abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 11 april 2020 @ 12:46:52 #151
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_192566375
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2020 10:32 schreef capricia het volgende:

[..]

Op slot.
Bedankt, lieve mod
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_192572924
Jullie zijn echt gewoon compleet gestoord

Die wordt verwijderd,

Ik reageer daarna met :?

Dat wordt verwijderd.

Er is niks objectiefs aan waarmee jullie bezig zijn.
pi_192572954
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 21:03 schreef phoenyx het volgende:
Jullie zijn echt gewoon compleet gestoord

[ afbeelding ]

Die wordt verwijderd,

Ik reageer daarna met :?

Dat wordt verwijderd.

Er is niks objectiefs aan waarmee jullie bezig zijn.
Ik snap het niet. Wat is er zo aan de hand dat je kennelijk vooraf al screenshots maakt?
zie email 27 oktober
pi_192572969
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 21:05 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ik snap het niet. Wat is er zo aan de hand dat je kennelijk vooraf al screenshots maakt?
Ja klote hé dat ik dat een keer doe. Omdat ik al wist wat er ging gebeuren

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2020 21:06:45 ]
pi_192572983
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 21:06 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Ja klote hé dat ik dat een keer doe. Omdat ik al weet wat er ging gebeuren
Oh daar heb ik geen last van hoor. Maar het verteld me wel dat er kennelijk frustratie is. Die ik niet snap dus ik vraag wat er aan de hand is?
zie email 27 oktober
pi_192572984
Richt je een keer op wat er gebeurd is in plaats van ook weer zoiets te vragen
pi_192573012
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 21:07 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Oh daar heb ik geen last van hoor. Maar het verteld me wel dat er kennelijk frustratie is. Die ik niet snap dus ik vraag wat er aan de hand is?
Ik reageer normaal, een mod reageert met :? Ik vraag wat ze er niet aan begrijpt met dezelfde toon als zij doet, zij zegt dat ik niet die toon moet aanslaan tegen haar, verwijderd de posts weer. Ik reageer met :? En dat wordt ook verwijderd ook al doet zij dat exact ook zo. Het is gewoon weer dezelfde bende als het altijd al was met jullie
  Moderator zaterdag 11 april 2020 @ 21:10:14 #158
249559 crew  Lavenderr
pi_192573031
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 21:09 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Ik reageer normaal, een mod reageert met :? Ik vraag wat ze er niet aan begrijpt met dezelfde toon als zij doet, zij zegt dat ik niet die toon moet aanslaan tegen haar, verwijderd de posts weer. Ik reageer met :? En dat wordt ook verwijderd ook al doet zij dat exact ook zo. Het is gewoon weer dezelfde bende als het altijd al was met jullie
Gedraag je toch eens fatsoenlijk.
pi_192573034
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 21:07 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Er is op dit subforum sprake van een ernstige mate van censuur. Je mag meedoen aan de paniek, maar ruimte voor een nuance is er niet.

Ik heb me erbij neergelegd, maar ik kan me voorstellen dat mensen zich eraan storen.
pi_192573035
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 21:07 schreef phoenyx het volgende:
Richt je een keer op wat er gebeurd is in plaats van ook weer zoiets te vragen
Het verteld mij nogal veel. Al kan ik met dat screenshot zelf niet zoveel.
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 21:09 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je begrijpt dat ik hier niet het handelen van mijn collega ga recenseren. Bij klachten kun je mailen naar forum@fok.nl
zie email 27 oktober
pi_192573038
quote:
13s.gif Op zaterdag 11 april 2020 21:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat heb ik daar onfatsoenlijk gedaan?
pi_192573049
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 21:10 schreef Draaideurcrimineel het volgende:

[..]

Er is op dit subforum sprake van een ernstige mate van censuur. Je mag meedoen aan de paniek, maar ruimte voor een nuance is er niet.

Ik heb me erbij neergelegd, maar ik kan me voorstellen dat mensen zich eraan storen.
Volgens mij is er alle ruimte voor nuances. Alleen 'het is maar een griepje' elke 2 posts zitten we niet op te wachten.
zie email 27 oktober
pi_192573057
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 21:11 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Volgens mij is er alle ruimte voor nuances. Alleen 'het is maar een griepje' elke 2 posts zitten we niet op te wachten.
Dat is ook helemaal niet wat ik deed. Ik reageerde gewoon normaal op een rare reactie van een moderator.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2020 21:12:35 ]
pi_192573079
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 21:12 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Dat is ook helemaal niet wat ik deed. Ik reageerde gewoon normaal op een rare reactie van een moderator.
Ik reageerde dan ook niet op jou.
zie email 27 oktober
pi_192573096
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 21:13 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ik reageerde dan ook niet op jou.
Ik reageerde er alvast op omdat ik me kan voorstellen dat jij dat ook betrekt op mij. Aangezien je ook niet verder wil kijken in deze simpele, nogal duidelijke, zaak.
pi_192573097
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 21:11 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Als er een topic wordt geopend waarin vragen worden gesteld over het virus en/of over de "maatregelen", dan krijgt ie keurig een slotje en een verwijzing naar BNW.

Alleen topics waarin mensen elkaar bang maken of waarin mensen zich boos maken over mensen die er wat nuchterder in staan blijven open.
pi_192573117
Dit is verre van zuiver.
pi_192573142
quote:
13s.gif Op zaterdag 11 april 2020 21:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En kan je toch nog antwoord geven op wat ik onfatsoenlijk deed? Want ik wordt direct naar de FA's verwezen maar je kan toch wel uitleggen wat ik in die paar regels die ik typte verkeerd deed neem ik aan
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 11 april 2020 @ 21:20:45 #169
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_192573193
@phoenyx Als je een screenshot maakt en dan ook nog eens zegt "ja, die heb ik gemaakt, want ik wist wat er ging gebeuren" dan geef je toch toe dat het ergens niet helemaal lekker ging en er iets aan de hand was?

Ik weet niet zo goed wat je nu wil horen van ons?
pi_192573222
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 21:20 schreef Kyran het volgende:
@:phoenyx Als je een screenshot maakt en dan ook nog eens zegt "ja, die heb ik gemaakt, want ik wist wat er ging gebeuren" dan geef je toch toe dat het ergens niet helemaal lekker ging en er iets aan de hand was?

Ik zit hier ook een beetje mee. Als je kennelijk al weet dat je posts gaan verdwijnen. Waarom plaats je ze dan?
zie email 27 oktober
pi_192573234
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 21:20 schreef Kyran het volgende:
@:phoenyx Als je een screenshot maakt en dan ook nog eens zegt "ja, die heb ik gemaakt, want ik wist wat er ging gebeuren" dan geef je toch toe dat het ergens niet helemaal lekker ging en er iets aan de hand was?

Je kan toch teruglezen dat er niks aan de hand was? Ik maakte die screenshot omdat het direct al duidelijk was dat die moderator dat ging doen, niet omdat het niet lekker ging ofzo.. Dat kan je ook terugkijken. Ik zit niet screenshots te maken omdat ik weet dat ik fout ben en daarna er terecht berichten verwijderd wordt, ik doe het om te laten zien dat ze onterecht verwijderd worden. Dat zelfs dat ik ze maak nu tegen me gebruikt wordt is vrij vreselijk :D
pi_192573289
Kijk gewoon eens hoe het gesprek ging is het enige wat ik vraag toch. Ik leverde wat bewijs om het te onderbouwen. Dit is niet de eerste keer vandaar dat ik dit doe.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 11 april 2020 @ 21:30:00 #173
416575 crew  Evenstar
pi_192573354
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 21:23 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Je kan toch teruglezen dat er niks aan de hand was? Ik maakte die screenshot omdat het direct al duidelijk was dat die moderator dat ging doen, niet omdat het niet lekker ging ofzo.. Dat kan je ook terugkijken. Ik zit niet screenshots te maken omdat ik weet dat ik fout ben en daarna er terecht berichten verwijderd wordt, ik doe het om te laten zien dat ze onterecht verwijderd worden. Dat zelfs dat ik ze maak nu tegen me gebruikt wordt is vrij vreselijk :D
Ik gebruik niks tegen je, ik probeer het te begrijpen. Niet zo in de verdediging schieten aub.

Heb een stuk terug proberen te lezen. Ik denk dat het een misverstand is. Jij reageert op een gegeven moment een beetje "fel" (niet echt verkeerd, maar fel) over dat belerende. Een moderator begrijpt niet waarom je zo reageert en daar reageer je nogmaals een beetje fel op. Dat wordt dan verwijderd, omdat het nergens over gaat.

Denk niet dat het nodig is om hier te lang over door te gaan. Weet ook niet wat ik er nog meer over kan zeggen :D
pi_192573379
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 21:30 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik gebruik niks tegen je, ik probeer het te begrijpen. Niet zo in de verdediging schieten aub.

Heb een stuk terug proberen te lezen. Ik denk dat het een misverstand is. Jij reageert op een gegeven moment een beetje "fel" (niet echt verkeerd, maar fel) over dat belerende. Een moderator begrijpt niet waarom je zo reageert en daar reageer je nogmaals een beetje fel op. Dat wordt dan verwijderd, omdat het nergens over gaat.

Denk niet dat het nodig is om hier te lang over door te gaan. Weet ook niet wat ik er nog meer over kan zeggen :D
Heel mooi weer opgenomen voor je medemoderator :D Je weet zelf denk ik ook wel hoe slecht het was wat hier gebeurde

Geheel onterecht dat gesteld wordt dat ik fel reageerde. Dit is vrij absurd maar ja, jullie winnen weer niet waar

Het gaat immers nergens over ook al worden de andere reacties wel verwijderd en kan de mod wel weer reageren zoals hij of zij wil :D

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2020 21:34:26 ]
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 11 april 2020 @ 21:36:56 #175
416575 crew  Evenstar
pi_192573467
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 21:31 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Heel mooi weer opgenomen voor je medemoderator :D Je weet zelf denk ik ook wel hoe slecht het was wat hier gebeurde
Ik zeg zelfs dat jij niet veel verkeerd deed behalve een beetje onnodig fel reageren. Wat wil je nou horen ....... Je mening staat al vast en je staat niet open voor uitleg, dus dan maakt het niet echt uit wat wij nog gaan zeggen.

Als jij iemand beschuldigt van belerend doen en diegene snapt niet waarom je zo doet en je reageert met "wat snap je hier niet aan" is het in mijn ogen wat fel reageren ja. Dat was waarschijnlijk ook de mening van die moderator en daar kan ik mij goed in vinden. Misschien had ik het niet weggehaald, misschien wel, kan dat achteraf niet bepalen, maar snap de gedachtengang van desbetreffende moderator wel.

Duidelijk dat jij er anders over denkt, maar je hebt je verhaal gedaan en wij ook, meer kunnen wij er niet van maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')