Van de 100 Euro per maand aan energiekosten, gaan er gemiddeld 30 naar elektra, en 70 naar gas (traditionele cv)quote:Op zondag 5 april 2020 20:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Sowieso is/was warmte veel duurder inderdaad.
Je thermostaat een graadje lager in de winter levert meer op dan je game pc verkopen.
Ik zou zo graag van gas af gaan.quote:Op zondag 5 april 2020 20:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Van de 100 Euro per maand aan energiekosten, gaan er gemiddeld 30 naar elektra, en 70 naar gas (traditionele cv)
Gas is duur ja, daar kun je 100-en Euro’s per jaar op winnen. Een uur voor je naar bed gaat de kachel al uitzetten, graadje minder, goed isoleren enz.
quote:Op zondag 5 april 2020 18:31 schreef Tailless het volgende:
Filmpje gezien.
Reed je 3000 km/h Jezus wat vlieg jij over de weg. Per seconde wel 10 km vooruit.
(Dit is een Joke ik snap dat je het filmpje versnelt)
Mooie deal
Nee jij dan met die knakenbak van je.quote:
Doe ja eens aardig tegen ja dikkie lang ?!quote:Op zondag 5 april 2020 22:05 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dat is ook niet ja vriendelijk.
Heb je geen T&T?quote:Op zondag 5 april 2020 22:28 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Morgen is volgende week![]()
Maar ligt er aan of dat apparaat er morgen al is, verwacht Woensdag.
Ik krijg morgenochtend pas mail dat 'ie verzonden wordt denk ikquote:
Vrijdagavond besteld. Ja, dan is de kans groot dat ze hem morgen pas verzendenquote:Op zondag 5 april 2020 22:40 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ik krijg morgenochtend pas mail dat 'ie verzonden wordt denk ikHeb 'm vrijdagavond besteld. Dus merk het wel
Ik heb zondag en maandag wat besteld, een pakketje kwam afgelopen vrijdag, de ander vandaag. PostNL zit gigantisch te klooien met bezorgmomenten door dat Corona virus.quote:Op zondag 5 april 2020 23:03 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Vrijdagavond besteld. Ja, dan is de kans groot dat ze hem morgen pas verzendenAls ze een fatsoenlijke vervoerder kiezen heb je hem dinsdag in huis.
Kon Brad die SX700 niet gewoon in de winkel halen vraag je je af.quote:Op maandag 6 april 2020 07:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik heb zondag en maandag wat besteld, een pakketje kwam afgelopen vrijdag, de ander vandaag. PostNL zit gigantisch te klooien met bezorgmomenten door dat Corona virus.
Als ik me niet vergis, komt dit keyboard uit Duitsland, Daar was hij flink goedkoper, wat ook mogelijk een van de redenen is dat de aanschaf eerder dan verwacht is.quote:Op maandag 6 april 2020 09:31 schreef Geelman het volgende:
[..]
Kon Brad die SX700 niet gewoon in de winkel halen vraag je je af.
Scheelt bijna ¤500,-quote:Op maandag 6 april 2020 09:40 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis, komt dit keyboard uit Duitsland, Daar was hij flink goedkoper, wat ook mogelijk een van de redenen is dat de aanschaf eerder dan verwacht is.
quote:Op maandag 6 april 2020 09:40 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis, komt dit keyboard uit Duitsland, Daar was hij flink goedkoper, wat ook mogelijk een van de redenen is dat de aanschaf eerder dan verwacht is.
Opmerkelijk dat een Duitse webshop dat keyboard zoveel goedkoper kan aanbieden.quote:
Dan zou ie in Duitsland de helft kostenquote:
Nog meer dus.quote:Op maandag 6 april 2020 10:13 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Dus 1/3? Dat ding is 1000 in Duitsland en bijna 1500 in NL?
Dat is wel heel veel verschil
In Amsterdam had Brad hem meteen op kunnen halen!quote:Op maandag 6 april 2020 10:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dan zou ie in Duitsland de helft kosten
Bij Bax 1029
https://www.bax-shop.nl/k(...)MLAeZNhoCe0gQAvD_BwE
Waar heb jij het overquote:Op maandag 6 april 2020 10:33 schreef herverwijderd het volgende:
Jongens, ik ben er weer, misschien dat ik vanavond zelfs even kan kijken als we weer LIVE gaan tenminste.
Wat is met dat keyboard? Heb je het verkocht??
LIVE gaan we niet.quote:Op maandag 6 april 2020 10:33 schreef herverwijderd het volgende:
Jongens, ik ben er weer, misschien dat ik vanavond zelfs even kan kijken als we weer LIVE gaan tenminste.
Wat is met dat keyboard? Heb je het verkocht??
Er was een keyboard, dat zou verkocht worden, toen was er ineens een nieuw keyboard maar dat is nu ook verkocht?quote:
Je kunt niet verzwakken.quote:Op maandag 6 april 2020 10:46 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Er was een keyboard, dat zou verkocht worden, toen was er ineens een nieuw keyboard maar dat is nu ook verkocht?
Ben een paar dagen niet op des foks en dergelijke geweest, dus ik ben out of the loop.
Die aanbieder is een oplichter, gaat hem dus niet worden.quote:Op maandag 6 april 2020 09:54 schreef Geelman het volgende:
[..]
[..]
Opmerkelijk dat een Duitse webshop dat
keyboard zoveel goedkoper kan aanbieden.
Waar heb je het over?quote:Op maandag 6 april 2020 11:13 schreef Bzzzzt het volgende:
[..]
Die aanbieder is een oplichter, gaat hem dus niet worden.
Die prijs is 2e hands maar als je op zijn account klikt dan moet je hem rechtstreeks mailen en betalen.
had zeker gekundquote:Op maandag 6 april 2020 11:20 schreef ZwangerPetro het volgende:
Had je van dat geld niet beter een fiets kunnen kopen?
Fietsenquote:Op maandag 6 april 2020 11:20 schreef ZwangerPetro het volgende:
Als hij dat zou willen, hoeft hij slechts een fractie van dat geld uit te geven voor een bruikbare fiets. Maar goed, dat is al zo vaak aan de orde geweest. Braad wil zich niet fietsend verplaatsen, dus dan houdt het op.quote:Op maandag 6 april 2020 11:20 schreef ZwangerPetro het volgende:
Brad is veel liever automobiel. Zeker nu hij zo'n mooie Focus heeft met werkende airco en leren zetels, gaat hij uiteraard niet fietsen. Tijdens de vele ritjes in de stad is de Focus wel wat onzuinig, maar de benzine is momenteel goedkoop dus dat kan allemaal prima uit.quote:Op maandag 6 april 2020 11:20 schreef ZwangerPetro het volgende:
Zag gister 1,41,9 staanquote:Op maandag 6 april 2020 12:02 schreef Geelman het volgende:
[..]
Brad is veel liever automobiel. Zeker nu hij zo'n mooie Focus heeft met werkende airco en leren zetels, gaat hij uiteraard niet fietsen. Tijdens de vele ritjes in de stad is de Focus wel wat onzuinig, maar de benzine is momenteel goedkoop dus dat kan allemaal prima uit.
Daarom, dan ga je toch niet trappen als een slaaf.quote:
Gaspedaal intrappen, dat dan weer wel.quote:Op maandag 6 april 2020 12:04 schreef Geelman het volgende:
[..]
Daarom, dan ga je toch niet trappen als een slaaf.
Eckte luxe boi ben je!quote:Op maandag 6 april 2020 12:05 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Gaspedaal intrappen, dat dan weer wel.
Wat is T&T?quote:
Oja logischquote:
Toch bij Bax halen?quote:Op maandag 6 april 2020 12:11 schreef ZwangerPetro het volgende:
Hij heeft de bestelling geannuleerd.
Serieus?quote:Op maandag 6 april 2020 12:11 schreef ZwangerPetro het volgende:
Hij heeft de bestelling geannuleerd.
En dan kan ie na een maand weer terug als ie niet bevaltquote:
NEEEE!!!quote:Op maandag 6 april 2020 12:14 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Hoe pedro dit wist terwijl ik de video opnam is mij een raadsel, maar inderdaad.
Man man man, wat een heerlijk topic is dit toch ook.quote:Op maandag 6 april 2020 12:15 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
En voor minder geld heb ik een keyboard wat weliswaar 2ehands is maar wat mij wél alle functies bied die ik zoek.
Jaaaaaaaaquote:
quote:Op maandag 6 april 2020 12:17 schreef Geelman het volgende:
[..]
Man man man, wat een heerlijk topic is dit toch ook.
Nou, blijkbaar niet want je had die SX700 al besteld...quote:Op maandag 6 april 2020 12:17 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
JaaaaaaaaHet is voor mij een kwestie van. Wil ik een nieuw keyboard kopen wat top of the line is in z'n klasse maar wat dingen mist die ik altijd heb gehad (Aftertouch/Vocal harmonizer/SA2) of wil ik een keyboard die al wat ouder is, maar én goedkoper én wel die dingen heeft? Dan is de keuze snel gemaakt
Super dit tochquote:Op maandag 6 april 2020 12:17 schreef Geelman het volgende:
[..]
Man man man, wat een heerlijk topic is dit toch ook.
Ca. ¤ 1.050.quote:
Had 'm al besteld inderdaad. Dacht bij mezelf, joh waarom zou ik het ook niet doen, mezelf een keer verwennen met een nieuw keyboard, kan best..quote:Op maandag 6 april 2020 12:18 schreef Geelman het volgende:
[..]
Nou, blijkbaar niet want je had die SX700 al besteld...
In het recente verleden heb je toch al een Tyros 3 gehad? Waarom ging ie weg?quote:Op maandag 6 april 2020 12:18 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Dat heb jij correct! Bespaart mij een hoop euro's maar heeft wel de functies die ik zoek
Koopje.quote:Op maandag 6 april 2020 12:20 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
1050 ongeveer.
Tyros 3 koop je al als je goed zoekt voor 800
2012 had ik een Tyros 3. Die ging weg omdat ik toen in m'n kop had zitten dat ik er niet goed genoeg voor wasquote:Op maandag 6 april 2020 12:20 schreef Geelman het volgende:
[..]
In het recente verleden heb je toch al een Tyros 3 gehad? Waarom ging ie weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |