Klopt. Die kwam vanmiddag uit bed en was het er niet mee eens dat ik naar beneden wilde gaan met hem. Hij wilde eerst even de treinen op zolder zienquote:Op donderdag 2 april 2020 22:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat moet voor je kleine trouwens ook allemaal razend interessant zijn, die treintjes.
Aaaah.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt. Die kwam vanmiddag uit bed en was het er niet mee eens dat ik naar beneden wilde gaan met hem. Hij wilde eerst even de treinen op zolder zien.
Geen familie van Uitstraling?quote:Op donderdag 2 april 2020 22:47 schreef vuurbrood het volgende: [..] Ik gebruik altijd een ijsbreker
Maar de meeste vrouwen willen mij sowieso, maar ik zit niet meer te wachten op al die vluchtige seksuele contacten in het openbaar
![]()
quote:Op donderdag 2 april 2020 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt. Die kwam vanmiddag uit bed en was het er niet mee eens dat ik naar beneden wilde gaan met hem. Hij wilde eerst even de treinen op zolder zien.
quote:Op donderdag 2 april 2020 22:49 schreef FranticDJ het volgende:
Wat ik wel goed vind aan mijn werkt trouwens.. is dat ik die gangway af stap, m'n broek ff laat zakken en m'n reet laat zien.
En dan 8 weken later pas weer eens moet beginnen denken aan werken
Is dit een rap?quote:Op donderdag 2 april 2020 22:50 schreef FranticDJ het volgende:
Je moet mij nu een hoop werk gerelateerde dingen ook niet vragen want ik kan het je ook echt niet vertellen
stap ik die gangway weer op dan is 't hop en alles komt weer boven borrelen.
quote:Op donderdag 2 april 2020 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Pussy griep.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:51 schreef UitStraling het volgende:
Covid-19 is tot nu toe wel het zwakke broertje van de Spaanse Griep gelukkig, 51.000 doden in 4-5 maanden, de Spaanse Griep tikte minimaal de 50 miljoen doden aan.
begin een modeltreinbaanquote:Op donderdag 2 april 2020 22:50 schreef bitterbal het volgende:
er zat vroeger in rijswijk vlak waar ik woonde zon modeltreintjes winkel. heb ik uren voor de etalage gestaan
Dit klinkt best zieligquote:Op donderdag 2 april 2020 22:50 schreef bitterbal het volgende:
er zat vroeger in rijswijk vlak waar ik woonde zon modeltreintjes winkel. heb ik uren voor de etalage gestaan
Die zaak is sinds een paar maanden wegquote:Op donderdag 2 april 2020 22:50 schreef bitterbal het volgende:
Ja, ik vroeger ook in Dordrecht. En de treinen in Madurodam vond kleine Koen ook geweldigquote:Op donderdag 2 april 2020 22:50 schreef bitterbal het volgende:
Goed idee wel, haar een lijmpistool geven om lekker mee te knutselen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |