blij mee?quote:Op woensdag 1 april 2020 09:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wel lekker nog een maand extra vrij.
krijg je niet doorbetaald?quote:Op woensdag 1 april 2020 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is ingecalculeerd, dus opzich kan ik het wel hebben.
Wat er nog van de horeca over is bedoel jequote:Op woensdag 1 april 2020 09:11 schreef UitStraling het volgende:
Als de horeca straks weer open gaat dan danst het personeel waarschijnlijk van blijdschap over de zonnige en vrolijke terrasjes heen, dat is wel iets om me op te verheugen.
Nee.quote:Op woensdag 1 april 2020 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar je bent toch in loondienst?
Nee, heb het ook niet nodig vooralsnog. Heb een behoorlijke buffer.quote:Op woensdag 1 april 2020 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ai.
Heb je je al aangemeld bij dat loket?
Ik ken flink wat mensen in de lokale horeca en het is nu al een slagveld.quote:Op woensdag 1 april 2020 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat er nog van de horeca over is bedoel je
okequote:Op woensdag 1 april 2020 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, heb het ook niet nodig vooralsnog. Heb een behoorlijke buffer.
Mooi klotequote:Op woensdag 1 april 2020 09:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou officieel heb ik helemaal nergens recht op.
Verstandig. Maar zijn er veel die het niet hebben .quote:Op woensdag 1 april 2020 09:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja heb ook een buffer anders was ik nu flink het haasje geweest
waarom?quote:Op woensdag 1 april 2020 09:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sterker nog; ik ben momenteel extra aan het aflossen op mijn hypotheek.
Ja. Ik werk omdat hobby en om mezelf bezig te houden. Niet voor onderhoud oid. Kan er gerust een aantal jaar tussenuit zonder problemen te krijgen.quote:Op woensdag 1 april 2020 09:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ook als dit zo nog een half jaar zo blijft?
Goed geregeld!quote:Op woensdag 1 april 2020 09:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja. Ik werk omdat hobby en om mezelf bezig te houden. Niet voor onderhoud oid. Kan er gerust een aantal jaar tussenuit zonder problemen te krijgen.
netjesquote:Op woensdag 1 april 2020 09:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja. Ik werk omdat hobby en om mezelf bezig te houden. Niet voor onderhoud oid. Kan er gerust een aantal jaar tussenuit zonder problemen te krijgen.
Hadden wij je echt wel geholpen, zo zijn wij.quote:Op woensdag 1 april 2020 09:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja heb ook een buffer anders was ik nu flink het haasje geweest
Ik niet hoor, ik ben een kutwijf.quote:Op woensdag 1 april 2020 09:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hadden wij je echt wel geholpen, zo zijn wij.
nou dan had ik wel gefraudeerd door ww aantevragen bij het uwvquote:Op woensdag 1 april 2020 09:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hadden wij je echt wel geholpen, zo zijn wij.
quote:Op woensdag 1 april 2020 09:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 april 2020 09:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ik ben een kutwijf.
Ja heeeeyyyy we proberen hier een mooie nieuwe rechtvaardige eerlijke maatschappij op te bouwen in Foqueville.quote:Op woensdag 1 april 2020 09:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dan had ik wel gefraudeerd door ww aantevragen bij het uwv
quote:Op woensdag 1 april 2020 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Ja heeeeyyyy we proberen hier een mooie nieuwe rechtvaardige eerlijke maatschappij op te bouwen in Foqueville.
Ik ook niet, ik zit op mijn geldquote:Op woensdag 1 april 2020 09:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ik ben een kutwijf.
Met dit tempo groeit m'n spaargeld wel weer. Nergens heen kunnen en van bijna al m'n tripjes geld terug krijgen yo. (Vorig jaar augustus al betaald, dus dat voelt heel anders.quote:
In ruil wil je zijn of haar hoofd op een spiets?quote:Op woensdag 1 april 2020 09:36 schreef bitterbal het volgende:
mocht iemand hier onverhoopt zonder geld voor boodschappen te komen zitten kunnen ze mij wel dm-en hoor
quote:Op woensdag 1 april 2020 09:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In ruil wil je zijn of haar hoofd op en spiets?
dat wel, maar ik hoop toch dat ik binnen nu en een maand of 2 van huis wissel, dus ik hou mn geld nog even vastquote:Op woensdag 1 april 2020 09:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met dit tempo groeit m'n spaargeld wel weer. Nergens heen kunnen en van bijna al m'n tripjes geld terug krijgen yo. (Vorig jaar augustus al betaald, dus dat voelt heel anders.)
Wel goeie decoratie. En voor goeie decoratie is een rondje boodschappen betalen niet eens zo duur...quote:Op woensdag 1 april 2020 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nee dat zou niet zo aardig zijn:p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |