Nja, ik vind Davina Michelle en Maan allebei geen slechte zangeressen, maar dat liedje hadden ze gewoon beter thuis onder de douche kunnen zijnquote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat verschil hoor ik toch niet, ik wil het eigenlijk helemaal niet horen.
Volgens mij van Animaniacs.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:20 schreef gianni61 het volgende:
wie is die agressieve eekhoorn in de OP eigenlijk?
Dat nummer hadden ze gewoon beter ongezongen kunnen laten.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nja, ik vind Davina Michelle en Maan allebei geen slechte zangeressen, maar dat liedje hadden ze gewoon beter thuis onder de douche kunnen zijn
Dat je al weet dat er verschillende versies zijn en dan ook nog eens precies kan vertellen wie de artiesten zijn vind ik toch wel een tikkeltje verontrustend.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, de eerste was Davina Michelle, Snelle en Di-rect
tweede versie is Davina Michelle met Rolf Sanchez en Maan.
allebei kut, maar die tweede is gewoon nog slechter dankzij Rolf.
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat je al weet dat er verschillende versies zijn en dan ook nog eens precies kan vertellen wie de artiesten zijn vind ik toch wel een tikkeltje verontrustend.
de eerste vond ik op zich nog niet verkeerd. toen zag ik dat er een 2de kwam en dacht: met maan er bij zou het wel een beter kunnen worden. Boy, was I wrongquote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat je al weet dat er verschillende versies zijn en dan ook nog eens precies kan vertellen wie de artiesten zijn vind ik toch wel een tikkeltje verontrustend.
Wie is die Rolf dan?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de eerste vond ik op zich nog niet verkeerd. toen zag ik dat er een 2de kwam en dacht: met maan er bij zou het wel een beter kunnen worden. Boy, was I wrong
een Nederlander die in het Spaans zingt. Deed vorig seizoen mee bij de beste zangersquote:
Aaaah, vandaar dat ik 'm niet ken.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een Nederlander die in het Spaans zingt. Deed vorig seizoen mee bij de beste zangers
Slettebelle, ik ben spontaan fan.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:31 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ken echt veel artiesten van dat nummer niet geloof ik. Waarom is iedereen tegenwoordig beroemd.
Huishoudbeurs Ultra Super XL nu met gastoptreden van Slettebelle! En dat Slettebelle dan blijkbaar een super populaire BN'er is die meedeed aan Temptation Island als verleidster, of zo.
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:31 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ken echt veel artiesten van dat nummer niet geloof ik. Waarom is iedereen tegenwoordig beroemd.
Huishoudbeurs Ultra Super XL nu met gastoptreden van Slettebelle! En dat Slettebelle dan blijkbaar een super populaire BN'er is die meedeed aan Temptation Island als verleidster, of zo.
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik was net nog berichten aan het lezen van mensen die dat zeiklied ook nog proberen te verdedigen.
"iedereen draagt zijn steentje bij, zo ook deze artiesten door te doen waar ze goed in zijn, en dat is zingen"
driekwart van die artiesten is niet eens zanger !
Duidelijk dat de grote ruiming daar nog mag losbarstenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik was net nog berichten aan het lezen van mensen die dat zeiklied ook nog proberen te verdedigen.
"iedereen draagt zijn steentje bij, zo ook deze artiesten door te doen waar ze goed in zijn, en dat is zingen"
driekwart van die artiesten is niet eens zanger !
kan je beter Davina en Snelle hebbenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nja, ik vind Davina Michelle en Maan allebei geen slechte zangeressen, maar dat liedje hadden ze gewoon beter thuis onder de douche kunnen zijn
Waarschijnlijk BBQ vleesquote:
Zoldertraining.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 16:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk BBQ vlees
Denk mais en paprika erbij
En anders pasta met ratatouille
Nu eerst even, na hele dag nerdtraining op zolder, op de bank in de zon zitten gaar wezen
Hamburgers met lekker vieze neppe cheddar.quote:
Boh!quote:Op dinsdag 31 maart 2020 16:16 schreef Karzai het volgende:
ik heb nog een blik confit de canard, die ga ik opentrekken met een salade en gekookte aardappeltjes
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 16:28 schreef Karzai het volgende:
moest even zoeken waar de ovenschaal was gebleven, die stond in de boekenkast.
lasagne gemaakt van boekenleggersquote:Op dinsdag 31 maart 2020 16:28 schreef Karzai het volgende:
moest even zoeken waar de ovenschaal was gebleven, die stond in de boekenkast.
Nerdstyle, ooit word ik het zelf, een ecktequote:
die moet je dan ook niet over je vloer laten lopenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 16:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja dat durf ik hier niet meer nadat de vorige keer mijn internet kabel werd opgegeten :p
Ja was die even vergetenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 16:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die moet je dan ook niet over je vloer laten lopen
awwwquote:Op dinsdag 31 maart 2020 16:42 schreef Molo het volgende:
Miepje stond op zolder te huilen dat ze me kwijt was. Ik zat buiten en dat was ze even vergeten dus was me aan het zoeken en kon me niet vinden, dawwwww![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 16:42 schreef Molo het volgende:
Miepje stond op zolder te huilen dat ze me kwijt was. Ik zat buiten en dat was ze even vergeten dus was me aan het zoeken en kon me niet vinden, dawwwww![]()
![]()
![]()
![]()
Dutjequote:
Ik vind het wel een goede eigenlijk, die mensen verpesten het namelijk wel voor iedereen. Bij ons in de flat heeft iedereen het bericht gekregen dat we de politie moeten bellen als er weer een groot feest op het dakterras is. Dit gebeurt vrijwel dagelijks, maar toch wil ik liever niet bellen, juist om de redenen die in het artikel genoemd worden. Zo'n directe meldapp lijkt me best wel fijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 16:48 schreef FranticDJ het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)ken-is-spannend.html
OO de NSB wordt weer in het leven geroepen.
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 17:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind het wel een goede eigenlijk, die mensen verpesten het namelijk wel voor iedereen. Bij ons in de flat heeft iedereen het bericht gekregen dat we de politie moeten bellen als er weer een groot feest op het dakterras is. Dit gebeurt vrijwel dagelijks, maar toch wil ik liever niet bellen, juist om de redenen die in het artikel genoemd worden. Zo'n directe meldapp lijkt me best wel fijn.
passief agressief.. heerlijkquote:Op dinsdag 31 maart 2020 17:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Ben ik in een koude oorlog beland met een muts van een of andere vage afdeling Quality Assurance. Wij sturen elkaar mailtjes die op het oog heel beleefd zijn, maar waar het gif uit druipt![]()
Zachtjes te ruftenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 17:25 schreef FranticDJ het volgende:
M'n ma videobelde...
Ligt beagle in z'n mand (wat ie normaal nooit doet als je 'm aandacht geeft, dan springt ie je nek in). Met heel ondeugende schuldbewuste ogen te kijken en keihard met z'n staart te slaan
mja.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 17:45 schreef UitStraling het volgende:
https://www.ad.nl/dossier(...)-verwacht~a470168b9/
Hopelijk is de warme zomer een goed vriendje.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 17:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja.
kan mij niet voorstellen dat we een jaar lang deze maatregelen hebben toch
nou ja daar vertrouw ik niet op.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 17:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hopelijk is de warme zomer een goed vriendje.
Jij hebt wel zin in een orgie?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 17:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja daar vertrouw ik niet op.
misschien mensen tot 35 zonder risicofactoren samenbrengen voor versnelde groepsbesmetting?
Beetje elkaar naakt onderhoesten in grote voetbalstadions?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 17:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja daar vertrouw ik niet op.
misschien mensen tot 35 zonder risicofactoren samenbrengen voor versnelde groepsbesmetting?
bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 17:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje elkaar naakt onderhoesten in grote voetbalstadions?
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 17:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou we kunnen toch gewoon alleen handen schutten
nee das onmenselijkquote:Op dinsdag 31 maart 2020 17:57 schreef UitStraling het volgende:
Ja of de knoop doorhakken en afscheid nemen van alle dikke reeds zieke hoogbejaarden.
Aaaaaaaaaaa jeugdquote:Op dinsdag 31 maart 2020 17:58 schreef Karzai het volgende:
Schijnt dat die plakplaatjes voor op het raam weer helemaal hip zijn
[ afbeelding ]
the cullingquote:Op dinsdag 31 maart 2020 17:57 schreef UitStraling het volgende:
Ja of de knoop doorhakken en afscheid nemen van alle dikke reeds zieke hoogbejaarden.
Wat zeg je nuquote:Op dinsdag 31 maart 2020 17:57 schreef UitStraling het volgende:
Fijne... uitstraling heb je.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 17:57 schreef UitStraling het volgende:
Je moet ff aan hem wennen, maar eigenlijk is hij best een lieve jongenquote:
Wow stel je voor dat niet iedereen op dezelfde tijd eet. Complete anarchie in dit land. Gek geworden zijn ze.quote:
Oh ik dacht dat het de oproep voor de persconferentie wasquote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wow stel je voor dat niet iedereen op dezelfde tijd eet. Complete anarchie in dit land. Gek geworden zijn ze.
Nergens voor nodig. Eerst in het zonnetje zittenquote:
ik heb ook wel trekquote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Eerst in het zonnetje zitten
netjesquote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Fuck man het is echt super lekker op mijn balkonnetjeHet zou 7 graden zijn maar ik zit in korte broek en blote voeten
ik heb misschien 1 van die persco's gezien nu..quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:25 schreef RockNijntje het volgende:
De persconferentie was de eerste keer in een jaar of 4-5 dat ik de TV aanzette. Ik weet niet of dit me heel betrokken of juist heel erg niet betrokken maakt.
Ho, ho ho, niet iedereen heeft een smartphone met camera in zijn hand geīmplanteerd staan he?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
netjesMaak es een foto van je balkon
flash heeft vast wel een smartphone :pquote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:29 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ho, ho ho, niet iedereen heeft een smartphone met camera in zijn hand geīmplanteerd staan he?
Een flitser heeft ie zeker.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
flash heeft vast wel een smartphone :p
Er staat al een foto op Facebook zelfs.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:29 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ho, ho ho, niet iedereen heeft een smartphone met camera in zijn hand geīmplanteerd staan he?
link?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er staat al een foto op Facebook zelfs.
FockNijntje, ziet altijd iets als eerst.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er staat al een foto op Facebook zelfs.
Ja sorry, millennial hč.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:31 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
FockNijntje, ziet altijd iets als eerst.
Ik zit hier wel vaker. Ik sta zelfs als zodanig op Google Street viewquote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
netjesMaak es een foto van je balkon
Kijk die kerel beroemd zijn!quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zit hier wel vaker. Ik sta zelfs als zodanig op Google Street view![]()
Hahaha wat enorm fijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zit hier wel vaker. Ik sta zelfs als zodanig op Google Street view
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zit hier wel vaker. Ik sta zelfs als zodanig op Google Street view![]()
ja je weet niet wat mensen er mee gaan doenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:33 schreef Gruj0 het volgende:
Kijk hoe schattig ik en bitterbal zijn, allebei uit onze quote de URL van Flash verwijderd. <3
wat denk je van die vluchtelingenkampen op de Griekse Eilandenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:27 schreef bitterbal het volgende:
die sloppenwijken in zuid afrika. dat word echt een drama
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja je weet niet wat mensen er mee gaan doen
ja dat ook.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
wat dek je van die vluchtelingenkampen op de Griekse Eilanden
Hij zit als een madafaka naar zijn straat te kijken yo.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:34 schreef FranticDJ het volgende:
@ Fles zit je wel afkeurend naar die petjes op die scooter te kijken?
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb hem ook maar weer weggehaaldMaar ik verwach geen grote problemen hoor. Iemand die helemaal de moeite neemt om hierheen te komen om mij, die krijgt een pint van me
En een prent van de dienstdoende politiemakker. #coronavirusquote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb hem ook maar weer weggehaaldMaar ik verwach geen grote problemen hoor. Iemand die helemaal de moeite neemt om hierheen te komen om mij, die krijgt een pint van me
*stapt in autoquote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb ook een logeerkamer. Want na die pint kun je niet meer terug rijden natuurlijk.quote:
Airfryer reviewsquote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:38 schreef Karzai het volgende:
En die blijft gelijk eten en slaapt een week op de bank
Allemaal primaquote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:38 schreef Karzai het volgende:
En die blijft gelijk eten en slaapt een week op de bank
haha pcies.. want na 1 pint lig ik onder die tafel op dat balkon.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb ook een logeerkamer. Want na die pint kun je niet meer terug rijden natuurlijk.
als ik geen vaatwasser meer zou hebben.. zou ik mn vuile vaat naar mn ma brengen en die daar in de VW proppen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:39 schreef RockNijntje het volgende:
"Als we nu gaan koken kunnen we eten tijdens de persconferentie"
"Dan moeten we wel eerst de afwas doen"
*Kijkt naar links en ziet een aanrecht dat tot aan het plafond toe bezaaid is met vieze vaat*
Grootste nadeel aan quarantaine tot nu toe, gelukkig heeft het nieuwe appartement een vaatwasser.
VW Caddy?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als ik geen vaatwasser meer zou hebben.. zou ik mn vuile vaat naar mn ma brengen en die daar in de VW proppen.
Ja maar, ja maar, twee mensen die nooit thuis eten die ineens iedere dag allebei thuis eten. Isse moeilijk hoor!quote:
Nog erger dan een student met z'n wasquote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als ik geen vaatwasser meer zou hebben.. zou ik mn vuile vaat naar mn ma brengen en die daar in de VW proppen.
Ja goed hequote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:42 schreef RockNijntje het volgende:
Lekker huisje was dat trouwens in 2009, Fles. Streetview zag er toen wat... ongezelliger uit.
Voor ons allebei is dit de eerste baan, eerste keer samenwonen en eerste quarantaine: we're still learning okay.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:54 schreefhttps://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/10.gif Nick1975 het volgende:
Gewoon met de hand afwassen mensen en als je kinderen hebt laat je het hen doen. Moest ik ook vroegah. Scheelt je een zwik stroom, water en chemicaliën bovendien. Da's dus ook nog goed voor het milieu.
Ik meen dit.
Same same. Even kijken wat er overblijft van onze zomer.quote:
28 aprilquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik lees het wel weer terug. Eten op en nu ben ik gaar.
En dan? Horen dat het toch 1 juni wordtquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:02 schreef RockNijntje het volgende:
Defqon gaat nog steeds door eeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan? Horen dat het toch 1 juni wordt
Best lief op zichquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:02 schreef bitterbal het volgende:
dit gaat nog maanden duren.
ze proberen ons mentaal gezond te houden :p
ga er wel van uit jaquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
daar reken ik wel op ja..quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ga er maar van uit dat het nog minstens tot de zomer duurt.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:05 schreef bitterbal het volgende:
ik denk op deze manier nog minimaal 3 maanden
Ben benieuwd hoeveel kinderen we in de verlengingen gaan krijgen, weet nu wel dat er nu al veel ouders zijn die deze 3 weken met heel veel moeite oppas hebben geregeld maar dat houdt wel een keer op natuurlijkquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:05 schreef bitterbal het volgende:
nou ja het kan wel dta ze na de meivakantie toch iets ruimer gaan zijn in de dagopvang voor kinderen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel kinderen we in de verlengingen gaan krijgen, weet nu wel dat er nu al veel ouders zijn die deze 3 weken met heel veel moeite oppas hebben geregeld maar dat houdt wel een keer op natuurlijk
Op iedere manier, een volledige lockdown gaat het niet erg versnellenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:05 schreef bitterbal het volgende:
Ik ben al een snoepreisje en een vakantie kwijt. Tot op heden zonder echt veel schade. Hoop wel dat ik naar de Noordkaap kan. Eind augustus.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:04 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb ook een concert op 4 juni, die wordt ook nog spannend.
Maar ach, als een concert en een festival het enige zijn wat me wordt ontnomen, boeie.
We kunnen ook de Spartaanse methode weer gaan invoeren?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel kinderen we in de verlengingen gaan krijgen, weet nu wel dat er nu al veel ouders zijn die deze 3 weken met heel veel moeite oppas hebben geregeld maar dat houdt wel een keer op natuurlijk
Ik ben ook benieuwd hoeveel kinderen we gaan krijgenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vervelend maar kom je vast wel overheenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:04 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb ook een concert op 4 juni, die wordt ook nog spannend.
Maar ach, als een concert en een festival het enige zijn wat me wordt ontnomen, boeie.
Ook de skeere paupertentjes niet hoor.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk dat de kwaliteitszaken dit niet gaan overleven
nee maar daar missen we dan niets aan ;pquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook de skeere paupertentjes niet hoor.
Straks gaat de Chinees hier over de kopquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar daar missen we dan niets aan ;p
ja die moet gewoon gaan bezorgenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Straks gaat de Chinees hier over de kop
Misschien de kwaliteitszaken juist wel. Aan de andere kant: Sterrenrestaurant Boas hier in Flestown was het allereerste failliete bedrijf door de coronaquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk dat de kwaliteitszaken dit niet gaan overleven
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien de kwaliteitszaken juist wel. Aan de andere kant: Sterrenrestaurant Boas hier in Flestown was het allereerste failliete bedrijf door de corona
ja nul spaargeld. Dan is het gelijk game overquote:
Ja ik snap het niet, het is daar al wekenlang pikdonker binnen, ook de 2 snackbars ernaast zijn dicht, maar dat zijn volgens mij ook allebei Chinezen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die moet gewoon gaan bezorgenof alleen afhaal en dan buiten wachten op afspraak ofzo
ja hier ook. wat ik denk is dat de chinezen eerder de chinezen volgen in china dan hierquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik snap het niet, het is daar al wekenlang pikdonker binnen, ook de 2 snackbars ernaast zijn dicht, maar dat zijn volgens mij ook allebei Chinezen.
et je leveranciers betalen als er niks geleverd moet worden want 0 productie?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:28 schreef bitterbal het volgende:
ja als de huur door moet betalen, leveranciers moet betalen en 10 procent van de loonkosten
Mijn chinees is helemaal dichtquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik snap het niet, het is daar al wekenlang pikdonker binnen, ook de 2 snackbars ernaast zijn dicht, maar dat zijn volgens mij ook allebei Chinezen.
ja das ook zo. maar zullen er wel allerlei kosten doorlopenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:29 schreef FranticDJ het volgende:
Hoe mo
[..]
et je leveranciers betalen als er niks geleverd moet worden want 0 productie?
Ok, van die week dat ineens alles dicht moest, dat zijn ze kwijt ja..
ja vaste lasten. Huur/Loon.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das ook zo. maar zullen er wel allerlei kosten doorlopen
Ja ik mis mijn kittenkerriequote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn chinees is helemaal dichtOok geen afhaal meer
Wel jammer want dat was echt een goeie
@:Liesje1979
ja die huur schijnt nogal een issue te zijn. Kennelijk is geen enkel horeca uitbater in heel Nederland eigenaar van zijn pand. Nou is het makkelijk om daar een mening over te hebben, dus dat doe ik nietquote:
mag je toch eeb mening over hebbenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja die huur schijnt nogal een issue te zijn. Kennelijk is geen enkel horeca uitbater in heel Nederland eigenaar van zijn pand. Nou is het makkelijk om daar een mening over te hebben, dus dat doe ik niet
goed hier zijn ook een aantal van die pandjesbazen..quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja die huur schijnt nogal een issue te zijn. Kennelijk is geen enkel horeca uitbater in heel Nederland eigenaar van zijn pand. Nou is het makkelijk om daar een mening over te hebben, dus dat doe ik niet
Ach ja het is achteraf makkelijk lullen "HUU je had moeten zorgen dat het je eigendom was ditdat" maar dat is te makkelijk.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mag je toch eeb mening over hebben![]()
Vele panden zijn bv ook van Heineken
zoiets had ik ook een keer..quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:37 schreef RockNijntje het volgende:
Wij bestelden dit weekend pokébowl om dat restaurant wat te steunen. Bezorgen ze maar twee van de vier producten. Ja hee joh, die naderende ondergang komt niet door het virus he.
Ga eens snel die 2 pokebowls naar Nijner brengen danquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zoiets had ik ook een keer..
..alleen gemist dat ik tijdens happy hour bestelde2 halen 1 betalen.
Dus als je idd 2 via thuisbezorgd krijgt, krijg je er 4..
Chinezen moeten ook niet hoog aangeschreven zijn, die horen een beetje smoezelig en twijfelachtig te zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:33 schreef FranticDJ het volgende:
oh wacht wel trouwens.. maar die staat zo hoog aangeschreven dat ie niet in m'n kop blijft hangen.
dat ken je hier niet krijgen..quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga eens snel die 2 pokebowls naar Nijner brengen dan
deze heeft letterlijk het labeltje man man manquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Chinezen moeten ook niet hoog aangeschreven zijn, die horen een beetje smoezelig en twijfelachtig te zijn.
EN maar huilenquote:
Chinees eten ook ja, alsof ze dat daar vretenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Chinezen moeten ook niet hoog aangeschreven zijn, die horen een beetje smoezelig en twijfelachtig te zijn.
ja ff achter Haags aanquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:40 schreef bitterbal het volgende:
ja het is hard werk om die positie te behouden fles
Thuisbezorgd bij mijn ouders: 10 restaurants.quote:
wij. hebben er ook 1 op 't moment.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Thuisbezorgd bij mijn ouders: 10 restaurants.
Thuisbezorgd bij een vriendin van me die heel erg achteraf woont: op de juiste tijden 1 restaurant, anders 0.
Thuisbezorgd bij mij in de stad: 88 restaurants.
Echt overdreven veel hier joh, keuzestress. En dan hebben Uber Eats en Deliveroo en weet ik veel wat allemaal ook nog eens allemaal andere aangesloten restaurants en sommige restaurants bezorgen zelf.
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bal heeft Haags dus gewoon opgesloten in die lelijke balkonkast..
Of Haags = bitterbal.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bal heeft Haags dus gewoon opgesloten in die lelijke balkonkast..
Dat zou me wel een bitter kwartiertje zijnquote:
neequote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:50 schreef FranticDJ het volgende:
Heeft iemand wat van @:haags_kwartiertje vernomen eigenlijk? Een van z'n kinderen had toch potentie-corona?
Ja nee dat ging al weer beter de laatste keer.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:50 schreef FranticDJ het volgende:
Heeft iemand wat van @:haags_kwartiertje vernomen eigenlijk? Een van z'n kinderen had toch potentie-corona?
Daar ging het weer beter mee.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:50 schreef FranticDJ het volgende:
Ah, had ik even gemist.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nee dat ging al weer beter de laatste keer.
Hoe verhouden beide keuzes zich op het gebied van eten? of drinken?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:07 schreef FranticDJ het volgende:
Hm.. op de bank blijven liggen of naar boven gaan en in bed boek lezen
oh ik drink na 20u meestal niet veel meer omdat ik er dan heel de nacht uit kano m te zeiken als een reigerquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe verhouden beide keuzes zich op het gebied van eten? of drinken?
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:17 schreef bitterbal het volgende:
hij reageert,. gaat goed. nog wat voor werk aan het doen en brengt tijd met zijn dochter door
Gelukkig niet, Chinees-Indisch is een stuk smaakvoller.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Chinees eten ook ja, alsof ze dat daar vreten
Wat is daar zo veel beter aan?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig niet, Chinees-Indisch is een stuk smaakvoller.
Indisch is veel kruidiger en met volle sausjes, gewoon Chinees is een beetje meh.quote:
Oh dat vond ik wel meevallen. Mijn ervaring was juist dat ze capsaīcine mistaken voor "smaak".quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:20 schreef FranticDJ het volgende:
Vond chinees eten in china echt enorm smakeloos..
ja dat of azijn. net als filipijnenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat vond ik wel meevallen. Mijn ervaring was juist dat ze capsaīcine mistaken voor "smaak".
Fair enoughquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja dat of azijn. net als filipijnen
dus: smakeloos.
Vond dat Tsing Tao niet slecht.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:20 schreef FranticDJ het volgende:
Vond chinees eten in china echt enorm smakeloos..
dat is niet genoegquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die zit op haar zolderkamer met koos
Tram heeft altijd voorrang (dacht ik)quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:42 schreef FranticDJ het volgende:
Zeg stedelingen: heeft een tram voorrang bij een zebrapad? Of heeft de voetganger dan voorrang?
met auto's/motor/vrachtwagen wel, maar vroeg me dus af hoe dat zat met een zebrapadquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:49 schreef crv het volgende:
[..]
Tram heeft altijd voorrang (dacht ik)
Zoniet ..... hij is veel groter, ik zou hem hoe dan ook voorrang geven
quote:
is zebrapad zeggen ook al not done tegenwoordig?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
met auto's/motor/vrachtwagen wel, maar vroeg me dus af hoe dat zat met een zebrapad
sorry een voetgangersoversteekplaats.
Nee joh, gewoon een beetje ballen tonenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:49 schreef crv het volgende:
[..]
Tram heeft altijd voorrang (dacht ik)
Zoniet ..... hij is veel groter, ik zou hem hoe dan ook voorrang geven
officieel heet het voetgangersoversteekplaats als je de theorie boeken voor motor/auto/vrachtwagen er op naslaatquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is zebrapad zeggen ook al not done tegenwoordig?
ah, d8 ff dat het weer een politiek correct statement was ofzoquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
officieel heet het voetgangersoversteekplaats als je de theorie boeken voor motor/auto/vrachtwagen er op naslaat
tramkoppen is niet mijn hobbyquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon een beetje ballen tonen
[ afbeelding ]
zou me niet verbazen als het daar uit voort was gekomenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah, d8 ff dat het weer een politiek correct statement was ofzo
wellicht is een zebra ook racistischquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zou me niet verbazen als het daar uit voort was gekomen
ze weten niet welk deel eerst op te etenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kunnen de chinezen niet hebben omdat het of zwart of wit is..
Zebra's zijn zwart, de witte strepen zijn het gevolg van een gebrek aan pigmentatie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |