Serieus? Zo ver ga ik niet.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:39 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Boodschappen staan hier twee dagen in een aparte kamer voor ze gebruikt worden.
staat je koelkast op standje diepvries of hou je van lauw bier?quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Serieus? Zo ver ga ik niet. Meestal liggen de boodschappen een half uurtje in de koelkast en dan is dat bier wel koud genoeg
Nee ik noemde ze bewust ignorant. Wat denk ik wel klopt als je ten tijde van een pandemie je zelfs niet verdiept in wat er in de wereld gebeurt.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:40 schreef sjorsie1982 het volgende: [..] en juist die mensen doen gedrag waar jij dus van zegt dat het idioten zijn omdat ze dus zogenaamd die beelden hebben moeten zien.
Quickcool functie in de groentela. In principe in een kwartiertje gewoon koud. Die blaast met quickcool lucht van de vriezer de groentela in, dus dat gaat rapquote:Op zaterdag 4 april 2020 10:42 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
staat je koelkast op standje diepvries of hou je van lauw bier?
er zijn genoeg mensen die wel betere dingen te doen hebben.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:42 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Nee ik noemde ze bewust ignorant. Wat denk ik wel klopt als je ten tijde van een pandemie je zelfs niet verdiept in wat er in de wereld gebeurd.
Ja zoals thuis zitten.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:43 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
er zijn genoeg mensen die wel betere dingen te doen hebben.
quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Halve fles whiskey over de wond, andere helft om op te zuipen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Maar kou doet niks met een virus, die bewaren ze in het lab in de diepvriesquote:Op zaterdag 4 april 2020 10:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Quickcool functie in de groentela. In principe in een kwartiertje gewoon koud. Die blaast met quickcool lucht van de vriezer de groentela in, dus dat gaat rap
Nouja een goeie fapsessie af en toe tussendoor is wel noodzaak natuurlijk hequote:Op zaterdag 4 april 2020 10:45 schreef -Straw- het volgende:
Betere dingen te doen hebben dan op de hoogte zijn van een pandemie die half de wereld in lockdown heeft. Oké.Dan is er ergens iets fout gegaan in de evolutie.
Herkenbaar, alleen het roken niet meer.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik schat mezelf ongezond in. Ik zuip te veel, vreet te veel nootjes, slaap veel te weinig en rook als een ketter.
Ik hou mezelf maar voor dat er voor het virus niks te halen valt in mijn lijf.
Ow en ik ben niet te dik, dus dat scheelt ook.
Zal ik je even voorstellen aan wat kennisjes en een buurvrouw van me? Die hebben nog steeds 'their head up their asses'.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:42 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Nee ik noemde ze bewust ignorant. Wat denk ik wel klopt als je ten tijde van een pandemie je zelfs niet verdiept in wat er in de wereld gebeurd.
Ja we moeten onszelf wel mentaal gezond houden natuurlijkquote:Op zaterdag 4 april 2020 10:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja een goeie fapsessie af en toe tussendoor is wel noodzaak natuurlijk he
Dat weet ik, daarom zei ik ook dat ik niet zover ging om boodschappen 2 dagen niet aan te raken.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:45 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Maar kou doet niks met een virus, die bewaren ze in het lab in de diepvries
Bier is het enige dat niet aan de regel gehouden wordtquote:Op zaterdag 4 april 2020 10:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Serieus? Zo ver ga ik niet.
Meestal liggen de boodschappen een half uurtje in de koelkast en dan is dat bier wel koud genoeg
Ook wel fijn misschien, zo wereldvreemd zijn.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zal ik je even voorstellen aan wat kennisjes en een buurvrouw van me? Die hebben nog steeds 'their head up their asses'.
Als je je info alleen uit de zaterdag editie van de Volkskrant haalt, loop je gewoon een beetje achter.
Ik heb ze overigens inmiddels wel wakker gekregen
Ik koop sowieso altijd in voor minimum 2 weken.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat weet ik, daarom zei ik ook dat ik niet zover ging om boodschappen 2 dagen niet aan te raken.
Voor hen misschien, maar niet voor de wereldquote:Op zaterdag 4 april 2020 10:48 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Ook wel fijn misschien, zo wereldvreemd zijn.
Meer in de link.quote:Bij ons gaat het niet over leven of dood, maar over kwaliteit van leven. Geestelijk en lichamelijk. Conditie, spierkracht, ademhaling, mentale gezondheid, we moeten dat allemaal weer gaan opbouwen. Je bent echt vaak maanden verder voordat je weer een beetje de oude bent."
Nouja het is ook niet bepaald alsof wij er al zijn. Ok de aantallen zullen lager liggen, maar we zijn ook met minder.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:52 schreef Sounddragon het volgende:
die gaan nog zó gruwelijk veel ellende tegemoet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |