Luisteren naar je schoonoudersquote:Op zaterdag 4 april 2020 18:00 schreef wollah het volgende:
De laatste tijd:
Alleen maar werken, uitslapen, smoken, werken, uitslapen, smoken, werken, uitslapen, smoken etc
Van de ouders van me vriendin mogen wij elkaar niet meer zien, nu al 3 weken niet haar geneukt![]()
Ze woont in Alpie dus niet zover van Den Haag maar helaas
Beter verdwijnt Corona zsm, ik haat deze leven zo![]()
Klacht: Corona
Makkelijke sletjes?quote:Op zaterdag 4 april 2020 18:05 schreef Näsenbar het volgende:
Je weet wat ze over chicks uit Alpie zeggen he
Once you dated a chick from Alpie, you shoot up a Mallpie.quote:Op zaterdag 4 april 2020 18:05 schreef Näsenbar het volgende:
Je weet wat ze over chicks uit Alpie zeggen he
Thanks neef binnenkort meer toppa’squote:Op zaterdag 4 april 2020 18:07 schreef wielrennerdt het volgende:
lekker toppa niffo en terechte klacht!
Op winkelcentrumtaart schietenquote:Op zaterdag 4 april 2020 18:11 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Once you dated a chick from Alpie, you shoot up a Mallpie.
Bedankt neef goed je weer te zien na een lange tijdquote:Op zaterdag 4 april 2020 18:14 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Wb stryder, de soldaatleven moet snel weer rollen nigger
Het zijn moeilijke tijden maar de profeet vzmh weet gaat goed komen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 18:15 schreef wollah het volgende:
[..]
Bedankt neef goed je weer te zien na een lange tijd
Ja man maar alleen afhalenquote:Op zaterdag 4 april 2020 18:29 schreef Nismo91 het volgende:
Terechte klacht.
Is jouw favoriete kappa knoffo boer nog open ?
quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:13 schreef Solotovski het volgende:
Oh je bent er weer
Welkom en ook jij krijgt een topicquotum
Meeste gebruikers van dit autistenforum hebben al 53 jaar geen seks gehad.quote:Op zaterdag 4 april 2020 18:00 schreef wollah het volgende:
De laatste tijd:
Alleen maar werken, uitslapen, smoken, werken, uitslapen, smoken, werken, uitslapen, smoken etc
Van de ouders van me vriendin mogen wij elkaar niet meer zien, nu al 3 weken niet haar geneukt![]()
Ze woont in Alpie dus niet zover van Den Haag maar helaas
Beter verdwijnt Corona zsm, ik haat deze leven zo![]()
Klacht: Corona
Zoals ik idd. Ben nu 61.quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:17 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Meeste gebruikers van dit autistenforum hebben al 53 jaar geen seks gehad.
@vogeltjesdansquote:Op zaterdag 4 april 2020 22:17 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Meeste gebruikers van dit autistenforum hebben al 53 jaar geen seks gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |