abonnement Unibet Coolblue
pi_192407245


Tijdslijn:

22 februari 2020 Het Coronavirus heeft inmiddels ruim voet aan de grond Italië, Serie A besluit tijdelijk de wedstrijden te annuleren. Het Europa league duel van Inter op 27 februari gaat wel door, zonder publiek.
28 februari 2020 Eerste besmetting in Nederland, de vrijdagwedstrijd tussen Willem 2 & Groningen vind doorgang.
1 maart 2020 Italië wordt hard geraakt en zelfs enkele teams moeten in quarantaine
2 maart 2020 Zwitserland gooit als eerste de competitie in Europa dicht.
5 maart 2020 Ajax trainer Poulsen verplicht in quarantaine
8 maart 2020 Veel competities in Europa vinden nog doorgang. In Italie is het lange tijd onduidelijk of de wedstrijden worden afgelast of doorgaan. Uiteindelijk wordt er gewoon gespeeld.
9 maart 2020 De Serie A alsnog dicht.
12 maart 2020 Primera Divisie dicht.
15 maart 2020 Vele competities geven aan dat de wedstrijden in ieder geval tot 31 maart zijn opgeschort.
19 maart 2020 Als een van de laatste serieuze competitie maakt de premier league bekend: geen wedstrijden tot 30 april.
23 maart 2020 Nieuwe maatregelen vanuit de overheid, de wedstrijden in Nederland liggen in ieder geval tot 1 juni stil. Het programma afwerken voor 30 juni wordt hiermee onmogelijk.

Tijdverdrijf:

Dagelijkse updates via FC Afkicken,elke dag live show 12:00 https://www.youtube.com/channel/UCSLrWHz1jExjoTPUntmTwJg/videos

Download gratis voetbalmanager:
https://www.vtbl.nl/nieuw(...)acrisis-te-overleven

De mannen van VI gaan voorlopig gewoon door. Elke Maandag & Vrijdag om 20:30
VBL / Veronica Inside #1867: GINIGOD
https://www.youtube.com/channel/UCxvQFgr1AcMbS1rheMrn4uw/videos

Live tijdslijn: https://www.voetbalprimeu(...)-in-het-voetbal.html

Momenteel wordt er nog gevoetbald in Wit Rusland, Burundi, Myanmar, Turkmenistan & Nicaragua.


van nos.nl

quote:
Zet een punt achter het seizoen 2019/2020 en begin met een schone lei zodra de coronapandemie voorbij is. Was getekend, Marc Overmars, directeur voetbalzaken van Ajax.

Overmars is niet te spreken over de plannen van de KNVB om het slot van het huidige seizoen in de zomer af te werken en sluit in gesprek met De Telegraaf zelfs niet uit dat Ajax desnoods uit de competitie stapt.

"De eredivisie is dood, het leven is eruit, de lol er vanaf: noem het zoals je het wilt", foetert Overmars. "Premier Rutte zei niet voor niets dat dit de grootste crisis sinds de Tweede Wereldoorlog is."
Verschuilen achter UEFA

"Waarom gaat het op dit moment over geld en niet over de volksgezondheid? Ik had gehoopt dat de KNVB een zelfstandige beslissing zou nemen, maar in plaats daarvan verschuilt men zich achter de UEFA."

De KNVB heeft vooralsnog de intentie de competities in het betaald voetbal ook na 30 juni, het officiële einde van het huidige seizoen, af te maken. De Europese voetbalbond UEFA dringt daar volgens de Nederlandse voetbalbond "sterk op aan".

"Wie zegt mij dat de stekker begin juni of juli niet alsnog uit de eredivisie wordt getrokken?", vraagt Overmars zich hardop af. "Kijk hoe we drie weken geleden over het coronavirus dachten. En leg de uitspraken van premier Rutte van een maand geleden naast zijn huidige boodschap. KNVB, creëer gewoon nu duidelijkheid!"
Economie vs. virus
Overmars: "Ik vergelijk de UEFA en de KNVB op dit moment een beetje met de Amerikaanse president Donald Trump van een week geleden: de economie is belangrijker dan het coronavirus."

"Hallo! Er gaan in Nederland elke dag meer dan honderd mensen dood aan de gevolgen van het coronavirus."

PEC en Fortuna
Overigens staan Overmars en Ajax niet alleen in hun standpunt de competitie per direct te beëindigen. PEC Zwolle-voorzitter Adriaan Visser pleitte ook al voor het stopzetten van de eredivisie, net als Fortuna Sittard-manager Sjoerd Ars.


[ Bericht 40% gewijzigd door GGMM op 04-04-2020 14:25:03 ]
pi_192407277
Helemaal mee eens; gewoon de stekker eruit voor dit seizoen en maar weer zien wanneer het verantwoord is om te gaan spelen.
  donderdag 2 april 2020 @ 10:48:14 #3
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_192407320
De koploper en twee potentiële degradanten vinden het wel best... verrassend.
And so is the past
pi_192407488
quote:
10s.gif Op donderdag 2 april 2020 10:48 schreef nogeenoudebekende het volgende:
De koploper en twee potentiële degradanten vinden het wel best... verrassend.
Volgens mij hebben ze ook niet gezegd dat er een kampioen of degradant moet worden uitgeroepen. Enkel dat er wel promovendussen uitgeroepen moeten worden (en dat de Eredivisie uit 20 clubs zal bestaan).

[ Bericht 3% gewijzigd door Erasmus op 02-04-2020 11:05:31 ]
pi_192407539
Kappen met die shit!
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
  User die overal opduikt 2022 donderdag 2 april 2020 @ 11:05:19 #6
186611 Haags
pi_192407594
Meer dan terecht
Zonder wrijving geen glans
pi_192407690
quote:
10s.gif Op donderdag 2 april 2020 10:48 schreef nogeenoudebekende het volgende:
De koploper en twee potentiële degradanten vinden het wel best... verrassend.
Ajax is al zo vaak kampioen geweest en men vraagt niet om nog een schaal
  donderdag 2 april 2020 @ 11:24:31 #8
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_192407903
Prima, maar wel clubs laten degraderen. We hebben niet het hele jaar voor niks gespeeld.
pi_192409452
Ik wil de stekker graag uit Marc Overmars.
  donderdag 2 april 2020 @ 12:58:23 #10
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_192409843
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:11 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ajax is al zo vaak kampioen geweest en men vraagt niet om nog een schaal
Maar wel om rechtstreekse plaatsing CL en de miljoenen euro’s die daarbij horen.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_192409903
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2020 12:58 schreef The_Verve het volgende:

[..]

Maar wel om rechtstreekse plaatsing CL en de miljoenen euro’s die daarbij horen.
Of Ajax moet die 40 miljoen delen met de rest van de ED clubs
pi_192410392
quote:
18s.gif Op donderdag 2 april 2020 12:37 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik wil de stekker graag uit Marc Overmars.
Dat zeer zeker sowieso

Ben benieuwd wat een geweldig voetbal dat gaat worden, als we meteen na de lockdown met een trainingsachterstand efkes alles competitie wedstrijden gaan inhalen.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_192411257
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 13:25 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Dat zeer zeker sowieso

Ben benieuwd wat een geweldig voetbal dat gaat worden, als we meteen na de lockdown met een trainingsachterstand efkes alles competitie wedstrijden gaan inhalen.
Allemaal vatsig.
pi_192411292
Het argument van overbelasting van De Telegraaf is gewoon kul.
De spelers hebben nog nooit eerder zo'n grote pauze als in dit voorjaar gehad.

Schaf.in de herfst maar de Nations League af, en de overige wedstrijden van het Nederlands elftal.
Dan krijg je wel weer nieuwe ruimte in het nieuwe voetbaljaar.
Maar als het Coronavirus wel gaat wegebben, laat dan de competitie in juni/juli uitspelen.
  donderdag 2 april 2020 @ 14:58:41 #15
15600 BB-King
Long live the King!
pi_192411824
Even een apart topic want ik heb een briljant idee om alsnog alle nationale competities uit te spelen.

Ten eerste vergeten we dit seizoen. Ik zie het niet meer gebeuren dat in de komende maanden de overige wedstrijden worden uitgespeeld. Het Corona virus houdt de wereld nog stevig in zijn greep en vanaf 1 juli hebben een hoop spelers contracten bij andere clubs lopen. We kunnen er natuurlijk voor kiezen om het hierbij te laten en alle competities af te lasten zonder winnaars uit te roepen maar we kunnen ook out of the box denken.

Ok, komt ie:

De huidige stand blijft sowieso gelden maar we gaan dus ook gewoon als alles weer veilig is voor de spelers en toeschouwers met een nieuwe competitie beginnen. De competities worden dus zodanig ingedeeld dat alle wedstrijden die nog niet gespeeld waren in het vorige seizoen gewoon hervat worden. De punten die in deze wedstrijden behaald worden gelden dus zowel voor het vorige als het nieuwe seizoen. In de Eredivisie betekent dat na 9 wedstrijden de kampioen van het vorige seizoen bekend is. Na een korte doch passende viering wordt vanaf de 10 wedstrijd het seizoen hervat en wordt na 34 wedstrijden de winnaar van het nieuwe seizoen uitgeroepen en kunnen we weer op de normale manier voetbal bedrijven.

De Johan Cruijff schaal hoeft niet gespeeld te worden, inplaats daarvan speel je de bekerfinale tussen Feyenoord en Utrecht.

[ Bericht 0% gewijzigd door GGMM op 04-04-2020 14:21:10 ]
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  donderdag 2 april 2020 @ 15:00:47 #16
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_192411854
quote:
3s.gif Op donderdag 2 april 2020 14:58 schreef BB-King het volgende:
Even een apart topic want ik heb een briljant idee om alsnog alle nationale competities uit te spelen.

Ten eerste vergeten we dit seizoen. Ik zie het niet meer gebeuren dat in de komende maanden de overige wedstrijden worden uitgespeeld. Het Corona virus houdt de wereld nog stevig in zijn greep en vanaf 1 juli hebben een hoop spelers contracten bij andere clubs lopen. We kunnen er natuurlijk voor kiezen om het hierbij te laten en alle competities af te lasten zonder winnaars uit te roepen maar we kunnen ook out of the box denken.

Ok, komt ie:

De huidige stand blijft sowieso gelden maar we gaan dus ook gewoon als alles weer veilig is voor de spelers en toeschouwers met een nieuwe competitie beginnen. De competities worden dus zodanig ingedeeld dat alle wedstrijden die nog niet gespeeld waren in het vorige seizoen gewoon hervat worden. De punten die in deze wedstrijden behaald worden gelden dus zowel voor het vorige als het nieuwe seizoen. In de Eredivisie betekent dat na 9 wedstrijden de kampioen van het vorige seizoen bekend is. Na een korte doch passende viering wordt vanaf de 10 wedstrijd het seizoen hervat en wordt na 34 wedstrijden de winnaar van het nieuwe seizoen uitgeroepen en kunnen we weer op de normale manier voetbal bedrijven.

De Johan Cruijff schaal hoeft niet gespeeld te worden, inplaats daarvan speel je de bekerfinale tussen Feyenoord en Utrecht.
Feyenoord-Ajax wordt dan wel echt een zespuntenwedstrijd

[ Bericht 94% gewijzigd door GGMM op 04-04-2020 14:21:21 ]
Makkelijk tweede.
pi_192411976
quote:
3s.gif Op donderdag 2 april 2020 14:58 schreef BB-King het volgende:
Even een apart topic want ik heb een briljant idee om alsnog alle nationale competities uit te spelen.

Ten eerste vergeten we dit seizoen. Ik zie het niet meer gebeuren dat in de komende maanden de overige wedstrijden worden uitgespeeld. Het Corona virus houdt de wereld nog stevig in zijn greep en vanaf 1 juli hebben een hoop spelers contracten bij andere clubs lopen. We kunnen er natuurlijk voor kiezen om het hierbij te laten en alle competities af te lasten zonder winnaars uit te roepen maar we kunnen ook out of the box denken.

Ok, komt ie:

De huidige stand blijft sowieso gelden maar we gaan dus ook gewoon als alles weer veilig is voor de spelers en toeschouwers met een nieuwe competitie beginnen. De competities worden dus zodanig ingedeeld dat alle wedstrijden die nog niet gespeeld waren in het vorige seizoen gewoon hervat worden. De punten die in deze wedstrijden behaald worden gelden dus zowel voor het vorige als het nieuwe seizoen. In de Eredivisie betekent dat na 9 wedstrijden de kampioen van het vorige seizoen bekend is. Na een korte doch passende viering wordt vanaf de 10 wedstrijd het seizoen hervat en wordt na 34 wedstrijden de winnaar van het nieuwe seizoen uitgeroepen en kunnen we weer op de normale manier voetbal bedrijven.

De Johan Cruijff schaal hoeft niet gespeeld te worden, inplaats daarvan speel je de bekerfinale tussen Feyenoord en Utrecht.
Hey, diezelfde gedachte had ik de afgelopen tijd ook wel gehad. Ik zat alleen te denken met hoeveel punten De Graafschap en Cambuur (uitgaande van de huidige situatie) dan gaan instromen na die 8/9 wedstrijden.
Of we geven die nieuwe promovendie dan 1,33 punt voor een gelijkspel en vier punten voor een overwinning.
  donderdag 2 april 2020 @ 15:32:23 #18
15600 BB-King
Long live the King!
pi_192412410
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 15:08 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Hey, diezelfde gedachte had ik de afgelopen tijd ook wel gehad. Ik zat alleen te denken met hoeveel punten De Graafschap en Cambuur (uitgaande van de huidige situatie) dan gaan instromen na die 8/9 wedstrijden.
Of we geven die nieuwe promovendie dan 1,33 punt voor een gelijkspel en vier punten voor een overwinning.
Prima, kom maar op met al die suggesties.

Aangezien niemand van het vorige seizoen is gepromoveerd/gedegradeerd moeten de regels dan maar veranderd worden dat enkel de 2 kampioenen in mijn opzet van de Keuken Kampioen Divisie het jaar erop promoveren. En mocht bijv. Cambuur allebei die titels winnen dan stel ik voor dat er toch maar 1 team rechtstreeks degradeert uit de Eredivisie. Het is misschien lullig voor de club welke dan het vorige seizoen 2de is geworden in de KK Competie maar aangezien in alle voorgaande jaren dit sowieso het geval was en dit een uitzonderlijke situatie is, moet het maar geaccepteerd worden.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_192412905
quote:
3s.gif [b]Op donderdag 2 april 2020 14:58 schreef [url=https://forum.fok.nl
De huidige stand blijft sowieso gelden maar we gaan dus ook gewoon als alles weer veilig is voor de spelers en toeschouwers met een nieuwe competitie beginnen. De competities worden dus zodanig ingedeeld dat alle wedstrijden die nog niet gespeeld waren in het vorige seizoen gewoon hervat worden. De punten die in deze wedstrijden behaald worden gelden dus zowel voor het vorige als het nieuwe seizoen. In de Eredivisie betekent dat na 9 wedstrijden de kampioen van het vorige seizoen bekend is. Na een korte doch passende viering wordt vanaf de 10 wedstrijd het seizoen hervat en wordt na 34 wedstrijden de winnaar van het nieuwe seizoen uitgeroepen en kunnen we weer op de normale manier voetbal bedrijven.
Maar eh, dat betekent dus dat die negen wedstrijden waar jij het over hebt met een andere selectie worden gespeeld omdat het in een ander seizoen gebeurd, maar ze tellen nog wel mee voor het vorige seizoen?

Dus Ajax zonder Ziyech, AZ misschien zonder Wijndal, Boadu en Stengs, Feyenoord zonder Berghuis...en toch is het eerlijk om deze wedstrijden bij het vorige seizoen te rekenen?

Kijk het is leuk bedacht hoor, daar niet van, maar laten we het gewoon simpel houden. Streep onder dit seizoen, huidige stand is de eindstand. Ajax heeft nagenoeg de hele competitie bovenaan gestaan, dus het is allemaal wel eerlijk genoeg zo.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_192412933
Denk dat het na 1 juni wordt afgemaakt.. coronagriepgolf lijkt gelukkig langzaam te verdwijnen
pi_192412993
quote:
3s.gif Op donderdag 2 april 2020 14:58 schreef BB-King het volgende:
Even een apart topic want ik heb een briljant idee om alsnog alle nationale competities uit te spelen.

Ten eerste vergeten we dit seizoen. Ik zie het niet meer gebeuren dat in de komende maanden de overige wedstrijden worden uitgespeeld. Het Corona virus houdt de wereld nog stevig in zijn greep en vanaf 1 juli hebben een hoop spelers contracten bij andere clubs lopen. We kunnen er natuurlijk voor kiezen om het hierbij te laten en alle competities af te lasten zonder winnaars uit te roepen maar we kunnen ook out of the box denken.

Ok, komt ie:

De huidige stand blijft sowieso gelden maar we gaan dus ook gewoon als alles weer veilig is voor de spelers en toeschouwers met een nieuwe competitie beginnen. De competities worden dus zodanig ingedeeld dat alle wedstrijden die nog niet gespeeld waren in het vorige seizoen gewoon hervat worden. De punten die in deze wedstrijden behaald worden gelden dus zowel voor het vorige als het nieuwe seizoen. In de Eredivisie betekent dat na 9 wedstrijden de kampioen van het vorige seizoen bekend is. Na een korte doch passende viering wordt vanaf de 10 wedstrijd het seizoen hervat en wordt na 34 wedstrijden de winnaar van het nieuwe seizoen uitgeroepen en kunnen we weer op de normale manier voetbal bedrijven.

De Johan Cruijff schaal hoeft niet gespeeld te worden, inplaats daarvan speel je de bekerfinale tussen Feyenoord en Utrecht.
Alle prijzen moeten gewoon uitgereikt worden, dus ook de Cruijff Schaal. Die speel je dan maar in de winterstop ofzo.
pi_192413138
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 14:26 schreef Idisrom het volgende:
Het argument van overbelasting van De Telegraaf is gewoon kul.
De spelers hebben nog nooit eerder zo'n grote pauze als in dit voorjaar gehad.
Dit is topsport he, geen zaalvoetbaltoernooitje voor de F'jes. Die pauze is voor topsporters juist funest, daar worden ze niet perse minder van als voetballer maar conditioneel wel. Zo'n wedstrijd draai jij niet even mee als speler voor je de halve marthon of de marathon kunt rennen; bij wijze van.
  donderdag 2 april 2020 @ 16:28:44 #23
15600 BB-King
Long live the King!
pi_192413343
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 16:03 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Maar eh, dat betekent dus dat die negen wedstrijden waar jij het over hebt met een andere selectie worden gespeeld omdat het in een ander seizoen gebeurd, maar ze tellen nog wel mee voor het vorige seizoen?

Dus Ajax zonder Ziyech, AZ misschien zonder Wijndal, Boadu en Stengs, Feyenoord zonder Berghuis...en toch is het eerlijk om deze wedstrijden bij het vorige seizoen te rekenen?

Kijk het is leuk bedacht hoor, daar niet van, maar laten we het gewoon simpel houden. Streep onder dit seizoen, huidige stand is de eindstand. Ajax heeft nagenoeg de hele competitie bovenaan gestaan, dus het is allemaal wel eerlijk genoeg zo.
Klopt, dat is ook verre van ideaal maar er is helaas geen andere manier om het anders in te halen.

We moeten het dus zien als een extra transferperiode. Ik bedoel, zo'n reguliere wintertransferperiode in januari is ook nooit eerlijk maar het wordt wel ingevoerd. Tussendoor vertrekken er ook goede spelers en/of komen er nieuwe krachten bij die een competitie kunnen beïnvloeden. Het is dus deze manier toepassen of dan maar alles aflasten zonder kampioen, wat gewoon zonde zou zijn omdat de competitie al voor zo'n 75% is voltooid (al zou ik er begrip voor hebben als men dat verlies neemt).

Verder vind ik dat als een competitie niet volledig is afgewerkt er nooit sprake kan zijn van een officiële kampioen. Dus het is of de competitie creatief afwerken of dit jaar als compleet verloren beschouwen en geen kampioen uitroepen. Nogmaals, mijn suggestie is enkel een manier om toch nog iets van het seizoen te maken op (wat mij betreft) de meest eerlijke manier.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  donderdag 2 april 2020 @ 16:29:17 #24
15600 BB-King
Long live the King!
pi_192413357
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 16:10 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Alle prijzen moeten gewoon uitgereikt worden, dus ook de Cruijff Schaal. Die speel je dan maar in de winterstop ofzo.
Prima, ik ben voor.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_192413361
En wanneer gaan de Europacups beginnen en wie kwalificeert zich hiervoor? Of gaat daar een Europabreed een streep door?
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')