Terwijl dit het hardste nodig is voor het moraal.quote:Op zaterdag 4 april 2020 08:23 schreef asco het volgende:
Neuh, gaat niet gebeuren. Plezier zal als laatste weer "open" gaan.
We hoeven toch ook niet allemaal tegelijk met vakantie?quote:Op dinsdag 7 april 2020 15:59 schreef Predator40 het volgende:
[..]
10 miljoen mensen in eigen land op vakantie.....yeah right
Het gros zit natuurlijk wel aan de schoolvakanties gebonden.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:14 schreef Morrigan het volgende:
[..]
We hoeven toch ook niet allemaal tegelijk met vakantie?
Van de 20 miljoen toeristen uit het buitenland gaan er alleen al 9 miljoen naar Amsterdam. Je denkt toch niet serieus dat mensen uit Nederland massaal een paar weken in een peperduur hotel in Amsterdam gaan zitten zodat ze Amsterdam kunnen bezoeken? Jaarlijks gaan er ongeveer 11 miljoen Nederlanders op vakantie naar het buitenland, dus dan zou er minus Amsterdam nog nét genoeg ruimte zijn. Gelukkig kunnen we dat wel opvullen met de ruimte die 600k buitenlandse toeristen achterlaten in Rotterdam. Gezellig een paar weekjes Rotterdam. Wordt razend populair. Not.quote:Op dinsdag 7 april 2020 14:38 schreef daniela_007 het volgende:
[..]
Waarom niet? Als de Duitsers, Belgen, Fransen, Luxemburgers, etc niet mogen komen, dan komen er heel veel plaatsen vrij in je eigen land.
Mag ik 4 hamburgers, 2 koffie en 2 cola, en nog 2 ijsjes voor de kids.quote:Op dinsdag 7 april 2020 13:47 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Al die suffige pubertjes die daar hun eerste baantje vol proberen te stuntelen
Om dan een zompig, plat burgertje te produceren voor de hoofdprijs om de Blikken Des Doods te oogsten van de gasten van het park. Ik heb altijd zwaar medelijden met ze
De midgetgolf baan kan best open met 1.5 meter tussen de mensen. Bowlingbanen waarbij alleen de even baannummers gebruikt mogen worden .quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Terwijl dit het hardste nodig is voor het moraal.
Met bowlen heb je dan weer het probleem dat je niet telkens dezelfde bal hebt, maar iedere keer een andere, waar ook weer anderen aan gezeten hebben.quote:Op woensdag 8 april 2020 08:19 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De midgetgolf baan kan best open met 1.5 meter tussen de mensen. Bowlingbanen waarbij alleen de even baannummers gebruikt mogen worden .
Alleen slim als je zeker weet dat je ook je geld terug kunt krijgen, voor de rest snap ik niet dat mensen nu gewoon voor de zomer plannen gaan maken.quote:Op dinsdag 7 april 2020 23:39 schreef capricia het volgende:
Na overleg thuis besloten om met gezin in elk geval nu al een weekje center Parks te boeken in de zomervakantie.
Mocht alles meevallen, gaan we vanuit daar verder Europa in.
Valt het tegen hebben we in elk geval 1 week een huisje voor de hause van start is.
Nou ja plannen wel, maar geen plannen waarbij je net als normaal naar exotischer bestemmingen trekt. Een huisje in Nederland lijkt me haalbaar als alles meezit trouwens dus wat deze user probeert is zo gek nog niet.quote:Op woensdag 8 april 2020 08:32 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Alleen slim als je zeker weet dat je ook je geld terug kunt krijgen, voor de rest snap ik niet dat mensen nu gewoon voor de zomer plannen gaan maken.
Laat ik het zo zeggen: als jij in september in Toscane zit, dan krijg je van mij een salsiccia in de bonus. Anders eet ik hem zelf op.quote:Op woensdag 8 april 2020 09:44 schreef foetre het volgende:
Zojuist mijn vakantie in Italië (Toscane)van juni naar september verschoven,ben benieuwd of het tegen die tijd door kan gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijg je je geld terug als de regering ons verbiedt om zomervakantie buiten je huis te houden?quote:Op dinsdag 7 april 2020 23:39 schreef capricia het volgende:
Na overleg thuis besloten om met gezin in elk geval nu al een weekje center Parks te boeken in de zomervakantie.
Mocht alles meevallen, gaan we vanuit daar verder Europa in.
Valt het tegen hebben we in elk geval 1 week een huisje voor de hause van start is.
Geen idee. Maar je kunt nu ook gewoon een huisje bij bijv Landal huren hoor. Er is geen verbod ofzo.quote:Op woensdag 8 april 2020 11:12 schreef daniela_007 het volgende:
[..]
Krijg je je geld terug als de regering ons verbiedt om zomervakantie buiten je huis te houden?
Zo'n verbod zal wel te moeilijk zijn, maar als de hotels, campings en vakantieparken gewoon gesloten moeten blijven dan ben je er ook wel. Ik neem aan dat als je al geboekt hebt, je een waardebon krijgt voor een later moment. Dat is met de meeste dingen zo.quote:Op woensdag 8 april 2020 11:12 schreef daniela_007 het volgende:
[..]
Krijg je je geld terug als de regering ons verbiedt om zomervakantie buiten je huis te houden?
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje raar dat mensen zich niet realiseren dat dit niet binnen een paar weekies voorbij is.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:52 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Denken dat het over is tijdens de zomer
In Zeeland willen ze dat niet.quote:Op woensdag 8 april 2020 11:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Geen idee. Maar je kunt nu ook gewoon een huisje bij bijv Landal huren hoor. Er is geen verbod ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |