Ik heb ergens opgevangen dat een bekende van mij zich ook op heeft gegeven. Maar ik weet niet hoe het nu zit ivm de Corona Crisis en dus of de opnames al zijn geweest.quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:06 schreef FranticDJ het volgende:
Weer een bekende in een dating show hahaha
dit keer in lang leve de liefde_O-
quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:12 schreef Ygritte het volgende:
Ik zit dat tiger king te kijken... wat een mafklapperts
geen flauw idee..quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb ergens opgevangen dat een bekende van mij zich ook op heeft gegeven. Maar ik weet niet hoe het nu zit ivm de Corona Crisis en dus of de opnames al zijn geweest.
Mooi hè, af en toe ga je werkelijk denken ok laat maar komen die corona want we zijn echt wel zwaar kut als homo sapiensquote:Op zaterdag 4 april 2020 22:12 schreef Ygritte het volgende:
Die knakker ligt al in het ziekenhuis met Corona geloof ikquote:Op zaterdag 4 april 2020 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi hè, af en toe ga je werkelijk denken ok laat maar komen die corona want we zijn echt wel zwaar kut als homo sapiens
Hij doet me een beetje aan Martin Gaus denkenquote:Op zaterdag 4 april 2020 22:12 schreef Ygritte het volgende:
quote:
Allemaal ergens een flink schroefje los. Ik zag vandaag ook al weer hele kuddes buiten.quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi hè, af en toe ga je werkelijk denken ok laat maar komen die corona want we zijn echt wel zwaar kut als homo sapiens
quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:13 schreef bitterbal het volgende:
mensen hebben nu echt teveel tijd![]()
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die knakker ligt al in het ziekenhuis met Corona geloof ik
Joe Corona ja, wel benieuwd of hij zijn wenkbrauw piercing nog heeft, fascinerend dat ding aan 1 mm vel hangende.quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die knakker ligt al in het ziekenhuis met Corona geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |