Popie Jopiequote:Op zaterdag 4 april 2020 06:16 schreef KillemWieft het volgende:
Einde van Ozark was gangsta. Ik ga slapen. Tot volgende week, IC.![]()
![]()
Jij toch ook?quote:Op zaterdag 4 april 2020 07:30 schreef IxCalypso het volgende:
Dat is toch wat veel fokkers doen, vermijd het ware leven?
Wat kan die gozer ongemakkelijk in de camera kijken.quote:
Wat vind je van zijn blauwe strakke broek?quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat kan die gozer ongemakkelijk in de camera kijken.![]()
Ik heb dit nummer honderden keren gehoord, maar dit is de eerste keer dat ik de clip zie.
Zijn sok is mooi zichtbaar. Nee serieus, kijk de clip eens opnieuw, het is allemaal aan elkaar geplakt zooitje. Het refrein wat hij in het begin zingt, komt 3x op exact de zelfde manier terug. (te laat in de camera kijken, wijzen naar de camera, dan snel oogcontact naar links.)quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat vind je van zijn blauwe strakke broek?
Ik mag jou wel,quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zijn sok is mooi zichtbaar. Nee serieus, kijk de clip eens opnieuw, het is allemaal aan elkaar geplakt zooitje. Het refrein wat hij in het begin zingt, komt 3x op exact de zelfde manier terug. (te laat in de camera kijken, wijzen naar de camera, dan snel oogcontact naar links.)
Voor als je het op je TV wil laten afspelen:quote:
Kan ook iddquote:Op zaterdag 4 april 2020 23:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Voor als je het op je TV wil laten afspelen:
Doet me hieraan denken, lekker rauw.quote:
INXS is atijdquote:Op zondag 5 april 2020 00:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet me hieraan denken, lekker rauw.
Klopt wat je wil zeggenquote:
Dat weet jij helemaal nietquote:
Gezegend als ik ben met een trotse piel van 20 cm en een radar zo groot als Zwitserland weet ik dat zeker welquote:
quote:Op zondag 5 april 2020 00:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gezegend als ik ben met een trotse piel van 20 cm en een radar zo groot als Zwitserland weet ik dat zeker wel![]()
Zijn allemaal wel te doen toch?quote:Op zondag 5 april 2020 00:35 schreef UitStraling het volgende:
Voor eeuwig verliefd op de donkere dame![]()
Vraag het aan je zusquote:Op zondag 5 april 2020 00:39 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Laat me anderes weten maneer juliie naar bed moeten![]()
Och ik kijk niet op een prei.quote:Op zondag 5 april 2020 00:43 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Puntknien zijn wel een afknapper though
quote:Op zondag 5 april 2020 00:58 schreef UitStraling het volgende:
Zo moet een vrouw toch wel minimaal reageren op mij anders verveel ik me erg snel
Zit in de landsaard h.quote:Op zondag 5 april 2020 01:00 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Italie komt er wel bovenop, als ze stoppen met janken en bedelen.
Die draaide ik twee minuten geleden en ik heb hard meegezongen.quote:
Broertjequote:Op zondag 5 april 2020 01:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die draaide ik twee minuten geleden en ik heb hard meegezongen.
Echt wel, altijd de laatste afleveringen, schrok me kapot bij de laatste afleveringquote:Op zondag 5 april 2020 01:44 schreef UitStraling het volgende:
Ozark al afgekeken zusje?
Die laatste twee afleveringen van seizoen drie zijn misschien wel de beste TV evah
Ja bizar h, dat acteerwerk ook, van die gekke broer sowieso maar ook hun uitdrukking met haar hersenen over zich heen, shocked en opgelucht tegelijkertijd, wtf wat tering goed gedaanquote:Op zondag 5 april 2020 01:46 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Echt wel, altijd de laatste afleveringen, schrok me kapot bij de laatste aflevering
Heerlijk, daarom ben ik helemaal Ozark fan, zo droogquote:Op zondag 5 april 2020 01:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja bizar h, dat acteerwerk ook, van die gekke broer sowieso maar ook hun uitdrukking met haar hersenen over zich heen, shocked en opgelucht tegelijkertijd, wtf wat tering goed gedaan
quote:Op zondag 5 april 2020 01:50 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Heerlijk, daarom ben ik helemaal Ozark fan, zo droog
Dit ben jij, helemaal afluisterenquote:
Dit ben ik:quote:
Ha ik kom daar ook in voor.quote:Op zondag 5 april 2020 01:59 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Dit ben ik:
Ja, eh, als je niet luistert, dan gebeurt dat.
Ja naar de versie van triggerfinger luisterde ik de laatste tijd ook weer eens. goed nummer.quote:
Mooi nummer!quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:21 schreef FireFox1 het volgende:
Let op de fenomenale piano solo van Joe Sample (RIP)
Haha deze luister ik ook nog steeds wel eens vaag nummer maar wel apart in goede zin.quote:
Dit is de eckte ecktequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |