De wolf danst rond en viert een baccanaal aan bloeddorst en jankt van razernij omdat de overgebleven koeien zich niet koest houden zoals bedreigde dieren meestal doen maar zijn maaltijd verstoren.
De wolf jankt en lebbert en verslind en gromt. Tegelijk is hij zoet en likt zijn weldoeners... Gedriën werken ze voort in de vleesverwerking. Dit onder de ogen van de arme ranjakoeien van Wati...
Wati die nergens te bekennen is om op opheldering of compensatie te vragen bij de ongenode gasten...
De koeien zijn aan zichzelf en natuurlijke overlevingsstrategiën overgeleverd. Hoe wonderlijk de natuur... Langzaam verschieten de koeien van kleur...
In hun angst vormt hun doorzwete vacht een mimicri en het oranje veranderd naar rood, naar purper naar paars! Als Phoenix en Dagobert van hun devote werk konden opkijken zouden ze bemerken dat ze de laatste der ranjakoeien hadden geslacht:
de stal staat vol paarse milka-koeien.
Bwoehahahahaha
Intens verdrietig kijkt hij Phoenixx aan. "Sorry jongen - ik weet ook niet wat er in hem gevaren is. Kennelijk had hij nog nooit een paarse koe gezien..." Terwijl ze dit zegt dringt het pas tot Phoenixx door wat er daar nu eigenlijk voor haar staat. Paarse koeien!! Het moet toch ook niet veel gekker worden!! Maar ja - als er goddelijke krachten aan het werk zijn kan je alles verwachten. Ze haalt haar schouders op en schudt haar hoofd. Het werk hier is nog niet klaar.
Phoenixx sleurt het karkas van de koe als een struikelblok voor de deur van de stallen en bindt de darmen van het dier als een sperring voor de deuropening.
"WATI!!!! WATI GELATI!!!!" schreeuwt ze over het erf van de boerderij. Niet dat ze verwacht dat er iemand zal komen, maar toch. Kijk - als er een bloedige slachting van een deel van je vee-stapel plaats vindt, mag je toch verwachten dat er iemand komt kijken. Maar niemand zal kunnen zeggen dat ze het niet geprobeerd heeft. "WATI!!!! WATI GELATI!!!!" Nog maar een keertje, voor de zekerheid.
"Kom jongen - de profetie gaf aan dat we van de lendenen van het dier moesten eten. Laten we kijken waar Dagobert die karbonades heeft heen gebracht. Jij hebt de sterkste neus van ons tweeën - leid jij de weg maar!"
Enthousiast springt de wolf overeind en rent het erf af, richting de Satanskerk.
Meneer! Mag ik 10 liter Milka-Melk? Om de gasten in m'n computerzaak te kunnen voederen...
Gegroet
Om zich heen maaiend rent hij weg en loopt tegen een melkbus op. Het is een bus vol milkachokolademelk. Iemand melkt al jaar en dag de koeien. En zo lang ook al bestond de veestapel uit 2 soorten: ranja en milka. De ranja koeien stonden op stal. De milka's liepen in de weide. Nu zijn beiden soorten paars geworden.
De emmer waar DigiJasper tegenop loopt is van de weidekoeien. Hij weegt meer dan 10 kilo. Er zit wel 50 liter in. Blij met deze vondst gaat hij samen met Ardeum, die ook op de wonderbaarlijke slachtpartij is afgekomen, of op de milkakoeien dat is niet geheel duidelijk, de buit verdelen en zich te goed doen aan de milkamelk.
Smul maar, er is geen drupje ranjasmaak aan!
Bwoehahahahaha
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |