mooiquote:
Zit waarschijnlijk een vieze oude man met een augurkenpiemel in dat pak.quote:Op vrijdag 3 april 2020 10:31 schreef bitterbal het volgende:
deze is zo leuk
https://9gag.com/gag/aGgm4x6
ja maar hij doet het wel grappigquote:Op vrijdag 3 april 2020 10:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit waarschijnlijk een vieze oude man met een augurkenpiemel in dat pak.
Alsof er ook maar íets mis is met een augurkenpiemelquote:Op vrijdag 3 april 2020 10:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit waarschijnlijk een vieze oude man met een augurkenpiemel in dat pak.
Vanmiddag ga ik hardquote:
#stilstaanquote:
#dasliefquote:
ik ook!quote:Op vrijdag 3 april 2020 10:55 schreef UitStraling het volgende:
Ik had vanmorgen een harde maar goed dat is logisch
quote:Op woensdag 1 april 2020 22:22 schreef Muck het volgende:
@:juon_jacket1
@:Kuukske
@:crossover
@:vrolijke-frits
jawel, maar is meer hypothetisch volgens mij:quote:Op vrijdag 3 april 2020 10:59 schreef Fogel het volgende:
Hier in Noorwegen is nu de negatieve reisadvies voor de hele wereld verlengd tot "onbepaalde tijd". Ben benieuwd wanneer ze dat gaan opheffen.
Hoe zit het nu in NL, hebben jullie wel een absolute (voorlopige) datum?
voor reizen eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 3 april 2020 10:59 schreef Fogel het volgende:
Hier in Noorwegen is nu de negatieve reisadvies voor de hele wereld verlengd tot "onbepaalde tijd". Ben benieuwd wanneer ze dat gaan opheffen.
Hoe zit het nu in NL, hebben jullie wel een absolute (voorlopige) datum?
geen flauw idee dat weet @Dr_Flash welquote:Op vrijdag 3 april 2020 10:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zou dat allemaal echt zo makkelijk gaan?
Schrijf 2020 maar alvast af.quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:03 schreef Fogel het volgende:
Thanks
Hier zit voorlopig alles dicht tot na pasen, maar wat er na pasen gaat gebeuren horen we binnenkort wel weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |