Zo duur is het allemaal niet. Ik heb wel meer debiele dingen in mijn huis die niet echt nodig waren en een stuk duurder waren.quote:
denk het niet hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Goed nieuws, je kan meteen al beginnen
Daar zit je vrouw zeker tussenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zo duur is het allemaal niet. Ik heb wel meer debiele dingen in mijn huis die niet echt nodig waren en een stuk duurder waren.
Ik begin pas centimeters te tellen vanaf de knie.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben zeker niet smart. Maar goed dat ik knap ben en een enorme lul heb.
Er is pas een Suri liedje uitgebracht over buitenvrouwen e.d. Best wel catchy nummertje en mijn dochtertje van 3,5 zingt dat dus steeds. Ook als ze bij haar opa en oma is, waarbij iedereen weet dat opa een stuk of 3 buitenvrouwen heeft. Ik geniet elke keer weer van die ongemakkelijke blikken.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze heten in het Surinaams niet voor niks ‘buitenvrouw’.
hij is de baas van Tweakersquote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je het slimste huis van Nederland maar blijf je een lachwekkend Limburgs accent houden
Derhalve niet af kunnen kijken
Betekend?quote:
Had je een condoom moeten gebruiken.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zo duur is het allemaal niet. Ik heb wel meer debiele dingen in mijn huis die niet echt nodig waren en een stuk duurder waren.
Hoe werkt dat met Hue??quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Betekend?
Mijn knoppen gaan zegmaar niet om. Ze staan altijd dezelfde kant op. Als ik druk, dan gaat er een stroompje doorheen waardoor de lamp aangaat. Normaal onderbreek je met een schakelaar de stroom. Dat werkt kut met domotica.
Ja, jij wel.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoe werkt dat met Hue??
Daar moet ik de schakelaar altijd aan laten staan toch?
nouja zou meer hobby zijnquote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De d en t staan dicht bij elk..... ach laat ook maar. Lach maar ffkes.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Betekend?
Mijn knoppen gaan zegmaar niet om. Ze staan altijd dezelfde kant op. Als ik druk, dan gaat er een stroompje doorheen waardoor de lamp aangaat. Normaal onderbreek je met een schakelaar de stroom. Dat werkt kut met domotica.
Nee, waarom zou dat kwaad kunnen?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan dat kwaad? Scrummgod wist het niet
Zou @GGMM een hobby hebben?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nouja zou meer hobby zijn
maar als ik dan ga minderen met fok dan verpest ik GGMM zijn hobby weer snap je
3 buitenvrouwen hebben legt wel een stuk minder druk op het huwelijk. Neuk je dan uberhaupt nog wel met je eigen vrouw?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er is pas een Suri liedje uitgebracht over buitenvrouwen e.d. Best wel catchy nummertje en mijn dochtertje van 3,5 zingt dat dus steeds. Ook als ze bij haar opa en oma is, waarbij iedereen weet dat opa een stuk of 3 buitenvrouwen heeft. Ik geniet elke keer weer van die ongemakkelijke blikken.
Constant spanning op dat lampje, ja geen idee daarom vraag ik hetquote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, waarom zou dat kwaad kunnen?
Dat is wel een leuke hobby.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
een daarvan is bijvoorbeeld mij pesten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |