quote:Op maandag 6 april 2020 09:40 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis, komt dit keyboard uit Duitsland, Daar was hij flink goedkoper, wat ook mogelijk een van de redenen is dat de aanschaf eerder dan verwacht is.
Opmerkelijk dat een Duitse webshop dat keyboard zoveel goedkoper kan aanbieden.quote:
Dan zou ie in Duitsland de helft kostenquote:
Nog meer dus.quote:Op maandag 6 april 2020 10:13 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Dus 1/3? Dat ding is 1000 in Duitsland en bijna 1500 in NL?
Dat is wel heel veel verschil
In Amsterdam had Brad hem meteen op kunnen halen!quote:Op maandag 6 april 2020 10:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dan zou ie in Duitsland de helft kosten
Bij Bax 1029
https://www.bax-shop.nl/k(...)MLAeZNhoCe0gQAvD_BwE
Waar heb jij het overquote:Op maandag 6 april 2020 10:33 schreef herverwijderd het volgende:
Jongens, ik ben er weer, misschien dat ik vanavond zelfs even kan kijken als we weer LIVE gaan tenminste.
Wat is met dat keyboard? Heb je het verkocht??
LIVE gaan we niet.quote:Op maandag 6 april 2020 10:33 schreef herverwijderd het volgende:
Jongens, ik ben er weer, misschien dat ik vanavond zelfs even kan kijken als we weer LIVE gaan tenminste.
Wat is met dat keyboard? Heb je het verkocht??
Er was een keyboard, dat zou verkocht worden, toen was er ineens een nieuw keyboard maar dat is nu ook verkocht?quote:
Je kunt niet verzwakken.quote:Op maandag 6 april 2020 10:46 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Er was een keyboard, dat zou verkocht worden, toen was er ineens een nieuw keyboard maar dat is nu ook verkocht?
Ben een paar dagen niet op des foks en dergelijke geweest, dus ik ben out of the loop.
Die aanbieder is een oplichter, gaat hem dus niet worden.quote:Op maandag 6 april 2020 09:54 schreef Geelman het volgende:
[..]
[..]
Opmerkelijk dat een Duitse webshop dat
keyboard zoveel goedkoper kan aanbieden.
Waar heb je het over?quote:Op maandag 6 april 2020 11:13 schreef Bzzzzt het volgende:
[..]
Die aanbieder is een oplichter, gaat hem dus niet worden.
Die prijs is 2e hands maar als je op zijn account klikt dan moet je hem rechtstreeks mailen en betalen.
had zeker gekundquote:Op maandag 6 april 2020 11:20 schreef ZwangerPetro het volgende:
Had je van dat geld niet beter een fiets kunnen kopen?
Fietsenquote:Op maandag 6 april 2020 11:20 schreef ZwangerPetro het volgende:
Als hij dat zou willen, hoeft hij slechts een fractie van dat geld uit te geven voor een bruikbare fiets. Maar goed, dat is al zo vaak aan de orde geweest. Braad wil zich niet fietsend verplaatsen, dus dan houdt het op.quote:Op maandag 6 april 2020 11:20 schreef ZwangerPetro het volgende:
Brad is veel liever automobiel. Zeker nu hij zo'n mooie Focus heeft met werkende airco en leren zetels, gaat hij uiteraard niet fietsen. Tijdens de vele ritjes in de stad is de Focus wel wat onzuinig, maar de benzine is momenteel goedkoop dus dat kan allemaal prima uit.quote:Op maandag 6 april 2020 11:20 schreef ZwangerPetro het volgende:
Zag gister 1,41,9 staanquote:Op maandag 6 april 2020 12:02 schreef Geelman het volgende:
[..]
Brad is veel liever automobiel. Zeker nu hij zo'n mooie Focus heeft met werkende airco en leren zetels, gaat hij uiteraard niet fietsen. Tijdens de vele ritjes in de stad is de Focus wel wat onzuinig, maar de benzine is momenteel goedkoop dus dat kan allemaal prima uit.
Daarom, dan ga je toch niet trappen als een slaaf.quote:
Gaspedaal intrappen, dat dan weer wel.quote:Op maandag 6 april 2020 12:04 schreef Geelman het volgende:
[..]
Daarom, dan ga je toch niet trappen als een slaaf.
Eckte luxe boi ben je!quote:Op maandag 6 april 2020 12:05 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Gaspedaal intrappen, dat dan weer wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |