Laterrssssquote:
Niet over de hele kerk zingenquote:
Houdoe Coenquote:
Wel.quote:Op vrijdag 3 april 2020 06:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Deze sc is niet meer wat het geweest is, haags.
Sterkte.quote:Op vrijdag 3 april 2020 06:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog half verrot, maar verder wel oké.
En bij jou?
quote:Op vrijdag 3 april 2020 06:06 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
En de rest boeit me niet, behalve jou natuurlijk
Nee hoor.quote:Op vrijdag 3 april 2020 06:21 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Balletje trekt gewoon saaie users aan, laten we wel wezen.
quote:Op vrijdag 3 april 2020 06:27 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Moet de hele dag present zijn in een moestuin.
Even kijken of ik de dag vol ga maken.
Lekker man.quote:Op vrijdag 3 april 2020 06:28 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Beetje vrouwen checken in de moestuin.
Wie?quote:Op vrijdag 3 april 2020 06:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Even afwachten of die leuke er weer is.
Yre invited for our wedding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
TMIquote:
quote:
Gelachenquote:Op vrijdag 3 april 2020 07:34 schreef crv het volgende:
![]()
https://www.instagram.com(...)ed_video_watch_again
Nee.quote:Op vrijdag 3 april 2020 08:01 schreef Koen66 het volgende:
@:scrupuleus kwam hier alleen voor Miauw en Ieni?
Ja ieni even warm laten lopen voor buda en miauw weggejaagd.quote:Op vrijdag 3 april 2020 08:01 schreef Koen66 het volgende:
@:scrupuleus kwam hier alleen voor Miauw en Ieni?
Da's ook zielig.quote:Op vrijdag 3 april 2020 08:07 schreef UitStraling het volgende:
![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)-wordt-opnieuw-vader
arm kind, pa overlijdt ruim oordat het 10 isquote:Op vrijdag 3 april 2020 08:07 schreef UitStraling het volgende:
![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)-wordt-opnieuw-vader
Gebruik gewoon Kazaa Lite dan heb je daar geen last meer van!quote:Op vrijdag 3 april 2020 08:07 schreef Koen66 het volgende:
Fok
Betaal iedere 6 maanden netjes mee dmv m'n abo
Toch zeikt de FP dat ik zo nodig hun ads moet bekijken en geen Blocker mag hebben
Ojee.quote:Op vrijdag 3 april 2020 08:07 schreef Koen66 het volgende:
Fok
Toch zeikt de FP dat ik zo nodig hun ads moet bekijken en geen Blocker mag hebben
voor laptop maakt het me niet uit, heb abo voornamelijk voor mobielquote:Op vrijdag 3 april 2020 08:09 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Gebruik gewoon Kazaa Lite dan heb je daar geen last meer van!
Betalen voor Fok!
Is er ook niet.quote:Op vrijdag 3 april 2020 08:11 schreef Koen66 het volgende:
ik zie de link tussen Kazaa Lite en Fok ook niet echt
Ik had verwacht dat Fok wel een revival zou doormaken nu met het coronavirus. Maar buiten COR om is het nog steeds aardig dood op dit forumquote:Op vrijdag 3 april 2020 08:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
voor laptop maakt het me niet uit, heb abo voornamelijk voor mobiel
Die heeft meer centen dan tijd om ze te tellen, al wordt ze ook 89quote:
Daarom gewoon een adblocker nemen, heb je geen last meer van die meldingquote:Op vrijdag 3 april 2020 08:07 schreef Koen66 het volgende:
Fok
of ik bekijk die FP gewoon niet zoals ik normaal ook niet doe feitelijkquote:Op vrijdag 3 april 2020 08:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom gewoon een adblocker nemen, heb je geen last meer van die melding
FP is zo 2002quote:Op vrijdag 3 april 2020 08:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
of ik bekijk die FP gewoon niet zoals ik normaal ook niet doe feitelijk
Oma hoe komt u aan zoveel geld?quote:Op vrijdag 3 april 2020 08:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die heeft meer centen dan tijd om ze te tellen, al wordt ze ook 89
Maar ik zit nu op kantoorquote:Op vrijdag 3 april 2020 08:19 schreef Koen66 het volgende:
da's het fijne van thuiswerken, mocht het echt ff niet gaan dan kan je een power-napje doen
Kijk hem dan meteen keihard misbruik maken van de situatiequote:Op vrijdag 3 april 2020 08:19 schreef Koen66 het volgende:
da's het fijne van thuiswerken, mocht het echt ff niet gaan dan kan je een power-napje doen
Lekkahquote:Op vrijdag 3 april 2020 08:20 schreef Koen66 het volgende:
van de week wel ff gedaan, lekker ff liggen en oogjes dicht
Eerste powernap om 08:30quote:Op vrijdag 3 april 2020 08:22 schreef Koen66 het volgende:
ga maar eens naar m'n "kantoor", heb een call om 8:30
Afdelingsoverleg, 3x in de week ivm thuiswerk. Moet het zachtjes aan doen en gezin niet wakker makenquote:Op vrijdag 3 april 2020 08:23 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Eerste powernap om 08:30![]()
Jeugd van tegenwoordig
Ga jij nou maar naar je booty call ik draai nog ff een pokoequote:Op vrijdag 3 april 2020 08:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Afdelingsoverleg, 3x in de week ivm thuiswerk. Moet het zachtjes aan doen en gezin niet wakker maken
Lolquote:Op vrijdag 3 april 2020 08:28 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat ik vandaag maar eens rustig aan ga doen
Oftewel ..... om het half uur ga je plat ?quote:Op vrijdag 3 april 2020 08:19 schreef Koen66 het volgende:
Heb je ook lang voor nodig danquote:Op vrijdag 3 april 2020 08:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja wat, werk al drie weken mijn ballen eraf
Jij hoeft je vandaag niet te melden bij de reclassering dan ivm het coronavirusquote:Op vrijdag 3 april 2020 08:28 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat ik vandaag maar eens rustig aan ga doen
Goed verhaal, lekker kortquote:Op vrijdag 3 april 2020 08:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oma hoe komt u aan zoveel geld?
Ja heb me laten volblaffen door een levend lijk, oma was vroeger toen ze net kon lopen wel slim.
als er een bureau is waarvan statistieken nooit kloppen.......quote:Sterftecijfers CBS wijzen niet op groot aantal 'verborgen' coronadoden
In Nederland zijn in week 12 van dit jaar (16 t/m 22 maart) 3575 mensen overleden, meldt het Centraal Bureau voor de Statistiek. Dat is ruim 500 meer dan in dezelfde week een jaar eerder.
quote:Op vrijdag 3 april 2020 08:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Zow, rondje gelopen. Nu aan het werk. Oh nee koffie zetten
quote:De eredivisie kan niet zomaar worden stopgezet. De UEFA heeft alle clubs en bonden gisteren een brief gestuurd waarin het zich uitspreekt tegen het voortijdig beëindigen van de nationale voetbalcompetities.
Daar hebben we de slavendrijver van de sociale werkplaats weerquote:
Werken met je luie donder !quote:Op vrijdag 3 april 2020 08:42 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Daar hebben we de slavendrijver van de sociale werkplaats weer![]()
Hoeveel kub hout moet er vandaag opmaat worden gezaagd
Die hij laat runnen door de plankenzagersquote:Op vrijdag 3 april 2020 08:48 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Het zou mij ook niks verbazen als hij ook nog een gastouderbureau ernaast runt
Op het werk altijd dubbele espresso.quote:Op vrijdag 3 april 2020 08:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Drink jij je koffie zwart of espresso?
G E N O Tquote:Op vrijdag 3 april 2020 09:00 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Op het werk altijd dubbele espresso.
Thuis gewoon filter, zwart
G E Notenquote:
Niet gekliktquote:
quote:
99% humorquote:
En 1% slecht in rekenenquote:
ok boomerquote:
Dat is een pokoe die ze draaien in de Efteling om kids te entertainenquote:
Vond dat plaatje van gister wel mooi van jequote:Op vrijdag 3 april 2020 09:15 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Dat is een pokoe die ze draaien in de Efteling om kids te entertainen![]()
Ruzie gemaakt met de buren?quote:
Oeiquote:Op vrijdag 3 april 2020 09:16 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ruzie gemaakt met de buren?
Door de vloer heen gezakt met bad en al?
Is haar balkon afgebroken?
Zoveel opties
Ik heb een archief vol met mooie plaatjes uit die tijdquote:Op vrijdag 3 april 2020 09:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vond dat plaatje van gister wel mooi van je
Nice.quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:17 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik heb een archief vol met mooie plaatjes uit die tijd
Keuze stressquote:Op vrijdag 3 april 2020 09:16 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ruzie gemaakt met de buren?
Door de vloer heen gezakt met bad en al?
Is haar balkon afgebroken?
Zoveel opties
Erg ontwikkeld ben je niet en wat is een pokoe?quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:15 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Dat is een pokoe die ze draaien in de Efteling om kids te entertainen![]()
hihaquote:
Vraag dat aan de Eftelingquote:Op vrijdag 3 april 2020 09:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Erg ontwikkeld ben je niet en wat is een pokoe?
Haten op de Beftelingquote:Op vrijdag 3 april 2020 09:20 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Vraag dat aan de Efteling![]()
Muziek uit de Efteling hier plaatsen
Drievlietquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:26 schreef FranticDJ het volgende:
Zo. even heel gewaagd een tweede Nespresso weg werken. Nog niet wakker.
espresso graagquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:26 schreef FranticDJ het volgende:
Zo. even heel gewaagd een tweede Nespresso weg werken. Nog niet wakker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:31 schreef crv het volgende:
[..]
tering. ik zou een hartaanval krijgen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
👊quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tering. ik zou een hartaanval krijgen..
quote:
ik als ik het niet doequote:Op vrijdag 3 april 2020 09:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tering. ik zou een hartaanval krijgen..
ballinetjequote:
gelukkig wordt het zomerquote:Op vrijdag 3 april 2020 09:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Centrale verwarming hapert hier.
beetje vroeg voor in de supermarkt denk ik...quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:33 schreef Karzai het volgende:
Morning, de boodschappies voor deze week zijn weer binnen, ik zag helaas geen asperdes
wij hebben ze voor vanavondquote:Op vrijdag 3 april 2020 09:33 schreef Karzai het volgende:
Morning, de boodschappies voor deze week zijn weer binnen, ik zag helaas geen asperdes
hier heb ze al in de supermarkt zien liggen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:33 schreef Karzai het volgende:
quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:35 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
What's up Cobra Six?
Gaan we straks wandelen?
daar heb ik nou totaal geen moeite mee. maar ik heb door Operaties veel "ervaring"quote:Steeds meer thuiswerkers zitten erdoorheen
Niet even bijkletsen bij de koffie-automaat, je ergonomisch verantwoorde bureaustoel missen en afgeleid worden door je spelende kinderen of kat in plaats van je collega's: we moeten de komende weken blijven thuiswerken. Dat wringt dat bij steeds meer werkenden, zeggen bedrijven en deskundigen. Zij krijgen signalen dat een groeiend aantal werkenden hierdoor last heeft van spanningsklachten.
heb je zo liggen meuren vannacht ?quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:33 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Aan het luchten dus een beetje fris in huis.
die gaan ook op slotquote:
geloof dat deze corona thuiswerk gebeuren wel een beetje benaderd hoe mijn levensstijl op het werk er uit zietquote:Op vrijdag 3 april 2020 09:35 schreef crv het volgende:
[..]
daar heb ik nou totaal geen moeite mee. maar ik heb door Operaties veel "ervaring"
en geen kat en geen kinderen. maar wel onze woef die vervangt kat en kinderen
Polen worden tegengehouden bij de grens, ik krijg dit weekend 7 trailers vol Roemenen en Bulgaren binnen. Dus ga er maar vanuit dat de eerste asperges eind volgende week weer in de schappen liggen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:33 schreef Karzai het volgende:
Heb jij niet nog een paar boys beschikbaar van de sociale werkplaats die bij kunnen springenquote:Op vrijdag 3 april 2020 09:41 schreef FranticDJ het volgende:
Er bestaan al jaren aspergesteekmachines. dus zo afhankelijk van die lagelonen figuren zijn ze niet.
ja doen het nogquote:
heb je een ict opleiding gedaan?quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:46 schreef RockNijntje het volgende:
Migratiedagje. Ofwel, zorgen dat 2015-code iets meer 2020-code wordt. Weinig uitdagend, wel vermoeiend
.
quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja doen het nog
wacht nog op de rest. die van ibood worden geloof ik pas de 6e verstuurd en die van bakker hebben vertraging vanwege de drukte
iemand die een cursus boekhouding gedaan heeft gaat vermoedelijk keihard falenquote:
ligt er aan wat die in z'n vrije tijd doetquote:Op vrijdag 3 april 2020 09:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
iemand die een cursus boekhouding gedaan heeft gaat vermoedelijk keihard falen
je homey kan ze water geven?quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik moet echt een kalender achtig iets hebben hier in huisvergeet anders dingen als plantjes water geven..
Wil eigenlijk een soort tablet achtig idee aan m'n muur bouwenen dat aan m'n Homey koppelen..
Sterktequote:Op vrijdag 3 april 2020 09:46 schreef RockNijntje het volgende:
Migratiedagje. Ofwel, zorgen dat 2015-code iets meer 2020-code wordt. Weinig uitdagend, wel vermoeiend
.
ja of zichzelf aan geleerd kan ook toch?quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
iemand die een cursus boekhouding gedaan heeft gaat vermoedelijk keihard falen
Nog steeds problemen met de millenniumbugquote:Op vrijdag 3 april 2020 09:46 schreef RockNijntje het volgende:
.
quote:
Snap ik, echt migratiewerk in een groot bedrijf zou ik ook absoluut niet willen doenquote:Op vrijdag 3 april 2020 09:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Sterkteblij dat ik niet verder ben gegaan met die ellende.
Dat zou wel knap zijn met een app die in 2015 gemaakt isquote:Op vrijdag 3 april 2020 09:48 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Nog steeds problemen met de millenniumbug
zou ook kunnen, maar een werkgever vraagt toch veelal wel enigsinds wat meer dan alleen zelfstudiequote:Op vrijdag 3 april 2020 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja of zichzelf aan geleerd kan ook toch?
leuk.quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..], HBO-ICT, richting Software Engineering.
[..]
Snap ik, echt migratiewerk in een groot bedrijf zou ik ook absoluut niet willen doen. Met onze apps is het gelukkig maar een dagje werk.
Tenzij die detacheerder-kliekjes.quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zou ook kunnen, maar een werkgever vraagt toch veelal wel enigsinds wat meer dan alleen zelfstudie
ja ik ben er ook geen ster inquote:Op vrijdag 3 april 2020 09:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee maar die kan mij wel herinneren aan het feit dat ik (of m'n ma) ze water moet geven
Nja ik heb HBO ICT (in Bredaquote:Op vrijdag 3 april 2020 09:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..], HBO-ICT, richting Software Engineering.
[..]
Snap ik, echt migratiewerk in een groot bedrijf zou ik ook absoluut niet willen doen. Met onze apps is het gelukkig maar een dagje werk.
praktijkvoorbeelden danquote:Op vrijdag 3 april 2020 09:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zou ook kunnen, maar een werkgever vraagt toch veelal wel enigsinds wat meer dan alleen zelfstudie
ik deed in de 80's HBO-ICT, vermoed dat er toch wel eea veranderd is sindsdienquote:Op vrijdag 3 april 2020 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
leuk.
wel slimme keuze voor een studie denk ik
goud geld in te verdienen..quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
leuk.
wel slimme keuze voor een studie denk ik
Ik heb een Modulex (miniLego) planbord.quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik moet echt een kalender achtig iets hebben hier in huisvergeet anders dingen als plantjes water geven..
Wil eigenlijk een soort tablet achtig idee aan m'n muur bouwenen dat aan m'n Homey koppelen..
ben al lang blij dat 't bij mij maar 1x per 2 weken water hoeftquote:
hoe ziet dat er uit?quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:51 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Ik heb een Modulex (miniLego) planbord.
ik dacht dat je op de MEAO had gezeten?quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik deed in de 80's HBO-ICT, vermoed dat er toch wel eea veranderd is sindsdien
quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ben al lang blij dat 't bij mij maar 1x per 2 weken water hoeft
Binnenkort ff snoeischaar aanschaffen. zodra de bloemen uit de magnolia vallen, dan begint de Frantic Chainsaw Massacre.
de hele reden dat ik er mee gestopt ben is dat ik naast 40u buffelen achter het bureau, ook nog eens 40u in mn eigen tijd moest buffelen per week om bij te blijven met de laatste technieken.quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik deed in de 80's HBO-ICT, vermoed dat er toch wel eea veranderd is sindsdien
Dit klinkt wel heel driest.quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ben al lang blij dat 't bij mij maar 1x per 2 weken water hoeft
Binnenkort ff snoeischaar aanschaffen. zodra de bloemen uit de magnolia vallen, dan begint de Frantic Chainsaw Massacre.
dat blijft een nadeel met IT en wordt bij mij steeds meer m'n valkuilquote:Op vrijdag 3 april 2020 09:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de hele reden dat ik er mee gestopt ben is dat ik naast 40u buffelen achter het bureau, ook nog eens 40u in mn eigen tijd moest buffelen per week om bij te blijven met de laatste technieken.
Alleen als je weet wat je doet, geen prutswerk levert en de constante steile leercurve bij kunt houden.quote:
ah al gegoogeld. heeft een te hoog shabby kantoor gehalte. Dat ga ik niet in mn huis ophangenquote:Op vrijdag 3 april 2020 09:51 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Ik heb een Modulex (miniLego) planbord.
Anders laat je toch gewoon in India doenquote:Op vrijdag 3 april 2020 09:54 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Alleen als je weet wat je doet, geen prutswerk levert en de constante steile leercurve bij kunt houden.
Ja hij is een beetje vormeloos en breed als ie in blad is zeg maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja pcies.. naja daar had ik dus geen zin in. zag dat al heel snel in.quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat blijft een nadeel met IT en wordt bij mij steeds meer m'n valkuil
ik kan het niet en ken ook niemand die het kanquote:Op vrijdag 3 april 2020 09:56 schreef vuurbrood het volgende:
Ik ben opzoek naar Python developer als je interesse hebt of iemand stuur me dan een dm
Yup. Toentertijd lukte me dat ook welquote:Op vrijdag 3 april 2020 09:54 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Alleen als je weet wat je doet, geen prutswerk levert en de constante steile leercurve bij kunt houden.
Driest. Kijk maar in het woordenboek.quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:54 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Triest of Driest? Smacht je naar zijn sixpack?
echt?quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:57 schreef Filosoofert het volgende:
Deze boy kan weer gaan solliciteren, ben er net uitgewipt.
Serieus wat deed je dan?quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:57 schreef Filosoofert het volgende:
Deze boy kan weer gaan solliciteren, ben er net uitgewipt.
Jupquote:
Transportplanner, maar was inhuur.quote:
Ik heb nog een mooie rol voor je bij PEAK IT in Rijswijkquote:Op vrijdag 3 april 2020 09:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kan het niet en ken ook niemand die het kan
Oef, in deze tijd. Sterkte.quote:
verwacht je snel iets nieuws tevinden?quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:58 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Jup
[..]
Transportplanner, maar was inhuur.
Ik dacht dat isolatie je Driest deed schrijven, hunkerend naar Driest.quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Driest. Kijk maar in het woordenboek.
ZZP?quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:58 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Jup
[..]
Transportplanner, maar was inhuur.
Ik hou van mooie woordjes.quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:59 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik dacht dat isolatie je Driest deed schrijven, hunkerend naar Driest.
quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:59 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik dacht dat isolatie je Dries deed schrijven, hunkerend naar Dries.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Mwah heb veel connecties in de agrarische sector, en die draait overuren dus verwacht daar iets te vinden.quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
verwacht je snel iets nieuws tevinden?
Heb jij al wat gevonden?quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat kut. is het per direct?quote:Op vrijdag 3 april 2020 10:00 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Mwah heb veel connecties in de agrarische sector, en die draait overuren dus verwacht daar iets te vinden.
2 wekenquote:
Omdat een van mijn favoriete oorwurmen:quote:Op vrijdag 3 april 2020 10:01 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Vanwaar dat ene onder je naam? Is de tijd nog niet voor, of heb ik wat gemist?
NPO 1, 2 of 3 TT 101.quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
@Dr_Flashquote:Op vrijdag 3 april 2020 10:01 schreef bitterbal het volgende:
als je dit ziet wil je toch gelijk een airfryer halen
https://www.facebook.com/(...)44805419979883/?t=60
quote:Op vrijdag 3 april 2020 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat een van mijn favoriete oorwurmen:
Nee.quote:Op vrijdag 3 april 2020 10:03 schreef Gruj0 het volgende:
[..]Trouwen? Eerste Fok! KSC huwelijk dan.
Nu is de rest van mijn dag ook niks meer.quote:
BAMquote:
Trek het noodfonds van de EU maar leegquote:Op vrijdag 3 april 2020 10:01 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Nee gedetacheerd, WW is al aangevraagd
[ afbeelding ]
Tsja, als je het kan dragen is dat prima natuurlijkquote:Op vrijdag 3 april 2020 10:05 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Trek de noodfonds van de EU maar leeg![]()
Maat van mij is zzp'er had een opdracht tot eind oktober bij een toko op Schiphol. Ze gaven hem gister de optie of op kantoor te komen werken of anders einde contract![]()
Hij heeft voor het laatste gekozen
Hij heeft sowieso recht op de bijdrage voor zzp'er voor 3 maanden maar het blijft wel kut.quote:Op vrijdag 3 april 2020 10:05 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Tsja, als je het kan dragen is dat prima natuurlijk
Tsja, er zit niet voor niets ijs in IJsdraakje.quote:Op vrijdag 3 april 2020 10:04 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Nu is de rest van mijn dag ook niks meer.IJskoud jij.
Dat past niet bij zo'n warm liedje.Vrouwen..
Heb je nog bloedworst gegeten?quote:Op vrijdag 3 april 2020 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tsja, er zit niet voor niets ijs in IJsdraakje.
Ahaaaaaquote:Op vrijdag 3 april 2020 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tsja, er zit niet voor niets ijs in IJsdraakje.
60K down the drainquote:Op vrijdag 3 april 2020 10:08 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Hij heeft sowieso recht op de bijdrage voor zzp'er voor 3 maanden maar het blijft wel kut.
Toch ff 60K omzet pleiten maar gezondheid gaat voor
Dus dat!quote:Op vrijdag 3 april 2020 10:09 schreef Koen66 het volgende:
heb geen airfryer en ben ook niet van plan er 1 te kopen
Ik eet vegetarisch.quote:
Ga je de recepten testen?quote:
Hoe verwarm je het vet dan?quote:Op vrijdag 3 april 2020 10:10 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Dus dat!
Ik frituur gewoon in mijn wasbak
Experimenter ik zelf nog niet genoeg denk je?quote:
Wel lastig om precies dat punt te vinden waar je de stop eruit kan trekken zonder je te verbranden en gestold vet. Of gebruik je olie?quote:Op vrijdag 3 april 2020 10:10 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Dus dat!
Ik frituur gewoon in mijn wasbak
Ja maar malle receptjes.quote:Op vrijdag 3 april 2020 10:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Experimenter ik zelf nog niet genoeg denk je?
Awwyeah, wasbak vol met gestold ossewit.quote:Op vrijdag 3 april 2020 10:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wel lastig om precies dat punt te vinden waar je de stop eruit kan trekken zonder je te verbranden en gestold vet. Of gebruik je olie?
Zal wel lekker ruiken en ff met de schroevendraaier aan de gangquote:Op vrijdag 3 april 2020 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Awwyeah, wasbak vol met gestold ossewit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |