Wat is het leukste/lastigste gedeelte?quote:Op donderdag 2 april 2020 15:07 schreef Caland het volgende:
[..]
De piek wel, maar nu begint wel het leukste/lastigste gedeelte.
quote:Op donderdag 2 april 2020 15:07 schreef Caland het volgende:
[..]
De piek wel, maar nu begint wel het leukste/lastigste gedeelte.
Beoordelen en afwijzen of ter goedkeuring voordragen.quote:Op donderdag 2 april 2020 15:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Wat is het leukste/lastigste gedeelte?
quote:Op donderdag 2 april 2020 15:09 schreef GGMM het volgende:
Mijn pakket zou voor 15:17 aankomen trouwens.
Ze hebben nog 8 minuten.
Moet je ze dan ook bellen als je een afwijzing doet? Of ligt die verantwoordelijkheid weer ergens anders?quote:Op donderdag 2 april 2020 15:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Beoordelen en afwijzen of ter goedkeuring voordragen.
Van Samsung, scoort overal wel 4/5 ster en best goedkoopquote:
Ik ging van startset kleur, naar startset white ambiance, naar alleen kleur op bluetooth en uiteindelijk white ambiance bluetooth.. Aangezien ik toch de komende 2 maand thuis ga werken heeft zo'n port ding weinig nutquote:Op donderdag 2 april 2020 15:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Lekker maat. Had je nou met kleuren gedaan of alleen wit?
Zonde van je soundbar.
Als je alleen van de bank naar de koelkast loopt is elke kcal er een teveel hè. Ga lekker wow doen met je zak chips en afvragen waarom je 120 kilo weegt domme kkbig.quote:Op donderdag 2 april 2020 15:07 schreef JanCees het volgende: [..] nee door teveel te eten tering wat ben jij dom
Ik speel geen wowquote:Op donderdag 2 april 2020 15:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je alleen van de bank naar de koelkast loopt is elke kcal er een teveel hè. Ga lekker wow doen met je zak chips domme kkbig.
Die van Harman Kardon zijn wel dik, maar mwah.. gewoon relaxed met bluetooth beetje muziek aan in je huisquote:
Denk aan je buren.quote:Op donderdag 2 april 2020 15:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die van Harman Kardon zijn wel dik, maar mwah.. gewoon relaxed met bluetooth beetje muziek aan in je huis
Laatst zo'n JBL speaker gekocht, best leuk.quote:Op donderdag 2 april 2020 15:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die van Harman Kardon zijn wel dik, maar mwah.. gewoon relaxed met bluetooth beetje muziek aan in je huis
Ja afwijzen hoort erbij. Vaak ga je dan nog wel in gesprek om te kijken naar alternatieven. Vervelende is vooral dat ze de filter op de eerste lijn een beetje hebben laten varen, dus 50% zijn gelukszoekers.quote:Op donderdag 2 april 2020 15:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Moet je ze dan ook bellen als je een afwijzing doet? Of ligt die verantwoordelijkheid weer ergens anders?
Komt door zijn depressiequote:Op donderdag 2 april 2020 15:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt ook een master terwijl je overkomt als een mongool.
Mijn bovenbuurman dacht het leuk te vinden om om 9 uur in de ochtend te gaan boren, die krijgt morgen wat van me te horenquote:
Ja relaxed hequote:Op donderdag 2 april 2020 15:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Laatst zo'n JBL speaker gekocht, best leuk.
Lijkt me wel kut, dat soort gesprekken. Bij de gelukszoekers is het wel lekker, maar je zult vast ook genoeg bedrijven tegenkomen waarbij zo'n gesprek toch wat slechter zal vallen.quote:Op donderdag 2 april 2020 15:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja afwijzen hoort erbij. Vaak ga je dan nog wel in gesprek om te kijken naar alternatieven. Vervelende is vooral dat ze de filter op de eerste lijn een beetje hebben laten varen, dus 50% zijn gelukszoekers.
ja mokerduur zekerquote:Op donderdag 2 april 2020 15:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |