heb je vandaag weer je grapjas aanquote:Op zaterdag 4 april 2020 09:48 schreef Gruj0 het volgende:
Hier verder!
Ben niet online geweest. Bitterbal gaat schilderen?![]()
De verf is binnen in een grabbeltonbox vol met piepschuim!![]()
Heeft ze wel genoeg goede afplaktape!? We gaan het zien in deze KSC reeks!
*ENTERS GTST intro tune*
Ik heb nog trauma's overgehouden aan je eerste keukendeuren schilderklus. Beschuldig jezelf.quote:Op zaterdag 4 april 2020 09:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je vandaag weer je grapjas aan
sorryquote:Op zaterdag 4 april 2020 09:52 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik heb nog trauma's overgehouden aan je eerste keukendeuren schilderklus. Beschuldig jezelf.
quote:
Dat is deze hè?quote:Op zaterdag 4 april 2020 09:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als zij kon schilderen, kon schilderen, kon schilderen!
dan zaten er geen klodders in haar haar![]()
ja de plantenbakken buitenquote:Op zaterdag 4 april 2020 10:03 schreef UitStraling het volgende:
Maar bitterbal gaat verven dus, leuk
Wat is dit nou weer, denk je niet dat die verf na een maandje zon of regen ergens anders op zit dan de plantenbakken?quote:
Nee?quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer, denk je niet dat die verf na een maandje zon of regen ergens anders op zit dan de plantenbakken?
We gaan het zien, verheug me er nu al opquote:
maar is het haar gelukt?quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We gaan het zien, verheug me er nu al op![]()
Min zusje had ooit haar badkamer knalgeel geverfd omdat in een gekke bui en zonnig, we noemen haar nog steeds wel eens mevrouwtje Geelvoet.
Heb toch eens een beetje een keer vertrouwen in haar joh, komt vast allemaal wel goed.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi wel, voortreffelijke keuze, vinden de onderburen die kleur ook mooi denk je?
das toch helemaal niet releventquote:Op zaterdag 4 april 2020 10:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi wel, voortreffelijke keuze, vinden de onderburen die kleur ook mooi denk je?
Jij verheugd je er ook al op hè?quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb toch eens een beetje een keer vertrouwen in haar joh, komt vast allemaal wel goed.
Dat is deze he?quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goedemorgen mijnheer de burgemeester![]()
Kopje koffie?
quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goedemorgen mijnheer de burgemeester![]()
Kopje koffie?
WEER overal boodschappenquote:Op zaterdag 4 april 2020 10:17 schreef bitterbal het volgende:
ik kan het wel.
heb dit ook zelf geschilderd
[ afbeelding ]
nee!!quote:
Leuk al had ik wel een hip strak knopje erop gezet.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:17 schreef bitterbal het volgende:
ik kan het wel.
heb dit ook zelf geschilderd
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuk al had ik wel een hip strak knopje erop gezet.
Wat ligt er op het kastje?
cadeautjes van de postcodeloterij![]()
Wat zit er in die flessen op de grond?
Water voor stiefmonster
Zie ik daar een fietspomp?
ja
Waarom heb jij overal wieltjes onder?
zo verkregen
En waar leidt die deur heen?quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuk al had ik wel een hip strak knopje erop gezet.
Wat ligt er op het kastje?
Wat zit er in die flessen op de grond?
Zie ik daar een fietspomp?
Waarom heb jij overal wieltjes onder?
Coming up, een wit puntje met oude kaas.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En een wit puntje met lekkere kaas.
Al heb ik gisteravond zoveel zitten snaaien dat ik nog geen honger heb
O, wat een luxe, ik word nooit bediendquote:Op zaterdag 4 april 2020 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Coming up, een wit puntje met oude kaas.
3d-versie.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben jij ook al een plattegrond van de woning van bitterbal aan het maken?
Ik ben zooo zorgzaamquote:Op zaterdag 4 april 2020 10:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, wat een luxe, ik word nooit bediend
Ok mevrouwquote:Op zaterdag 4 april 2020 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga vandaag twee stellingkastjes in elkaar zetten. En als ik dan nog zin heb, stofzuigen en dweilen.
Geil^^^^quote:
Hm, dat klinkt als een potentieel moordscenario?quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:26 schreef UitStraling het volgende:
Als je daar naar binnen mag dan weet je dat de hemel nog maar een minuutje van je verwijderd is
Alleen LBVRT loopt gevaar, wij kunnen veilig de slaapkamer van de zwarte weduwe binnen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm, dat klinkt als een potentieel moordscenario?
waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen LBVRT loopt gevaar, wij kunnen veilig de slaapkamer van de zwarte weduwe binnen.
Ja maar de burgemeester en ik hebben mooie hoofden hoor, zonde om die af te hakkenquote:Op zaterdag 4 april 2020 10:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom denk je dat?
een hoofd is een hoofd hoor
of juist extra mooi :pquote:Op zaterdag 4 april 2020 10:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar de burgemeester en ik hebben mooie hoofden hoor, zonde om die af te hakken
Ga toch naar huis johquote:Op zaterdag 4 april 2020 10:33 schreef vuurbrood het volgende:
Kijken of er hier nog ergens een tentje open is waar ik een portie kibbeling en een patatje kan scoren
O nee, de burgemeesters hoofd wil je niet op je dressoir hebbenquote:Op zaterdag 4 april 2020 10:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar de burgemeester en ik hebben mooie hoofden hoor, zonde om die af te hakken
kan hem op lange paal zetten zodat de bovengnoom hem kan zien als waarschuwingquote:Op zaterdag 4 april 2020 10:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O nee, de burgemeesters hoofd wil je niet op je dressoir hebben
Het is nu nog rustig ik ben wel weer pleite voor dat het echt druk begint te worden op het strandquote:
quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan hem op lange paal zetten zodat de bovengnoom hem kan zien als waarschuwing
quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]als je me laat leven, kan ik ook nog gesproken waarschuwingen uiten tegen je buurman.
Dingen gaan wel langer mee. Hoef je niet elke 20 jaar een nieuwe kat te kopen, maar eens in de tweeduizend jaar.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:35 schreef UitStraling het volgende:
Toch een beetje dat Egyptische, die mummificeerden ook al alles of ze nu wilden of niet.
Scheelt voer en haren overal ook.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dingen gaan wel langer mee. Hoef je niet elke 20 jaar een nieuwe kat te kopen, maar eens in de tweeduizend jaar.
Als half duitse ben ik nu ook aan bedenken hoe ik mijn afvoer van de cv ketel bij de gnoom kan laten uitkomenquote:Op zaterdag 4 april 2020 10:35 schreef UitStraling het volgende:
Toch een beetje dat Egyptische, die mummificeerden ook al alles of ze nu wilden of niet.
Wie gaat er mee voorjaarsschoonmaak doen bij bitterquote:Op zaterdag 4 april 2020 10:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee!!
Dat water is voor stiefmonster en dat tasje wat je ziet is een oude slaapzak en moet ik nog weg gooien
ssst weg. dan heb ik zelf niks meer te doenquote:Op zaterdag 4 april 2020 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie gaat er mee voorjaarsschoonmaak doen bij bitter
Monster.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als half duitse ben ik nu ook aan bedenken hoe ik mijn afvoer van de cv ketel bij de gnoom kan laten uitkomen
En je hoeft niet steeds die bak te verschonenquote:Op zaterdag 4 april 2020 10:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Scheelt voer en haren overal ook.
quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ssst weg. dan heb ik zelf niks meer te doen
quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:37 schreef Budapestenaar het volgende:
De tennisclub is dicht, dus heeft de buurman de tennisclub uitgenodigd op zijn eigen tennisbaan
Ik heb chloorquote:Op zaterdag 4 april 2020 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
BEL DE PIELIETSIE!!quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:37 schreef Budapestenaar het volgende:
De tennisclub is dicht, dus heeft de buurman de tennisclub uitgenodigd op zijn eigen tennisbaan
Ik wil die 60 plastic tasjes wel.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De buurman is niet religieus. Maar helemaal snugger is dit ook niet. Staan nu een mannetje of tien op en rond die baanquote:Op zaterdag 4 april 2020 10:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
En zo ruimt den religieus zichzelf wel op.
BBQ gekochtquote:Op zaterdag 4 april 2020 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat laat jij zeker je vrouwtje doen he? Terwijl jij stoere mannendingen aan het doen bent.
die moet ook nog wegquote:Op zaterdag 4 april 2020 10:40 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Wat ga je doen met die fietspomp naast het kastje
Filmenquote:Op zaterdag 4 april 2020 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga het spektakel vanuit mijn raam gadeslaan.
Wat heb je uitgehaald in Bergamo dat ze je dood willen?quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:39 schreef vuurbrood het volgende:
Pakketje ontvangen uit Italië die staat nu buiten in quarantine
Waarom flessen wegbrengen, je laat toch je boodschappen bezorgen, dan kun je ze toch gewoon met de bezorger meegevenquote:Op zaterdag 4 april 2020 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga trouwens niet naar de winkel
Ik hoef eigenlijk helemaal niks, ik hoef ook niet meteen van mijn PETflessen af, en in deze tijden op zaterdagochtend loop ik het risico dat ik drie kwartier voor de deur moet wachten voor ik naar binnen mag![]()
En met die stappenteller regel ik wel wat anders.
NEEN.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom flessen wegbrengen, je laat toch je boodschappen bezorgen, dan kun je ze toch gewoon met de bezorger meegeven
Fles moet zijn naam wel een beetje eer aan blijven doen, toch?quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom flessen wegbrengen, je laat toch je boodschappen bezorgen, dan kun je ze toch gewoon met de bezorger meegeven
Oh, de AH doet dat hier nog wel gewoon?quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NEEN.
Dat gaat niet meer beste man. Vroegah was alles betah, ze nemen geen losse flessen meer aan want huuhuu corona. Dus nou moeten diezelfde poppetjes diezelfde flessen uit de statiegeldautomaat in de winkel halen. Welk probleem er dus nu opgelost is is mij een volkomen raadsel. Maar de service is wel achteruit gegaan.
Dan had ik mezelf allang "TammeBig" genoemdquote:Op zaterdag 4 april 2020 10:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fles moet zijn naam wel een beetje eer aan blijven doen, toch?
Dit klinkt niet logisch. Je bestelt je boodschappen, maar moet de lege flessen wel zelf wegbrengenquote:Op zaterdag 4 april 2020 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NEEN.
Dat gaat niet meer beste man. Vroegah was alles betah, ze nemen geen losse flessen meer aan want huuhuu corona. Dus nou moeten diezelfde poppetjes diezelfde flessen uit de statiegeldautomaat in de winkel halen. Welk probleem er dus nu opgelost is is mij een volkomen raadsel. Maar de service is wel achteruit gegaan.
Good for youquote:Op zaterdag 4 april 2020 10:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh, de AH doet dat hier nog wel gewoon?
Ik weet niet of die nick change-actie nog geldt?quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan had ik mezelf allang "TammeBig" genoemd
Kunnen ze de naam beter veranderen naar Minquote:
Mijn nieuwe keuken is recent geplaatst alleen moeten er nog wat zaken vervangen worden ivm beschadigingen en die spullen komen rechtstreeks uit de fabriek in Italiëquote:Op zaterdag 4 april 2020 10:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat heb je uitgehaald in Bergamo dat ze je dood willen?
Een Italiaanse keuken, heeft je huis wielen?quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:46 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Mijn nieuwe keuken is recent geplaatst allee moeten er nog wat zaken vervangen worden ivm beschadigingen en die spullen komen rechtstreeks uit de fabriek in Italië
Daar dacht ik ook net aanquote:Op zaterdag 4 april 2020 10:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen ze de naam beter veranderen naar Min
Niet zo best, ik had al verteld dat ik op non-actief sta omdat vrijgekomen mensen van andere airlines (oranje prijsvechter, vliegende tampon prijsvechter etc) met een urencontract werden omgeschoold op mijn airline zodat ik thuis zou zitten. Het is reeds bekendgemaakt aan mij dat zolang de andere airlines waar die omgeschoolde mensen vandaan kwamen niet vliegen ik thuis moet zitten.quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:45 schreef UitStraling het volgende:
Ik zat gisteren even gesprek met Rutte te kijken en me te bedenken dat je dat ineens zou zien in december 2019 of zo, zou dat echt raar en bizar zijn en het zou je vrij lang kosten om te beseffen wat er aan de hand is.
quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een Italiaanse keuken, heeft je huis wielen?
Balen johquote:Op zaterdag 4 april 2020 10:47 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Niet zo best, ik had al verteld dat ik op non-actief sta omdat vrijgekomen mensen van andere airlines (oranje prijsvechter, vliegende tampon prijsvechter etc) met een urencontract werden omgeschoold op mijn airline zodat ik thuis zou zitten. Het is reeds bekendgemaakt aan mij dat zolang de andere airlines waar die omgeschoolde mensen vandaan kwamen niet vliegen ik thuis moet zitten.
Dus ik zit in de ww in afwachting op een gunsterige NOW-uitkering.
quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Balen joh![]()
En welke airline is de vliegende tampon prijsvechter?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disregard taxi drivers offering unrequested services.
quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:52 schreef G-Pier het volgende:
[..]
[..]Plaatje werkt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die ken ik niet.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Je zou denken dat het in scène is gezet. Zoals dat filmpje van BNN uit 2006.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disregard taxi drivers offering unrequested services.
Reportage over een fictieve uitbraak van de “Chinese griep”, waarin scholen dicht gaan, evenementen worden afgelast, vluchten stil komen te liggen en mensen binnen moeten blijven.quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:54 schreef G-Pier het volgende:
Ah jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kennelijk hebben die neukhonden graag dat je de boel jat en mirrort. Prima, sloop ik meteen de credits erafquote:
Helemaal met zo'n zaadvragende stewardess op de staartquote:
Wat heeft die op zijn hoofd zitten johquote:Op zaterdag 4 april 2020 10:55 schreef vuurbrood het volgende:
Onze kansenparels in Den Haag ook weer goed bezig, lekker shisha roken en illegaal gokken in een cafe met 50 man![]()
https://www.regio15.nl/co(...)aal-gokhuis-binnen-2
[ afbeelding ]
Dat gebruiken ze bij verdachten die spugenquote:Op zaterdag 4 april 2020 10:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat heeft die op zijn hoofd zitten joh
[ afbeelding ]
Als ik moest invallen op die vlucht hoorde ik zó vaak dad-jokes van vaders die zeiden tegen hun vrouw dat het op een tampon lijkt. whahahahahaquote:Op zaterdag 4 april 2020 10:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Helemaal met zo'n zaadvragende stewardess op de staart
Ja het was ook wel te verwachten natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Reportage over een fictieve uitbraak van de “Chinese griep”, waarin scholen dicht gaan, evenementen worden afgelast, vluchten stil komen te liggen en mensen binnen moeten blijven.
Heb je weleens een stewardess gepaald in de KLM business lounge?quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:58 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Als ik moest invallen op die vlucht hoorde ik zó vaak dad-jokes van vaders die zeiden tegen hun vrouw dat het op een tampon lijkt. whahahahaha
Jezus manquote:Op zaterdag 4 april 2020 11:00 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Heb je weleens een stewardess gepaald in de KLM business lounge?
quote:Op zaterdag 4 april 2020 11:00 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Heb je weleens een steward gepaald in de KLM business lounge?
Ze hebben Ab Osterhaus wel knap voorspeldquote:Op zaterdag 4 april 2020 11:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja het was ook wel te verwachten natuurlijk.
Zeker niet want ik kwam nooit in de lounge en ik ben gay. Ik heb wel eens een KLM-grondsteward gepaald maar dat was in zijn huis. Voor de rest nooit iets met cabinepersoneel, ook niks aan boord. Heb niks met KLM'ers want zij gedragen zich als omhoog-gevallen arrogante trutten tegenover andere afhandelingsbedrijven omdat zij werken bij 'DE" KLM.quote:Op zaterdag 4 april 2020 11:00 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Heb je weleens een stewardess gepaald in de KLM business lounge?
Rare figuren die virologen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 11:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze hebben Ab Osterhaus wel knap voorspeld
Die omhoog gevallen KLM trutjes staan binnenkort achter het raam Poolse seizoenarbeiders af te werkenquote:Op zaterdag 4 april 2020 11:02 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Zeker niet want ik kwam nooit in de lounge en ik ben gay. Ik heb wel eens een KLM-grondsteward gepaald maar dat was in zijn huis. Voor de rest nooit iets met cabinepersoneel, ook niks aan boord. Heb niks met KLM'ers want zij gedragen zich als omhoog-gevallen arrogante trutten tegenover andere afhandelingsbedrijven omdat zij werken bij 'DE" KLM.
Waarom heb je zo'n hekel aan vrouwen?quote:Op zaterdag 4 april 2020 11:05 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Die omhoog gevallen KLM trutjes staan binnenkort achter het raam Poolse seizoenarbeiders af te werken
antispuugdingquote:Op zaterdag 4 april 2020 10:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat heeft die op zijn hoofd zitten joh
[ afbeelding ]
waaschijnlijk omdat hij geen aandacht van ze krijgtquote:Op zaterdag 4 april 2020 11:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom heb je zo'n hekel aan vrouwen?
Wie zegt dat ik een hekel heb aan vrouwen, ik hou van zequote:Op zaterdag 4 april 2020 11:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom heb je zo'n hekel aan vrouwen?
Ja of als je jezelf moet behelpen met de wat minder knappe dames.quote:Op zaterdag 4 april 2020 11:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waaschijnlijk omdat hij geen aandacht van ze krijgt
Magnetron?quote:Op zaterdag 4 april 2020 11:09 schreef bitterbal het volgende:
heb 1 pot gedaan met dat grondspul. hoe lang zou zoiets moete drogen? :p
In de oven zetten voor een uurtjequote:Op zaterdag 4 april 2020 11:09 schreef bitterbal het volgende:
Deze trutten zijn oprecht heel naar tegenover collega's van andere bedrijven. Ik heb ooit een aanvaring gehad met een kutwijf die naar mijn gate belde om te melden dat een passagier aan het rennen was naar mijn gate terwijl ik de aviobrug al had afgesloten. Toen ik zei dat ik hem niet meer kon accepteren zei ze "tsja, als ik jou was had ik hem geaccepteerd. Maar ja, jullie (oranje prijsvechter) hebben geen echte klasse dus dat doen jullie niet he.".quote:Op zaterdag 4 april 2020 11:05 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Die omhoog gevallen KLM trutjes staan binnenkort achter het raam Poolse seizoenarbeiders af te werken
Ik date enkel nog vrouwen tussen 27 en 37quote:Op zaterdag 4 april 2020 11:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of als je jezelf moet behelpen met de wat minder knappe dames.
Dat is gewoon hoe vrouwen doen joh. Ze weet zelf ook wel dat er niet wordt gemarchandeerd met die timeslots. Zal wel de bokkepruik op gehad hebben om eoa redenquote:Op zaterdag 4 april 2020 11:11 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Deze trutten zijn oprecht heel naar tegenover collega's van andere bedrijven. Ik heb ooit een aanvaring gehad met een kutwijf die naar mijn gate belde om te melden dat een passagier aan het rennen was naar mijn gate terwijl ik de aviobrug al had afgesloten. Toen ik zei dat ik hem niet meer kon accepteren zei ze "tsja, als ik jou was had ik hem geaccepteerd. Maar ja, jullie (oranje prijsvechter) hebben geen echte klasse dus dat doen jullie niet he.".
Wat wil je dat ik doe, een brug aansluiten en de vlucht vertraagd weg laten gaan? Je moeder
WAAROM?quote:Op zaterdag 4 april 2020 11:13 schreef bitterbal het volgende:
om het extra lastig te maken zitten er ook nog plante in de potten
Word het weer kopkaas op een wit puntje met een beetje mosterd?quote:Op zaterdag 4 april 2020 11:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Was er vroeg bij vanochtend. Heb nu alweer hongereens kijken.
Echt een chimeidquote:Op zaterdag 4 april 2020 11:13 schreef bitterbal het volgende:
om het extra lastig te maken zitten er ook nog plante in de potten
Trek, kinderen in Afrika hebben honger.quote:Op zaterdag 4 april 2020 11:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Was er vroeg bij vanochtend. Heb nu alweer hongereens kijken.
Yeah whateverquote:Op zaterdag 4 april 2020 11:19 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Trek, kinderen in Afrika hebben honger.
https://picnic.app/nl/?gc(...)PEAAYASAAEgIQHvD_BwEquote:Op zaterdag 4 april 2020 11:19 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Trek, kinderen in Afrika hebben honger.
Ik heb ooit een dag of twee zeer tijdelijk werk gedaan via Rampstad in hun magazijn in Nijkerk. Was echt tof, leuke mensen en alles wat bijna bederft werd in de koelkast van hun kantine gezet dus gratis eten nomnom.quote:Op zaterdag 4 april 2020 11:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://picnic.app/nl/?gc(...)PEAAYASAAEgIQHvD_BwE
Wij hebben het veel zwaarder dan die Afrikanen, die kunnen gewoon een steen tegen een antilope zijn kop aangooien, hups eten, wij moeten tegenwoordig onze boodschappen zelf naar boven sjouwenquote:
kudtleefquote:Op zaterdag 4 april 2020 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij hebben het veel zwaarder dan die Afrikanen, die kunnen gewoon een steen tegen een antilope zijn kop aangooien, hups eten, wij moeten tegenwoordig onze boodschappen zelf naar boven sjouwen
Racist gespotquote:Op zaterdag 4 april 2020 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Die Afrikanen neuken ook gewoon 30 kinderen per gezin bij elkaar. Hoeven die niet thuis te werken of zo dan nu?
nee, die sturen hun kinderen erop uit om te werkenquote:Op zaterdag 4 april 2020 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Die Afrikanen neuken ook gewoon 30 kinderen per gezin bij elkaar. Hoeven die niet thuis te werken of zo dan nu?
Van die dertig sterven er twintig voor hun vijfde levensjaar dus altijd zorgen dat er genoeg zijn, beetje als onze toiletrollen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
jaquote:Op zaterdag 4 april 2020 11:36 schreef UitStraling het volgende:
https://www.nu.nl/achterk(...)pen-coronavirus.html
nee ben zen in mijn japanese gardenquote:
We hadden toch een X2 aangewezen voor dergelijke activiteiten? Was dat niet @FranticDJ?quote:Op zaterdag 4 april 2020 11:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou lekker dan. denk niet dat iemand anders heeft geteld.
volgens mij staat die ook pas net opquote:Op zaterdag 4 april 2020 11:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
We hadden toch een X2 aangewezen voor dergelijke activiteiten? Was dat niet @:franticdj?
Serieus nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 4 april 2020 11:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das van de netflix docu the tiger king.
Fucking fascinerend.
Oh jee nu gaat het misquote:Op zaterdag 4 april 2020 11:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou lekker dan. denk niet dat iemand anders heeft geteld.
Hmmmm dan hoop ik dat iedere bewoner er nog is en dat de brug de trollen heeft tegengehoudenquote:Op zaterdag 4 april 2020 11:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
volgens mij staat die ook pas net op
6u minimaal bij 20 graden..quote:Op zaterdag 4 april 2020 11:09 schreef bitterbal het volgende:
Geloof dat het begon als een onschuldige docu over een Big Cat Parc en ondertussen bleek dat de eigenaar, die exotic joe batshit crazy was en een vete had met een vrouw die claimt big cats te redden. En alles word gefilmdquote:
LOL en nu zit ie met corona in de lik. Da's best wel karma danquote:Op zaterdag 4 april 2020 11:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof dat het begon als een onschuldige docu over een Big Cat Parc en ondertussen bleek dat de eigenaar, die exotic joe batshit crazy was en een vete had met een vrouw die claimt big cats te redden. En alles word gefilmd
ja maar ook hoe ze schaamteloos alles hebben laten filmen. ik heb echt met open mond gekekenquote:Op zaterdag 4 april 2020 11:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
LOL en nu zit ie met corona in de lik. Da's best wel karma dan
ik heb vooral een leidinggevende rol hierinquote:Op zaterdag 4 april 2020 11:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
We hadden toch een X2 aangewezen voor dergelijke activiteiten? Was dat niet @:franticdj?
Die heeft ze bij wijze van proef eerst voorgeschilderd om te kijken hoe de kleur uit kwam.quote:
Nee breng die slaapzak maar even naar t stort jaquote:Op zaterdag 4 april 2020 11:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja het is niet alsof ik iets anders te doen heb :p
Niemand deugt ook daar, tering wat een volkquote:Op zaterdag 4 april 2020 11:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ook hoe ze schaamteloos alles hebben laten filmen. ik heb echt met open mond gekeken
Wat op zich ook echt zo is natuurlijkquote:Op zaterdag 4 april 2020 11:46 schreef bitterbal het volgende:
ah en belangrijk detail
die big cat redder carole is eerder getrouwd geweest met een super rijke vent en die is ineens verdwenen en nu denken mensen dat ze die aa de tijgers heeft gevoerd
kan in de container. denk bij de stort staat een lange rijquote:Op zaterdag 4 april 2020 11:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee breng die slaapzak maar even naar t stort ja
ja viezerik.quote:Op zaterdag 4 april 2020 11:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niemand deugt ook daar, tering wat een volk![]()
Kan niet bedenken wie nu het gekste is![]()
Die Doc Antle ook met zijn wijven
Yupquote:Op zaterdag 4 april 2020 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat op zich ook echt zo is natuurlijk
morgen krijg je zo'n huiskatje thuisquote:Op zaterdag 4 april 2020 11:48 schreef bitterbal het volgende:
ik ben in zuid afrika ook op zon plek geweest waar je met welpjes kon spelen. Heb daar toen helemaal niet bij stil gestaan wat er gebeurd als ze ouder worden
Moest wel heel hard lachen toen hij op dat waterscootertje zat met zijn pispottenkapsel en zijn dikke plofkop "eye of the tiger"quote:Op zaterdag 4 april 2020 11:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja viezerik.
En dan die ene vadsige zakenman die informant is geworden
jaquote:Op zaterdag 4 april 2020 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moest wel heel hard lachen toen hij op dat waterscootertje zat met zijn pispottenkapsel en zijn dikke plofkop "eye of the tiger"
Jawel kijken, je weet echt niet wat je ziet.quote:Op zaterdag 4 april 2020 11:49 schreef Koen66 het volgende:
Ik geloof niet dat ik iets mis als ik daar niet naar kijk
Ik dacht steeds, ok deze is iets normaler misschien dan............nee hoorquote:Op zaterdag 4 april 2020 11:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja![]()
![]()
![]()
Bij bijna elk shot denk je dat het niet erger kan
Raymond van Barneveld?quote:Op zaterdag 4 april 2020 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moest wel heel hard lachen toen hij op dat waterscootertje zat met zijn pispottenkapsel en zijn dikke plofkop "eye of the tiger"
Hmmm misschien als ik me vandaag heel erg verveelquote:Op zaterdag 4 april 2020 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel kijken, je weet echt niet wat je ziet.
Oh dan weet ik wel genoegquote:Op zaterdag 4 april 2020 11:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelfs die is aantrekkelijk vergeleken met hem
quote:Op zaterdag 4 april 2020 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen zouden aan de buis gekluisterd zitten om bitterbal.
Echt hequote:Op zaterdag 4 april 2020 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 4 april 2020 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat veel mensen thuis voor de buis met een grote glimlach en een licht hart de coronacrisis door zouden komen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echt he![]()
Wat die allemaal kan![]()
Met soep
Met piepschuim
Met verf
Met stoom
Uiterst getalenteerde jongedame als je 't mij vraagt
Wat wordt jouw rol in de soap? De player die iedere uitzending een ander gaatje vult?quote:Op zaterdag 4 april 2020 12:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat veel mensen thuis voor de buis met een grote glimlach en een licht hart de coronacrisis door zouden komen.
Hier is geld mee te verdienenquote:Op zaterdag 4 april 2020 12:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat veel mensen thuis voor de buis met een grote glimlach en een licht hart de coronacrisis door zouden komen.
Dorpspsycholoog.quote:Op zaterdag 4 april 2020 12:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat wordt jouw rol in de soap? De player die iedere uitzending een ander gaatje vult?
Hmmm dan moet er een andere player aangewezen worden, een soap zonder is niet compleetquote:
Die oude man hier?quote:Op zaterdag 4 april 2020 12:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm dan moet er een andere player aangewezen worden, een soap zonder is niet compleet
Nee die vervult de rol van gehate intrigant geheid met vervequote:
quote:Op zaterdag 4 april 2020 12:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee die vervult de rol van gehate intrigant geheid met verve
Frantic dan?quote:Op zaterdag 4 april 2020 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee die hebben we nergens bij nodig
Hahaha ik zat iets soortgelijks te denkenquote:Op zaterdag 4 april 2020 12:18 schreef FranticDJ het volgende:
hypnose / tantra psycholoog die z'n player status claimt op basis van de misbruikte patienten
Er moeten ook lekkere wijven in.quote:Op zaterdag 4 april 2020 12:17 schreef Koen66 het volgende:
Het is wat, een hele SC vol social awkward mannen en de enige die claimt een player te zijn wil de rol van psycholoog. Zo wordt het niks met onze soap he
Hontenbezitters zijn nog kudtter over het algemeen ja.quote:Op zaterdag 4 april 2020 12:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gebrek aan opvoeding van de hond dus
ja bedanktquote:Op zaterdag 4 april 2020 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hontenbezitters zijn nog kudtter over het algemeen ja.
@Whiskers2009 @rockkonijnquote:Op zaterdag 4 april 2020 12:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dames wel in minderheid maar ze bestaan toch?
@:molo @:liesje1979 @:ygritte @:bitterbal
ik heb een varkenshaasje in een zelfgekluste marinade liggen. Voor op de grill morgenquote:
quote:Op zaterdag 4 april 2020 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb een varkenshaasje in een zelfgekluste marinade liggen. Voor op de grill morgen
Nou ja dat gaan we zien. Is er nog eentje van vorig jaar uit de diepvriesquote:Op zaterdag 4 april 2020 12:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
porkrabbit doet 't altijd goed, als ie niet kurk en kurk droog is.
quote:Op zaterdag 4 april 2020 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja dat gaan we zien. Is er nog eentje van vorig jaar uit de diepvriesMaar ik hoop dat ie met die marinade wel wat malser wordt
Heb je een dure vacuümmachine of een huis- tuin- en keukending?quote:Op zaterdag 4 april 2020 12:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ach bij mij zitten dingen soms ook 6+ maanden erin hoor.. als 't maar goed verpakt zit.
ik vacuumeer alles eigenlijk. Heb een diepvries waar een mortuarium jaloers van wordt, maar bespaar wel graag ruimte (dan vriest alles ook sneller in)
https://www.vuurenrook.nl/nl/solis-vac-plus-vacuummachine.html zoiets heb ikquote:Op zaterdag 4 april 2020 12:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je een dure vacuümmachine of een huis- tuin- en keukending?
Huis- tuin- en keukending dusquote:Op zaterdag 4 april 2020 12:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.vuurenrook.nl/nl/solis-vac-plus-vacuummachine.html zoiets heb ik
niet eens :pquote:Op zaterdag 4 april 2020 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is toch veel leuker dan een beetje suf in een hangmat hangen op een Thais eiland?
nee kon ik ook niet meer indienen de klacht. daarna oo kniet meer aan gedachtquote:Op zaterdag 4 april 2020 12:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb je nog wat gehoord over je loungeset?
ahaquote:Op zaterdag 4 april 2020 12:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee kon ik ook niet meer indienen de klacht. daarna oo kniet meer aan gedacht
oh ja dat was nu he.quote:Op zaterdag 4 april 2020 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is toch veel leuker dan een beetje suf in een hangmat hangen op een Thais eiland?
Dat groene ding, dat is zo'n sekshond ja hè?quote:Op zaterdag 4 april 2020 12:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee vrij groot
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 april 2020 12:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee vrij groot
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Groene Draeckquote:Op zaterdag 4 april 2020 12:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat groene ding, dat is zo'n sekshond ja hè?
quote:Op zaterdag 4 april 2020 12:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat groene ding, dat is zo'n sekshond ja hè?
quote:Op zaterdag 4 april 2020 12:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
http://pedget.com/hotdoll-a-love-doll-for-your-dog-to-hump
Wowquote:Op zaterdag 4 april 2020 12:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
http://pedget.com/hotdoll-a-love-doll-for-your-dog-to-hump
ja niet. ziitten nu takjes in die er oo uit moetenquote:Op zaterdag 4 april 2020 12:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wou zeggen, hoe ga je die aan de straat zetten
van balkon af gooienquote:Op zaterdag 4 april 2020 12:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja niet. ziitten nu takjes in die er oo uit moetenen dan dat rieten ding rechts van die container. moet ook weg maar kan ik niet zo buiten dumpen
ja klopt. had ik op die pergola gelegd maar heeft het niet lang gehouden. zag er wel leuk uitquote:Op zaterdag 4 april 2020 12:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
van balkon af gooien
het is er toch ook ooit gekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |