SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom relaxen op het paleis van Stokj:
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Pics van de autoquote:Op vrijdag 3 april 2020 16:21 schreef ToT het volgende:
Zo, buuv kwam al naar buiten om de auto te bewonderen!Zonder wrijving geen glans![]()
quote:
Ziet er zo ff schijtlelijk uit omdat hij smerig is, maar na wassen en een wax ziet het er echt een heel stuk beter uit!
Ik zal dit weekend zelf wat foto's maken in het zonnetje!![]()
![]()
Nicequote:Op vrijdag 3 april 2020 16:23 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er zo ff schijtlelijk uit omdat hij smerig is, maar na wassen en een wax ziet het er echt een heel stuk beter uit!
Ik zal dit weekend zelf wat foto's maken in het zonnetje!
Zonder wrijving geen glans![]()
Whehe, ja dacht al zoiets!quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was trouwens een reactie op het paleis. Haha![]()
![]()
quote:Thx man!
En ja, er zitten wel wat krasjes hier en daar, maar het is ook een bakkie uit 2009.
Mijn Kia was van 2013, als ik het me goed herinner.![]()
quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:31 schreef ToT het volgende:
[..]Thx man!
En ja, er zitten wel wat krasjes hier en daar, maar het is ook een bakkie uit 2009.
Mijn Kia was van 2013, als ik het me goed herinner.
Zonder wrijving geen glans![]()
quote:En een bak waarbij je hoort te zeggen: "IK ben een deel van de OPLOSSING, niet van het PROBLEEM, zoals JIJ!"
Maar als je 'm in Power-stand zet, trekt-ie verdomd lekker op!
136 knollen onder de motorkap!![]()
![]()
En die 17 inch velgjes vind ik ook wel errug prettig. De standaard wieltjes er onder staan echt spuug- maar dan ook écht SPUUGlelijk er onder.![]()
quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Welk waggie past beter bij Tot dan![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: