Van de 100 Euro per maand aan energiekosten, gaan er gemiddeld 30 naar elektra, en 70 naar gas (traditionele cv)quote:Op zondag 5 april 2020 20:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Sowieso is/was warmte veel duurder inderdaad.
Je thermostaat een graadje lager in de winter levert meer op dan je game pc verkopen.
Ik zou zo graag van gas af gaan.quote:Op zondag 5 april 2020 20:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Van de 100 Euro per maand aan energiekosten, gaan er gemiddeld 30 naar elektra, en 70 naar gas (traditionele cv)
Gas is duur ja, daar kun je 100-en Euro’s per jaar op winnen. Een uur voor je naar bed gaat de kachel al uitzetten, graadje minder, goed isoleren enz.
quote:Op zondag 5 april 2020 18:31 schreef Tailless het volgende:
Filmpje gezien.
Reed je 3000 km/h Jezus wat vlieg jij over de weg. Per seconde wel 10 km vooruit.
(Dit is een Joke ik snap dat je het filmpje versnelt)
Mooie deal
Nee jij dan met die knakenbak van je.quote:
Doe ja eens aardig tegen ja dikkie lang ?!quote:Op zondag 5 april 2020 22:05 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dat is ook niet ja vriendelijk.
Heb je geen T&T?quote:Op zondag 5 april 2020 22:28 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Morgen is volgende week![]()
Maar ligt er aan of dat apparaat er morgen al is, verwacht Woensdag.
Ik krijg morgenochtend pas mail dat 'ie verzonden wordt denk ikquote:
Vrijdagavond besteld. Ja, dan is de kans groot dat ze hem morgen pas verzendenquote:Op zondag 5 april 2020 22:40 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ik krijg morgenochtend pas mail dat 'ie verzonden wordt denk ikHeb 'm vrijdagavond besteld. Dus merk het wel
Ik heb zondag en maandag wat besteld, een pakketje kwam afgelopen vrijdag, de ander vandaag. PostNL zit gigantisch te klooien met bezorgmomenten door dat Corona virus.quote:Op zondag 5 april 2020 23:03 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Vrijdagavond besteld. Ja, dan is de kans groot dat ze hem morgen pas verzendenAls ze een fatsoenlijke vervoerder kiezen heb je hem dinsdag in huis.
Kon Brad die SX700 niet gewoon in de winkel halen vraag je je af.quote:Op maandag 6 april 2020 07:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik heb zondag en maandag wat besteld, een pakketje kwam afgelopen vrijdag, de ander vandaag. PostNL zit gigantisch te klooien met bezorgmomenten door dat Corona virus.
Als ik me niet vergis, komt dit keyboard uit Duitsland, Daar was hij flink goedkoper, wat ook mogelijk een van de redenen is dat de aanschaf eerder dan verwacht is.quote:Op maandag 6 april 2020 09:31 schreef Geelman het volgende:
[..]
Kon Brad die SX700 niet gewoon in de winkel halen vraag je je af.
Scheelt bijna ¤500,-quote:Op maandag 6 april 2020 09:40 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis, komt dit keyboard uit Duitsland, Daar was hij flink goedkoper, wat ook mogelijk een van de redenen is dat de aanschaf eerder dan verwacht is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |