Bedankt, lieve modquote:
Ik snap het niet. Wat is er zo aan de hand dat je kennelijk vooraf al screenshots maakt?quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:03 schreef phoenyx het volgende:
Jullie zijn echt gewoon compleet gestoord
[ afbeelding ]
Die wordt verwijderd,
Ik reageer daarna met![]()
Dat wordt verwijderd.
Er is niks objectiefs aan waarmee jullie bezig zijn.
Ja klote hé dat ik dat een keer doe. Omdat ik al wist wat er ging gebeurenquote:Op zaterdag 11 april 2020 21:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Wat is er zo aan de hand dat je kennelijk vooraf al screenshots maakt?
Oh daar heb ik geen last van hoor. Maar het verteld me wel dat er kennelijk frustratie is. Die ik niet snap dus ik vraag wat er aan de hand is?quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:06 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ja klote hé dat ik dat een keer doe. Omdat ik al weet wat er ging gebeuren
Ik reageer normaal, een mod reageert metquote:Op zaterdag 11 april 2020 21:07 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Oh daar heb ik geen last van hoor. Maar het verteld me wel dat er kennelijk frustratie is. Die ik niet snap dus ik vraag wat er aan de hand is?
Gedraag je toch eens fatsoenlijk.quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:09 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ik reageer normaal, een mod reageert metIk vraag wat ze er niet aan begrijpt met dezelfde toon als zij doet, zij zegt dat ik niet die toon moet aanslaan tegen haar, verwijderd de posts weer. Ik reageer met
En dat wordt ook verwijderd ook al doet zij dat exact ook zo. Het is gewoon weer dezelfde bende als het altijd al was met jullie
Er is op dit subforum sprake van een ernstige mate van censuur. Je mag meedoen aan de paniek, maar ruimte voor een nuance is er niet.quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:07 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Oh daar heb ik geen last van hoor. Maar het verteld me wel dat er kennelijk frustratie is. Die ik niet snap dus ik vraag wat er aan de hand is?
Het verteld mij nogal veel. Al kan ik met dat screenshot zelf niet zoveel.quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:07 schreef phoenyx het volgende:
Richt je een keer op wat er gebeurd is in plaats van ook weer zoiets te vragen
Ik neem aan dat je begrijpt dat ik hier niet het handelen van mijn collega ga recenseren. Bij klachten kun je mailen naar forum@fok.nlquote:Op zaterdag 11 april 2020 21:09 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ik reageer normaal, een mod reageert metIk vraag wat ze er niet aan begrijpt met dezelfde toon als zij doet, zij zegt dat ik niet die toon moet aanslaan tegen haar, verwijderd de posts weer. Ik reageer met
En dat wordt ook verwijderd ook al doet zij dat exact ook zo. Het is gewoon weer dezelfde bende als het altijd al was met jullie
Wat heb ik daar onfatsoenlijk gedaan?quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gedraag je toch eens fatsoenlijk.
Volgens mij is er alle ruimte voor nuances. Alleen 'het is maar een griepje' elke 2 posts zitten we niet op te wachten.quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:10 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
Er is op dit subforum sprake van een ernstige mate van censuur. Je mag meedoen aan de paniek, maar ruimte voor een nuance is er niet.
Ik heb me erbij neergelegd, maar ik kan me voorstellen dat mensen zich eraan storen.
Dat is ook helemaal niet wat ik deed. Ik reageerde gewoon normaal op een rare reactie van een moderator.quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:11 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Volgens mij is er alle ruimte voor nuances. Alleen 'het is maar een griepje' elke 2 posts zitten we niet op te wachten.
Ik reageerde dan ook niet op jou.quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:12 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Dat is ook helemaal niet wat ik deed. Ik reageerde gewoon normaal op een rare reactie van een moderator.
Ik reageerde er alvast op omdat ik me kan voorstellen dat jij dat ook betrekt op mij. Aangezien je ook niet verder wil kijken in deze simpele, nogal duidelijke, zaak.quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik reageerde dan ook niet op jou.
Als er een topic wordt geopend waarin vragen worden gesteld over het virus en/of over de "maatregelen", dan krijgt ie keurig een slotje en een verwijzing naar BNW.quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:11 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Volgens mij is er alle ruimte voor nuances. Alleen 'het is maar een griepje' elke 2 posts zitten we niet op te wachten.
En kan je toch nog antwoord geven op wat ik onfatsoenlijk deed? Want ik wordt direct naar de FA's verwezen maar je kan toch wel uitleggen wat ik in die paar regels die ik typte verkeerd deed neem ik aanquote:Op zaterdag 11 april 2020 21:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gedraag je toch eens fatsoenlijk.
Ik zit hier ook een beetje mee. Als je kennelijk al weet dat je posts gaan verdwijnen. Waarom plaats je ze dan?quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:20 schreef Kyran het volgende:
@:phoenyx Als je een screenshot maakt en dan ook nog eens zegt "ja, die heb ik gemaakt, want ik wist wat er ging gebeuren" dan geef je toch toe dat het ergens niet helemaal lekker ging en er iets aan de hand was?
Ik weet niet zo goed wat je nu wil horen van ons?
Je kan toch teruglezen dat er niks aan de hand was? Ik maakte die screenshot omdat het direct al duidelijk was dat die moderator dat ging doen, niet omdat het niet lekker ging ofzo.. Dat kan je ook terugkijken. Ik zit niet screenshots te maken omdat ik weet dat ik fout ben en daarna er terecht berichten verwijderd wordt, ik doe het om te laten zien dat ze onterecht verwijderd worden. Dat zelfs dat ik ze maak nu tegen me gebruikt wordt is vrij vreselijkquote:Op zaterdag 11 april 2020 21:20 schreef Kyran het volgende:
@:phoenyx Als je een screenshot maakt en dan ook nog eens zegt "ja, die heb ik gemaakt, want ik wist wat er ging gebeuren" dan geef je toch toe dat het ergens niet helemaal lekker ging en er iets aan de hand was?
Ik weet niet zo goed wat je nu wil horen van ons?
Ik gebruik niks tegen je, ik probeer het te begrijpen. Niet zo in de verdediging schieten aub.quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:23 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Je kan toch teruglezen dat er niks aan de hand was? Ik maakte die screenshot omdat het direct al duidelijk was dat die moderator dat ging doen, niet omdat het niet lekker ging ofzo.. Dat kan je ook terugkijken. Ik zit niet screenshots te maken omdat ik weet dat ik fout ben en daarna er terecht berichten verwijderd wordt, ik doe het om te laten zien dat ze onterecht verwijderd worden. Dat zelfs dat ik ze maak nu tegen me gebruikt wordt is vrij vreselijk
Heel mooi weer opgenomen voor je medemoderatorquote:Op zaterdag 11 april 2020 21:30 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik gebruik niks tegen je, ik probeer het te begrijpen. Niet zo in de verdediging schieten aub.
Heb een stuk terug proberen te lezen. Ik denk dat het een misverstand is. Jij reageert op een gegeven moment een beetje "fel" (niet echt verkeerd, maar fel) over dat belerende. Een moderator begrijpt niet waarom je zo reageert en daar reageer je nogmaals een beetje fel op. Dat wordt dan verwijderd, omdat het nergens over gaat.
Denk niet dat het nodig is om hier te lang over door te gaan. Weet ook niet wat ik er nog meer over kan zeggen
Ik zeg zelfs dat jij niet veel verkeerd deed behalve een beetje onnodig fel reageren. Wat wil je nou horen ....... Je mening staat al vast en je staat niet open voor uitleg, dus dan maakt het niet echt uit wat wij nog gaan zeggen.quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:31 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Heel mooi weer opgenomen voor je medemoderatorJe weet zelf denk ik ook wel hoe slecht het was wat hier gebeurde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |