Ik heb ergens opgevangen dat een bekende van mij zich ook op heeft gegeven. Maar ik weet niet hoe het nu zit ivm de Corona Crisis en dus of de opnames al zijn geweest.quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:06 schreef FranticDJ het volgende:
Weer een bekende in een dating show hahaha
dit keer in lang leve de liefde_O-
quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:12 schreef Ygritte het volgende:
Ik zit dat tiger king te kijken... wat een mafklapperts
geen flauw idee..quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb ergens opgevangen dat een bekende van mij zich ook op heeft gegeven. Maar ik weet niet hoe het nu zit ivm de Corona Crisis en dus of de opnames al zijn geweest.
Mooi hè, af en toe ga je werkelijk denken ok laat maar komen die corona want we zijn echt wel zwaar kut als homo sapiensquote:Op zaterdag 4 april 2020 22:12 schreef Ygritte het volgende:
Die knakker ligt al in het ziekenhuis met Corona geloof ikquote:Op zaterdag 4 april 2020 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi hè, af en toe ga je werkelijk denken ok laat maar komen die corona want we zijn echt wel zwaar kut als homo sapiens
Hij doet me een beetje aan Martin Gaus denkenquote:Op zaterdag 4 april 2020 22:12 schreef Ygritte het volgende:
quote:
Allemaal ergens een flink schroefje los. Ik zag vandaag ook al weer hele kuddes buiten.quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi hè, af en toe ga je werkelijk denken ok laat maar komen die corona want we zijn echt wel zwaar kut als homo sapiens
quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:13 schreef bitterbal het volgende:
mensen hebben nu echt teveel tijd![]()
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die knakker ligt al in het ziekenhuis met Corona geloof ik
Joe Corona ja, wel benieuwd of hij zijn wenkbrauw piercing nog heeft, fascinerend dat ding aan 1 mm vel hangende.quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die knakker ligt al in het ziekenhuis met Corona geloof ik
quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Joe Corona ja, wel benieuwd of hij zijn wenkbrauw piercing nog heeft, fascinerend dat ding aan 1 mm vel hangende.
Die andere dan met al zijn vrouwen... hoe dan... je krijgt toch acuut kriebels van een gast die zich Bhagavan noemtquote:Op zaterdag 4 april 2020 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Joe Corona ja, wel benieuwd of hij zijn wenkbrauw piercing nog heeft, fascinerend dat ding aan 1 mm vel hangende.
Die kijkt ook als een vis met een hardstenen hoofd uit zijn ogen jaquote:Op zaterdag 4 april 2020 22:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die andere dan met al zijn vrouwen... hoe dan... je krijgt toch acuut kriebels van een gast die zich Bhagavan noemtengerd
Ben ik te jong voor. Tenminste mijn ouders waren niet zulke reizigers. Ik ben zelf in 2018 in Praag geweest. Echt genoten daar...quote:
Joe heeft ook wel een bijzondere entourage om zichzelf verzameld. Halve benen, halve armen, halve tanden.... bij niemand brand echt een lichtje, nog niet eens een waakvlammetje....quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die kijkt ook als een vis met een hardstenen hoofd uit zijn ogen ja
Ja en nee... die lui zijn zo bijzonder dat je denkt dat het niet gekker kan... en ja hoor.... en dan denk je 'oh tuurlijk, waarom ook niet'quote:
Joe heeft wel een Prins Albert, tering wat een volk hèquote:Op zaterdag 4 april 2020 22:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Joe heeft ook wel een bijzondere entourage om zichzelf verzameld. Halve benen, halve armen, halve tanden.... bij niemand brand echt een lichtje, nog niet eens een waakvlammetje....
ftfyquote:
Gecondoleerdquote:
en een geld dat er in omgaatquote:Op zaterdag 4 april 2020 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Joe heeft wel een Prins Albert, tering wat een volk hè![]()
Zelfs degenen waar je denk ok die deugt misschien een heel klein beetje die deugen voor geen meter.
Die "zakenman" ook_!
Zit bijna te denken, laat die 4000 tijgers in het wild ook maar uitsterven dan zijn we in ieder geval van dit volk af.quote:
doe es normaal joh klapjostiquote:Op zaterdag 4 april 2020 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit bijna te denken, laat die 4000 tijgers in het wild ook maar uitsterven dan zijn we in ieder geval van dit volk af.
Maar ja zo werkt het niet
denk het? Wanneer moet je betalen?quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:31 schreef FranticDJ het volgende:
Wanneer heb je 't geld ook weer als je t op tijd verstuurd hebt? voor 1 juli toch?
Dan pakken ze wel een ander dierquote:Op zaterdag 4 april 2020 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit bijna te denken, laat die 4000 tijgers in het wild ook maar uitsterven dan zijn we in ieder geval van dit volk af.
Maar ja zo werkt het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |