Popie Jopiequote:Op zaterdag 4 april 2020 06:16 schreef KillemWieft het volgende:
Einde van Ozark was gangsta. Ik ga slapen. Tot volgende week, IC.![]()
![]()
Jij toch ook?quote:Op zaterdag 4 april 2020 07:30 schreef IxCalypso het volgende:
Dat is toch wat veel fokkers doen, vermijd het ware leven?
Wat kan die gozer ongemakkelijk in de camera kijken.quote:
Wat vind je van zijn blauwe strakke broek?quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat kan die gozer ongemakkelijk in de camera kijken.![]()
Ik heb dit nummer honderden keren gehoord, maar dit is de eerste keer dat ik de clip zie.
Zijn sok is mooi zichtbaar. Nee serieus, kijk de clip eens opnieuw, het is allemaal aan elkaar geplakt zooitje. Het refrein wat hij in het begin zingt, komt 3x op exact de zelfde manier terug. (te laat in de camera kijken, wijzen naar de camera, dan snel oogcontact naar links.)quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat vind je van zijn blauwe strakke broek?
Ik mag jou wel,quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zijn sok is mooi zichtbaar. Nee serieus, kijk de clip eens opnieuw, het is allemaal aan elkaar geplakt zooitje. Het refrein wat hij in het begin zingt, komt 3x op exact de zelfde manier terug. (te laat in de camera kijken, wijzen naar de camera, dan snel oogcontact naar links.)
Voor als je het op je TV wil laten afspelen:quote:
Kan ook iddquote:Op zaterdag 4 april 2020 23:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Voor als je het op je TV wil laten afspelen:
Doet me hieraan denken, lekker rauw.quote:
INXS is atijdquote:Op zondag 5 april 2020 00:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet me hieraan denken, lekker rauw.
Klopt wat je wil zeggenquote:
Dat weet jij helemaal nietquote:
Gezegend als ik ben met een trotse piel van 20 cm en een radar zo groot als Zwitserland weet ik dat zeker welquote:
quote:Op zondag 5 april 2020 00:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gezegend als ik ben met een trotse piel van 20 cm en een radar zo groot als Zwitserland weet ik dat zeker wel![]()
Zijn allemaal wel te doen toch?quote:Op zondag 5 april 2020 00:35 schreef UitStraling het volgende:
Voor eeuwig verliefd op de donkere dame![]()
Vraag het aan je zusquote:Op zondag 5 april 2020 00:39 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Laat me anderes weten maneer juliie naar bed moeten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |