quote:
Op woensdag 29 april 2020 21:38 schreef Nolita het volgende:Hoe is het gegaan met verhuizen idd lemijn?
Ik kom moeilijk aangehaakt momenteel. De dagen vliegen voorbij met werk / peuter / verbouwing / zwangerschap / geen opvang. Thuis wonen / werken; op een ander adres slapen. Een peuter zonder ritme. Slapen wil ze niet, maar soms is ze toch te moe om de avond te halen en valt ze laat in de middag in slaap (kinderwagen/auto/fiets

) Waardoor ze ‘s avonds weer niet in slaap valt. Sowieso zijn de avonden weer als vanouds en slaapt ze niet meer alleen in. 9/10 keer pas samen met ons in bed en dan zijn we dus de hele avond met haar bezig.
Geen me-time / geen man-vrouw tijd, ik heb er even moeite mee.
Ik snap het allemaal wel, het is voor peuter ook wel heel veel anders op dit moment, maar ik trek dit niet lang meer. Ik hoop zo dat de twee dagen opvang vanaf 11 mei wat verbetering gaan brengen in dit alles.

Oh, dit ken ik wel. Die stomme twijfel tijd van wel of geen dutje ‘s middags en dat wel dutje resulteert in geen slaap ‘s avonds en geen dutje zorgt voor omvallen (of in Kevins geval bloedchagrijnig worden) rond 17 uur.
Er gebeurt ook wel veel nu bij haar
Houd vol! Het wordt beter!
Kevin slaapt ‘s middags niet meer, omdat hij ‘s avonds niet meer ging slapen. Rond 17 uur is het nog wel even afzien over het algemeen
Maar goed, ik trek het ook ff slecht. Vannacht weer slecht geslapen door de temper tantrums van Kevin. 3 in totaal. Pfff.
21.30 de eerste en hij sliep weer rond 23 uur. 1.30 uur de volgende. Duurde ook lang. Toen kwam ie om 4 uur weer. Ik heb om 5.15 uur in bed gelegd en sindsdien slaap ik niet meer.
Ik heb vannacht wel een huisje geboekt voor volgende week in Limburg. De vakantie naar Denemarken die geboekt is, is geannuleerd en ik zag er een beetje tegenop om twee weken thuis te zitten. Nu dus in een huisje met bad, in de bossen en met gratis minigolf. Gewoon even niet thuis. Op vakantie slapen de heren altijd heel goed, hopelijk doorbreekt het iets...
[ Bericht 3% gewijzigd door Adrian4 op 30-04-2020 06:48:25 ]