abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192853141
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 22:34 schreef Adrian4 het volgende:

[..]

Vieve!!! Dat is lang geleden :D
Hoi ☺! Inderdaad! Wel een paar jaar denk ik! Wel nog blijven meelezen, ben niet zo’n goede meeschrijver : )
pi_192853162
Succes met de verhuizing Lemijn! Toch altijd een drukke tijd als je gaat verhuizen. Hopelijk gaat het allemaal vlot!

[ Bericht 1% gewijzigd door Vieve6 op 29-04-2020 07:48:53 (Zinsfoutje) ]
pi_192853321
Succes Lemijn! En veel geluk in jullie nieuwe huis O+

Hoi Vieve :W lang geleden inderdaad!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_192853593
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 18:21 schreef Lemijn het volgende:
Dank voor de verhuisreacties. Jacob is nu bij zijn vader, het basisplan is dat ik misschien een filmpje stuur en ze pas naar het nieuwe huis komen als ik niks meer hoef te doen morgenmiddag. We zullen zien. Het arme kind is nogal overstuur van alles, slaapt 's middags niet, valt soms eind van de middag in slaap, ligt sowieso tot 21 uur wakker en is heel lief maar ook niet te genieten.

Nu ga ik me maar gewoon instellen op nog een paar weken van dit soort ellende, dan kan het alleen maar meevallen ^O^ .
Veel succes, Lemijn. Verhuizen is ook behoorlijk ingrijpend. Hopelijk wordt Jacob weer snel de oude.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  woensdag 29 april 2020 @ 10:27:34 #280
73386 Fazz
onderweg
pi_192854978
Succes vandaag Lemijn!
pi_192855255
Succes Lemijn!
pi_192857343
Succes Lemijn!

Bij ons gaat het niet zo lekker. Banaan slaapt 's nachts slecht en zijn dutje is nooit meer langer dan 1,5 uur. De afgelopen twee dagen is zijn humeur ook verschrikkelijk. Het weer helpt ook niet mee natuurlijk. :{

En de hele dag door klinkt het "ik wil die!" en "ik wil dat niet!". ;(
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_192858031
Vieve :W

Lemijn, succes! ^O^

PKM, wat rottig. Hier is het nu redelijk weer en dat blijft vanmiddag zo. Bij jullie ook? Regenjas en laarzen aan en even het bos in/de hei op? Heb je daar een mogelijkheid voor? Even wat frisse lucht helpt hier altijd wel, misschien bij jullie ook. Sterkte :* .
pi_192858216
Toi toi toi @Lemijn! Ik duim dat het allemaal zo gladjes verloopt als maar kan en dat jullie je op je mooie, ruime nieuwe stek snel helemaal thuis voelen O+ :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_192858240
Knuffel voor Banaan en natuurlijk voor jou, PKM :*

Günther hier juist dolblij met regen, voor het eerst in weken weer eens plassen om in te stampen! En regengeur buiten O+

Actiefoto van daarnet:
pi_192858742
Ohhhh das vervelend PKM! Sterkte ermee! Hier wisselt het humeur van F ook nog al eens. Ze is meestal echt het zonnetje in huis, maar als ze iets wil kan ze ook heel veel drama tentoonstellen. Hopelijk is hij snel weer in zijn element :).

Hier doet F eigenlijk al geen middagdutje meer sinds afgelopen zomer. Soms nog wel eens bij KDV / oppasopa's en oma's, maar dan moest ze ook altijd rond 6u uit bed zijn. Net voor de 'lockdown' was ze ook bij de oppas gestopt met dutten, want anders ging ze 's avonds niet meer goed slapen. Nu slapen ze 's ochtends meestal uit dus dan is het ook niet echt nodig.

Hier is het gelukkig ook lekker weer vanmiddag. Net even in de tuin gewerkt en L en F zijn ook buiten aan het spelen.

Wat een mooie foto Minilot. Ziet er fijn uit zo in de bossen O+ .
pi_192858822
@Vieve6 'Bossen' klinkt wat indrukwekkender dan het is voor dit stukje groen van nog geen vijftig vierkante meter naast het plaatselijke winkelcentrum, maar het volstaat voor een ommetje :+

Hier om en om wel en geen dutje overdag. Bij wel een dutje 's avonds later naar bed en de volgende ochtend uitslapen en die dag dan geen dutje maar 's avonds vroeg naar bed en de volgende ochtend op tijd wakker, repeat, repeat.. Zal over twee weken wel weer iets anders gaan met de peuterspeelzaalochtenden..
pi_192860509
Banaan slaapt juist 's middags altijd heel snel, meestal in tien minuten. Maar in slaap blijven is lastig. 's Avonds duurt het vaak een uur ongeacht of hij vroeg of laat naar bed ging. Gelukkig deed hij straks wel een dut van 2,5 uur en is weer vrolijk.

@Vieve6 meestal heb ik hier ook een zonnetje in huis. Vanochtend was het vooral drama omdat hij niet met de koffiepot mocht spelen. En dat hij niet de kat mocht belagen met de plantenspuit. :x

Goede tip @Malteser , het was hier ook ineens weer mooi weer. Hij mocht lekker de speeltuin in met zijn grasmaaiertje. Hij vond het zelfs niet erg dat andere kindjes ermee speelden. O+

@minilot dat ziet er fijn uit! Wij zullen binnenkort ook weer eens het bos opzoeken. :)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_192862648
Met dit weer naar buiten vind ik echt heerlijk met de jongens. Snel tussen de buien door is het lekker rustig. En gisteren gewoon vol in de regen, plassen zoeken en stampen maar. Na afloop thuis een joggingbroek aan, Frozen en iets lekkers. Ideale middag wat mij betreft O+

Ik durf hier bijna niet te zeggen dat mijn kleuter gewoon weer middagdutjes doet een paar keer in de week :@ allebei maar een uurtje of max anderhalf, maar wel even O+ rust O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  woensdag 29 april 2020 @ 20:08:31 #290
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_192863642
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2020 19:24 schreef LeSage het volgende:

Ik durf hier bijna niet te zeggen dat mijn kleuter gewoon weer middagdutjes doet een paar keer in de week :@ allebei maar een uurtje of max anderhalf, maar wel even O+ rust O+
So it, het zal nodig zijn.
Mijn 6 jarige valt bij autoritten van meer dan 30 minuten soms nog gewoon in slaap.. :Z
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_192864788
Wat lekker LeSage! Vooral van genieten zo lang het duurt! Ik had er van de week één op bed voor een uurtje, dat was ook al heerlijk! Met zn tweeën kunnen ze vaak goed samen spelen, met drie is het snel mot.

Hoe is het gegaan Lemijn?
pi_192864936
Ik hou dus helemaal niet van buiten zijn met slecht/somber weer. :@
  woensdag 29 april 2020 @ 21:29:32 #293
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_192865008
Net een stuk gewandeld, heerlijk. Wel alleen want dan kan ik doorstappen hoe ik zelf wil, madame Miep moppert anders de hele weg

Ze gaat sinds vorige week naar de noodopvang en is de vrolijkheid zelve nu. Mijn hartslag ook weer stukje normaler, minder stress en meer slaap. Fan-tas-tisch. Dat doet ons allen goed _O_

Langzamerhand moeten we ons maar gaan voorbereiden op schoolgang, over twee maanden is het al zover :o
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_192865166
Hoe is het gegaan met verhuizen idd lemijn?

Ik kom moeilijk aangehaakt momenteel. De dagen vliegen voorbij met werk / peuter / verbouwing / zwangerschap / geen opvang. Thuis wonen / werken; op een ander adres slapen. Een peuter zonder ritme. Slapen wil ze niet, maar soms is ze toch te moe om de avond te halen en valt ze laat in de middag in slaap (kinderwagen/auto/fiets }:|) Waardoor ze ‘s avonds weer niet in slaap valt. Sowieso zijn de avonden weer als vanouds en slaapt ze niet meer alleen in. 9/10 keer pas samen met ons in bed en dan zijn we dus de hele avond met haar bezig.
Geen me-time / geen man-vrouw tijd, ik heb er even moeite mee.
Ik snap het allemaal wel, het is voor peuter ook wel heel veel anders op dit moment, maar ik trek dit niet lang meer. Ik hoop zo dat de twee dagen opvang vanaf 11 mei wat verbetering gaan brengen in dit alles. -O-
  woensdag 29 april 2020 @ 21:43:14 #295
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_192865242
Sterkte Nolita, dat klinkt ook wel heftig ;(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_192869019
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 21:38 schreef Nolita het volgende:
Hoe is het gegaan met verhuizen idd lemijn?

Ik kom moeilijk aangehaakt momenteel. De dagen vliegen voorbij met werk / peuter / verbouwing / zwangerschap / geen opvang. Thuis wonen / werken; op een ander adres slapen. Een peuter zonder ritme. Slapen wil ze niet, maar soms is ze toch te moe om de avond te halen en valt ze laat in de middag in slaap (kinderwagen/auto/fiets }:|) Waardoor ze ‘s avonds weer niet in slaap valt. Sowieso zijn de avonden weer als vanouds en slaapt ze niet meer alleen in. 9/10 keer pas samen met ons in bed en dan zijn we dus de hele avond met haar bezig.
Geen me-time / geen man-vrouw tijd, ik heb er even moeite mee.
Ik snap het allemaal wel, het is voor peuter ook wel heel veel anders op dit moment, maar ik trek dit niet lang meer. Ik hoop zo dat de twee dagen opvang vanaf 11 mei wat verbetering gaan brengen in dit alles. -O-
Oh, dit ken ik wel. Die stomme twijfel tijd van wel of geen dutje ‘s middags en dat wel dutje resulteert in geen slaap ‘s avonds en geen dutje zorgt voor omvallen (of in Kevins geval bloedchagrijnig worden) rond 17 uur.
Er gebeurt ook wel veel nu bij haar
Houd vol! Het wordt beter! :*

Kevin slaapt ‘s middags niet meer, omdat hij ‘s avonds niet meer ging slapen. Rond 17 uur is het nog wel even afzien over het algemeen

Maar goed, ik trek het ook ff slecht. Vannacht weer slecht geslapen door de temper tantrums van Kevin. 3 in totaal. Pfff.
21.30 de eerste en hij sliep weer rond 23 uur. 1.30 uur de volgende. Duurde ook lang. Toen kwam ie om 4 uur weer. Ik heb om 5.15 uur in bed gelegd en sindsdien slaap ik niet meer.

Ik heb vannacht wel een huisje geboekt voor volgende week in Limburg. De vakantie naar Denemarken die geboekt is, is geannuleerd en ik zag er een beetje tegenop om twee weken thuis te zitten. Nu dus in een huisje met bad, in de bossen en met gratis minigolf. Gewoon even niet thuis. Op vakantie slapen de heren altijd heel goed, hopelijk doorbreekt het iets...

[ Bericht 3% gewijzigd door Adrian4 op 30-04-2020 06:48:25 ]
  donderdag 30 april 2020 @ 10:05:22 #297
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_192870721
Goede actie @Adrian4, 's nachts een huisje boeken. Is die tijd toch nog een beetje nuttig. Aanpoten hoor, van die gebroken nachten. Doorbreken zou heel goed kunnen werken.

@Nolita, sterkte met alles. 11 mei gaat zeker helpen. Kun je voor die tijd niet ergens een uurtje voor jezelf claimen? Ik merk dat die tijd zo belangrijk is.

Ook wij gaan er eventjes op uit op 8 mei. Met camper O+ en privé sanitair op een camping. Verder heb ik ook volgende week even vrij genomen. Werkgever bleef daar maar op hameren: neem lekker verlof op, het is allemaal al zwaar genoeg. OK dan :P

@Lemijn, benieuwd hoe het vandaag met jullie gaat!
pi_192871180
We waren ergens in de vroege herfst halfslachtig een autoroadtrip door hetzij Roemenië, hetzij Ierland van plan maar we hebben het voornemen nu maar alvast laten varen zodat het tegen die tijd geen tegenvaller meer gaat zijn. Ik denk maar gewoon nergens heen en het vakantiegeld van dit jaar op de spaarrekening van Günther storten. Volgend jaar de hort weer op.

Sterkte @Nolita! Hier gaat -ie op dagen met late dutjes ook inderdaad laat naar bed (geregeld tegelijk met ons), maar dat zijn we wel gewend. Ik ga in elk geval niet een superslaperig kind aan het einde van de middag nog een paar uur wakker proberen te houden: als iemand dat bij mij zou doen zou ik daar ook niet vrolijk van worden 8-) Indien veel slaap: gewoon een dutje. Dan maar laat naar bed. Het schuift op den duur vanzelf wel door naar helemaal geen dutje meer. Maar goed, als straks de PSZ weer begint kan uitslapen niet meer op twee ochtenden, dus dat vergt wat aanpassing. Maar hoe dan ook: als het kind echt wil slapen, mag -ie slapen. En als -ie echt niet wil dan hoeft -ie niet.

@Lemijn Hoeeeeeee ging het? :*
  donderdag 30 april 2020 @ 10:55:00 #299
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_192871414
Zo'n 17:00 uur inkak-moment is hier ook weer terug van weggeweest.

Wij proberen dus wel echt tijdens dat inkak-moment te voorkomen dat Max in slaap valt. Normaal ben ik van de laat-maar-slapen-als-hij-dat-wil-aanpak, maar als gevolg daarvan spookt hij hele avonden en is er 's ochtends ook niks van te maken. Ofwel: uiteindelijk vaart hij er slecht bij. Als we even actief met hem gaan spelen, blijft hij wakker en kachelt hij lekker om 19:00 uur in = perfecte bedtijd ^O^

Wel echt grappig dat dat inkak-moment weer terug is. Dagen thuis met je ouders is misschien wel vermoeiender dan kdv? :D
pi_192871610
U. doet ‘s middags opeens weer slaapjes van 3-3,5 uur. Vind het totaal niet erg. :+
Mooi moment om zelf ook even te liggen.
Protège moi de mes désirs.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')