Dat gesneer hoeft in elk geval niet.quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:40 schreef phoenyx het volgende:
Als jullie als moderators iets niet begrijpen reageren jullie altijd met:?
Ik denk dat als ik een FA hiernaar zou laten kijken die onbevooroordeeld is deze ook zou zeggen dat het gedrag van jullie kant nogal te wensen over laat. Afhankelijk van wat terug te halen is, als jullie niet kunnen zien welke reacties verwijderd zijn dan houdt het snel op.
Is geen gesneer, ik ben de benadeelde hier. Waarom mag ik niet gewoon zeggen wat zo is?quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat gesneer hoeft in elk geval niet.
FOK! is ook geen democratie.quote:
En dit is provoceren. Doe maar niet. Zet gewoon een TR.quote:Op zondag 12 april 2020 18:12 schreef Goudenkomkommer het volgende:
@:Markesh is best wel een huilebalk
Als iemand een andere mening dan hem heeft is diegene meteen een troll of moeten ze geband worden
Ja hoi treinquote:Op zondag 12 april 2020 18:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En dit is provoceren. Doe maar niet. Zet gewoon een TR.
Ja hoi.quote:Op zondag 12 april 2020 18:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja hoi trein
Waarom is mijn post weg waarin ik stel dat mijn reactie OT was?Het was nota bene een directe reactie op de originele OP.
Stop eens met jullie gekleurde manier van modden, slaat echt nergens opquote:Dankzij Jaap en zijn team doen we het goed, dat mag benoemd worden
Reactie op verwijderde reactie.quote:Op zondag 12 april 2020 18:39 schreef Doublepain het volgende:
Waarom verwijderen jullie mijn post:
[..]
Stop eens met jullie gekleurde manier van modden, slaat echt nergens op
Hallo hoiquote:Op zondag 12 april 2020 18:29 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja hoi.
Ik heb daar even gesnoeid in het off-topic geroep omdat het off-topic gaan daardoor alleen maar versterkt wordt.
Lastig die dubbele betekenis van OT. Maar volgens mij loopt het nu toch?quote:Op zondag 12 april 2020 18:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hallo hoi
Oh oké maar dat was ontopic geroep.
Als een trein.quote:Op zondag 12 april 2020 18:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Lastig die dubbele betekenis van OT. Maar volgens mij loopt het nu toch?
On topic en...?quote:Op zondag 12 april 2020 18:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Lastig die dubbele betekenis van OT. Maar volgens mij loopt het nu toch?
Ik moest ook even denken.quote:
Ook Kree mag een topic openen zonder dat hij achtervolgd wordt door z’n verleden.quote:Op zondag 12 april 2020 19:15 schreef raptorix het volgende:
Waarom mijn reacties in topic van Kree weghalen, sluit dan dat topic.
Oh en waarom mogen we het niet hebben over zijn eerdere debiele gedrag? Kijk als dat 12 jaat terug is, dan heb je een punt. En als je rechtlijnig bent sluit je dat topic.quote:Op zondag 12 april 2020 19:18 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ook Kree mag een topic openen zonder dat hij achtervolgd wordt door z’n verleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |