Ja echt. Het ene moment zit je in de bios en dan zet je bij thuiskomst het nieuws aan. Oh fuck. En alles anders.quote:
Ik zou nu best zin hebben om weer aan het werk te gaanquote:
Oeehh lekkerquote:Op zaterdag 4 april 2020 19:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooi. Ik heb zelf een lekker lang paasweekend. Vandaag heb ik moeten werken en normaal ben ik dan de maandag er op vrij. Maar ik mocht deze keer zelf bepalen wanneer de compensatie wordt toegepast. Dus heb ik gevraagd of ik dan de dinsdag na pasen vrij mag zijn. Zo hoef ik pas donderdag na pasen weer te werken![]()
![]()
Nou nou nou.quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja alsof we al in de kist liggen maar alleen het deksel moet nog dichtgeschoven worden.
15 Maart 2020, de dag die alles anders maaktequote:Op zaterdag 4 april 2020 19:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja echt. Het ene moment zit je in de bios en dan zet je bij thuiskomst het nieuws aan. Oh fuck. En alles anders.
ja ik ook.quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou nu best zin hebben om weer aan het werk te gaan
mensen die nu op een 0 uren contract zitten in de horeca zijn wel behoorlijk fucked nu.quote:
Niet zeuren hèquote:
Ik heb een week lang met een soort paniekaanval rondgelopenquote:Op zaterdag 4 april 2020 19:45 schreef bitterbal het volgende:
en alles staat on hold. en dan de gedachte dat je misschien erg ziek word.
ik vind het steeds naarder worden allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |