keer aftrekken kom je er wel bovenop.quote:
Ben geen koe.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:37 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
keer aftrekken kom je er wel bovenop.
Vooral op Jensen.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:37 schreef UitStraling het volgende:
Nu nog even wat nukes op Chinese steden en Robert Jensen en de mensheid 2.0 kan beginnen.
Eindelijk zeg je eens iets zinnigsquote:Op woensdag 1 april 2020 11:37 schreef UitStraling het volgende:
Nu nog even wat nukes op Chinese steden en Robert Jensen en de mensheid 2.0 kan beginnen.
welke?quote:
Sollyquote:
Waarom?quote:Op woensdag 1 april 2020 11:39 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Solly
Ben in een gemene bui vandaag
Dan gaan we dat regelen!quote:Op woensdag 1 april 2020 11:37 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon weer gezever op het werk.quote:
Oh ligt niet alles stilquote:Op woensdag 1 april 2020 11:40 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Gewoon weer gezever op het werk.
En heb honger
Die heb ik genoeg vermeden.quote:
quote:
Nee hier niet.quote:
Ja jij hebt het drukker dan ooitquote:Op woensdag 1 april 2020 11:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij mij gaat het werk gewoon door. Sort of...
quote:Op woensdag 1 april 2020 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die heb ik genoeg vermeden.
Net als dat Efteling-liedje waar iedereen over jammert dat het in hun hoofd blijft hangen.
quote:Op woensdag 1 april 2020 11:42 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Nee hier niet.
Mijn baas wilde toch een meeting doen. "gaan we wel gewoon uit elkaar zitten".
Gast sodemieter op.
Heb je nog water? Doet je telefoon het nog? Heb je nog internet? Stroom? Kun je nog pinnen? Werkt 112 nog? Is je supermarkt nog vol?quote:
Same. Ik zit nu in m'n trage kutklus, want de server waar ik op zit, is niet zo snel.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij mij gaat het werk gewoon door. Sort of...
Nou, nu valt het wel mee. Paniek is weer voorbij.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja jij hebt het drukker dan ooit
Mijn punt exact.quote:
PWA PAPA PWA PAPA PWA PA PAAAAAquote:Op woensdag 1 april 2020 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net als dat Efteling-liedje waar iedereen over jammert dat het in hun hoofd blijft hangen.
Nice.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, nu valt het wel mee. Paniek is weer voorbij.
Nog steeds niks.quote:
Ik daag je uit om na deze pandemie eens nuchter in die helse attractie een ritje te maken.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn punt exact.
Ik weet serieus niet hoe het deuntje gaat uit m'n hoofd.
Ja zitten hier in de brandhaard. Hier in het plaatselijke dorp waar het bedrijf gevestigd is stonden er 5 pagina's met rouwadvertenties in het krantje.quote:
Moet een goed boek worden.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:46 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ja zitten hier in de brandhaard. Hier in het plaatselijke dorp waar het bedrijf gevestigd is stonden er 5 pagina's met rouwadvertenties in het krantje.
Nog niet eens zo lang geleden gedaan. Met @TaMiekequote:Op woensdag 1 april 2020 11:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik daag je uit om na deze pandemie eens nuchter in die helse attractie een ritje te maken.
Leuk!!quote:Op woensdag 1 april 2020 11:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog niet eens zo lang geleden gedaan. Met @:tamieke
Jaaaa Carnaval Festivalquote:Op woensdag 1 april 2020 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik doe niet aan dat soort attracties, kotsmisselijk word ik daarvan.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik daag je uit om na deze pandemie eens nuchter in die helse attractie een ritje te maken.
HEMA ondergoedquote:Op woensdag 1 april 2020 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga zo de Hema financieel steunen.
Hij gaat niet over de kop hoorquote:Op woensdag 1 april 2020 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik doe niet aan dat soort attracties, kotsmisselijk word ik daarvan.
Oh ja, ik zie.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij gaat niet over de kop hoor
Monsieur Cannibale. Gaat ook niet over de kop trouwens.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, ik zie.Ik had om een of andere reden een soort van theekopjes in m'n hoofd ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |