Het is dat we België niet in mogenquote:Op zondag 5 april 2020 22:23 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Jammer dat we het land niet uit mogen. Anders gewoon een FOK! Meet organiseren daar met genoeg bier en nootjes voor vosss.
Ik keek ook MotoGP. Voor ik F1 keek. In de tijd v Rainey, Doohan en Schwantz.quote:Op zondag 5 april 2020 22:49 schreef shiz het volgende:
Ik ben er zoeentje die pas kijkt sinds Max.
Ik keek voorheen alleen MotoGP. Dat is man VS machine!Vond autorijden maar saai rondjes draaien.
quote:Op zondag 5 april 2020 23:06 schreef shiz het volgende:
Ik ong sinds 1998 ofzo.
Oh ja. Huis maar op P12
Duhhh dus een gratis sub.quote:Op zondag 5 april 2020 23:30 schreef shiz het volgende:
Oh. Ik kom er nu pas achter dat als je Amazon Prime hebt, je ook Twitch Prime hebt.
Thanks Lando voor de pointer.
En iemand gaf me een gratis Lando abo.
Nascar is volgend weekend pas weer. Die rijden niet in het Paasweekend.quote:Op vrijdag 10 april 2020 10:08 schreef heywoodu het volgende:
Wanneer zijn de voornaamste races dit weekeinde? IndyCar zie ik vanaf 20.30 uur in het Ziggo-schema staan, daar heeft men voor de grote oval van Michigan gekozen. Ik zie nog niks over NASCAR?
F1 kan me niet zoveel schelen, dat zit toch een stuk minder strak in elkaar dan die twee, helaas.
Bij het F1 simracen heb je kans dat LandoBot gaat rijdenquote:Op vrijdag 10 april 2020 10:08 schreef heywoodu het volgende:
Wanneer zijn de voornaamste races dit weekeinde? IndyCar zie ik vanaf 20.30 uur in het Ziggo-schema staan, daar heeft men voor de grote oval van Michigan gekozen. Ik zie nog niks over NASCAR?
F1 kan me niet zoveel schelen, dat zit toch een stuk minder strak in elkaar dan die twee, helaas.
Tja, ik kijk toch liever naar de races die goed georganiseerd zijn en bijna als echt aanvoelen, dat is met die F1-dingen gewoon veel minder.quote:Op vrijdag 10 april 2020 12:39 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Bij het F1 simracen heb je kans dat LandoBot gaat rijden
quote:Op vrijdag 10 april 2020 12:12 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nascar is volgend weekend pas weer. Die rijden niet in het Paasweekend.
Deze week is maar karig.
Za 11 april
00.00 uur Subaru iRX All-Star Invitational - Hell
18.00 uur The Race All Stars eSports Battle en Legends race
18.00 uur Road to Indy iRacing Series - Indy GP
20.30 uur IndyCar iRacing Challenge - Michigan (oval)
15 april
11.00 uur Australian SuperCars All Star eSeries - Silverstone en Catalunya
Dat was dan ook Assetto Corsa.quote:Op zondag 5 april 2020 22:32 schreef F1gamer het volgende:
[..]
We zullen het zien over een maand. In de formule 1 café van vorig jaar reden ze op Zandvoort met de oude lay-out, zonder de kombochten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |