abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7921842
Okeej, ik heb inmiddels twee weken een vriend. Echt een schatje.
We wilden a.s zaterdag naar de melkweg in amsterdam, maar wat blijkt, zijn ex (uitgegaan afgelopen zomer, drie jaar relatie) gaat daar dus ook heen en wil ons niet samen zien. Hij vindt dat niet erg, en wil dus ergens anders heen.
Ik vind het eerlijk gezegd nogal ridicuul, we kunnen toch moeilijk iedere keer als we iets gaan doen die keuze afstemmen op die ex van hem?

Hoe denken jullie erover?

pi_7921869
Het is inderdaad volslagen onzin dat zijn ex zeggenschap meent te hebben over zijn leven en het is nog erger dat hij dat accepteert.
Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
pi_7921966
Inderdaad, als het haar zo stoort jullie samen te zien, gaat zij toch lekker ergens anders heen?
pi_7921995
Sja, hij wil haar geen pijn doen denk ik. Maar die bitch is er toevallig wel vandoor gegaan met een andere jongen na die drie jaar.
pi_7922102
Dan zou hij zich eerder gekwetst moeten voelen dan nu rekening met haar te willen houden.
Ik vind het echt volslagen onzin om jezelf weg te cijferen. Die relatie is verleden tijd, klaar.
En als zij door krijgt dat ze invloed heeft op jullie relatie, kan ze daar alleen maar meer misbruik van gaan maken.
Niet intrappen, gewoon gaan, en nogmaals,..als het haar zo stoort, gaat zij toch weg?
pi_7922150
Heej, daar zeg je wat....daar kan zij dan weer misbruik van maken....hmmz
pi_7922316
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 00:05 schreef Loezz het volgende:
Heej, daar zeg je wat....daar kan zij dan weer misbruik van maken....hmmz
Erhm ze maakt er al misbruik van want ze bemoeit zich met zijn leven en hij laat het toe. Haar verdere intenties.....daar zou ik niet naar gaan zitten gissen want misschien zijn die er niet maar ze zal wel een dringende reden hebben om hem niet daar te willen hebben anders had ze er geen punt van gemaakt.

(Er bestaat natuurlijk altijd een kans dat ze hem echt niet wil kwetsen maar dat kunnen jullie beter inschatten)

Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
  donderdag 16 januari 2003 @ 00:20:55 #8
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_7922488
Dat is moeilijk. Eigenlijk slaat het nergens op dat hij daardoor zijn avond aan moet passen, maar aan de andere kant is het best lief.

Als dit een eenmalige actie is, dan zou ik er niet zo'n punt van maken, tenzij de hele avond hierdoor in de soep loopt. Dan zou ik gewoon lekker wel gaan. Maar ik zou de situatie zeker niet laten escaleren om iets wat mogelijk eenmalig zou voorkomen, want dat is de energie gewoon niet waard.

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_7922620
Hmmz, sja, maar ze heeft al eerder namelijk afgelopen zaterdag erg d'r best gedaan om de boel te verzieken, namelijk door hem vlak voor sluitingstijd te bellen (uur of drie) om te vragen of hij langs kwam. En dat terwijl we dus op het punt stonden naar huis te gaan. Hij heeft nee gezegd, en de volgende dag werd ze dus boos en verdrietig ofzo....hij heeft in in ieder geval erg lang telefoongesprek gehad.
pi_7922629
Vanaf de startpost dacht ik van 'ach ze zal er nog wel niet helemaal over heen zijn, hij is zo lief' (zijn jou woorden ) Maar ik dacht ook van tja ze moet er toch een keer overheen komen dus het moet niet altijd zo gaan

Toen las ik dat zij vreemdgegaan is en nu denk ik 'fuck die bitch' en ga lekker naar de Melkweg

Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_7922695
Het is al een half jaar uit tussen die 2,
hij is nu met jou,
dus liggen daar zijn prioriteiten lijkt mij.
Het is heel mooi als je als ex bevriend kunt blijven,
maar niet als het dergelijke taferelen oplevert.
Ik zou hem er gewoon over aanspreken,
want jij voel je hier duidelijk onzeker over.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  donderdag 16 januari 2003 @ 00:31:24 #12
14746 k_i_m
pi_7922721
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 00:26 schreef Loezz het volgende:
Hmmz, sja, maar ze heeft al eerder namelijk afgelopen zaterdag erg d'r best gedaan om de boel te verzieken, namelijk door hem vlak voor sluitingstijd te bellen (uur of drie) om te vragen of hij langs kwam. En dat terwijl we dus op het punt stonden naar huis te gaan. Hij heeft nee gezegd, en de volgende dag werd ze dus boos en verdrietig ofzo....hij heeft in in ieder geval erg lang telefoongesprek gehad.
Okaye, dan moet er misschien met een iets bottere bijl gehakt worden, maar neem van tante k_i_m aan, op het moment dat jij er een probleem van gaat maken, doet hij dat ineens ook. Zo werken mannen .

Joh, dat kan je toch best wel bespreken?! Hij laat het vanzelf wel een keer gaan hoor! Don't be too hard on him, en het komt goed .

In my life
Why do I smile
pi_7922913
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 00:30 schreef shmoopy het volgende:
Het is al een half jaar uit tussen die 2,
hij is nu met jou,
dus liggen daar zijn prioriteiten lijkt mij.
Het is heel mooi als je als ex bevriend kunt blijven,
maar niet als het dergelijke taferelen oplevert.
Ik zou hem er gewoon over aanspreken,
want jij voel je hier duidelijk onzeker over.
Ja tuurlijk voel ik me daar onzeker over....wil hem niet kwetsen en heb liever dat iemand anders hem erop aanspreekt, maarja wil ook niet afhankelijk zijn van een ex van hem! Vreezlijk secreet (in dit soort gevallen mag je wel met vooroordelen komen als je het mij vraagt)
  Trouwste user 2022 donderdag 16 januari 2003 @ 00:53:55 #14
7889 tong80
Spleenheup
pi_7922987
Ik woon in een klein stadje.

Ik denk dat het een ramp voor het uitgaansleven zou zijn als iedereen zo zou denken.

Het is haar zwakte. Zij kan hem dus niet loslaten, niet jouw pakkie an.

Mits ze op kickboksen zit.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_7923117
Ik ben het met de meeste andere reacties eens. Bovendien, het is gewoon een feit dat hij nu met jou is en dat zal ze toch moeten accepteren. Door haar steeds uit de weg te gaan als hij met jou is, geeft je vriend wel toe aan dat niet willen accepteren van haar. Het is haar probleem, niet zijn probleem. Een heel klein beetje rekening houden met iemand kan geen kwaad, maar dit gaat te ver.

Ik zou er ook gewoon over praten. Jij gaat nu voor, niet meer zij. Het is ook gewoon niet goed om haar daarin haar zin te geven, dat geeft haar inderdaad een machtsgevoel.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_7923228
Gewoon lekker gaan stappen daar, ex is ex.
pi_7926609
Hmmm, herkenbaar tot op zekere hoogte.

Waarschijnlijk is niemand het met me eens, maar ik zou lekker ergens anders heen gaan. Je kunt wel voor het principe naar de Melkweg toe gaan, maar ik betwijfel of jullie dan een leuke avond hebben als die ex daar ronddartelt. Denk er dus eens over na of het je waard is om samen een kutavond te hebben om die ex te jennen. Ga niet vooor haar, maar voor je eigen gezelligheid ergens anders heen. Dat is iig wat ik zou doen.

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  donderdag 16 januari 2003 @ 12:07:32 #18
14746 k_i_m
pi_7927397
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 00:46 schreef Loezz het volgende:

[..]

Ja tuurlijk voel ik me daar onzeker over....wil hem niet kwetsen en heb liever dat iemand anders hem erop aanspreekt, maarja wil ook niet afhankelijk zijn van een ex van hem! Vreezlijk secreet (in dit soort gevallen mag je wel met vooroordelen komen als je het mij vraagt)

Kwil wel een balletje voor je opgooien hoor .
In my life
Why do I smile
  donderdag 16 januari 2003 @ 12:10:28 #19
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_7927429
beetje zwak van hem om rekening met haar te houden... zij gaat er met een ander vandoor, dus dan zou ik al helemaal zoiets hebben van "je gaat zelf maar ergens anders naartoe"
en zelfs al was dat niet gebeurd... over is over en je kan elkaar niet eeuwig blijven ontwijken.

gewoon gaan dus!!

Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
pi_7927690
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 11:17 schreef Ripley het volgende:
Hmmm, herkenbaar tot op zekere hoogte.

Waarschijnlijk is niemand het met me eens, maar ik zou lekker ergens anders heen gaan. Je kunt wel voor het principe naar de Melkweg toe gaan, maar ik betwijfel of jullie dan een leuke avond hebben als die ex daar ronddartelt. Denk er dus eens over na of het je waard is om samen een kutavond te hebben om die ex te jennen. Ga niet vooor haar, maar voor je eigen gezelligheid ergens anders heen. Dat is iig wat ik zou doen.

Inderdaad. Waarschijnlijk heb je gewoon een lieve kerel getroffen die rekening houdt met andere mensen. Je hoeft niet met je te laten sollen, maar ik bedoel waar gaat het hier over? Melkweg of een andere tent, als ie maar samen met jou is, toch?
pi_7928445
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 12:07 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Kwil wel een balletje voor je opgooien hoor .

That's nice!
pi_7928503
Ik denk dat ik het voor een keer laat varen, alhoewel ik me toch wel erg had verheugd op de melkweg. Ik ga er wel binnenkort eens flink over praten met hem.
En als ik haar per ongeluk tegen het lijf loop kan ze echt acuut de volle lading krijgen Stomme muts, beetje mijn vriendje misbruiken.
pi_7942573
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 13:13 schreef Loezz het volgende:

En als ik haar per ongeluk tegen het lijf loop kan ze echt acuut de volle lading krijgen Stomme muts, beetje mijn vriendje misbruiken.

zo zou ik er dus niet over nadenken.. ze hebben wel een best wel intensieve relatie gehad (neem ik aan. na 3 jaar).. moet natuurlijk niet te vaak gebeuren, maar misschien wil hij het eerst rustig laten verwerken ofzo....
  vrijdag 17 januari 2003 @ 10:50:11 #24
39445 abUser
ik moet jou niet
pi_7947033
*proest* en jij laat haar jou vertellen waar je mag komen met hem? doe ff simpel, die zeggenschap heeft niemand over een ander.

gewoon gaan!

ik sta op mijn strepen, als je daar niet tegen kan dan ga je maar ergens anders gaan stoepkrijten.
pi_7947664
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 10:50 schreef abUser het volgende:
*proest* en jij laat haar jou vertellen waar je mag komen met hem? doe ff simpel, die zeggenschap heeft niemand over een ander.

gewoon gaan!

Daar gaat het volgens mij niet om. Je wilt toch een leuke avond hebben met zijn tweetjes? Gaat dat lukken met die ex voor je kop de hele tijd? Ik zou niet bepaald de avond van mijn leven hebben. Dan liever ergens anders wel lol hebben, ongeacht wat die ex nu wil of niet.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_7950171
Ja, gaan inderdaad toch maar wat anders doen om die reden. Ik heb weinig zin in die troel om me heen. En iedere keer als ik naar mijn vriendje luister komt er alleen maar goed uit hem, volgens mij heeft hij het gewoon echt niet door. Hij wil alleen maar iedereen te vriend houden, i cannot blame him for it Hij is echt te liev voor deze wereld
pi_8000672
Beuh, en toen wassie weg...

Zaterdagnacht begon die ex drama te maken...lang gepraat, ennu ben ik mijn lieve vriendje kwijt aan haar. Krijg niet het idee dat hij niet meer van mij houdt, maar toch kiest 'ie voor haar? Vind het echt zo enorm oneerlijk

pi_8000720
Het klinkt misschien een beetje lullig maar als ik het zo lees, heeft hij haar gewoon niet kunnen vergeten, ook niet toen hij met jou was.
Zij werd waarschijnlijk jaloers toen zijn in de smiezen kreeg dat hij een andere vriendin had (jij dus)
En wilde hem toen weer met alle macht terug, aangezien hij nog helemaal niet over haar heen was, koste haar dat (hoe lullig ook voor jou) totaal geen moeite,..

Wat een slappeling,...

pi_8000724
Hij heeft het uitgemaakt?! Darn...
Maar misschien heb je nu wel duidelijkheid over die hele ex-kwestie...

sterkte!

This is way beyond my remote concern of being condescending.
Anders of Niets
Luister Live
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')