Als Feyenoordfan kan ik stellen dat wij niet huilen bij verlies, maar van geluk bij winst. Als we zouden huilen bij verlies, waren we 11 maanden in het jaar aan het janken.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:15 schreef Wereldgozer het volgende:
Al was vorig jaar wel genottelijk. Al die Federer fans in tranen. @:slobeend
Lijkt haast op een vrouw dan.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als Feyenoordfan kan ik stellen dat wij niet huilen bij verlies, maar van geluk bij winst. Als we zouden huilen bij verlies, waren we 11 maanden in het jaar aan het janken.
GOATgodquote:Op donderdag 2 april 2020 11:15 schreef Wereldgozer het volgende:
Al was vorig jaar wel genottelijk. Al die Federer fans in tranen. @:slobeend
Lekker man. Gek genoeg eet ik gezonder, maar dat is vooral omdat ik nu meer tijd en zin heb om te koken.quote:
Met mayo.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Met Groningse mosterd, of is dat 'not done' in Friesland?
Ik heb maar een half uur pauze dus ik maak vooral gemakkelijke dingen als ik tot 8 uur moet werken.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Lekker man. Gek genoeg eet ik gezonder, maar dat is vooral omdat ik nu meer tijd en zin heb om te koken.
Ziedend.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
kan nog net tot 10 tellen zei Sierd, dat klopt dus wel
nondeju zeg koekoekquote:Op donderdag 2 april 2020 12:53 schreef fetX het volgende:
[..]
GOEIE GENADEtwitter:SergioRamos twitterde op woensdag 01-04-2020 om 23:43:05👋 @:AFCAjax
#RetroChampionsDay https://t.co/vpleWr0Kpn https://t.co/gQ0mAmd1aS reageer retweet
Ja maar jij bent daar wel een beetje selectief in. Als een Ajacied zo had gereageerd richting Utrecht had je het allang prima gevonden.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee hoor maar als je die prijzen gewonnen hebt moet je toch gewoon lachen en verder niet
wel een van de beste (ooit) op zijn positiequote:Op donderdag 2 april 2020 12:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
kan nog net tot 10 tellen zei Sierd, dat klopt dus wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |