Hier idem.quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Er daalt helemaal niks, mensen worden gewoon steeds gekker.
Ik zit al sinds eind Feb thuis, in mijn uppie..![]()

Ik ken het gevoel.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:15 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Hier idem.
Daarom word ik ook zo link op al die lui die er schijt aan hebben.

heeft gelukkig niet te maken met face recognition dmv camera'squote:Op zaterdag 4 april 2020 15:12 schreef Za het volgende:
'bewaar die kapjes voor zorgmedewerkers want burgers hebben er niks aan, ze werken niet'. Dat klopt niet. Je kan niet zeggen: 'ze werken wel voor die groep, en niet voor die'."
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)jft-niet-dragen.html

Ieuwwwquote:Op zaterdag 4 april 2020 15:18 schreef quirina het volgende:
Die Sanjay Gupta is toch die Indiër die pukkels knijpt ?

Oke voor deze ene keer dan in jip en janeke taal.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:14 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Cijfers van besmettingen vergelijken is volgens mij bullshit aangezien er steeds meer getest gaat worden, maar dan nog steeds met vertraging.
Loop je met je centimeter over straat trouwens? Je weet ook wie er familie is en wie niet?

Mwah, scroll even een paar paginá terug.. Half Nederland is overdreven, maar er zijn er genoeg die met hun stelconplaat gewoon een stukje gaan recreëren blijkbaar.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Overal lege stranden, lege winkelstraten en lege parken. Er zullen altijd wel één of twee uitzonderingen zijn, dat lijkt me geen reden om te doen alsof half Nederland de regels aan z'n laars lapt.

er zit een vertraging van 2 weken inquote:Op zaterdag 4 april 2020 15:21 schreef Oekelele het volgende:
[..]
Oke voor deze ene keer dan in jip en janeke taal.
Als mensen zich zelf nie aan de regels houden en naar gokhallen gaan en naar shishalounch en doen waar ze zin in hebben.......dan denk ik dat aanstaande maandag de cijfers van nieuwe besmettingen hoger zullen Zijn
Er vroeg iemand om een bron...... Deze regels gelden......als de regels in overtreding gaan.....

aangezien rollebollen in 10m koeiestront nog hygienischer is dan je telefoon aan je gezicht zetten, is dit altijd goed adviesquote:Op zaterdag 4 april 2020 15:06 schreef TLC het volgende:
Ik was me net aan t bedenken dat als je buitenshuis bent in bv een supermarkt je ook maar beter niet je telefoon kunt opnemenen volgens dr. Sanjay Gupta moet je sowieso je mobieltje schoonmaken als je buiten bent geweest (met n doekje)
Oh ja, Sanjay Gupta

Die cijfers zullen aanstaande maandag toch al veel hoger zijn aangezien ze vanaf maandag veel meer gaan testen en beginnen met het testen van verzorgend personeel.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:21 schreef Oekelele het volgende:
[..]
Oke voor deze ene keer dan in jip en janeke taal.
Als mensen zich zelf nie aan de regels houden en naar gokhallen gaan en naar shishalounch en doen waar ze zin in hebben.......dan denk ik dat aanstaande maandag de cijfers van nieuwe besmettingen hoger zullen Zijn
Er vroeg iemand om een bron...... Deze regels gelden......als de regels in overtreding gaan.....

5 dagen, lees je in.quote:

de juiste keuze ligt heel vaak in het midden van de extremen. Gelukkig doet de NLse overheid niet een van de beiden extremen en neemt deze een middenweg.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:22 schreef Harmankardon het volgende:
Ik vind het jammer dat we nog op het punt zitten dat deze crisis heel zwart/wit wordt bekeken. Of je bent sociaal en vindt alle kwetsbare mensenlevens belangrijk, maar dan ben je schijnbaar enorm kortzichtig want its the economy stupid. Of je wil meer oog voor de financiele gevolgen van dit alles maar dan ben je een keiharde Nazi die eigenhandig iedereen die boven de 70 is de nek omdraaien.
Terwijl, de waarheid zal altijd in het midden liggen. Zolang dit gaande is zal de economie altijd klappen krijgen omdat het vertrouwen van mensen daalt. Tegelijkertijd kun je best oog hebben voor kwetsbaren en je afvragen welke financiele gevolgen dit alles heeft, juist omdat we over vijf of tien jaar kwetsbaren hebben die dan ook goede zorg verdienen.

Eens.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Overal lege stranden, lege winkelstraten en lege parken. Er zullen altijd wel één of twee uitzonderingen zijn, dat lijkt me geen reden om te doen alsof half Nederland de regels aan z'n laars lapt.

Daarom zeg ik, uitzonderingen zijn er altijd. Maar die worden hier wel heel erg uitvergroot. Die ene sishalounge of gokhal, die ene tuin, dat ene park. Er zullen altijd mensen zijn die schijt hebben maar het lijkt er toch echt op dat dat maar maximaal een paar procent van de hele bevolking is. En dan zet ik nog hoog in.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mwah, scroll even een paar paginá terug.. Half Nederland is overdreven, maar er zijn er genoeg die met hun stelconplaat gewoon een stukje gaan recreëren blijkbaar.

al doet maar 1 promile dit, dan nog liggen de stranden vol.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:20 schreef Da_Sandman het volgende:

Ja, dan weer naar binnen. Het is een stuk prettiger om de hele middag op je gemak in de tuin te zijn.quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:56 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Je kunt nog steeds een blokje om gaan hoor.

En dat is dus niet het gevalquote:Op zaterdag 4 april 2020 15:25 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
al doet maar 1 promile dit, dan nog liggen de stranden vol.

Er was ooit één chinees die de hele wereld aanstak.. wat kunnen 500 man in een park nou voor kwaad?quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, uitzonderingen zijn er altijd. Maar die worden hier wel heel erg uitvergroot. Die ene sishalounge of gokhal, die ene tuin, dat ene park. Er zullen altijd mensen zijn die schijt hebben maar het lijkt er toch echt op dat dat maar maximaal een paar procent van de hele bevolking is. En dan zet ik nog hoog in.

3 tot maximaal 14 dagen volgens het NHG.quote:

Dat was eerder een Zeelandse ramp, in de rest van het land was er namelijk niks aan de hand.quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:49 schreef NaturalScience het volgende:
We komen nu bijna op het niveau van de grootste na-oorlogse ramp uit de Nederlandse geschiedenis. De watersnoodramp in 1953... waarbij 1836 Nederlanders om het leven kwamen.
(Uiteraard omvatte dat alle leeftijden)

nee, dus het is nog minder dan 1 promile die de regels aan de laars lappen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |