Nja, ik vind Davina Michelle en Maan allebei geen slechte zangeressen, maar dat liedje hadden ze gewoon beter thuis onder de douche kunnen zijnquote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat verschil hoor ik toch niet, ik wil het eigenlijk helemaal niet horen.
Volgens mij van Animaniacs.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:20 schreef gianni61 het volgende:
wie is die agressieve eekhoorn in de OP eigenlijk?
Dat nummer hadden ze gewoon beter ongezongen kunnen laten.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nja, ik vind Davina Michelle en Maan allebei geen slechte zangeressen, maar dat liedje hadden ze gewoon beter thuis onder de douche kunnen zijn
Dat je al weet dat er verschillende versies zijn en dan ook nog eens precies kan vertellen wie de artiesten zijn vind ik toch wel een tikkeltje verontrustend.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, de eerste was Davina Michelle, Snelle en Di-rect
tweede versie is Davina Michelle met Rolf Sanchez en Maan.
allebei kut, maar die tweede is gewoon nog slechter dankzij Rolf.
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat je al weet dat er verschillende versies zijn en dan ook nog eens precies kan vertellen wie de artiesten zijn vind ik toch wel een tikkeltje verontrustend.
de eerste vond ik op zich nog niet verkeerd. toen zag ik dat er een 2de kwam en dacht: met maan er bij zou het wel een beter kunnen worden. Boy, was I wrongquote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat je al weet dat er verschillende versies zijn en dan ook nog eens precies kan vertellen wie de artiesten zijn vind ik toch wel een tikkeltje verontrustend.
Wie is die Rolf dan?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de eerste vond ik op zich nog niet verkeerd. toen zag ik dat er een 2de kwam en dacht: met maan er bij zou het wel een beter kunnen worden. Boy, was I wrong
een Nederlander die in het Spaans zingt. Deed vorig seizoen mee bij de beste zangersquote:
Aaaah, vandaar dat ik 'm niet ken.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een Nederlander die in het Spaans zingt. Deed vorig seizoen mee bij de beste zangers
Slettebelle, ik ben spontaan fan.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:31 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ken echt veel artiesten van dat nummer niet geloof ik. Waarom is iedereen tegenwoordig beroemd.
Huishoudbeurs Ultra Super XL nu met gastoptreden van Slettebelle! En dat Slettebelle dan blijkbaar een super populaire BN'er is die meedeed aan Temptation Island als verleidster, of zo.
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:31 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ken echt veel artiesten van dat nummer niet geloof ik. Waarom is iedereen tegenwoordig beroemd.
Huishoudbeurs Ultra Super XL nu met gastoptreden van Slettebelle! En dat Slettebelle dan blijkbaar een super populaire BN'er is die meedeed aan Temptation Island als verleidster, of zo.
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik was net nog berichten aan het lezen van mensen die dat zeiklied ook nog proberen te verdedigen.
"iedereen draagt zijn steentje bij, zo ook deze artiesten door te doen waar ze goed in zijn, en dat is zingen"
driekwart van die artiesten is niet eens zanger !
Duidelijk dat de grote ruiming daar nog mag losbarstenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik was net nog berichten aan het lezen van mensen die dat zeiklied ook nog proberen te verdedigen.
"iedereen draagt zijn steentje bij, zo ook deze artiesten door te doen waar ze goed in zijn, en dat is zingen"
driekwart van die artiesten is niet eens zanger !
kan je beter Davina en Snelle hebbenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nja, ik vind Davina Michelle en Maan allebei geen slechte zangeressen, maar dat liedje hadden ze gewoon beter thuis onder de douche kunnen zijn
Waarschijnlijk BBQ vleesquote:
Zoldertraining.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 16:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk BBQ vlees
Denk mais en paprika erbij
En anders pasta met ratatouille
Nu eerst even, na hele dag nerdtraining op zolder, op de bank in de zon zitten gaar wezen
Hamburgers met lekker vieze neppe cheddar.quote:
Boh!quote:Op dinsdag 31 maart 2020 16:16 schreef Karzai het volgende:
ik heb nog een blik confit de canard, die ga ik opentrekken met een salade en gekookte aardappeltjes
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 16:28 schreef Karzai het volgende:
moest even zoeken waar de ovenschaal was gebleven, die stond in de boekenkast.
lasagne gemaakt van boekenleggersquote:Op dinsdag 31 maart 2020 16:28 schreef Karzai het volgende:
moest even zoeken waar de ovenschaal was gebleven, die stond in de boekenkast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |