Netjes netjesquote:Op zaterdag 4 april 2020 20:49 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Huh. Dus die 1000 ekkies zijn in 2 dagen geregeld ipv 2 maanden
Dus je bent 2 keer die kant op gereden?quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:37 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Dat hoorde ik dus ook net voor het eerst, dat dat het isIk had geen idee waar dat lag tot net:') Keyboard is overigens al lang en breed weer terug bij diegene. Dat is't keyboard wat ik terug kon brengen.
Nou geluk? Die BMW....pfff... Alle geluk van de wereld kon dat ding niet reddenquote:Op zaterdag 4 april 2020 18:25 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Toen de beste DL deze auto kocht had geen baan en ook weinig inkomen, had alleen veel spaargeld.
Maar ik heb inderdaad wel veel geluk gehad, toegegeven. Maar wist ik niet van te voren*
*Niet helemaal waar, de Polo die ik kocht in Mei 2017 Ging tijdens de rit naar huis de waterpomp van kapot.
Een auto opknappen om hem vervolgens een dag later naar de sloop te brengenquote:Op zaterdag 4 april 2020 20:55 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Nou geluk? Die BMW....pfff... Alle geluk van de wereld kon dat ding niet redden
En deze:
https://streamable.com/yhzuh
Juistquote:Op zaterdag 4 april 2020 20:55 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Dus je bent 2 keer die kant op gereden?_o-
Geen koffie natuurlijkquote:Op zaterdag 4 april 2020 20:59 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Ik ga een bak koffie drinken, paracetamol nemen, en douchen. Ga de computer ook afsluiten voor vanavond. joe.
'Fuck it, het is toch mn laatste stream'quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:55 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Nou geluk? Die BMW....pfff... Alle geluk van de wereld kon dat ding niet redden
En deze:
https://streamable.com/yhzuh
Als je koffie neemt ben je weer tot diep in de nacht wakker. Beter een beetje water, en dan lekker op de bank hangen, beetje TV kijken. Ben je morgen bijtijds wakkerquote:Op zaterdag 4 april 2020 20:59 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Ik ga een bak koffie drinken, paracetamol nemen, en douchen. Ga de computer ook afsluiten voor vanavond. joe.
Werd vanochtend wakker met lichte hoofdpijn en dat is eigenlijk niet meer weggegaan. Heb redelijk ruk geslapen vannachtquote:
Hoelang geleden ben je ook alweer in Rijen geweest?quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:59 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Ohw noes! Streams zijn ook besmettelijk uiteraardquote:Op zaterdag 4 april 2020 21:06 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Hoelang geleden ben je ook alweer in Rijen geweest?
Denk dat sapar doelt op Braad zijn gezondheidsklachten...quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:18 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Ohw noes! Streams zijn ook besmettelijk uiteraard
Ik ook. En dat alle stream kijkers nu ook besmet zijn.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:19 schreef Chia het volgende:
[..]
Denk dat sapar doelt op Braad zijn gezondheidsklachten...
Nog een keer zo'n opmerking....quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:21 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Ik ook. En dat alle stream kijkers nu ook besmet zijn.
Een slechte grap uitleggen verbetert niets
Dat die streamkijkers er iets mee te maken hebben zit in jouw hoofdquote:Op zaterdag 4 april 2020 21:21 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Ik ook. En dat alle stream kijkers nu ook besmet zijn.
Een slechte grap uitleggen verbetert niets
Jup.quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:49 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Huh. Dus die 1000 ekkies zijn in 2 dagen geregeld ipv 2 maanden
1000 is wel veel voor een donatie. Als hij een paar keer een tientje krijgt is dat al mooi meegenomen natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:25 schreef Geelman het volgende:
[..]
Jup.
Of wellicht een gulle donatie van iemand.
Jij snapt niet veel hèquote:Op zaterdag 4 april 2020 21:23 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat die streamkijkers er iets mee te maken hebben zit in jouw hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |