en het is zo'n mooie dagquote:
Die slide blijft mooi.quote:
Setje bestellen bij Pipoos/Bol.quote:
Owwwwwwwquote:Op woensdag 1 april 2020 14:02 schreef bitterbal het volgende:
8 MINUTEN GELEDEN
RIVM: 447 nieuwe patiënten in ziekenhuis, dodental stijgt met 134
Er zijn 447 nieuwe coronapatiënten opgenomen (geweest) in het ziekenhuis. Dat meldt het RIVM. Dat zijn minder nieuwe patiënten dan gisteren werd gemeld: toen ging het om 722 nieuwe patiënten. Het totaal aantal coronapatiënten dat in het ziekenhuis is opgenomen of opgenomen is geweest is 5159.
Het dodental als gevolg van het coronavirus is gestegen met 134, meldt het RIVM. Ook die toename is minder dan gisteren. De patiënten zijn niet allemaal in het afgelopen etmaal overleden, er zit een vertraging tussen de dag van overlijden en de dag dat het overlijden wordt gerapporteerd.
In totaal zijn nu, voor zover bekend, 1173 mensen in Nederland overleden aan de gevolgen van het coronavirus. Dat aantal ligt in werkelijkheid hoger, doordat alleen geteste patiënten worden meegerekend als ze overlijden aan de gevolgen van een besmetting.
Het aantal nieuw gemelde besmettingen is 1019. In totaal zijn er nu 13614 besmettingsgevallen bekend. Doordat lang niet iedereen getest wordt, ligt het werkelijke aantal besmettingen hoger.
sorry, het zonnetje schijnt, ik heb een hardstyle lijstje op spotify aangezet en ik ben nog blij met mijn oud ijzer vondst tijdens mijn lunchwandelingquote:
Pipoos heeft sowieso vanalles aan knutselspul.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weet niet of dat mijn ding is. Hebben ze nog meer op de site?
Grijs hier.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sorry, het zonnetje schijnt, ik heb een hardstyle lijstje op spotify aangezet en ik ben nog blij met mijn oud ijzer vondst tijdens mijn lunchwandeling
Idemquote:Op woensdag 1 april 2020 14:08 schreef bitterbal het volgende:
ja heb soms vandie momenten dat ik dit allemaal maar kut vind
Ja tis geen feestje.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:08 schreef bitterbal het volgende:
ja heb soms vandie momenten dat ik dit allemaal maar kut vind
het leven is geen ponykampquote:
Nee, het lijkt er soms wel op maar het is het niet.quote:
Uhuh.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:10 schreef Molo het volgende:
3300 doden in heel China voor de hele outbreak
Heeeeeel geloofwaardig
de rest is gewoon niet getest.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:10 schreef Molo het volgende:
3300 doden in heel China voor de hele outbreak
Heeeeeel geloofwaardig
Ik dacht ik zoek nog even op wat het getal daar eigenlijk was, uiteraard wetende dat het niet klopte maar dit had ik niet verwacht. Echt hoorquote:
Of wel, en gewoon de destructor ingedauwdquote:
Lekker van Unoxquote:Op woensdag 1 april 2020 14:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Of wel, en gewoon de destructor ingedauwd
Beetje creatief boekhouden. Niemand die het kan bewijzen in een compleet afgesloten gebied.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:15 schreef Molo het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe india er over een paar weken voor staat.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Preciesquote:Op woensdag 1 april 2020 14:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje creatief boekhouden. Niemand die het kan bewijzen in een compleet afgesloten gebied.
India is mogelijk zelfs te vies voor coronaquote:Op woensdag 1 april 2020 14:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe india er over een paar weken voor staat.
het hele concept van social distance is daar gebaseerd op 1,5cm ipv 1,5m
Chinezen zijn niet te vertrouwen wat dat betreft, die hebben het niet willen toegeven te falen in de genen zitten.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik dacht ik zoek nog even op wat het getal daar eigenlijk was, uiteraard wetende dat het niet klopte maar dit had ik niet verwacht. Echt hoor
Civet worstenquote:Op woensdag 1 april 2020 14:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vond het al verdacht dat ze ineens knakworsten met Chinese kruiden hadden
'dim sum'quote:Op woensdag 1 april 2020 14:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vond het al verdacht dat ze ineens knakworsten met Chinese kruiden hadden
Ik hoop het niet. Dat leggen ze dat weer op de marktquote:Op woensdag 1 april 2020 14:17 schreef bitterbal het volgende:
hoop dat ze worden overspoeld door een vleermuizenplaag
misschien dat mensen na deze crisis wel eens gaan nadenken bij alles wat ze in china kopenquote:Op woensdag 1 april 2020 14:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Precies
In zo'n debiela land kan alles joh
India heeft heet en vochtig klimaat als voordeel, houden virussen ook niet zo vanquote:Op woensdag 1 april 2020 14:17 schreef Molo het volgende:
[..]
India is mogelijk zelfs te vies voor corona
Dat is ook meteen de enige hoop eigenlijk daar
Wie zijn ze?quote:Op woensdag 1 april 2020 14:17 schreef bitterbal het volgende:
hoop dat ze worden overspoeld door een vleermuizenplaag
Yep, kloptquote:Op woensdag 1 april 2020 14:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Chinezen zijn niet te vertrouwen wat dat betreft, die hebben het niet willen toegeven te falen in de genen zitten.
Japanners idem dito, die hebben ook een behoorlijk laag getal voor zo'n dichtbevolkt land
Ik overwoog een broodje worst, maar nu...quote:
Mensen en denken in één zinquote:Op woensdag 1 april 2020 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien dat mensen na deze crisis wel eens gaan nadenken bij alles wat ze in china kopen
oh ja.quote:
Dikkere druppelvorming die dus minder ver kan reiken bij niezen enzoquote:Op woensdag 1 april 2020 14:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
India heeft heet en vochtig klimaat als voordeel, houden virussen ook niet zo van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |