Doet 'ie dat zo?quote:Op zaterdag 4 april 2020 11:04 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
[..]
hij koopt toch gewoon op bax en stuurt het dan na een maandje of twee weer retour?
Vuile profiteur gadverdammequote:Op zaterdag 4 april 2020 12:16 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Dat heb ik welgeteld 3x gedaan de afgelopen 2 jaar. Poepoe. En dat was omdat ze het zelf aanbieden. Want zij zien ook in dat je als consument niet uit kunt gaan van reviews/demo's online dus je krijgt een proefperiode van 30 dagen waarin je het product mag testen. Als het bevalt koop je het, bevalt het niet, doe je dat niet.
Ja, op 1 product na alles wat ik dit jaar bij ze besteld heb (en dat is redelijk wat) heb ik alles hier nog staan.quote:Op zaterdag 4 april 2020 12:21 schreef Sheffield het volgende:
Maar heb je ook wel eens wat gehouden?
Hier heb je wel een goed punt.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:58 schreef Sheffield het volgende:
1000 euro ergens vandaan toveren, terwijl je auto ook de APK moet is niet niks.
Oke oke zal er hier niet meer over beginnen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 12:40 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Heeft 'ie een goed punt. Maar hoe ik dat doe is toch mijn pakkie an? Ga het er nu niet meer over hebben. Dit zijn mijn zaken. Financiële gelul kan wel wegblijven.
Tja, tis een publieke stream/forum, dus mensen kunnen vragen wat ze willen. Als je daar niet tegen kunt, dan moet je niet gaan streamen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 12:40 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Heeft 'ie een goed punt. Maar hoe ik dat doe is toch mijn pakkie an? Ga het er nu niet meer over hebben. Dit zijn mijn zaken. Financiële gelul kan wel wegblijven.
Vanaf 19:30 weer live.
Mensen mogen ook zeker zeggen en vragen wat ze willen. Maar om met dingen als profiteur te gaan strooien en ook constant mijn financiële situatie erbij te halen is gewoon niet nodig en slaat als een tang op een varken. ik doe dingen op mijn manier, hoe ik het doe is helemaal aan mij, en dat gaat verder niemand iets aan.quote:Op zaterdag 4 april 2020 12:47 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Tja, tis een publieke stream/forum, dus mensen kunnen vragen wat ze willen. Als je daar niet tegen kunt, dan moet je niet gaan streamen.
Maar goed, dat weet je zelf ook wel, want het is niks nieuws
Is best wel vaak.quote:Op zaterdag 4 april 2020 12:16 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Dat heb ik welgeteld 3x gedaan de afgelopen 2 jaar. Poepoe. En dat was omdat ze het zelf aanbieden. Want zij zien ook in dat je als consument niet uit kunt gaan van reviews/demo's online dus je krijgt een proefperiode van 30 dagen waarin je het product mag testen. Als het bevalt koop je het, bevalt het niet, doe je dat niet.
Maar je zet het zelf in de TT (leg er nog even extra de aandacht op)en hapt telkens door in de verdeging te schieten.quote:Op zaterdag 4 april 2020 12:50 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Mensen mogen ook zeker zeggen en vragen wat ze willen. Maar om met dingen als profiteur te gaan strooien en ook constant mijn financiële situatie erbij te halen is gewoon niet nodig en slaat als een tang op een varken. ik doe dingen op mijn manier, hoe ik het doe is helemaal aan mij, en dat gaat verder niemand iets aan.
Heb je gelijk inquote:Op zaterdag 4 april 2020 12:56 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar je zet het zelf in de TT (leg er nog even extra de aandacht op)en hapt telkens door in de verdeging te schieten.
Mensen die je kanaal volgen zien zelf wel zelf wel dat je 99% van de tijd geen fancy keyboard gebruikt.
Is niet gek nee, klopt. Maar ik ga er verder niet meer op in.quote:Op zaterdag 4 april 2020 12:52 schreef Amarantha het volgende:
Maar als je roept dat je auto naar APK moet (en onderhoud nodig heeft) en je wilt nog een dure keyboard kopen dan is het toch niet heel gek dat mensen vragen stellen?
quote:Op zaterdag 4 april 2020 12:57 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Is niet gek nee, klopt. Maar ik ga er verder niet meer op in.
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 4 april 2020 12:57 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Gebeurt vaker dan je denk zoiets.
goede tip tailfoxquote:Op zaterdag 4 april 2020 12:59 schreef Tailless het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Veel instrumenten moeten net met je klikken.
Maar na 3 keer lijkt mij dat je wel een keuze hebt.
Ik raad jou meer aan om te testen in de winkel.
Ineens vind ik dat verhaal over die kerel die via mp zn keyboard terugkocht ook twijfelachtigquote:Op zaterdag 4 april 2020 11:04 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
[..]
hij koopt toch gewoon op bax en stuurt het dan na een maandje of twee weer retour?
Dat mag jij vinden. Keyboard was 16 jaar oud en daadwerkelijk via marktplaats gekocht en toen die vent mijn advertentie zag heeft hij ook aangeboden het terug te nemen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:30 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Ineens vind ik dat verhaal over die kerel die via mp zn keyboard terugkocht ook twijfelachtig
dus 3x30 dagen gratis een keyboard uittesten?quote:Op zaterdag 4 april 2020 12:16 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |