abonnement Unibet Coolblue
pi_192426840
Hoi,

Ik probeer met mijn Nintendo Switch online te gamen. Het lukt wel om online te gaan maar de NAT type staat op D (restricted) waardoor ik vrienden niet kan uitnodigen en zij mij. Ik probeer deze op B te zetten maar zonder enig succes.

Mijn router is van Eminent en type em4500. Ik heb mijn Switch een statische op adres gegeven met de volgende gegevens handmatig ingevuld op de console
Ip adress: 192.168.8.28
Subnet Mask 255.255.255.0
Gateway 192.168.008.001

Vervolgens de stappen doorgenomen https://portforward.com/eminent/em4551/
Op de site staat er een lijst met games van de Switch games met allemaal dezelfde poorten. Deze heb ik dan overggemomen naar mn router instellingen. Zie hier onder.
https://imgur.com/ZxNkhTb

Met deze settings krijg ik nog steeds nat D. Wat gaat er mis?
pi_192427028
En dat is je provider router? Of heb je die ook nog ?
:]
pi_192427061
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 10:37 schreef wootahH het volgende:
En dat is je provider router? Of heb je die ook nog ?
De router die ik nu heb, heb ik gekregen van de provider.
pi_192429523
Dus er hangt geen router verder achter? Port forwarding schijnt niet te helpen. In dmz plaatsen of verkeer via vpn laten lopen wel.
:]
pi_192433422
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 13:17 schreef wootahH het volgende:
Dus er hangt geen router verder achter? Port forwarding schijnt niet te helpen. In dmz plaatsen of verkeer via vpn laten lopen wel.
Nope router is rechtstreeks aangesloten. DMZ werkt ook niet helaas. Ik denk dat mn ISP iets vergrendeld heeft waardoor het niet mogelijk is.
  vrijdag 3 april 2020 @ 18:03:43 #6
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_192434101
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 17:20 schreef Rijst het volgende:

[..]

Nope router is rechtstreeks aangesloten. DMZ werkt ook niet helaas. Ik denk dat mn ISP iets vergrendeld heeft waardoor het niet mogelijk is.
Je hebt vast ook nog een modem in huis staan.
Ik vermoed dat je daarin ook nog het eea in moet stellen, maar dat hangt ook weer samen hoe jij het allemaal hebt aangesloten in huis.

Kan je een beschrijving geven van wat je in huis hebt vanaf de telefoonlijn of tvkabel voor je internet?
Welke provider heb je?
So we just called him Fred
pi_192461993
Als je carrier-grade NAT hebt ben je de sjaak, zoals bijvoorbeeld met IPv4 verkeer op bij DS-Lite IPv6 variant van Ziggo.
pi_192476038
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 april 2020 18:03 schreef Fred het volgende:

[..]

Je hebt vast ook nog een modem in huis staan.
Ik vermoed dat je daarin ook nog het eea in moet stellen, maar dat hangt ook weer samen hoe jij het allemaal hebt aangesloten in huis.

Kan je een beschrijving geven van wat je in huis hebt vanaf de telefoonlijn of tvkabel voor je internet?
Welke provider heb je?
Ik zit in een woningcomplex en iedere woning heeft aan de muur 2 lan poorten voor internet en tv. Router die we gekregen hebben is van de provider en rechtstreeks aangesloten aan de muur.

Teleplaza is m’n provider. Helaas is switchen naar een andere provider niet mogelijk omdat m’n wooncorporatie hier mee samen werkt.

Wel heb ik een abonnement op Express VPN. Zou het helpen als ik de VPN instel op m’n router?
pi_192483242
Holy Fok! Nintendo support meldt dat alle 65536 poorten op UDP open moeten! Veilig is anders...

Als ExpressVPN alle UDP poorten doorlaat dan kun je daar het beste gebruik van maken ja. Of anders in een DMZ.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')