en het is zo'n mooie dagquote:
Die slide blijft mooi.quote:
Setje bestellen bij Pipoos/Bol.quote:
Owwwwwwwquote:Op woensdag 1 april 2020 14:02 schreef bitterbal het volgende:
8 MINUTEN GELEDEN
RIVM: 447 nieuwe patiënten in ziekenhuis, dodental stijgt met 134
Er zijn 447 nieuwe coronapatiënten opgenomen (geweest) in het ziekenhuis. Dat meldt het RIVM. Dat zijn minder nieuwe patiënten dan gisteren werd gemeld: toen ging het om 722 nieuwe patiënten. Het totaal aantal coronapatiënten dat in het ziekenhuis is opgenomen of opgenomen is geweest is 5159.
Het dodental als gevolg van het coronavirus is gestegen met 134, meldt het RIVM. Ook die toename is minder dan gisteren. De patiënten zijn niet allemaal in het afgelopen etmaal overleden, er zit een vertraging tussen de dag van overlijden en de dag dat het overlijden wordt gerapporteerd.
In totaal zijn nu, voor zover bekend, 1173 mensen in Nederland overleden aan de gevolgen van het coronavirus. Dat aantal ligt in werkelijkheid hoger, doordat alleen geteste patiënten worden meegerekend als ze overlijden aan de gevolgen van een besmetting.
Het aantal nieuw gemelde besmettingen is 1019. In totaal zijn er nu 13614 besmettingsgevallen bekend. Doordat lang niet iedereen getest wordt, ligt het werkelijke aantal besmettingen hoger.
sorry, het zonnetje schijnt, ik heb een hardstyle lijstje op spotify aangezet en ik ben nog blij met mijn oud ijzer vondst tijdens mijn lunchwandelingquote:
Pipoos heeft sowieso vanalles aan knutselspul.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weet niet of dat mijn ding is. Hebben ze nog meer op de site?
Grijs hier.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sorry, het zonnetje schijnt, ik heb een hardstyle lijstje op spotify aangezet en ik ben nog blij met mijn oud ijzer vondst tijdens mijn lunchwandeling
Idemquote:Op woensdag 1 april 2020 14:08 schreef bitterbal het volgende:
ja heb soms vandie momenten dat ik dit allemaal maar kut vind
Ja tis geen feestje.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:08 schreef bitterbal het volgende:
ja heb soms vandie momenten dat ik dit allemaal maar kut vind
het leven is geen ponykampquote:
Nee, het lijkt er soms wel op maar het is het niet.quote:
Uhuh.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:10 schreef Molo het volgende:
3300 doden in heel China voor de hele outbreak
Heeeeeel geloofwaardig
de rest is gewoon niet getest.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:10 schreef Molo het volgende:
3300 doden in heel China voor de hele outbreak
Heeeeeel geloofwaardig
Ik dacht ik zoek nog even op wat het getal daar eigenlijk was, uiteraard wetende dat het niet klopte maar dit had ik niet verwacht. Echt hoorquote:
Of wel, en gewoon de destructor ingedauwdquote:
Lekker van Unoxquote:Op woensdag 1 april 2020 14:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Of wel, en gewoon de destructor ingedauwd
Beetje creatief boekhouden. Niemand die het kan bewijzen in een compleet afgesloten gebied.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:15 schreef Molo het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe india er over een paar weken voor staat.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Preciesquote:Op woensdag 1 april 2020 14:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje creatief boekhouden. Niemand die het kan bewijzen in een compleet afgesloten gebied.
India is mogelijk zelfs te vies voor coronaquote:Op woensdag 1 april 2020 14:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe india er over een paar weken voor staat.
het hele concept van social distance is daar gebaseerd op 1,5cm ipv 1,5m
Chinezen zijn niet te vertrouwen wat dat betreft, die hebben het niet willen toegeven te falen in de genen zitten.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik dacht ik zoek nog even op wat het getal daar eigenlijk was, uiteraard wetende dat het niet klopte maar dit had ik niet verwacht. Echt hoor
Civet worstenquote:Op woensdag 1 april 2020 14:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vond het al verdacht dat ze ineens knakworsten met Chinese kruiden hadden
'dim sum'quote:Op woensdag 1 april 2020 14:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vond het al verdacht dat ze ineens knakworsten met Chinese kruiden hadden
Ik hoop het niet. Dat leggen ze dat weer op de marktquote:Op woensdag 1 april 2020 14:17 schreef bitterbal het volgende:
hoop dat ze worden overspoeld door een vleermuizenplaag
misschien dat mensen na deze crisis wel eens gaan nadenken bij alles wat ze in china kopenquote:Op woensdag 1 april 2020 14:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Precies
In zo'n debiela land kan alles joh
India heeft heet en vochtig klimaat als voordeel, houden virussen ook niet zo vanquote:Op woensdag 1 april 2020 14:17 schreef Molo het volgende:
[..]
India is mogelijk zelfs te vies voor corona
Dat is ook meteen de enige hoop eigenlijk daar
Wie zijn ze?quote:Op woensdag 1 april 2020 14:17 schreef bitterbal het volgende:
hoop dat ze worden overspoeld door een vleermuizenplaag
Yep, kloptquote:Op woensdag 1 april 2020 14:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Chinezen zijn niet te vertrouwen wat dat betreft, die hebben het niet willen toegeven te falen in de genen zitten.
Japanners idem dito, die hebben ook een behoorlijk laag getal voor zo'n dichtbevolkt land
Ik overwoog een broodje worst, maar nu...quote:
Mensen en denken in één zinquote:Op woensdag 1 april 2020 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien dat mensen na deze crisis wel eens gaan nadenken bij alles wat ze in china kopen
oh ja.quote:
Dikkere druppelvorming die dus minder ver kan reiken bij niezen enzoquote:Op woensdag 1 april 2020 14:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
India heeft heet en vochtig klimaat als voordeel, houden virussen ook niet zo van
Kip op de BBQquote:
Daar kan ik echt niet naar luisteren.VRESELIJKquote:
Pulled porkquote:Op woensdag 1 april 2020 14:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Kip op de BBQ
En daarna gaat er een big ass stuk procureur op voor pulled pork voor morgen
De posts van afgelopen paar dagen verklaren je vorige username.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Kip op de BBQ
En daarna gaat er een big ass stuk procureur op voor pulled pork voor morgen
Spekkie1224?quote:Op woensdag 1 april 2020 14:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De posts van afgelopen paar dagen verklaren je vorige username.
En Bløf?quote:Op woensdag 1 april 2020 14:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar kan ik echt niet naar luisteren.VRESELIJK
Zelfde geldt voor Coldplay..
Was goddelijkquote:Op woensdag 1 april 2020 14:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De posts van afgelopen paar dagen verklaren je vorige username.
Ze hebben een paar nummers die ik aardig vind, maar het gaat me snel irriteren. Coldplay vind ik ook niksquote:Op woensdag 1 april 2020 14:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar kan ik echt niet naar luisteren.VRESELIJK
Zelfde geldt voor Coldplay..
die van mij zijn allemaal binnen gekomenquote:
Dat maakt niet uit. Zonder HIV zou Mercury misschien niet zo;n grote legende zijn geweest dan dat hij nu is..quote:
'Ik heb een kuch, een corooooona kuch'quote:
Om eerlijk te zijn, weet ik niet eens wat m'n laatste Ali-bestelling was. Ik denk een custom diamond painting ofzo.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die van mij zijn allemaal binnen gekomen
Wel een pijpbekkie die Fredquote:Op woensdag 1 april 2020 14:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Zonder HIV zou Mercury misschien niet zo;n grote legende zijn geweest dan dat hij nu is..
Dankzij de onzinteksten zijn het nog voor te stellen liedjes ook.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:24 schreef Molo het volgende:
[..]
'Ik heb een kuch, een corooooona kuch'
'heb jij ook zo'n nare kuch?'
'begin mijn longen nu ook te voelen.....'
een zonnebril voor 1/10 van de prijsquote:Op woensdag 1 april 2020 14:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, weet ik niet eens wat m'n laatste Ali-bestelling was. Ik denk een custom diamond painting ofzo.
Laptoptas hierquote:Op woensdag 1 april 2020 14:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, weet ik niet eens wat m'n laatste Ali-bestelling was. Ik denk een custom diamond painting ofzo.
Die ook ja, Al zing ik wel gewoon mee met Aan de Kust en ja zelfs met Lief uit Londen..quote:
die droogkloot heeft best een leuke vrouwquote:
Ik ben er vooral te ongeduldig voor.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een zonnebril voor 1/10 van de prijs
een zadelpen voor 1/5 van de prijs en een zadel voor 1/3 van de prijs
i'm part of the problem
normaal kan ik daar ook echt niet op wachten, amar dit waren dingen die ik niet echt nodig had en waar ik dan ook niet veel aan wilde uitgeven.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben er vooral te ongeduldig voor.En een hoop dingen die ik er eventueel zou kopen, koop ik liever lokaal, want dingen om de hoek kunnen halen is prettig.
Verder koop ik vooral kleding en cosmetica online en dat weiger ik van Ali te halen. Net als elektronica.
quote:
Nogal ja.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die droogkloot heeft best een leuke vrouw
Idem hierquote:Op woensdag 1 april 2020 14:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben er vooral te ongeduldig voor.En een hoop dingen die ik er eventueel zou kopen, koop ik liever lokaal, want dingen om de hoek kunnen halen is prettig.
Verder koop ik vooral kleding en cosmetica online en dat weiger ik van Ali te halen. Net als elektronica.
sinds dat ze vorige week bij Dumpert tv zaten heb ik alle afleveringen van corona tv wel gekekenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Dé muis
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op woensdag 1 april 2020 14:31 schreef Molo het volgende:
Laptoptas, met een Miepje die mijn thuiswerken saboteertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Dé muis![]()
![]()
Laptoptas, met een Miepje die mijn thuiswerken saboteertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Dé muis![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
ik heb geen teddybeerquote:Op woensdag 1 april 2020 14:46 schreef UitStraling het volgende:
Hier heeft een of andere communicatietrien zonder vitale baan bedacht dat we vanavond allemaal op de webcam onze teddybeer mogen laten zien, ok sterf ANWB snol
Wat?quote:Op woensdag 1 april 2020 14:46 schreef UitStraling het volgende:
Hier heeft een of andere communicatietrien zonder vitale baan bedacht dat we vanavond allemaal op de webcam onze teddybeer mogen laten zien, ok sterf ANWB snol
![]()
Moest wel zoiets zijn ipv een echt levend huisdier.![]()
![]()
BTW Net is hier nieuwe kleding afgegevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles met korte mouwen"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Komt natuurlijk door die beren speurtocht rage..quote:Op woensdag 1 april 2020 14:46 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op woensdag 1 april 2020 14:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
Moest wel zoiets zijn ipv een echt levend huisdier.![]()
![]()
BTW Net is hier nieuwe kleding afgegevenik moet ook nieuwe kleding hebben. binnenkort maar even een afspraak maken voor een half uurtje personal shoppingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles met korte mouwen
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ik heb het gewoon online besteld. Had nog verjaardagskorting....quote:Op woensdag 1 april 2020 14:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moet ook nieuwe kleding hebben. binnenkort maar even een afspraak maken voor een half uurtje personal shopping
Je bedoeld in een winkel met een medewerker?quote:Op woensdag 1 april 2020 14:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moet ook nieuwe kleding hebben. binnenkort maar even een afspraak maken voor een half uurtje personal shopping
Well Miss Blair, I can show you my teddybear but please show yours first, a thank you madam.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat?
Dat soort ideeën hoor ik hier ook voorbij komen. Ik negeer het en doe er zeker niet aan mee.
ik bestel kleren niet graag online. Ik wil alles graag passenquote:Op woensdag 1 april 2020 14:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon online besteld. Had nog verjaardagskorting....
ja, veel kledingwinkels zijn hier dicht, maar ze bezorgen wel of je kunt een afspraak maken dat ze voor je de winkel open maken.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je bedoeld in een winkel met een medewerker?
Snap ik. Ik weet meestal wel,wel welke maat ik nodig heb en of het me staat of niet..quote:Op woensdag 1 april 2020 14:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik bestel kleren niet graag online. Ik wil alles graag passen
maar vraag je dan ook advies aan de verkoopster?quote:Op woensdag 1 april 2020 14:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, veel kledingwinkels zijn hier dicht, maar ze bezorgen wel of je kunt een afspraak maken dat ze voor je de winkel open maken.
soms wel. ligt er aan wie het is.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar vraag je dan ook advies aan de verkoopster?
jaquote:
dat laatste is wel vetquote:Op woensdag 1 april 2020 14:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja
bij 1 winkel waar ik graag kom weet ik zelf altijd wel wat leuks te vinden maar weet ik dat de smaak van de verkoper niet echt die van mij is. Bij een andere kan ik bijna letterlijk tegen de verkoopster zeggen: pak jij maar wat, dan is het goed.
ja, best handig. alleen als ik de hun collectie voor dit voorjaar op facebook zie langs komen heb ik er weinig hoop in voor dit momentquote:
ik kan het niet lezenquote:
Hazmatpakken?quote:Op woensdag 1 april 2020 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, best handig. alleen als ik de hun collectie voor dit voorjaar op facebook zie langs komen heb ik er weinig hoop in voor dit moment
was het maar zo'n feest.quote:
geen ideequote:Op woensdag 1 april 2020 15:00 schreef gianni61 het volgende:
is de rondborstige dame in het midden ook 1 van de zzp'ers?
Spuit 11quote:Op woensdag 1 april 2020 14:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dankzij dze mooie vrouwen hoef ik hem niet in mijn wijf te dauwen
Wat ordinair.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Dankzij deze mooie vrouwen hoef ik 'm niet in mijn wijf te douwen.
moet wel altijd lachen als ik geleenstraat hoor.quote:Op woensdag 1 april 2020 15:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geen ideemisschien wel eigenaar van paar ramen
nou ja geleen is ook pauperstraatquote:Op woensdag 1 april 2020 15:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet wel altijd lachen als ik geleenstraat hoor.
Want hier is Geleen gewoon een pauperstad.
quote:Op woensdag 1 april 2020 14:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dankzij dze mooie vrouwen hoef ik hem niet in mijn wijf te dauwen
Prostituees werken nog gewoon door.quote:Op woensdag 1 april 2020 15:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel pakkend. En die vrouw kun je ook huren als springkussen.
sommige wel jaquote:Op woensdag 1 april 2020 15:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prostituees werken nog gewoon door.
Zonder de onderkant kun je niet klimmen idd.quote:
ik denk serieus dat het voor de meeste vrouwen het een stuk veiliger maakt als men toegang heeft tot dit soort stratenquote:Op woensdag 1 april 2020 15:04 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Zonder de onderkant kun je niet klimmen idd.
Ik ga ook maar weer een nieuw kopje zetten en weer een beetje verder met tekenen. Zit er eindelijk weer lekker in...quote:Op woensdag 1 april 2020 15:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Werk is wel gedaan voor vandaag.
Tijd voor koffie
Leuk, Bos!quote:Op woensdag 1 april 2020 15:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga ook maar weer een nieuw kopje zetten en weer een beetje verder met tekenen. Zit er eindelijk weer lekker in...
Dus die prostituees offeren zich op voor normale gezonde vrouwen?quote:Op woensdag 1 april 2020 15:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik denk serieus dat het voor de meeste vrouwen het een stuk veiliger maakt als men toegang heeft tot dit soort straten
nou mannen die enigssinds gefrustreerd zijn kunnen dus hun stoom ergens afblazen:Pquote:Op woensdag 1 april 2020 15:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dus die prostituees offeren zich op voor normale gezonde vrouwen?
Moet er niet aan denkenquote:Op woensdag 1 april 2020 15:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou mannen die enigssinds gefrustreerd zijn kunnen dus hun stoom ergens afblazen:P
Alsof mannen wild en woest worden als er niets te wippen valt.quote:Op woensdag 1 april 2020 15:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou mannen die enigssinds gefrustreerd zijn kunnen dus hun stoom ergens afblazen:P
Dan word je FOK!kerquote:Op woensdag 1 april 2020 15:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof mannen wild en woest worden als er niets te wippen valt.
daar kun je beter de sportschool weer voor open gooienquote:Op woensdag 1 april 2020 15:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou sommige helaas wel. geloof dat er ook onderzoek naar is gedaanquote:Op woensdag 1 april 2020 15:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof mannen wild en woest worden als er niets te wippen valt.
het schijnen er dus best heel veel te zijnquote:Op woensdag 1 april 2020 15:10 schreef UitStraling het volgende:
Denk eerder dat mannen die langs prostituees gaan sowieso niet helemaal 100 procent in orde zijn.
Begin je nu weer over die grote ballen?quote:Op woensdag 1 april 2020 15:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou sommige helaas wel. geloof dat er ook onderzoek naar is gedaan
nee maar daar had ik wel gelijkquote:Op woensdag 1 april 2020 15:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Begin je nu weer over die grote ballen?
Oké, binnen zitten heeft effect op het humeur van Bitterballen.quote:Op woensdag 1 april 2020 15:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat we dat wel duidelijk hebben
ja ik ga maar even mijn ogen sluitenquote:Op woensdag 1 april 2020 15:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oké, binnen zitten heeft effect op het humeur van Bitterballen.
*Noteert.
quote:Op woensdag 1 april 2020 15:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik ga maar even mijn ogen sluiten
Ik denk dat jij niet doorhebt hoeveel het daadwerkelijk plaatsvind.quote:Op woensdag 1 april 2020 15:10 schreef UitStraling het volgende:
Denk eerder dat mannen die langs prostituees gaan sowieso niet helemaal 100 procent in orde zijn.
Ver van mijn bedquote:Op woensdag 1 april 2020 15:19 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik denk dat jij niet doorhebt hoeveel het daadwerkelijk plaatsvind.
waarom?quote:Op woensdag 1 april 2020 15:10 schreef UitStraling het volgende:
Niet eens onwaar.quote:
gekomenquote:
knuffelbeerquote:
Hoiquote:
het werkt wel blijkbaarquote:Op woensdag 1 april 2020 15:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi![]()
Wat loop je mij te taggen zo midden op de dag
Whehehequote:
die achterlijke irritante tyfus buurmanquote:Op woensdag 1 april 2020 15:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Slaap lekker, Bal!
Ik zou ook wel zin in een tukje hebben
en die dacht je hier te vinden?quote:Op woensdag 1 april 2020 15:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Whehehe
Ik kwam even langszeilen omdat degene die ik probeerde te bellen niet opnam![]()
Godverquote:
Vertelquote:Op woensdag 1 april 2020 15:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die achterlijke irritante tyfus buurman![]()
![]()
![]()
![]()
Is het weer zover?quote:Op woensdag 1 april 2020 15:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
dat is die klusser?quote:Op woensdag 1 april 2020 15:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Oordopjes?quote:Op woensdag 1 april 2020 15:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kan wel janken. serieus. kan niet aa die man ontsnappen
O, kut is datquote:Op woensdag 1 april 2020 15:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
komt er dwars doorheen![]()
ga wel even op funda kijken
Hoe dan?quote:
hij was boven mijn hoofd zijn stappen aan het behalen voor de dag. begrijp sowieso niet waarom je de hele dag in je huis moet lopen. en toen dacht ik dat die weg was kwam die met de stofzuigerquote:Op woensdag 1 april 2020 15:57 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Hoe dan?
Ik had in ons appartement een bovenbuurman met een drumstel, die vent kon ik ook wel kapotrijden als ik hem voor de auto kreeg zegvoor herrieburen.
ik wist dit niet. Toen ik hier kwam wonen hoorde ik ze boven mij niet. toen heeft de eigenaar een keer iets met de vloer gedaan en sindsdien is het raakquote:Op woensdag 1 april 2020 15:58 schreef FranticDJ het volgende:
precies de reden dat je mij nooit in een flat gaat vinden
ai ai ai...quote:Op woensdag 1 april 2020 15:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij was boven mijn hoofd zijn stappen aan het behalen voor de dag. begrijp sowieso niet waarom je de hele dag in je huis moet lopen. en toen dacht ik dat die weg was kwam die met de stofzuiger
Ik ga nooit meer in een appartement wonen, dan nog liever op straat.quote:Op woensdag 1 april 2020 15:58 schreef FranticDJ het volgende:
Er al op aangesproken/gecheckt of z'n vloer wel aan geluidseisen voldoet?quote:Op woensdag 1 april 2020 15:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik wist dit niet. Toen ik hier kwam wonen hoorde ik ze boven mij niet. toen heeft de eigenaar een keer iets met de vloer gedaan en sindsdien is het raak
ja de eigenaar meent dat er een goede ondervloer ligt. ligt er niet. hebben de vorige bewoners ook toegegeven en er staat niets in het regelement dus kan niets doen.quote:Op woensdag 1 april 2020 16:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er al op aangesproken/gecheckt of z'n vloer wel aan geluidseisen voldoet?
quote:
quote:Op woensdag 1 april 2020 16:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja de eigenaar meent dat er een goede ondervloer ligt. ligt er niet. hebben de vorige bewoners ook toegegeven en er staat niets in het regelement dus kan niets doen.
ja behalve de buurman vermoorden
Nee.quote:
Rijdende Rechter.quote:Op woensdag 1 april 2020 16:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja de eigenaar meent dat er een goede ondervloer ligt. ligt er niet. hebben de vorige bewoners ook toegegeven en er staat niets in het regelement dus kan niets doen.
ja behalve de buurman vermoorden
Moderne apartementen nergens last van al is een drumstel wel wat extreem.quote:Op woensdag 1 april 2020 15:58 schreef FranticDJ het volgende:
Duhquote:
Haha dit is wel waar ja.quote:Op woensdag 1 april 2020 16:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das alleen leuk als je er zelf niet in zit
Ik zie het probleem niet?quote:Op woensdag 1 april 2020 16:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das alleen leuk als je er zelf niet in zit
Kan. Ik heb er niks mee.quote:Op woensdag 1 april 2020 16:04 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Moderne apartementen nergens last van al is een drumstel wel wat extreem.
+1quote:Op woensdag 1 april 2020 16:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Geloof dat ik wel klaar ben voor vandaag
Ik ook, zo maar eens afsluiten.quote:Op woensdag 1 april 2020 16:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Geloof dat ik wel klaar ben voor vandaag
Eigenaar uitnodigen, bovenbuur normaal laten lopen en bij eigenaar aan het verstand peuteren dat het je woongenot aantast?quote:
het interesseert hem niet. het duurde al hele tijd voordat die uberhaubt reageerde. is ook nooit op een vve vergadering geweest en de buitenkant rot ook weg. daarnaast word ook particulier verhuurd. zelfde vehaal. die eigenaresse heb ik 1 keer in de 10 jaar gezien op een vergadering.quote:Op woensdag 1 april 2020 16:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eigenaar uitnodigen, bovenbuur normaal laten lopen en bij eigenaar aan het verstand peuteren dat het je woongenot aantast?
pfffquote:Op woensdag 1 april 2020 16:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het interesseert hem niet. het duurde al hele tijd voordat die uberhaubt reageerde. is ook nooit op een vve vergadering geweest en de buitenkant rot ook weg. daarnaast word ook particulier verhuurd. zelfde vehaal. die eigenaresse heb ik 1 keer in de 10 jaar gezien op een vergadering.
ik huur niet van hem.quote:Op woensdag 1 april 2020 16:18 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
pfff
Als je stopt met betalen zal hij wel komen luisteren hoor.
ja. dacht ook al touwtje op de trap spannen zodat hij zijn nek breektquote:Op woensdag 1 april 2020 16:20 schreef UitStraling het volgende:
Gifslang in zijn brievenbus een optie?
quote:Op woensdag 1 april 2020 16:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja. dacht ook al touwtje op de trap spannen zodat hij zijn nek breekt
[..]
Plafond isoleren dan maar. Of de VVE activeren.quote:Op woensdag 1 april 2020 16:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het interesseert hem niet. het duurde al hele tijd voordat die uberhaubt reageerde. is ook nooit op een vve vergadering geweest en de buitenkant rot ook weg. daarnaast word ook particulier verhuurd. zelfde vehaal. die eigenaresse heb ik 1 keer in de 10 jaar gezien op een vergadering.
[..]
om het regelement aan te passen wilde ze ook niet aan meewerkenquote:Op woensdag 1 april 2020 16:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Plafond isoleren dan maar. Of de VVE activeren.
Hier ook. Van boven hoor ik echt nooit iets. En van links en rechts eigenlijk ook niet. Alleen van 1 buurman hoor ik, als ik op de gang buiten mijn appartement sta, muziek, maar daar heb ik dan helemaal geen last van, ookal is het soms Sinterklaas of kerstmuziek,quote:
Een bedrag opzij zetten voor onderhoud is verplicht, lees ik. Dat zou wellicht al schelen wat het rotten betreft.quote:Op woensdag 1 april 2020 16:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
om het regelement aan te passen wilde ze ook niet aan meewerken
Dus google nu naar verlaagde plafonds
Account op een pornosite aangemaakt?quote:Op woensdag 1 april 2020 16:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Echt, fucking scammers. DE HELE FUCKING DAG AL.
Nu weer een "rabobank"sms.
LAAT ME MET RUUUUUUUUST.
Niet eens.quote:Op woensdag 1 april 2020 16:29 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Account op een pornosite aangemaakt?
Heb jij ook zo'n chique plafond?quote:Op woensdag 1 april 2020 16:35 schreef bitterbal het volgende:
ik heb een offerte aangevraagd
deze ziet er wel betrouwbaar uit
https://www.wesselinkisolatie.nl/projecten/copernicusstraat/
ja nou sort of maar de vorige eigenaren hebben dat geheel vakkundig weten te verstoppen met een zeer lelijke creatiequote:Op woensdag 1 april 2020 16:36 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n chique plafond?
Jeetjequote:Op woensdag 1 april 2020 16:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou sort of maar de vorige eigenaren hebben dat geheel vakkundig weten te verstoppen met een zeer lelijke creatie
[ afbeelding ]
jeps.:Dquote:
Nee idd, sommige mensenquote:Op woensdag 1 april 2020 16:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jeps.:D
en toen ik hier kwam wonen was dat ding nog grijs ook. Begrijp hem niet. hij sluit niet aan op de muren en de plafond versiering is weg :p
Ja nu echo'd het meer of wat?quote:
nopes. en de gedachte van al die spinnen die er wonenquote:Op woensdag 1 april 2020 16:43 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ja nu echo'd het meer of wat?
Schiet natuurlijk niet op als hij aan de zijkanten open is.
En rattenquote:Op woensdag 1 april 2020 16:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nopes. en de gedachte van al die spinnen die er wonen
geen ideequote:
quote:Op woensdag 1 april 2020 16:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vind ik dan weer net wat minder erg
Je zal hier naast wakker wordenquote:
Wanneer en waarom heb je dit huis gekocht?quote:Op woensdag 1 april 2020 16:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou sort of maar de vorige eigenaren hebben dat geheel vakkundig weten te verstoppen met een zeer lelijke creatie
[ afbeelding ]
2008. Ik heb hem niet zelf uitgekozen. Mijn vader heeft dit gevonden en gekocht.quote:Op woensdag 1 april 2020 17:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Wanneer en waarom heb je dit huis gekocht?
Heb je wel beetje onderhoud gepleegd in de tussentijd? Want is wel nodig zo te zienquote:Op woensdag 1 april 2020 17:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
2008. Ik heb hem niet zelf uitgekozen. Mijn vader heeft dit gevonden en gekocht.
bij het ingaan van de straat zei ik nee![]()
Binnenkomst dacht ik meh maar toen zag ik het balkon en was het liefde op het eerste gezicht![]()
hmm nee eigenlijk niet. Dat plafond hebben we proberen vast te maken maar laat weer los. Dus dat moet er ook uit. en dan kan een nieuw laagje verf geen kwaad. en natuurlijk een nieuwe badkamerquote:Op woensdag 1 april 2020 17:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb je wel beetje onderhoud gepleegd in de tussentijd? Want is wel nodig zo te zien
Beetje tomatensoep tegen de muur aan gegooid, met lege colaflessen gestuiterd en met de stoomreiniger rondgedanst denk ik.quote:Op woensdag 1 april 2020 17:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb je wel beetje onderhoud gepleegd in de tussentijd? Want is wel nodig zo te zien
nou ja de stoomreiniger is nog recentquote:Op woensdag 1 april 2020 17:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje tomatensoep tegen de muur aan gegooid, met lege colaflessen gestuiterd en met de stoomreiniger rondgedanst denk ik.
Ik zou de hele zut eruit laten trekken als ik jou was. Kun je ook isoleren en alles strak makenquote:Op woensdag 1 april 2020 17:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm nee eigenlijk niet. Dat plafond hebben we proberen vast te maken maar laat weer los. Dus dat moet er ook uit. en dan kan een nieuw laagje verf geen kwaad. en natuurlijk een nieuwe badkamer
Cola overal dit datquote:Op woensdag 1 april 2020 17:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje tomatensoep tegen de muur aan gegooid, met lege colaflessen gestuiterd en met de stoomreiniger rondgedanst denk ik.
ja het is ook zo lelijkquote:Op woensdag 1 april 2020 17:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zou de hele zut eruit laten trekken als ik jou was. Kun je ook isoleren en alles strak maken
Dit is echt een jaren 70 oplossing zo
Zoek een handige vent en pijp die wat vaker dan je eigenlijk wilquote:Op woensdag 1 april 2020 17:17 schreef bitterbal het volgende:
en dan heb ik nog 2 open haarden die ik ook dicht wil laten maken.
Serieus, twee haarden?quote:Op woensdag 1 april 2020 17:17 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op woensdag 1 april 2020 17:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Zoek een handige vent en pijp die wat vaker dan je eigenlijk wil
Scheelt je een hoop geld
Zit daar nog een rookkanaal boven?quote:
dat kanaal moet er wel zitten maar ik heb ze nooit aangehad. Maar denk dat er ook veel geluid door komt dus daarom wil ik ze ook dichtquote:Op woensdag 1 april 2020 17:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit daar nog een rookkanaal boven?
Anders zou ik het straktrekken met een verzonken gashaard en een glasplaat ervoor, super juist.
Picsquote:Op woensdag 1 april 2020 17:17 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op woensdag 1 april 2020 17:23 schreef Karzai het volgende:
Ja moet wel opgeknapt worden, even een plannetje maken.
.
Drie weekkies bij je stiefmonster hokken en dan is alles klaar
Ja of er woont een theraphosa le blondi in.quote:Op woensdag 1 april 2020 17:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat kanaal moet er wel zitten maar ik heb ze nooit aangehad. Maar denk dat er ook veel geluid door komt dus daarom wil ik ze ook dicht
Die gele kleur doet me aan werken in de thuiszorg denkenquote:
een wat?quote:Op woensdag 1 april 2020 17:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of er woont een theraphosa le blondi in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |