zeker, niks aan de handquote:
Gefeliciteerd man!!quote:Op donderdag 2 april 2020 08:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zeker, niks aan de hand
vorige week dinsdag vader geworden van een 2e zoon: Kai
quote:Op donderdag 2 april 2020 08:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zeker, niks aan de hand
Gefeliciteerd manquote:Op donderdag 2 april 2020 08:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zeker, niks aan de hand
yup, we vermaken ons inmiddels al bijna 1,5 week prima met z'n 4enquote:Op donderdag 2 april 2020 09:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man!!![]()
Alles goed met moeders en zoon? (En vaders, natuurlijk)
Ooh nee tochquote:Op maandag 6 april 2020 13:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Valkparkiet is net weggevlogenZe vloog tegen de hordeur bij het balkon aan, ding ging open, en ze vloog weg
Mooizoquote:Op vrijdag 3 april 2020 21:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
yup, we vermaken ons inmiddels al bijna 1,5 week prima met z'n 4en
Kai doet het goed en Jelle kan echt heel schattig met hem doen
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 2 april 2020 08:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zeker, niks aan de hand
Neeeeequote:Op maandag 6 april 2020 13:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Valkparkiet is net weggevlogenZe vloog tegen de hordeur bij het balkon aan, ding ging open, en ze vloog weg
Wat een geluk!quote:Op donderdag 9 april 2020 17:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ze is gevonden en gevangenKan haar over een uurtje ophalen
quote:
Zo kijken die beesten altijd, precies het tegenovergestelde van de adelaar waar die Amerikanen zo gek van zijn:quote:Op vrijdag 10 april 2020 20:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ze kijkt je aan met een blik van: lul.
Looks retard.quote:Op vrijdag 10 april 2020 22:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zo kijken die beesten altijd, precies het tegenovergestelde van de adelaar waar die Amerikanen zo gek van zijn:
[ afbeelding ]
Cutequote:Op dinsdag 14 april 2020 15:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb net voor het eerst lekker zitten kroelen met Freyja, mocht m'n neus in haar nekje duwen en heen en weer bewegen, en intussen warme lucht tegen haar nekje blazen, vond ze heerlijk
quote:Op woensdag 15 april 2020 10:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Cute![]()
Pas op dat ze niet dr staart jouw kant op draait, dan wil ze paren
Ojeequote:Op woensdag 15 april 2020 12:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat wil Tali al een paar jaar met mijn hand, dan gaat ze er op zitten en een vinger tussen haar pootje en buikje vastklemmenDan wordt ze heel warm en hapt ze naar mijn vinger tot ik haar wegduw, en dan is het feestje weer voorbij voor haar.
quote:Op woensdag 15 april 2020 10:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Cute![]()
Pas op dat ze niet dr staart jouw kant op draait, dan wil ze paren
Soms.quote:
TUUTquote:
verbouwen. ik heb er isolatie onder gegooid en moet een wandje weer opnieuw opzetten en dan de boel weer afwerken.quote:
Ooh, wel mooi werk dusquote:Op zondag 26 april 2020 14:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
verbouwen. ik heb er isolatie onder gegooid en moet een wandje weer opnieuw opzetten en dan de boel weer afwerken.
Kiek um goan.quote:Op zondag 26 april 2020 14:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
verbouwen. ik heb er isolatie onder gegooid en moet een wandje weer opnieuw opzetten en dan de boel weer afwerken.
wat wordt het, kinderkamer?quote:Op zondag 26 april 2020 14:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Ja, Olivier komt op de zolder te liggen en de nieuwe komt op de kamer van Olivierquote:
dat is nieuw voor mij, komt er een 2e Wouter-junior bij?quote:Op dinsdag 28 april 2020 22:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Ja, Olivier komt op de zolder te liggen en de nieuwe komt op de kamer van Olivier
Hij of zij gaat toch wel Henk heten, he?quote:Op dinsdag 28 april 2020 22:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Ja, Olivier komt op de zolder te liggen en de nieuwe komt op de kamer van Olivier
Henquequote:Op dinsdag 28 april 2020 23:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hij of zij gaat toch wel Henk heten, he?
Gefeliciteerd man!quote:Op dinsdag 28 april 2020 22:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Correct.quote:Op dinsdag 28 april 2020 22:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is nieuw voor mij, komt er een 2e Wouter-junior bij?
zijn we nog niet uitquote:Op dinsdag 28 april 2020 23:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hij of zij gaat toch wel Henk heten, he?
quote:Op woensdag 29 april 2020 07:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nog meer uitbreidingGefeliciteerd jongens
![]()
Bedanktquote:
mooi man, gefeliciteerd!quote:Op woensdag 29 april 2020 21:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Correct.
Karin is 13 juli uitgerekend
of het Henk of Henque wordt?quote:
bedanktquote:
Zoietsquote:[..]
of het Henk of Henque wordt?
Iddquote:
Kearlquote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:22 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werd opgeroepen voor de virtuele ekiden in het hardlooptopic, dus ik kom hier ook eens voorzichtig om de deur kiekn. Hoe gaat 't hier?
Ja z'n gangetje! Beetje werken, beetje zuipen, beetje hardlopen.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
KearlGaat hier zoals gewoonlijk, niks bijzonders dus. Met oe?
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 15:14 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja z'n gangetje! Beetje werken, beetje zuipen, beetje hardlopen.
Same old, same old
quote:
goei'ndag danquote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:22 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werd opgeroepen voor de virtuele ekiden in het hardlooptopic, dus ik kom hier ook eens voorzichtig om de deur kiekn. Hoe gaat 't hier?
Hef e al verteldquote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
goei'ndag dan
hier geet 't wa zonet.
hoe is 't met oe dan?
Gezond en welquote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
goei'ndag dan
hier geet 't wa zonet.
hoe is 't met oe dan?
ojaquote:
mooiquote:
ook mooiquote:
quote:
Een nieuwe werkweek is toch fantastisch! Lekker centjes verdienenquote:Op maandag 4 mei 2020 19:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is niks om te vieren
Vrije dag morgen
Euhh, ja dat wel. Maar ik werk om te leven, niet andersomquote:Op maandag 4 mei 2020 19:21 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Een nieuwe werkweek is toch fantastisch! Lekker centjes verdienen
Ik had in Zoetermeer (quote:Op maandag 4 mei 2020 19:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Euhh, ja dat wel. Maar ik werk om te leven, niet andersom
Dat lijkt me best een kutleven ;iquote:Op maandag 4 mei 2020 20:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik had in Zoetermeer () een huisgenoot die leefde om te werken, gast was zowat alleen thuis om te slapen en op mij te zeuren, gelukkig was ik daar met 4 maanden weer weg, man man man.
5 mei is geen nationale feestdag, dus een vrije dag (elk jaar, of elke 5 jaar) wordt meestal in een CAO geregeld.quote:
Dat is wel slimquote:Op dinsdag 5 mei 2020 09:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
5 mei is geen nationale feestdag, dus een vrije dag (elk jaar, of elke 5 jaar) wordt meestal in een CAO geregeld.
de accountancy is echter een zogeheten vrije beroepsgroep, net als het notariaat en de advocatuur, en heeft daarmee geen CAO. dus elk bedrijf kan zelf bepalen of het iets doet met 5 mei en zo ja, wat dan.
nu hadden wij dit jaar eerst wel (eenmalig) vrij, vanwege het lustrumjaar c.q. 75 jaar na de bevrijding. maar omdat je niks mag en er niks te doen is vanwege corona, heb je weinig aan de vrije dag zo werd geredeneerd. dus na een enquęte onder het personeel is besloten de vrije dag te verplaatsen naar 2021.
Dat is wel lekker! Volgend jaar bevrijdingsdag kan jij dus helemaal lijp gaan, terwijl wij allemaal weer moeten zwoegenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 09:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
5 mei is geen nationale feestdag, dus een vrije dag (elk jaar, of elke 5 jaar) wordt meestal in een CAO geregeld.
de accountancy is echter een zogeheten vrije beroepsgroep, net als het notariaat en de advocatuur, en heeft daarmee geen CAO. dus elk bedrijf kan zelf bepalen of het iets doet met 5 mei en zo ja, wat dan.
nu hadden wij dit jaar eerst wel (eenmalig) vrij, vanwege het lustrumjaar c.q. 75 jaar na de bevrijding. maar omdat je niks mag en er niks te doen is vanwege corona, heb je weinig aan de vrije dag zo werd geredeneerd. dus na een enquęte onder het personeel is besloten de vrije dag te verplaatsen naar 2021.
precies, al zal het dan kutweer zijnquote:Op woensdag 6 mei 2020 08:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is wel lekker! Volgend jaar bevrijdingsdag kan jij dus helemaal lijp gaan, terwijl wij allemaal weer moeten zwoegen
Dat kunnen we alleen maar afwachten en zien of het zo looptquote:Op woensdag 6 mei 2020 08:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
precies, al zal het dan kutweer zijnnet als op Koningsdag, dit jaar kan er niks en is het mooi weer. volgend jaar mogen we weer en dan regent het
Piet Paulusma is jaloers op jequote:Op woensdag 6 mei 2020 08:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
precies, al zal het dan kutweer zijnnet als op Koningsdag, dit jaar kan er niks en is het mooi weer. volgend jaar mogen we weer en dan regent het
ik dacht dat het een nationale feestdag was onafhankelijk van CAO's enzo.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 09:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Echt hč!?quote:Op donderdag 14 mei 2020 08:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Poeh hé, kan 't niet wat rustiger?
Freyja is nu tam genoeg dat ik haar kusjes op haar koppie kan geven, en m'n neus in haar nekje kan duwen om te kroelenquote:
Ahhquote:Op donderdag 14 mei 2020 13:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Freyja is nu tam genoeg dat ik haar kusjes op haar koppie kan geven, en m'n neus in haar nekje kan duwen om te kroelen
Mocht al eerder, maar nu komt ze er speciaal voor naar me toe, en al helemaal als ze ziet hoe ik met Tali zit te kroelen, dan is ze jaloers
quote:
Sinds twee weken ofzoquote:Op donderdag 14 mei 2020 16:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]![]()
Sinds wanneer heb je trouwens die nieuwe UI?
Ballentrapperquote:Op donderdag 14 mei 2020 21:00 schreef Panzerknacker666 het volgende:
hoe gaat het hier met iedereen dan? de oude crew is er nog altijd
Henquote:
;iquote:
Dacht even dat het over je vrouw/ vriendin ging.quote:Op donderdag 14 mei 2020 13:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Freyja is nu tam genoeg dat ik haar kusjes op haar koppie kan geven, en m'n neus in haar nekje kan duwen om te kroelen
Mocht al eerder, maar nu komt ze er speciaal voor naar me toe, en al helemaal als ze ziet hoe ik met Tali zit te kroelen, dan is ze jaloers
quote:Op maandag 18 mei 2020 13:29 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Dacht even dat het over je vrouw/ vriendin ging.![]()
![]()
![]()
![]()
hehehehe
Nu pas tam genoeg om zulke dingen te mogen.
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 mei 2020 13:29 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Dacht even dat het over je vrouw/ vriendin ging.![]()
![]()
![]()
![]()
hehehehe
Nu pas tam genoeg om zulke dingen te mogen.
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2020 08:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Koos werkloos per 1 juli. Maar het komt niet door corona hoor, nee
Wordt zelfs eerder ontbonden door middel van een vaststellingsovereenkomstquote:
ah, dan krijg je waarschijnlijk in ieder geval een bedrag meequote:Op woensdag 20 mei 2020 08:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wordt zelfs eerder ontbonden door middel van een vaststellingsovereenkomst
Helaas niet. In mijn vakgebied is het normaal al lastig 'om ergens binnen te komen', nu loopt het aantal vacatures al helemaal terug. Ik zit nu bij een detacheringsbureau, zij zien geen mogelijkheden voor een nieuwe opdracht na deze opdracht, dus gaan ze mijn contract eerder ontbinden. Ik snap het wel, maar de kans dat ik zelf (op korte termijn) weer een baan ga vinden (in mijn vakgebied) is heel kleinquote:Op woensdag 20 mei 2020 09:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ah, dan krijg je waarschijnlijk in ieder geval een bedrag mee
maar wel kut dat je koos werkloos bent / wordt, of is een nieuwe job zo gevonden?
ai, dat is k-u-tquote:Op woensdag 20 mei 2020 09:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Helaas niet. In mijn vakgebied is het normaal al lastig 'om ergens binnen te komen', nu loopt het aantal vacatures al helemaal terug. Ik zit nu bij een detacheringsbureau, zij zien geen mogelijkheden voor een nieuwe opdracht na deze opdracht, dus gaan ze mijn contract eerder ontbinden. Ik snap het wel, maar de kans dat ik zelf (op korte termijn) weer een baan ga vinden (in mijn vakgebied) is heel klein
Ik moet de overeenkomst nog ontvangen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 09:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ai, dat is k-u-tmaar nog wel iets meegekregen, zodat je een tijdje door kunt komen?
Zal ook maar gelijk een bankje in de voortuin zetten en wat blikken schultenbrauer halenquote:Op woensdag 20 mei 2020 11:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Meteen aanmelden bij de bijstand dan maar
Vergeet niet de beste Nederlandse palingsound te luisteren via brakke geluidsapparatuur, en iedereen verrot te schelden die daar over klaagtquote:Op woensdag 20 mei 2020 14:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zal ook maar gelijk een bankje in de voortuin zetten en wat blikken schultenbrauer halen
Uiteraardquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vergeet niet de beste Nederlandse palingsound te luisteren via brakke geluidsapparatuur, en iedereen verrot te schelden die daar over klaagt
Oow mehh, meen je nietquote:Op woensdag 20 mei 2020 08:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Koos werkloos per 1 juli. Maar het komt niet door corona hoor, nee
Beetje kut roepen naar de buurvrouw enzo.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vergeet niet de beste Nederlandse palingsound te luisteren via brakke geluidsapparatuur, en iedereen verrot te schelden die daar over klaagt
Hond (uiteraard een pitbull) gewoon in de voortuin of achtertuin laten schijten, want "sja, da's de natuur van het beessie he? Ken ik tog niks an doen?"quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Beetje kut roepen naar de buurvrouw enzo.
Wel van die el cheapo brokken voeren ook, anders heb je minder pilsener.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hond (uiteraard een pitbull) gewoon in de voortuin of achtertuin laten schijten, want "sja, da's de natuur van het beessie he? Ken ik tog niks an doen?"
Tijdens het zuipen een beetje verlekkerd naar de dikke tetten van Priscilla zitten staren, die het niet zo nauw neemt met privacy en altijd maar halfnaakt rondlooptquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wel van die el cheapo brokken voeren ook, anders heb je minder pilsener.
Terwijl ze haar dochter Shaniqua roept dat ze moet komen eten?quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tijdens het zuipen een beetje verlekkerd naar de dikke tetten van Priscilla zitten staren, die het niet zo nauw neemt met privacy en altijd maar halfnaakt rondloopt
Nee, Anita natuurlijk ;iquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Terwijl ze haar dochter Shaniqua roept dat ze moet komen eten?
En dit!quote:Op donderdag 21 mei 2020 01:11 schreef Daywalk3r het volgende:
Als je 't kwijt wil, welk soort werk zoek je Nath? Kan altijd rond kijken
Lief, dankje!quote:Op donderdag 21 mei 2020 01:11 schreef Daywalk3r het volgende:
Als je 't kwijt wil, welk soort werk zoek je Nath? Kan altijd rond kijken
Ah, dan hou ik het intanet in de gatenquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lief, dankje!
Ik ben veiligheidskundige, heb inmiddels iets meer dan een jaar ervaring bij gemeenten nu (als je stage meerekent 1,5 jaar). Heb beleidsstukken geschreven en ervaring met toepassen van bestuursrechtelijke sancties. Het liefst ga ik als Adviseur Openbare Orde en Veiligheid (AOV'er) bij een gemeente aan de slag, maar daarin is er veel meer aanbod dan vraag dus is lastig. Maar iets wat vergelijkbaar is, bijvoorbeeld een andere functie binnen de overheid met raakvlakken, vind ik ook prima om te proberen.
Tofquote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:36 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ah, dan hou ik het intanet in de gatenIk ben zelf ook gemeenteambtenaar.
Functioneel beheerder in Deventer met een samenwerkingsverband Olst-Wijhe en Raalte.
https://www.talentenregio.nl/vacatures - staat nu niet echt iets over op zo te zien.
No problemoquote:
En dan beetje als een onslow aan straat zittenquote:Op woensdag 20 mei 2020 14:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zal ook maar gelijk een bankje in de voortuin zetten en wat blikken schultenbrauer halen
Onslowquote:Op maandag 25 mei 2020 14:46 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
En dan beetje als een onslow aan straat zitten![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Met slim ^^quote:
quote:Op maandag 25 mei 2020 14:46 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
En dan beetje als een onslow aan straat zitten![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
je moet het maar kunnen, hele dagen niks doenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 08:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik dacht overigens meer aan dit type![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op dinsdag 26 mei 2020 08:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je moet het maar kunnen, hele dagen niks doen
Inkoppertjequote:Op dinsdag 26 mei 2020 08:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je moet het maar kunnen, hele dagen niks doen
No offense Nathquote:Ik ben zelf ook gemeenteambtenaar.
Hahaha, non takenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 10:21 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Inkoppertje
HERHALING:
[..]
No offense NathIk werk me de pleuris
Precies datquote:Op dinsdag 26 mei 2020 10:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hahaha, non taken![]()
De meeste ambtenaren werken wel hard, maar toch vinden we het leuk om het beeld in stand te houden dat we niets doen
Klopt! Tijdens m'n stage ook wel gemerktquote:Op dinsdag 26 mei 2020 10:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hahaha, non taken![]()
De meeste ambtenaren werken wel hard, maar toch vinden we het leuk om het beeld in stand te houden dat we niets doen
Ik herinner me dat D stage liep in... Tubbergen? Zaten we hem ook regelmatig mee te plagen dat 'ie geen reet uitvoerdequote:Op dinsdag 26 mei 2020 10:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hahaha, non taken![]()
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klopt! Tijdens m'n stage ook wel gemerkt
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik herinner me dat D stage liep in... Tubbergen? Zaten we hem ook regelmatig mee te plagen dat 'ie geen reet uitvoerde
;iquote:
of stage gelopen als ambtenaar?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klopt! Tijdens m'n stage ook wel gemerkt
Patiencequote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:37 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
of stage gelopen als ambtenaar?
begonnen met een pakje kaarten zeker, voor analoog patience?
Pas na een paar maand een niveau hoger en een computer gekregen om het elektronisch te doen?![]()
![]()
![]()
Eckte eckten spelen hartenjagen.quote:
Klaverjassenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eckte eckten spelen hartenjagen.
Pimpampettenquote:
Mohhhquote:
Jonge, bridgenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
London bridgen?quote:
Sowieso towerbridgen.quote:
ja, of rokkenjagenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hahaquote:
Lekker vooruitzicht! Dan snap ik dat je het allemaal nog even gedaan wil hebben inderdaad.quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:51 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja lekker lang weekend! Ik wou morgen ook vrij nemen, maar er ligt nog best veel werk dat ik toch in ieder geval de ochtend maar ga werken. Over 2 weken heb ik 2 weken vakantie, dus ook wel handig om nu zoveel mogelijk af te handelen en dan straks de rest overdragen.
Lucky you! Ik moet morgen ook nogquote:Op donderdag 28 mei 2020 09:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
HahaGoedemorgen
![]()
Gelukkig laatste dag van de week en dan weer even 4 dagen weekendIk ben zo moe
Voordeel van 32 uur werkenquote:Op donderdag 28 mei 2020 11:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Lucky you! Ik moet morgen ook nog
Maar wel 3 dagen weekend
Vrienden en ik hebben nog een vliegreis naar Cyprus staan, maar dat is de vraag natuurlijk. Ons verblijf had ik via booking.com geregeld en heb ik volledig kunnen annuleren.quote:Op donderdag 28 mei 2020 11:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker vooruitzicht! Dan snap ik dat je het allemaal nog even gedaan wil hebben inderdaad.
Heb/had je plannen voor je vakantie?
Fingers crossed dusquote:Op donderdag 28 mei 2020 12:24 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Vrienden en ik hebben nog een vliegreis naar Cyprus staan, maar dat is de vraag natuurlijk. Ons verblijf had ik via booking.com geregeld en heb ik volledig kunnen annuleren.
Er blijven 3 opties over volgens mij:
1. Negatief reisadvies dus geld terug van de tickets.
2. Geen negatief reisadvies dus geen geld terug en snel een onderkomen daar regelen en gaan.
3. Geen negatief reisadvies, geen geld terug, niet gaan en dan een paar 100 lichter.
Net een mail van Transavia, optie 1quote:Op donderdag 28 mei 2020 13:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fingers crossed dusLijkt er momenteel nog op dat het optie 1 wordt, toch?
Al een idee wat je met je vrije tijd gaat doen als het niet doorgaat?
In de mail staat dat we vouchers krijgen, maar ook geld terug als we willen, maar de vraag is dan wel wanneer. Het geld hebben ze nu niet natuurlijk.quote:Op donderdag 28 mei 2020 18:50 schreef rulerofdeath het volgende:
Negatief reisadvies betekent niet automatisch dat je je geld terug krijgt. Vaak ook geen geldige reden voor een annuleringsverzekering om uit te keren
Je zou ook eens bij de delta werken/ neeltje jans kunnen kijken (als die open is), vorig jaar zelf geweest met de familie en was best interessant.quote:Op donderdag 28 mei 2020 15:24 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Net een mail van Transavia, optie 1Wel jammer in z'n algemeen, maar ik was liever niet gegaan dit jaar, dus da's fijn.
Ik denk dat we toerist in eigen land gaan zijn. Ik ben nog nooit over de afsluitdijk geweest, dus dat is iets. de Oosterscheldekering lijkt me wel leuk. Beetje van zulke dingen doen ofzo.
En hopen op mooi weer, dan lekker chillen op het lageveld, bbqtjes doen, motor rijden enz
hahaha lol,quote:Op donderdag 28 mei 2020 13:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het nadeel van thuiswerken is wel dat je er dan helemaal achter komt in wat voor een schijtbuurt je woont
bij festivals/optredens e.d. geven ze geld pas terug na afloop, dus als het verplaatst is naar augustus 2021 moet er nog ruim een jaar gewacht worden...quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:55 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
In de mail staat dat we vouchers krijgen, maar ook geld terug als we willen, maar de vraag is dan wel wanneer. Het geld hebben ze nu niet natuurlijk.
Net als zo'n man die voor 10k tickets had, je krijgt je geld terug, niet nu.
Het is hier drama. Eén grote volkswijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 11:34 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
hahaha lol,![]()
Is het daar zo erg gesteld?
En wat moet ik me er bij voorstellen?
Allemaal van die onslows en daisy's in de woonkamers of de voortuin?![]()
![]()
![]()
![]()
(nu is het dan weer jammer dat er geen smilies op fok zijn van zo'n aapje met de pootjes voor de ogen etc, dus die van horen zien en zwijgen![]()
)
Lijkt wel wat op de buurt waar wij in Amersfoort hebben gewoondquote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is hier drama. Eén grote volkswijk.
Toen ik dat typte had iemand bij de voetbalvereniging hierachter besloten om de geheime zender via de speakers af te spelen zodat de hele wijk kon meegenieten. Als ik de voordeur uit wandel loop ik 50 meter verderop tegen een 'plein' waar men zich verzameld en volgens mij nooit van de maatregelen gehoord heeft. Met mooi weer wordt er een geluidsinstallatie neergezet, zitten ze met zn allen buiten aan het bier rond de trampoline/waterglijmat voor de kids. Zo'n buurt. En slecht geďsoleerde huizen. Heel fijn
Maar als het goed is hoef ik niet lang meer van deze buurt te genieten
Soesterkwartier staat er ook om bekend, jaquote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Lijkt wel wat op de buurt waar wij in Amersfoort hebben gewoond
oke mooi.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Toen ik dat typte had iemand bij de voetbalvereniging hierachter besloten om de geheime zender via de speakers af te spelen zodat de hele wijk kon meegenieten. Als ik de voordeur uit wandel loop ik 50 meter verderop tegen een 'plein' waar men zich verzameld en volgens mij nooit van de maatregelen gehoord heeft. Met mooi weer wordt er een geluidsinstallatie neergezet, zitten ze met zn allen buiten aan het bier rond de trampoline/waterglijmat voor de kids. Zo'n buurt. En slecht geďsoleerde huizen. Heel fijn
Was gisteren nog bij jou om de hoek aan het werkquote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zoiets jaquote:Op vrijdag 29 mei 2020 15:56 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
oke mooi.
Dus eigenlijk een soort sperma buurt?
Er wonen er honderden, maar er werkt er maar 1?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel fijn dan dat je er weg kunt, als het je buurt niet is.![]()
Ohnoh, dan heb jij dus ook mooi kunnen meegenieten van de geheime zenderquote:Op vrijdag 29 mei 2020 18:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Was gisteren nog bij jou om de hoek aan het werk
Oja Neeltje Jan's, Tnx voor de tip! Madurodam vorig jaar geweest, godsamme wat saaiquote:Op vrijdag 29 mei 2020 11:31 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Je zou ook eens bij de delta werken/ neeltje jans kunnen kijken (als die open is), vorig jaar zelf geweest met de familie en was best interessant.![]()
of madurodam of sealife.
maar allemaal afhankelijk vandrukte etc natuurlijk.
Is ook zo fucking klein allemaalquote:Op dinsdag 2 juni 2020 22:19 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Oja Neeltje Jan's, Tnx voor de tip! Madurodam vorig jaar geweest, godsamme wat saai
haha ja beter alles op ware grootte dan.quote:Op woensdag 3 juni 2020 06:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is ook zo fucking klein allemaal
quote:Op woensdag 3 juni 2020 06:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jawel, maar het was zo'n jammerlijk grapje ;iquote:Op woensdag 3 juni 2020 18:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kon je m'n grap niet op grote grootte waarderen?
Zal 'm de volgende keer kleiner proberen te houdenquote:Op woensdag 3 juni 2020 19:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jawel, maar het was zo'n jammerlijk grapje ;i
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
That's what she saidquote:Op woensdag 3 juni 2020 06:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
C&Hquote:
Het is geel en als je op het knopje drukt wordt het rood?quote:Op maandag 8 juni 2020 10:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Even een lief eendje dan maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
quote:Op maandag 8 juni 2020 11:49 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Het is geel en als je op het knopje drukt wordt het rood?Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op maandag 8 juni 2020 11:49 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Het is geel en als je op het knopje drukt wordt het rood?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
toch iemand met een beetje waarderingquote:
Ja, sorry. Ik ben zo'n linkse hippie die grapjes waarin dieren dood gaan niet zo kan waarderenquote:Op maandag 8 juni 2020 13:45 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
toch iemand met een beetje waardering![]()
Biggelden de traantjes meteen over je wangetjes?quote:Op maandag 8 juni 2020 14:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, sorry. Ik ben zo'n linkse hippie die grapjes waarin dieren dood gaan niet zo kan waarderen
quote:Op maandag 8 juni 2020 14:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, sorry. Ik ben zo'n linkse hippie die grapjes waarin dieren dood gaan niet zo kan waarderen
I see what you did therequote:Op maandag 8 juni 2020 14:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Biggelden de traantjes meteen over je wangetjes?
Ja, enorme krokodillentranenquote:Op maandag 8 juni 2020 14:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Biggelden de traantjes meteen over je wangetjes?
Weet ik welquote:Op maandag 8 juni 2020 14:23 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]![]()
![]()
In moppen etc gaan dieren niet echt dood hoor.
Groeit snel he?quote:Op maandag 8 juni 2020 14:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Goed hoorzo heel klein is hij al niet meer
Ja.. gaat echt ontzettend hard. Hij kruipt verdorie al bijnaquote:Op maandag 8 juni 2020 14:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, enorme krokodillentranen
[..]
Weet ik wel
[..]
Groeit snel he?s
quote:Op maandag 8 juni 2020 14:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja.. gaat echt ontzettend hard. Hij kruipt verdorie al bijna
quote:Op maandag 8 juni 2020 10:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, hallo. Ben ik de enige die hier een beetje leven in de brouwerij houdt ofwa?
Jamaarjamaarjamaar...quote:Op dinsdag 9 juni 2020 08:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Over een maandje ga ik het mooie Twente eindelijk verlaten![]()
Dubbel gevoel bij; want TwenteMaar ook Amersfoort
Je kunt het meisje wel uit Twente halen, maar Twente niet uit het meisjequote:
Amersfoort is een groot Enschede, dus voelt nog Twents aanquote:Op dinsdag 9 juni 2020 08:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Over een maandje ga ik het mooie Twente eindelijk verlaten![]()
Dubbel gevoel bij; want TwenteMaar ook Amersfoort
Het nichtje van m'n vriend ken ik nu een jaar en een paar keer gezien. Nog nooit het idee gehad dat zij gegroeid wasquote:Op maandag 8 juni 2020 14:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
![]()
Zie het bij mijn neefje ook, die is van september. Die zie ik natuurlijk niet elke dag, maar die groeit zo enorm hard
Daaromquote:Op dinsdag 9 juni 2020 09:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Amersfoort is een groot Enschede, dus voelt nog Twents aan
Ik denk dat het verschil in de leeftijd 2/3 jaar ook kleiner is dan van 0/1 jaarquote:Op dinsdag 9 juni 2020 09:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het nichtje van m'n vriend ken ik nu een jaar en een paar keer gezien. Nog nooit het idee gehad dat zij gegroeid was![]()
Is nu bijna 3 gok ik.
bij 2/3 begin ze aardig wat woorden te leren vooral.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 09:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daarom
[..]
Ik denk dat het verschil in de leeftijd 2/3 jaar ook kleiner is dan van 0/1 jaarBij 0/1 jaar zie je het kind echt van een babytje naar een minimensje ontwikkelen, bij 2/3 jaar zijn ze al een minimensje, maar kunnen ze gewoon steeds meer
Dat is wel zo natuurlijkquote:Op dinsdag 9 juni 2020 09:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je kunt het meisje wel uit Twente halen, maar Twente niet uit het meisje
Heb je weer van die spam berichtjes geopendquote:Op maandag 8 juni 2020 14:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Goed hoorzo heel klein is hij al niet meer
Huh, spamberichtenquote:Op donderdag 11 juni 2020 20:23 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Heb je weer van die spam berichtjes geopend
Nu OT, hebbie een zoon/dochter ja?
Ja sorry, melige avond met vrienden, we hadden het terloops over spammail waardoor iets met centimers groeit enzo.quote:Op donderdag 11 juni 2020 20:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Huh, spamberichten
Ja, heb een zoon![]()
Jullie waren een stel melige meiden? Hihihi enzo?quote:Op donderdag 11 juni 2020 21:47 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja sorry, melige avond met vrienden, we hadden het terloops over spammail waardoor iets met centimers groeit enzo.
Leuk! Hoe oud, naam, vertel me alles (wat je wil delen uiteraard)
Ja lekker giegelen enzulksquote:Op donderdag 11 juni 2020 23:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jullie waren een stel melige meiden? Hihihi enzo?
quote:Op donderdag 11 juni 2020 21:47 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja sorry, melige avond met vrienden, we hadden het terloops over spammail waardoor iets met centimers groeit enzo.
Leuk! Hoe oud, naam, vertel me alles (wat je wil delen uiteraard)
zeker weten?quote:
maar jij bent ook gek op kinderenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 11:02 schreef Cue_ het volgende:
Tja, ik vind beiden niet interessant, dus let er ook een stuk inder op dan een ander zou doen natuurlijk.
Die zien misschien verschillen in communicatie ofzo, maar ik heb er nog geen woord (of iets) mee gewisseld
Nou...quote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar jij bent ook gek op kinderen
Meen je nietquote:Op maandag 15 juni 2020 08:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat bedoelde hij natuurlijk juist
Altijd hequote:
quote:
Huilliequote:
om te huilen zo warm inderdaad.quote:
quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2020 14:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoop dat we niet weer de 40 aan gaan tikken in juli/augustus
Ook voor festivals, doe mij maar lekker 20-23 graden, beetje bewolking, zacht briesje, perfectquote:Op woensdag 24 juni 2020 19:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]![]()
Alles boven de 22 graden is gewoon kut met die Nederlandse luchtvochtigheid(als je buiten werkt)
Eenschquote:Op woensdag 24 juni 2020 23:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ook voor festivals, doe mij maar lekker 20-23 graden, beetje bewolking, zacht briesje, perfect
quote:Op woensdag 24 juni 2020 23:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ook voor festivals, doe mij maar lekker 20-23 graden, beetje bewolking, zacht briesje, perfect
dat is inderdaad K*T met peren,quote:Op woensdag 24 juni 2020 19:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Helemaal als je op het dak werkt op de zonkant
Potverdikkiequote:Op woensdag 1 juli 2020 23:46 schreef rulerofdeath het volgende:
heey luitjes
verrassing: we zijn niet meer met z'n drieën
kijk aan, gefeliciteerd man! hoe heet de nieuwe aanwinst?quote:Op woensdag 1 juli 2020 23:46 schreef rulerofdeath het volgende:
heey luitjes
Heb je het weer voor elkaar gekregen ja?quote:Op woensdag 1 juli 2020 23:46 schreef rulerofdeath het volgende:
heey luitjes
Hip hoor.quote:
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 1 juli 2020 23:46 schreef rulerofdeath het volgende:
heey luitjes
Wat leuk, een kleine liniaal d'r bie! Gefeliciteerd manquote:Op woensdag 1 juli 2020 23:46 schreef rulerofdeath het volgende:
heey luitjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |