Ah oké.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:04 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Nee, er is nog niks bewezen volgens mij.
Dit.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:04 schreef Kyran het volgende:
[..]
Omdat kinderen mogelijk wel een katalysator kunnen zijn, zoals bij influenza.
Zolang dat niet duidelijk is is het uiterst onverwantwoord om de scholen te openen terwijl je IC's aan het piepen en kraken zijn.
Volgens mij zijn onze grenzen helemaal niet gesloten, toch? Al helemaal niet voor Nederlanders die terug willen komen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:05 schreef Bessensap het volgende:
Elke keer als we het over "de maatregelen" horen, hoor ik alleen maar over de maatregelen als "restaurants blijven nog dicht" etc. Maar ik hoor he-le-maal niks meer over de grenzen die eerder voor 30 dagen gesloten werden. Natuurlijk zijn de maatregelen die je constant hoort nu van groot belang, maar ik ben persoonlijk zelf zeer benieuwd naar wanneer de grenzen open gaan. Mijn vriendin zit namelijk voor een jaar in het buitenland, en zij zou begin april hierheen komen, maar dat gaat natuurlijk niet door. Geen hele grote ramp, maar het is uitzichtloze is zo irritant.
Iemand hier ideeën over?
Waarom heb je kinderen als je het erg vindt om ze een paar weken om je heen te hebben?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:01 schreef LXIV het volgende:
Nog 4 weken de kinderen thui. De hel.
En waarom eigenlijk? Die kinderen vallen in de laagste risicocategorie.
Over de weg i.i.g. niet gesloten en Nederlanders mogen terug komen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:05 schreef Kyran het volgende:
[..]
Volgens mij zijn onze grenzen helemaal niet gesloten, toch? Al helemaal niet voor Nederlanders die terug willen komen.
Is toch mooi? Kan je van je kinderen genieten. Kost je geen pappadag of zoiets.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:01 schreef LXIV het volgende:
Nog 4 weken de kinderen thui. De hel.
En waarom eigenlijk? Die kinderen vallen in de laagste risicocategorie.
Het is tegenwoordig hip om een hekel te hebben aan je kinderen, wist je dat niet?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:06 schreef Messina het volgende:
[..]
Waarom heb je kinderen als je het erg vindt om ze een paar weken om je heen te hebben?
Ik vermaak me prima met mijn jongste.
Als het net eronder zit dan daalt het wel. Niet veel, maar dan stijgt het niet meer.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:08 schreef _I het volgende:
R0 van 1 nu, of net eronder..
Dan daalt er helemaal niets. Het beweegt naar rechts op dit niveau.
Zit nog even vast in de getallen.
Dit.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:07 schreef the-eye het volgende:
[..]
Is toch mooi? Kan je van je kinderen genieten. Kost je geen pappadag of zoiets.
Zelf zit ik ook op die fiets dat "Covid19" iets zal worden dat in de jaarlijkse statistieken terecht gaat komen. Geen enkele reden dat het een stabiel virus is en dat we op korte termijn een vaccin kunnen verwachten dat (voldoende ? wasda?) veilig is voor algemeen gebruik.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:00 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Van Ranst (viroloog België) gaat ervan uit dat dit virus seizoensgebonden is en weer terug komt.
Ook kan je indien immuun alsnog besmet raken met een variant..
https://www.demorgen.be/n(...)%2Fwww.google.com%2F
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
Dat dus.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:05 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dit.
De ouders moeten maar even echt ouders zijn de komende weken.
ik zie het meer als van dag tot dag,quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:05 schreef Bessensap het volgende:
Elke keer als we het over "de maatregelen" horen, hoor ik alleen maar over de maatregelen als "restaurants blijven nog dicht" etc. Maar ik hoor he-le-maal niks meer over de grenzen die eerder voor 30 dagen gesloten werden. Natuurlijk zijn de maatregelen die je constant hoort nu van groot belang, maar ik ben persoonlijk zelf zeer benieuwd naar wanneer de grenzen open gaan. Mijn vriendin zit namelijk voor een jaar in het buitenland, en zij zou begin april hierheen komen, maar dat gaat natuurlijk niet door. Geen hele grote ramp, maar het is uitzichtloze is zo irritant.
Iemand hier ideeën over?
Tja, als is dan het codewoord.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Als het net eronder zit dan daalt het wel. Niet veel, maar dan stijgt het niet meer.
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:09 schreef Vallon het volgende:
[..]
Zelf zit ik ook op die fiets dat "Covid19" iets zal worden dat in de jaarlijkse statistieken terecht gaat komen. Geen enkele reden dat het een stabiel virus is en dat we op korte termijn een vaccin kunnen verwachten dat (voldoende ? wasda?) veilig is voor algemeen gebruik.Als Van Ranst gelijk zou krijgen, dan gaan we wel een andere samenleving in met vrijheidsbeperkingen die wij niet kennen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of zou een vaccin de scherpte randjes er van af kunnen halen bij varianten, ook bij de zwakkeren?
Ook ben ik geschrokken want een fitte collega ligt nu ook in het ziekenhuis en krijgt geen lucht meer..
Ja dat zou inderdaad wel kut zijn als dit gewoon jaarlijks terug blijft komen in dezelfde mate. Heel kut.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:11 schreef Smack10 het volgende:
Als Van Ranst gelijk zou krijgen, dan gaan we wel een andere samenleving in met vrijheidsbeperkingen die wij niet kennen..
Een griep, verhoudheid,... doet dat ook.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja dat zou inderdaad wel kut zijn als dit gewoon jaarlijks terug blijft komen in dezelfde mate. Heel kut.
Kwestie van of -en hoeveel schade je daarbij hebt opgelopen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:05 schreef RamboDirk het volgende:
Val je in de risico-categorie als je in het verleden een klaplong hebt gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |