MPG paar keer gemeet, Takkie 1x in België bij @goldfinger1963quote:Op woensdag 1 april 2020 21:31 schreef Bos81 het volgende: [..] MPG meerdere malen, Takaiki ook. Dat dagje Bospop was ook met die 2 overigens.
Soort van Pepe le Pew denk ikquote:
Ja, ook al weer bijna 6 jaar geledenquote:Op woensdag 1 april 2020 21:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
MPG paar keer gemeet, Takkie 1x in België bij @:goldfinger1963
Noordwijkquote:Op woensdag 1 april 2020 21:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
MPG paar keer gemeet, Takkie 1x in België bij @:goldfinger1963
Klopt. De tijden dat ik nog op fok zat, zat ik niet hierquote:Op woensdag 1 april 2020 21:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jij was hier ook best een tijd weg toch?
Ik las bestemmingsplannenquote:Op woensdag 1 april 2020 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doe ik serieus nu. Aan het lezen over allerlei bestemmingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Klopt. Allesquote:Op woensdag 1 april 2020 21:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja jou, en MPG, Takkie was nog niet in beeld toen
quote:Op woensdag 1 april 2020 21:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik las bestemmingsplannenDie vind ik meestal niet zo spannendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Noordwijk reden we nog met Barretje mee, die is ook helemaal uit beeld geraaktquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |