blij mee?quote:Op woensdag 1 april 2020 09:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wel lekker nog een maand extra vrij.
krijg je niet doorbetaald?quote:Op woensdag 1 april 2020 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is ingecalculeerd, dus opzich kan ik het wel hebben.
Wat er nog van de horeca over is bedoel jequote:Op woensdag 1 april 2020 09:11 schreef UitStraling het volgende:
Als de horeca straks weer open gaat dan danst het personeel waarschijnlijk van blijdschap over de zonnige en vrolijke terrasjes heen, dat is wel iets om me op te verheugen.
Nee.quote:Op woensdag 1 april 2020 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar je bent toch in loondienst?
Nee, heb het ook niet nodig vooralsnog. Heb een behoorlijke buffer.quote:Op woensdag 1 april 2020 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ai.
Heb je je al aangemeld bij dat loket?
Ik ken flink wat mensen in de lokale horeca en het is nu al een slagveld.quote:Op woensdag 1 april 2020 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat er nog van de horeca over is bedoel je
okequote:Op woensdag 1 april 2020 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, heb het ook niet nodig vooralsnog. Heb een behoorlijke buffer.
Mooi klotequote:Op woensdag 1 april 2020 09:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou officieel heb ik helemaal nergens recht op.
Verstandig. Maar zijn er veel die het niet hebben .quote:Op woensdag 1 april 2020 09:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja heb ook een buffer anders was ik nu flink het haasje geweest
waarom?quote:Op woensdag 1 april 2020 09:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sterker nog; ik ben momenteel extra aan het aflossen op mijn hypotheek.
Ja. Ik werk omdat hobby en om mezelf bezig te houden. Niet voor onderhoud oid. Kan er gerust een aantal jaar tussenuit zonder problemen te krijgen.quote:Op woensdag 1 april 2020 09:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ook als dit zo nog een half jaar zo blijft?
Goed geregeld!quote:Op woensdag 1 april 2020 09:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja. Ik werk omdat hobby en om mezelf bezig te houden. Niet voor onderhoud oid. Kan er gerust een aantal jaar tussenuit zonder problemen te krijgen.
netjesquote:Op woensdag 1 april 2020 09:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja. Ik werk omdat hobby en om mezelf bezig te houden. Niet voor onderhoud oid. Kan er gerust een aantal jaar tussenuit zonder problemen te krijgen.
Hadden wij je echt wel geholpen, zo zijn wij.quote:Op woensdag 1 april 2020 09:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja heb ook een buffer anders was ik nu flink het haasje geweest
Ik niet hoor, ik ben een kutwijf.quote:Op woensdag 1 april 2020 09:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hadden wij je echt wel geholpen, zo zijn wij.
nou dan had ik wel gefraudeerd door ww aantevragen bij het uwvquote:Op woensdag 1 april 2020 09:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hadden wij je echt wel geholpen, zo zijn wij.
quote:Op woensdag 1 april 2020 09:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 april 2020 09:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ik ben een kutwijf.
Ja heeeeyyyy we proberen hier een mooie nieuwe rechtvaardige eerlijke maatschappij op te bouwen in Foqueville.quote:Op woensdag 1 april 2020 09:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dan had ik wel gefraudeerd door ww aantevragen bij het uwv
quote:Op woensdag 1 april 2020 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Ja heeeeyyyy we proberen hier een mooie nieuwe rechtvaardige eerlijke maatschappij op te bouwen in Foqueville.
Ik ook niet, ik zit op mijn geldquote:Op woensdag 1 april 2020 09:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ik ben een kutwijf.
Met dit tempo groeit m'n spaargeld wel weer. Nergens heen kunnen en van bijna al m'n tripjes geld terug krijgen yo. (Vorig jaar augustus al betaald, dus dat voelt heel anders.quote:
In ruil wil je zijn of haar hoofd op een spiets?quote:Op woensdag 1 april 2020 09:36 schreef bitterbal het volgende:
mocht iemand hier onverhoopt zonder geld voor boodschappen te komen zitten kunnen ze mij wel dm-en hoor
quote:Op woensdag 1 april 2020 09:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In ruil wil je zijn of haar hoofd op en spiets?
dat wel, maar ik hoop toch dat ik binnen nu en een maand of 2 van huis wissel, dus ik hou mn geld nog even vastquote:Op woensdag 1 april 2020 09:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met dit tempo groeit m'n spaargeld wel weer. Nergens heen kunnen en van bijna al m'n tripjes geld terug krijgen yo. (Vorig jaar augustus al betaald, dus dat voelt heel anders.)
Wel goeie decoratie. En voor goeie decoratie is een rondje boodschappen betalen niet eens zo duur...quote:Op woensdag 1 april 2020 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nee dat zou niet zo aardig zijn:p
Logisch.quote:Op woensdag 1 april 2020 09:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat wel, maar ik hoop toch dat ik binnen nu en een maand of 2 van huis wissel, dus ik hou mn geld nog even vast
Nee dat is alleen als ik het zou vragen.quote:Op woensdag 1 april 2020 09:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In ruil wil je zijn of haar hoofd op een spiets?
nou ja die persoon hoeft dan ook geen boodschappen meer te doen dus geheel gratisquote:Op woensdag 1 april 2020 09:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel goeie decoratie. En voor goeie decoratie is een rondje boodschappen betalen niet eens zo duur...
quote:Op woensdag 1 april 2020 09:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat is alleen als ik het zou vragen.
Bitterbal Theresaquote:Op woensdag 1 april 2020 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nee dat zou niet zo aardig zijn:p
Ok, alleen de laatste maaltijd dan. Dat gun ik ze nog wel.quote:Op woensdag 1 april 2020 09:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja die persoon hoeft dan ook geen boodschappen meer te doen dus geheel gratis
quote:Op woensdag 1 april 2020 09:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat is alleen als ik het zou vragen.
Zie je, daar heb je het al.quote:
poeh, ik kan niet kiezen wat dat zou moeten zijnquote:Op woensdag 1 april 2020 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ok, alleen de laatste maaltijd dan. Dat gun ik ze nog wel.
quote:Op woensdag 1 april 2020 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar jongens, ik ben blij, de keelpijn is weer zo goed als over.
Ik denk dat ik vooral voor chocolade/toetjes/ijs zou gaan, afhankelijk van hoeveel tijd ik kreeg.quote:Op woensdag 1 april 2020 09:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
poeh, ik kan niet kiezen wat dat zou moeten zijn
ik denk nu heel erg aan pizza.quote:Op woensdag 1 april 2020 09:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vooral voor chocolade/toetjes/ijs zou gaan, afhankelijk van hoeveel tijd ik kreeg.
quote:Op woensdag 1 april 2020 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Beterquote:Op woensdag 1 april 2020 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zou een rijsttafel van een goed Indonesisch restaurant bestellenquote:Op woensdag 1 april 2020 09:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vooral voor chocolade/toetjes/ijs zou gaan, afhankelijk van hoeveel tijd ik kreeg.
Ik Alaskan King Crabquote:Op woensdag 1 april 2020 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou een rijsttafel van een goed Indonesisch restaurant bestellen
quote:Op woensdag 1 april 2020 10:04 schreef bitterbal het volgende:
voor de thuiswerkers. hier kunnen jullie office geluiden afspelen![]()
https://mynoise.net/Noise(...)4046422821130500&d=0
quote:Op woensdag 1 april 2020 10:05 schreef bitterbal het volgende:
ik zit nu in een cafe
https://mynoise.net/Noise(...)ntNoiseGenerator.php
ja ik heb die slider uitgezetquote:Op woensdag 1 april 2020 10:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Volgens mij hoor ik op de achtergrond je baas krijsen dat je de flesjes niet in de goede krat hebt gezet
hoe bedoel je?quote:Op woensdag 1 april 2020 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:
ik snap sowieso niet hoe het werktZal wel een 1 april grap zijn.
Ik heb hem zo staan dat iedereen doodstil zit te eten.quote:Op woensdag 1 april 2020 10:05 schreef bitterbal het volgende:
ik zit nu in een cafe
gezellige plek wel zo danquote:Op woensdag 1 april 2020 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb hem zo staan dat iedereen doodstil zit te eten.
ik zie alleen sliders die je omhoog en omlaag kunt doen. Meer of minder ruisquote:
bij dezequote:Op woensdag 1 april 2020 10:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik zie alleen sliders die je omhoog en omlaag kunt doen. Meer of minder ruis
Ik heb nu alleen mess aanstaan, sounds like a zombie attack.quote:Op woensdag 1 april 2020 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat cafégeluid is wel prettig. Als ik nou zo’n papieren beker had, zou ik doen alsof ik bij Costa of Starbucks zat.
oh, dat vond ik altijd een heerlijke bezigheidquote:Op woensdag 1 april 2020 10:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Volgens mij hoor ik op de achtergrond je baas krijsen dat je de flesjes niet in de goede krat hebt gezet
quote:Op woensdag 1 april 2020 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb nu alleen mess aanstaan, sounds like a zombie attack.
Heb ik in een supermarkt gedaan toen er nog geen flessenautomaat wasquote:Op woensdag 1 april 2020 10:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, dat vond ik altijd een heerlijke bezigheid
flesjes sorteren
Geen 1 aprilgrap dus?quote:Op woensdag 1 april 2020 10:12 schreef RockNijntje het volgende:
De baas die altijd grappen aan het maken is kondigde vandaag aan dat een collega corona heeft vrijwel direct nadat hij een andere aankondiging over die collega deed. Ik geloofde hem dus absoluut niet, maar inmiddels komen er berichten vanuit meerdere hoeken. Handige berichtgeving.
Nijnquote:Op woensdag 1 april 2020 10:12 schreef RockNijntje het volgende:
De baas die altijd grappen aan het maken is kondigde vandaag aan dat een collega corona heeft vrijwel direct nadat hij een andere aankondiging over die collega deed. Ik geloofde hem dus absoluut niet, maar inmiddels komen er berichten vanuit meerdere hoeken. Handige berichtgeving.
moet er achter die automaten niet ook nog een deel gesorteerd worden?quote:Op woensdag 1 april 2020 10:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb ik in een supermarkt gedaan toen er nog geen flessenautomaat was
Daar heb ik nooit over nagedachtquote:Op woensdag 1 april 2020 10:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nijn
ik heb nog geen 1 april grap gezien. volgens mij durven de meeste mensen niet.
[..]
moet er achter die automaten niet ook nog een deel gesorteerd worden?
Ah okee. Geinigquote:Op woensdag 1 april 2020 10:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bij deze
Als je boven die sliders hangt zie je wel geluid elke slider geeft.
Dus kitchen omhoog en dan hoor je bestel vallen ofzo
quote:Op woensdag 1 april 2020 10:12 schreef bitterbal het volgende:
jammer dt er geen slider is voor gegooide tomatensoep en dan een vrouwenkrijs
Ik heb me bedacht, als het toch m'n laatste maaltijd gaat zijn, ga ik alles eten wat ik lekker vind, maar niet goed tegen kan. Toch dood voor ik er last van ga krijgen.quote:Op woensdag 1 april 2020 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou een rijsttafel van een goed Indonesisch restaurant bestellen
ik heb nooit in een supermarkt gewerkt, maar ik denk niet dat die automaten helemaal autonoom zijnquote:Op woensdag 1 april 2020 10:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit over nagedachtMaar dat lijkt me wel
quote:Op woensdag 1 april 2020 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb me bedacht, als het toch m'n laatste maaltijd gaat zijn, ga ik alles eten wat ik lekker vind, maar niet goed tegen kan. Toch dood voor ik er last van ga krijgen.
Jep.quote:Op woensdag 1 april 2020 10:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]dat is in jouw geval best veel, toch?
RIP koffie.quote:Op woensdag 1 april 2020 10:22 schreef FranticDJ het volgende:
Ugh.. Vandaag is echt niet mijn dag. Dit keer geen bloemgieter over m'n thee, maar kopje net niet recht onder de plasbuis van mn Nespresso apparaat ;/
Ik nam gisteren een hap van een rookworst en zag een straal sap zo over de bank heen spuiten. Oké, dit klinkt foutquote:Op woensdag 1 april 2020 10:22 schreef FranticDJ het volgende:
Ugh.. Vandaag is echt niet mijn dag. Dit keer geen bloemgieter over m'n thee, maar kopje net niet recht onder de plasbuis van mn Nespresso apparaat ;/
Huehuehuequote:Op woensdag 1 april 2020 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik nam gisteren een hap van een rookworst en zag een straal sap zo over de bank heen spuiten. Oké, dit klinkt fout
Anyway, de vlekken zijn eruit gekomen in de wasmachine
quote:Op woensdag 1 april 2020 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik nam gisteren een hap van een rookworst en zag een straal sap zo over de bank heen spuiten. Oké, dit klinkt fout
Anyway, de vlekken zijn eruit gekomen in de wasmachine
Lolquote:Op woensdag 1 april 2020 10:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jouw tempo kan FOK!niet bijhouden
Ik ben vrij traag, da's niks nieuws.quote:Op woensdag 1 april 2020 10:24 schreef Karzai het volgende:
Ben ik nou zo snel of zijn jullie gewoon traag
plasbuis klinkt toch een beetje viesquote:Op woensdag 1 april 2020 10:22 schreef FranticDJ het volgende:
Het wordt wel een beetje een vieze SC zo, spuitende worsten, Nespresso-plasbuizen...quote:Op woensdag 1 april 2020 10:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
plasbuis klinkt toch een beetje vies
ja kon niet op een beter woord komen..quote:Op woensdag 1 april 2020 10:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
plasbuis klinkt toch een beetje vies
Een dansje.quote:Op woensdag 1 april 2020 10:26 schreef Karzai het volgende:
Kaart gekocht, krant uit, afwas gedaan
Wat nu?
fappenquote:Op woensdag 1 april 2020 10:26 schreef Karzai het volgende:
Kaart gekocht, krant uit, afwas gedaan
Wat nu?
EEN SING-A-LONG!quote:Over-the-top streaming services will also be revamped. F1 TV is being dropped and races will instead be broadcast on the Disney+ platform at no extra cost. Each race will also have a sing-along version available a few days after the race, whereby the commentary of David Croft and Martin Brundle will be autotuned into an overly-catchy earworm designed to get children interested and involved with the sport.
het begon serieusquote:Op woensdag 1 april 2020 10:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://wtf1.com/post/dis(...)-for-over-4-billion/
Hij is vrij onschuldig hoor.
Ik was ook duidelijk nog niet helemaal wakker toen ik begon met lezen, bij de eerste grap van de dag vergeet ik het áltijd.quote:
Picsquote:Op woensdag 1 april 2020 10:29 schreef FranticDJ het volgende:
Die dochter van Neneh cherry mag er best wel wezen trouwens
Uiteindelijk gewoon aan een slap schraal wormpje?quote:Op woensdag 1 april 2020 10:29 schreef FranticDJ het volgende:
als ik veel bier drink kan ik eindeloos blijven fappen
al zou ik een Wreck-it Ralph op de baan best leuk vindenquote:Op woensdag 1 april 2020 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was ook duidelijk nog niet helemaal wakker toen ik begon met lezen, bij de eerste grap van de dag vergeet ik het áltijd.
pohhhquote:
ik ken machinisten die dit best zouden gebruikenquote:
Ik zou het zelf ook gebruiken.quote:Op woensdag 1 april 2020 10:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ken machinisten die dit best zouden gebruiken
ja ik ook. Dat zoiets niet allang bestaatquote:Op woensdag 1 april 2020 10:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ken machinisten die dit best zouden gebruiken
denk dat dat plexiglas ruitje er misschien niet zo goed tegen kanquote:Op woensdag 1 april 2020 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik ook. Dat zoiets niet allang bestaat
die hele grote torenkranen hebben vaak weel wat voorzieningen, als een klein koffie apparaat/magnetron/pisgelegenheidjequote:Op woensdag 1 april 2020 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik ook. Dat zoiets niet allang bestaat
dat is 9 vd 10 gehard echt glas.quote:Op woensdag 1 april 2020 10:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk dat dat plexiglas ruitje er misschien niet zo goed tegen kan
ah oke, ik dacht meer aan de graafmachine, die tuijes sneuvelen wat vaker.quote:
Probeeer 'ns uitgekookt.nl Tijdje gedaan en beviel goed.quote:Op woensdag 1 april 2020 09:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk nu heel erg aan pizza.
misschien deze week nog maar eens bestellen
Zie editquote:Op woensdag 1 april 2020 10:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah oke, ik dacht meer aan de graafmachine, die tuijes sneuvelen wat vaker.
bij een torenkraan zal er niet snel een steen doorheen vliegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is dat een soort hellofresh?quote:Op woensdag 1 april 2020 10:41 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Probeeer 'ns uitgekookt.nl Tijdje gedaan en beviel goed.
die hebben volledige bereide maaltijden. is in de ping en klaar.quote:Op woensdag 1 april 2020 10:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is dat een soort hellofresh?
in dat geval: nee dat ga ik niet proberen
en gewoon bestellen wanneer je zin hebt, geen abonnement.quote:Op woensdag 1 april 2020 10:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die hebben volledige bereide maaltijden. is in de ping en klaar.
Ken ik niet dus geen idee.quote:Op woensdag 1 april 2020 10:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is dat een soort hellofresh?
in dat geval: nee dat ga ik niet proberen
ohja jij had ook zo'n review gedaan toch?quote:Op woensdag 1 april 2020 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en gewoon bestellen wanneer je zin hebt, geen abonnement.
ja een paarquote:Op woensdag 1 april 2020 10:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ohja jij had ook zo'n review gedaan toch?
Dat kan ik ook niet.quote:Op woensdag 1 april 2020 10:47 schreef UitStraling het volgende:
Vind die boxen altijd zo kut, alsof je een behindie bent en dat niet zelf kunt verzinnen.
quote:Op woensdag 1 april 2020 10:48 schreef bitterbal het volgende:
Mijn thaise vriendin ligt in het ziekenhuis
Wat dan?quote:Op woensdag 1 april 2020 10:48 schreef bitterbal het volgende:
rabarberhaterquote:Op woensdag 1 april 2020 10:47 schreef gianni61 het volgende:
als je een proefpakket wil is 1 van 4 optie:
Boomstammetje met aardappelgratin en koude rabarbercompote
site weggeklikt, geblokkeerd en spijt dat ik er ooit op gekeken heb
quote:Op woensdag 1 april 2020 10:48 schreef bitterbal het volgende:
Rabarbercompote is lekkerquote:Op woensdag 1 april 2020 10:47 schreef gianni61 het volgende:
als je een proefpakket wil is 1 van 4 optie:
Boomstammetje met aardappelgratin en koude rabarbercompote
site weggeklikt, geblokkeerd en spijt dat ik er ooit op gekeken heb
boomstammetjes haat ik ook hoor..quote:
Zit niet in de risicogroep neem ik aan?quote:Op woensdag 1 april 2020 10:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze had paar dagen terug al iets gepost over koorts.
dat is jouw mening.quote:
Okéquote:
nou wat over gewicht maar goed 30 jaar oud. Dus denk het verder nietquote:Op woensdag 1 april 2020 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit niet in de risicogroep neem ik aan?
Eens.quote:
Hopelijk zakt de koorts snel en valt het mee qua verdere complicaties.quote:Op woensdag 1 april 2020 10:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou wat over gewicht maar goed 30 jaar oud. Dus denk het verder niet
Lastig lastigquote:Op woensdag 1 april 2020 10:51 schreef gianni61 het volgende:
daarbij noemen ze een grote portie 600 gram.
moet ik er dan telkens 2 bestellen ofzo?
Beetje overgewicht is juist beter nu dan beetje ondergewicht.quote:Op woensdag 1 april 2020 10:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou wat over gewicht maar goed 30 jaar oud. Dus denk het verder niet
ik denk graag in problemen.quote:
Voor de meeste mensen ís 600 gram een vrij grote portie.quote:Op woensdag 1 april 2020 10:51 schreef gianni61 het volgende:
Covid-19 loves fat.quote:Op woensdag 1 april 2020 10:52 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Beetje overgewicht is juist beter nu dan beetje ondergewicht.
gekke mensenquote:Op woensdag 1 april 2020 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor de meeste mensen ís 600 gram een vrij grote portie.
Nice.quote:Op woensdag 1 april 2020 10:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://wtf1.com/post/dis(...)-for-over-4-billion/
Hij is vrij onschuldig hoor.
True thatquote:
eet jij zo veelquote:Op woensdag 1 april 2020 10:51 schreef gianni61 het volgende:
quote:Op woensdag 1 april 2020 10:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:gianni LUNCHGENOT KOMT eraan
ren tegen een muurquote:Op woensdag 1 april 2020 10:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:gianni LUNCHGENOT KOMT eraan
quote:Op woensdag 1 april 2020 10:55 schreef Karzai het volgende:
De directeur belde, hele maand april hoef ik niet te komen, twee weken verlof inleveren
Kun je leven met die deal?quote:Op woensdag 1 april 2020 10:55 schreef Karzai het volgende:
De directeur belde, hele maand april hoef ik niet te komen, twee weken verlof inleveren
Doet me denken aan toen ik nog een heul klein ventje was, ging ik samen met een vriendje gaatjes in inlegkruisjes knippen en op ons gezicht plakken zodat we de Turtles na konden spelenquote:
Werkt goed tegen een bloedneusquote:
Ik maakte altijd de meest gruwelijke wonden van kauwgum en mijn moeders make-up. Ze kon mijn creativiteit niet waarderenquote:Op woensdag 1 april 2020 10:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doet me denken aan toen ik nog een heul klein ventje was, ging ik samen met een vriendje gaatjes in inlegkruisjes knippen en op ons gezicht plakken zodat we de Turtles na konden spelen![]()
HAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 1 april 2020 10:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doet me denken aan toen ik nog een heul klein ventje was, ging ik samen met een vriendje gaatjes in inlegkruisjes knippen en op ons gezicht plakken zodat we de Turtles na konden spelen![]()
quote:
Hopen dat ze niet met hetzelfde verzoek komen voor mei. Dan ben je gelijk door je dagen heenquote:Op woensdag 1 april 2020 10:58 schreef Karzai het volgende:
ja ik doe het maar, ik zit al een week thuis. Wil ook niet dat ze failliet gaan
Nee dat ziet er gek uitquote:Op woensdag 1 april 2020 11:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb je dan niet liever 2 tampons?
Die andere twee weken heb ik al aangevraagd. Dus die heb ik al niet meerquote:Op woensdag 1 april 2020 11:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hopen dat ze niet met hetzelfde verzoek komen voor mei. Dan ben je gelijk door je dagen heen
Is wel een van de 300 specs ja.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij beoordeelt de sexyheid van een dame op haar menstruatie middelen?
Veel bier in huis halen die twee weken.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
Die andere twee weken heb ik al aangevraagd. Dus die heb ik al niet meer
Ligt eraanquote:Op woensdag 1 april 2020 11:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een wit zomerjurkje met rode bloedvlekken ook niet anders
Heroine?quote:Op woensdag 1 april 2020 11:05 schreef FranticDJ het volgende:
Zal mij echt een rotzorg zijn wat een dame gebruikt.
Als er maar een gat in zit?quote:Op woensdag 1 april 2020 11:05 schreef FranticDJ het volgende:
Zal mij echt een rotzorg zijn wat een dame gebruikt.
Ik krijg er altijd wel zin van als ze er eentje oprolt en weggooid.quote:
quote:
37 graden is 37 gradenquote:
Ahhhhhhhhquote:Op woensdag 1 april 2020 11:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
we hadden het over het opvangen van lichaamsvloeistoffen
Mondkapje?quote:Op woensdag 1 april 2020 11:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
we hadden het over het opvangen van lichaamsvloeistoffen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 april 2020 11:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]een roemeense wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op woensdag 1 april 2020 11:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]Wist niet dat honing en tuf niet werkte tegen brandwonden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
Jij bent ook echt ZIEK SLIM héquote:
dan zit ik op Vlieland hopelijk, is pas eind augustusquote:Op woensdag 1 april 2020 11:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veel bier in huis halen die twee weken.
zal wel goedkomen...quote:Op woensdag 1 april 2020 11:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
dan zit ik op Vlieland hopelijk, is pas eind augustus
misschien.quote:
Dit was Fran. En in zijn geval geloof ik wel dat het echt gebeurd is ook.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien.
je kunt zeggen wat je wil, maar US steekt wel moeite in zijn verzinsels.
Wakker blijvenquote:Op woensdag 1 april 2020 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien.
je kunt zeggen wat je wil, maar US steekt wel moeite in zijn verzinsels.
quote:Op woensdag 1 april 2020 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit was Fran. En in zijn geval geloof ik wel dat het echt gebeurd is ook.
Verder ben ik het helemaal met je eens over US
oh, my bad. ik klonk zo dom dat ik automatisch aan US dacht.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verder ben ik het helemaal met je eens over US
Opper-sleutelbaas aka chef boutjesssmoertjesssstekkertjessssnoertjesssquote:
Het is dan ook wél echt gebeurd.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 april 2020 11:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Het is dan ook wél echt gebeurd.Godver.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op woensdag 1 april 2020 11:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Het is dan ook wél echt gebeurd.die heb ik in Nederland ook al vaker gehoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van oude mensen uiteraard.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:
wel allemaal op 1,5 m afstand?quote:Op woensdag 1 april 2020 11:27 schreef bitterbal het volgende:
Die gast van die gekke teringherrie. De kraai en de duindorpse brandstapels zijn hier nu een clip aan het opnemen:p
quote:Op woensdag 1 april 2020 11:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]Whut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Aan jou vooral eigenlijk natuurlijk hequote:Op woensdag 1 april 2020 11:26 schreef UitStraling het volgende:
Hulde aan ons![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)napatienten-vlakt-af
Nou ze wilde naar het plein maar ze zeiden dat het belangrijk was om afstand te houden vanwege de boetes:pquote:
sommige mensen zou ik graag eens willen meetenquote:
Oh ja ze gingen weer een clip doenquote:Op woensdag 1 april 2020 11:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ze wilde naar het plein maar ze zeiden dat het belangrijk was om afstand te houden vanwege de boetes:p
Want hij kan nu niet naar al z'n chicksquote:Op woensdag 1 april 2020 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aan jou vooral eigenlijk natuurlijk he
Nou aan jullie ook wel hoor, goed genikstquote:Op woensdag 1 april 2020 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aan jou vooral eigenlijk natuurlijk he
quote:Op woensdag 1 april 2020 11:26 schreef UitStraling het volgende:
Hulde aan ons![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)napatienten-vlakt-af
quote:Op woensdag 1 april 2020 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sommige mensen zou ik graag eens willen meeten
gewoon om al hun vingers te kunnen breken.
quote:Op woensdag 1 april 2020 11:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
oei, de grootste vijand van de wtb, de e-manquote:Op woensdag 1 april 2020 11:29 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Mij noemen ze vonkenboer of vonkentrekker.
Kun je weer naar de Praxis en de Burgerkingquote:Op woensdag 1 april 2020 11:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Want hij kan nu niet naar al z'n chicks
Aartsvijanden idd.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oei, de grootste vijand van de wtb, de e-man
Ik ken aardig wat vreemde vogels, maar zķ vreemd ook weer niet.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik kan boeken schrijven
Maar de dikste vriend van de ouwe.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oei, de grootste vijand van de wtb, de e-man
ja, ze hebben ook met een lastig volkje te maken natuurlijk.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het RIVM is dus wel degelijk goed bezig.
Heuj!quote:Op woensdag 1 april 2020 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ken aardig wat vreemde vogels, maar zķ vreemd ook weer niet.
Pijnlijk momentjequote:
True. Eigenwijs.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, ze hebben ook met een lastig volkje te maken natuurlijk.
zoek eens op de columns van Zware Kees. Daar komen ook mooie stukjes voorbijquote:Op woensdag 1 april 2020 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ken aardig wat vreemde vogels, maar zķ vreemd ook weer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |