Na de aanval heb ik spijt van mijn daden gekregen. Ik wil jullie allemaal om vergeving vragen voor alles wat ik jullie heb aangedaan. Ik wil mijn jaren hier op het eiland blijven slijten en heb daarom een boerderijtje gebouwd en zal daar mijn Milka koeien houden. Jullie zijn van harte uitgenodigd om er eens te komen kijken
Wati
Je hebt al eens eerder om vergeving gevraagd en toch weer de fout in gegaan.
Misschien dat een proeftijd handig is?
quote:Milka proeftijd?? Mmmm, lekker
Op 06 december 2000 12:55 schreef killer tweety het volgende:
*Twiet weet het nog zo net niet ......Je hebt al eens eerder om vergeving gevraagd en toch weer de fout in gegaan.
Misschien dat een proeftijd handig is?
En dat is best lastig, want ik ben dol op Milka
Ik zal je toevoegen aan de kaart. Je gaat toch geen geniepige dingen doen hè?
Op mijn oude woonplaats aan de vaste wal is in een boerderij een xtc laboratorium gevonden. Hopelijk valt het hier wel mee...
quote:Nou, Wati-pilletjes, daar is hier misschien wel een afzetmarkt voor
Op 06 december 2000 14:41 schreef Num het volgende:
Op mijn oude woonplaats aan de vaste wal is in een boerderij een xtc laboratorium gevonden. Hopelijk valt het hier wel mee...
Enneeeh Wati ik moet zeggen dat je je boerderij eeeeh, ja wat zal ik zeggen, zeer stijlvol hebt ingericht.
quote:wat dacht je van z'n icoontje?
Op 06 december 2000 23:14 schreef Dagobert het volgende:
Voor dat de ondertitel 'In de aanval' weg is vertrouw ik oon kleine k*tkeuterbeortej voor geen cent
quote:als-ie nou maar geen ranja-milka-chocola gaat maken
Op 06 december 2000 13:45 schreef pluisje het volgende:
* pluisje loopt voorlopig toch liever met een boogje om dat boerderijtje heenEn dat is best lastig, want ik ben dol op Milka
[offtopic: leuke muts Ali!]
Reacties op de muts gemaakt door vork kunnen hier: http://www.fokforum.nl/showtopic/25630
[Dit bericht is gewijzigd door Num op 07-12-2000 21:59]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |