SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom relaxen op het paleis van Stokj:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ah op die manier.quote:Op woensdag 1 april 2020 15:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
In een grote pot autoflowers zijn heel makkelijk qua kweken
Ik wil ze eigenlijk ook, maar mijn vriendin wil het niet
Snap ik ook wel, maar aangezien ik aan een groot park woon is het misschien wel een idee om ergens een plant neer te zettenOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.![]()
Dat zou op zich nog een beter idee zijnquote:Op woensdag 1 april 2020 15:41 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ah op die manier.
Ik wil ze eigenlijk ook, maar mijn vriendin wil het niet
Snap ik ook wel, maar aangezien ik aan een groot park woon is het misschien wel een idee om ergens een plant neer te zetten
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Alleen wel ff een plek zoeken uit het zicht, anders is 'ie zo wegquote:Op woensdag 1 april 2020 15:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat zou op zich nog een beter idee zijn
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Je hebt ook kleinere autoflowers...man je hebt zoveel soorten dat dat al een heel gedoe is om uit te zoekenquote:Op woensdag 1 april 2020 15:43 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Alleen wel ff een plek zoeken uit het zicht, anders is 'ie zo weg![]()
..ik heb nog 2 zaden uit zo'n pakketje wat ik vorig jaar heb gekocht , nu alleen nog speciale grond, maar ja alles zit dicht
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Hmmm, wat voor speciale grond?quote:Op woensdag 1 april 2020 15:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je hebt ook kleinere autoflowers...man je hebt zoveel soorten dat dat al een heel gedoe is om uit te zoeken![]()
..ik heb nog 2 zaden uit zo'n pakketje wat ik vorig jaar heb gekocht , nu alleen nog speciale grond, maar ja alles zit dicht
laat maar ik google wel ffOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Plagron growmixquote:Op woensdag 1 april 2020 15:46 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Hmmm, wat voor speciale grond?
laat maar ik google wel ff
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Een autoflower groeit kort en heeft een korte levenscyclus. Het is daarom belangrijk dat de wortels een goede lucht krijgen. Hiervoor kun je luchtige stoffen gebruiken zoals steenwol en kokos. Deze geven namelijk nauwelijks weerstand en laten veel zuurstof door tot de wortels. Echter zijn deze producten niet erg geschikt voor het kweken. Gebruik daarom liever een rijkelijk besmette potgrond. Bij deze potgrond kan kokos of perliet toegevoegd worden. Hierdoor kun je door de aarde je plant goed voeden en terwijl de kokos of perliet ervoor zorgen dat de aarde luchtig blijft.quote:
Moet toch wel te doen zijn zou je zeggen.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Ik heb geen perliet en en cocos potgrondquote:Op woensdag 1 april 2020 15:49 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Een autoflower groeit kort en heeft een korte levenscyclus. Het is daarom belangrijk dat de wortels een goede lucht krijgen. Hiervoor kun je luchtige stoffen gebruiken zoals steenwol en kokos. Deze geven namelijk nauwelijks weerstand en laten veel zuurstof door tot de wortels. Echter zijn deze producten niet erg geschikt voor het kweken. Gebruik daarom liever een rijkelijk besmette potgrond. Bij deze potgrond kan kokos of perliet toegevoegd worden. Hierdoor kun je door de aarde je plant goed voeden en terwijl de kokos of perliet ervoor zorgen dat de aarde luchtig blijft.
Moet toch wel te doen zijn zou je zeggen.![]()
Daarom een speciale zak gehaald toen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Maar de intratuin is toch open?quote:Op woensdag 1 april 2020 15:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb geen perliet en en cocos potgrond![]()
Daarom een speciale zak gehaald toenOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Ja maarw ja maarwquote:
intratuin is geen growshop![]()
In die plagron zit gewoon alles al mooi door elkaar gemixt![]()
Dus ideaal voor de ultieme mensen met een gebrek aan groene vingers![]()
Nee ..maar eerlijk is eerlijk : het is gewoon leuk om je eigen planten te kweken , vond ik met pepers ook erg leuk maar dit is nog leuker
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dat geloof ik!quote:Op woensdag 1 april 2020 15:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja maarw ja maarw
intratuin is geen growshop![]()
In die plagron zit gewoon alles al mooi door elkaar gemixt![]()
Dus ideaal voor de ultieme mensen met een gebrek aan groene vingers![]()
Nee ..maar eerlijk is eerlijk : het is gewoon leuk om je eigen planten te kweken , vond ik met pepers ook erg leuk maar dit is nog leuker
Ik heb ook ooit Pepers gekweekt in de tuin!
Dat ga ik sowieso weer doen, had zelf een kweekkastje gemaakt.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Pepers kweken is tof !!quote:Op woensdag 1 april 2020 15:58 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Dat geloof ik!
Ik heb ook ooit Pepers gekweekt in de tuin!
Dat ga ik sowieso weer doen, had zelf een kweekkastje gemaakt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja, het scheelt ook dat ik zelf héél erg van pittig eten hou, en ook zelf sambal maak.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Dat wil ik ook nog een keer makenquote:Op woensdag 1 april 2020 16:02 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ja, het scheelt ook dat ik zelf héél erg van pittig eten hou, en ook zelf sambal maak.![]()
Ik heb wel een hele zooi pepers ingemaakt ...in dit geval jalapeño pepers , maar ik heb ook een hoop andere soorten gekweekt . Hou ook van pittig , maar de madame Jeanettes zijn me dan wel weer iets too much
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Oh ik heb uiteindelijk sambal gemaakt van de Bhut Jolokia.quote:Op woensdag 1 april 2020 16:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat wil ik ook nog een keer maken![]()
Ik heb wel een hele zooi pepers ingemaakt ...in dit geval jalapeño pepers , maar ik heb ook een hoop andere soorten gekweekt . Hou ook van pittig , maar de madame Jeanettes zijn me dan wel weer iets too much
Dat was wel de limit voor mij zegmaar, was toen ook de heetste die ik kon kopen.
Zo lekker, maar wat heb ik gezweet zeg.Uhu, dat zou technisch gezien kunnen jaquote:Op woensdag 1 april 2020 16:05 schreef puzziepie het volgende:
Je kan zo'n pot autoflowers ook binnen kweken trouwens
Mocht ik ooit weer alleen wonen gaat dat ook zeker gebeuren.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Is die nog heter dan madame Jeanettes?quote:Op woensdag 1 april 2020 16:07 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Oh ik heb uiteindelijk sambal gemaakt van de Bhut Jolokia.
Dat was wel de limit voor mij zegmaar, was toen ook de heetste die ik kon kopen.
Zo lekker, maar wat heb ik gezweet zeg.
[..]
Uhu, dat zou technisch gezien kunnen ja
Mocht ik ooit weer alleen wonen gaat dat ook zeker gebeuren.![]()
Wow!! Respect!!
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Forum Opties Forumhop: Hop naar: